SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayers
You're Fucking Out, I'm Fucking In
In potentie een aantal toffe kut indies.quote:
Volgend topic GOTquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:54 schreef DKUp het volgende:
Kenny flikkert even niche in de OP, genieten.
Game of thronesquote:
Die dikke pleurishond is al jaren bezig met een andere game en een boekquote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Game of thronesDaar zouden ze eens een tof rpg van moeten maken
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die dikke pleurishond is al jaren bezig met een andere game en een boek
Game alleen die niks met got te maken heeftquote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die dikke pleurishond is al jaren bezig met een andere game en een boek
twitter inderdaad maar eens verwjideren, gaat nergens overquote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben maar wat blij dat ik geen Twitter, Facebook en al die andere social media heb.
Dat scheelt volgens mij al gauw 95% minder bagger die je meekrijgt
Als je de juiste accounts volgt is het prima te doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
twitter inderdaad maar eens verwjideren, gaat nergens over
The Who hiervoor misbruikenquote:
beste game of thrones game ooit: https://agotcitadel.boards.net/quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Game of thronesDaar zouden ze eens een tof rpg van moeten maken
Geen transgender gespot. #boycotquote:
dat is ook echt precies een van de dingen waar je gewoon kunt volgen wie je wilquote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
twitter inderdaad maar eens verwjideren, gaat nergens over
Ik ben voor een social media ban.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is ook echt precies een van de dingen waar je gewoon kunt volgen wie je wil
dus ligt aan je eigen smaak dan
log maar uit danquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben voor een social media ban.
twitter:devolverdigital twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 20:03:27Devolver Direct 2020 starts in one hour with our live pre-recorded stream on @Twitch!
https://t.co/OpPGU1Tfe7 https://t.co/JtsNqamUNV reageer retweet
DD is meestal wel geinig, beetje de spot drijven met conferenties.quote:
Gaat net ff te ver jaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:11 schreef KennyPowers het volgende:
Heb al 30x naar een andere tab geklikt
rip spanningsboog
Ready to paaipquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Djof Kielie is er ook bij. Natuurlijk.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:07 schreef DKUp het volgende:
Ubisoft Forward mag niet besproken worden volgens flink wat mensen op ResetEra, we moeten het negeren........
Good lord what are you doing.......
Ik heb wel een aantal foksters gedaanquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:23 schreef Jimbo het volgende:
Als het seksueel misbruik van/op fok toch eens aan het licht kwam, dan kon danny dit grooming forum ook wel opdoeken
Dan bespreken ze het toch lekker niet. Laat ze allemaal harakiri plegen, hebben wij nog wat te lachen. Sneeuwvlokjesquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:07 schreef DKUp het volgende:
Ubisoft Forward mag niet besproken worden volgens flink wat mensen op ResetEra, we moeten het negeren........
Nieuws gaan of willen ze dus ook gaan boycottenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan bespreken ze het toch lekker niet. Laat ze allemaal harakiri plegen, hebben wij nog wat te lachen. Sneeuwvlokjes
Heel erg wordt het niet opgepikt. De previews komen na het event.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:51 schreef Pheno het volgende:
Succes ermee, ik ga het morgen allemaal plaatsen. Eens kijken of ze IGN, gamespot etc meekrijgenDevolver kijk ik morgen terug, geen tijd voor gehad vandaag
tuurlijk. Alsof het hele bedrijf evil is omdat er wat droeftoeters rondlopen. Die gasten op Resetera sporen niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel erg wordt het niet opgepikt. De previews komen na het event.
en dat was nog consensual, ik ken er een paar opnoemen waarbij dat niet het geval wasquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal foksters gedaan
Een snelle blik op die site leert mij dat er nogal wat gehersenspoelde gekkies zitten daar.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:07 schreef DKUp het volgende:
https://store.playstation(...)_00-2KVC060000000000quote:Op zondag 12 juli 2020 00:08 schreef Leonos het volgende:
Net dat gratis basketbal spel gedaan, moeilijk te leren
haha, wtfquote:Op zondag 12 juli 2020 00:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)_00-2KVC060000000000
450k coins echt fantastisch
quote:OFFICIAL STAFF COMMUNICATION
The rampant sexual misconduct happening at various Ubisoft studios is horrific, and indicative of major issues in the gaming industry. We will not silence any criticism of Ubisoft, or any other company, concerning those issues. Spreading awareness is important, but pointing fingers and accusing other members is not helpful. A blanket ban of these publishers and developers will not be occurring.
In threads on the games, bringing up the issues is perfectly fine, but do not attack other members for discussing the games. Absolutely do not dismiss concerns around those issues either. We remind everyone that drive-by posts in threads on sensitive topics (such as sexual misconduct, bigotry, etc.) will continue to be moderated accordingly, as is our policy.
Ja in heb in totaal 7 jaar relaites gehad via fokquote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dat was nog consensual, ik ken er een paar opnoemen waarbij dat niet het geval was
Maarja wat verwacht je, zooi zolderkamer autisten in het wild loslaten op meet's e.d. i.c.m nerdwijven die niet gelijk weglopen (of meer kunnen).... Ja er zijn slechte fok meets en dates gweest
Ik negeer ResetEra en al dat soort giftige wespennesten en dat gaat mij prima af, en dat bevalt mij primaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:07 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht niets maar hoop op basis van releasedata voor de games een hint te krijgen over next-gen console releasedata.quote:
“next-gen versions: holiday 2020”quote:Op zondag 12 juli 2020 06:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht niets maar hoop op basis van releasedata voor de games een hint te krijgen over next-gen console releasedata.
jezus, hoeveel labiele wijven wil je neuken....quote:Op zondag 12 juli 2020 01:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja in heb in totaal 7 jaar relaites gehad via fokdus dat was wel consensual ja
Reeeeeeeeesetera is een SJW-cult die zich voordoet als gamesite.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:48 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Een snelle blik op die site leert mij dat er nogal wat gehersenspoelde gekkies zitten daar.
Haha oh wowquote:Op zondag 12 juli 2020 10:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jezus, hoeveel labiele wijven wil je neuken....
Die zullen ook nooit meer werk kunnen vinden bij een gamestudio omdat anders iedereen die studio gaat bannen/shamen.quote:Op zondag 12 juli 2020 10:25 schreef Jimbo het volgende:
Bij het Franse Ubisoft zijn de chief creative officer, de global head of hr en de managing director of Canadian studios per direct opgestapt. De eerste van die drie, Serge Hascoët, wordt omschreven als 'de man die de leiding heeft over alle Ubisoft-games'.
zwaai zwaai
Prima toch, als het waar is.quote:Op zondag 12 juli 2020 11:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die zullen ook nooit meer werk kunnen vinden bij een gamestudio omdat anders iedereen die studio gaat bannen/shamen.
Tja, dat moeten we maar aannemen. Details zullen we nooit weten.quote:
Ja eensquote:Op zondag 12 juli 2020 11:24 schreef StateOfMind het volgende:
Bij grensoverschrijdend gedrag, prima
Maar bij zaken die gewoon binnen de privé sfeer liggen, zoals bijvoorbeeld vreemgaan (al ben je een klootzak cq vuile hoer als je dat doet) vind ik het verschrikkelijk overdreven als iemand dan weg moet (of dat nou onder druk van het bedrijf of van blauwharige sjw-ers is).
De altijd vervelende Jason Schreier gaat een artikel schrijvenquote:Op zondag 12 juli 2020 11:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tja, dat moeten we maar aannemen. Details zullen we nooit weten.
Toch las aanschaffen de 20e op de ps5quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:06 schreef DKUp het volgende:
17 november 2020
Assassin’s Creed Valhalla
19 november 2020
Cyberpunk 2077
Uhh oké
Dat zie je verkeerd, hier klim nog op wat radio towers voor een beter beeld.quote:Op zondag 12 juli 2020 11:19 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Prima toch, als het waar is.
Alleen mensen die nu doen alsof heel Ubisoft slecht is zijn vervelend.
Nou dat zijn ze ook wel, maar om andere redenen.
Sexual Predator gespotquote:Op zondag 12 juli 2020 11:48 schreef Jimbo het volgende:
Je zou bijna ongevraagd wijven gaan neuken puur om een statement te maken tegen de games industrie![]()
Ik denk niet dat je daar mee wegkomt bij de rechterquote:Op zondag 12 juli 2020 11:48 schreef Jimbo het volgende:
Je zou bijna ongevraagd wijven gaan neuken puur om een statement te maken tegen de games industrie![]()
Dan kun je nu DB Xenoverse 2 beginnenquote:Op zondag 12 juli 2020 13:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Eindelijk Dragon Ball Xenoverse geplat.
Alsof deze grind, extreem RNG based, nog niet erg genoeg was.quote:
Voor hetzelfde geld had je 3 maanden EA Access kunnen nemen en zo nog meer spellen kunnen spelen.quote:Op zondag 12 juli 2020 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou had ik naast Burnout ook Yarny gekocht deze week. Blijkt die ook van EA te zijnHeb dus zomaar elf euro naar EA overgemaakt.
Yarny is trouwens maar stom. Het speelt als LittleBigPlanet zo sloom. En het is meer puzzel dan platform game. Ben teleurgesteld dus. Zes euro weggegooid.
Burnout Paradise heb ik na een paar uur ook wel weer gezien. Vrij eentonige game.
Er zijn geen EA games die ik leuk vind. Dat blijkt nu wel weerquote:Op zondag 12 juli 2020 13:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had je 3 maanden EA Access kunnen nemen en zo nog meer spellen kunnen spelen.
Willen? Genoegquote:Op zondag 12 juli 2020 10:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jezus, hoeveel labiele wijven wil je neuken....
quote:Fuck them, please ban Ubisoft games from this site, they don't deserve any press.
Uhhhhhquote:not pointing a specific person here as this is wide spread but it would be nice if enthusiastic players are willing to boycott their favorite companies when they appear like this. I for one would never buy a ubisoft game along with cdpr until they fix this shit and I expect this won’t get fixed anytime soon
Lekker alles op kleur organiseren. Vinden ze leuk.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
Wat spelen die gasten eigenlijk nog wel? Candycrush?
quote:Op zondag 12 juli 2020 15:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lekker alles op kleur organiseren. Vinden ze leuk.
Waarom krijgen ze, ogenschijnlijk, zoveel aandacht?quote:
NeoGAF was hét forum voor games. Veel nieuws, journalisten, insiders en developers. Toen was de eigenaar ineens een verkrachter en ging iedereen over de zeik. Resetera werd opgericht door de groep die weg ging met als doel gelijk te zijn voor iedereen.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Waarom krijgen ze, ogenschijnlijk, zoveel aandacht?
Ik heb in 30 jaar gamen nog nooit van ze gehoord, ik zie niet in wat hun mening er toe doet op welk vlak dan ook.
Ah ja okay neogaf dat zegt me dan wel weer wat.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NeoGAF was hét forum voor games. Veel nieuws, journalisten, insiders en developers. Toen was de eigenaar ineens een verkrachter en ging iedereen over de zeik. Resetera werd opgericht door de groep die weg ging met als doel gelijk te zijn voor iedereen.
Veel insiders gingen mee enzo, dus Resetera was even de plek om te zijn voor nieuws en achtergronden. Die achtergronden werden steeds meer politiek en nu heb je dit.
NeoGAF is ondertussen weer een prima plek om te vertoeven.
- Je geslacht bepaalt je stem je stem bepaalt je pronounsquote:
Ze worden vooral uitgelachen.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ah ja okay neogaf dat zegt me dan wel weer wat.
Wist niet dat het ooit zo afgesplitst is geweest, hoewel dan nog, who cares wat die sneeuwvlokjes er van vinden.
Ze krijgen zo te zien veel te veel aandacht, gelukkig heb ik dan wel weer het idee dat genoeg mensen er niets van ze aantrekken.
We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:34 schreef RickoKun het volgende:
Gadverdamme wat een kneuzen daardie lui zijn echt ziek in hun kop.
Wat? Ik haat jullie vanuit het diepst van mijn ziel?quote:Op zondag 12 juli 2020 16:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar.
En toch houden we van elkaar.
quote:Op zondag 12 juli 2020 16:27 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
- Je geslacht bepaalt je stem je stem bepaalt je pronouns
- Maar 1 vagina optie
https://www.resetera.com/(...)berpunk-2077.236938/
https://www.resetera.com/(...)-of-the-game.245620/
En die poster met die chick-with-dick natuurlijk
Je verliest toch echt alle hoop in de mensheid als je dit soort dingen leest.quote:Why this is bad?
its bad because it's been a long-standing tradition that there is one sole perfect vagina in media when this is clearly not the case and just reinforces the stigma.
Gratis bij +/Now?twitter:FallGuysGame twitterde op zondag 12-07-2020 om 14:57:47PlayStation fans... we'll have some very exciting news for you in the coming weeks - very spicy
🌶️🔥
😗👌 reageer retweet
Oei, een white power emoticon.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:52 schreef KennyPowers het volgende:
Gratis bij +/Now?twitter:FallGuysGame twitterde op zondag 12-07-2020 om 14:57:47PlayStation fans... we'll have some very exciting news for you in the coming weeks - very spicy
🌶️🔥
😗👌 reageer retweet
Is die eigenlijk gebaseerd op de films? En wie speelt Hermione?quote:Op zondag 12 juli 2020 16:42 schreef DKUp het volgende:
Dit soort gekken zorgen er straks voor dat de Harry Potter RPG niet gaat uitkomen.
Nope speelt zich vermoedelijk flink voor de films af.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is die eigenlijk gebaseerd op de films? En wie speelt Hermione?
Ik hoop op FC6 gameplay.quote:Op zondag 12 juli 2020 14:58 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Na de presentatie een uitgebreide walkthrough van AC Valhalla.
Momenteel meer zin in Watch Dogs Legion door de matige leaks.
Hopelijk word ik positief verrast.
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 12 juli 2020 17:28 schreef StateOfMind het volgende:
Ik hoop op gameplay beelden van alledrie, én release data.
Ik hoop alleen niet dat je regelmatig 'ontvoerd' wordt zoals in FC5 als je lekker aan het freeroamen bent bent en af en toe wat vijanden afknalt of gijzelaars redt.quote:Op zondag 12 juli 2020 17:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn![]()
Far Cry 6 met een tropisch regenwoud, stranden en een grote stad klinkt al gewoon heerlijk.
Far Cry 5 had wel wat mindere dingen inderdaad. Dat verhaal wat door elkaar heen liep en die geforceerde ontvoeringen waren vervelend. Weinig missies ook wel.quote:Op zondag 12 juli 2020 17:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat je regelmatig 'ontvoerd' wordt zoals in FC5 als je lekker aan het freeroamen bent bent en af en toe wat vijanden afknalt of gijzelaars redt.
Dat hadden ze of er uit moeten laten, of alleen in de main story moeten verwerken.
Maar ik ben het meest benieuwd naar Watch Dogs
Ik denk dat niets voor jou meer in de buurt kan komen van Kassandra.quote:Op zondag 12 juli 2020 17:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Far Cry 5 had wel wat mindere dingen inderdaad. Dat verhaal wat door elkaar heen liep en die geforceerde ontvoeringen waren vervelend. Weinig missies ook wel.
Watch Dogs Legion heeft alles mee behalve die drone shit eigenlijk. Vorig jaar flink genoten van de gameplay. De vorige delen vond ik ook prima vermaak. Extra maanden hebben ze gehad dus eigenlijk zou het nu beter zijn hopelijk.
AC Valhalla gaat bij mij sinds de leaks alleen maar minder positief. Vrouwelijke Eivor werd ik niet vrolijk van helemaal vergeleken met Kassandra. Hopelijk vanavond
Oh ja en ik wil PS5, Series X of high end PC-gameplay.
GEEN PS4 EN XBOX ONE GAMEPLAY![]()
Aloy als ze niet aseksueel zou zijn en als ze bijna alles neukte.....quote:Op zondag 12 juli 2020 17:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat niets voor jou meer in de buurt kan komen van Kassandra.
Is er dan een verschil in gameplay? Alleen graphics toch?quote:Op zondag 12 juli 2020 17:39 schreef DKUp het volgende:Oh ja en ik wil PS5, Series X of high end PC-gameplay.
GEEN PS4 EN XBOX ONE GAMEPLAY![]()
Assassins Creed 3 Remastered Remastered.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:34 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop dat Ubisoft remasters gaat aankondigen. Daar hebben we er niet genoeg van, er moet meer geremasterd worden.
IK WIL EEN NIEUWEquote:
Die wordt tig keer makkelijker, want deze generatie gamers kennen het begrip sterf en begin opnieuw nietquote:
Alsof dat in Sands of time van toepassing was. Gewoon terugspoelen en opnieuw proberen.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die wordt tig keer makkelijker, want deze generatie gamers kennen het begrip sterf en begin opnieuw niet
Tsss, ik heb het over DOS-era gekquote:Op zondag 12 juli 2020 18:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof dat in Sands of time van toepassing was. Gewoon terugspoelen en opnieuw proberen.
En dat was wel een vette game
Prince of Persia (1989) remasterquote:Op zondag 12 juli 2020 18:34 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop dat Ubisoft remasters gaat aankondigen. Daar hebben we er niet genoeg van, er moet meer geremasterd worden.
Ik vraag me alleen af of ze de rechten van het oude spul hebben, of dat ze alleen de naam leuk hebben gekocht.quote:
In een uur uit moeten spelen want anders was je te laat.quote:
In de Tom Riddle era? Dat zou wel tof zijn.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nope speel zich vermoedelijk flink voor de films af.
Oh god dit gaat een ding worden...quote:Op zondag 12 juli 2020 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet niet je Ubi account en Twitch account te linken om gratis Watch Dogs 2 te krijgen.
[ afbeelding ]
Ze hebben al je gegevens toch al.quote:Op zondag 12 juli 2020 19:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Oh god dit gaat een ding worden...
Laadtijden, snelheid, minder pop-in, framerate en resolutiequote:Op zondag 12 juli 2020 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er dan een verschil in gameplay? Alleen graphics toch?
Hmm, je hoeft toch alleen maar in te loggen op die forward-site? Ik heb nergens een link with Twitch gezien.quote:Op zondag 12 juli 2020 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet niet je Ubi account en Twitch account te linken om gratis Watch Dogs 2 te krijgen.
[ afbeelding ]
Ja, graphics dusquote:Op zondag 12 juli 2020 19:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Laadtijden, snelheid, minder pop-in, framerate en resolutie
Oh geen idee. Ik dacht dat het via Twitch moestquote:Op zondag 12 juli 2020 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm, je hoeft toch alleen maar in te loggen op die forward-site? Ik heb nergens een link with Twitch gezien.
#teamzuinigehollander
Op de een of andere manier kan ik me alleen Hoodlum Havoc nog herinneren.quote:
Niet eens Rayman 2? De meest geporte game ooit?quote:Op zondag 12 juli 2020 19:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan ik me alleen Hoodlum Havoc nog herinneren.
Ik speel die nog dagelijks op mijn koelkast. Als ik geen zin heb in Skyrimquote:Op zondag 12 juli 2020 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet eens Rayman 2? De meest geporte game ooit?
(Niet letterlijk, maar wel heel vaak)
Alleen voor pcquote:Op zondag 12 juli 2020 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kijk je naar:quote:
Picture in picturequote:Op zondag 12 juli 2020 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Turtles movie op Comedy Central nu. Met Megan Fox als April
Nu moet ik straks kiezen tussen Ubi en April.
Ga maar verder moet Wildlands 2 guys, abandon ship.quote:
Onbegrijpelijk hoe ze dat hebben verneukt na Wildlands. Zelfs dezelfde game in een andere map en ander verhaal was beter geweest.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga maar verder moet Wildlands 2 guys, abandon ship.
Of een kwartier Power Rangers kijkenquote:Op zondag 12 juli 2020 20:15 schreef DKUp het volgende:
Een kwartier maar fantaseren dat Batman echt wordt aangekondigd volgende maand.
quote:Op zondag 12 juli 2020 20:15 schreef DKUp het volgende:
Een kwartier maar fantaseren dat Batman echt wordt aangekondigd volgende maand.
Als het goed is wordt vandaag ook bekend gemaakt wanneer de AI teammates er in komenquote:Op zondag 12 juli 2020 20:08 schreef DKUp het volgende:
Met Just Dance, Breakpoint, The Crew 2 updates blablablabla
We boycotten hetquote:Op zondag 12 juli 2020 20:22 schreef Jimbo het volgende:
welk topic is het ubi stream discussie topic? Ps4, ps5 of e3 dingen topic?
We mergen later welquote:Op zondag 12 juli 2020 20:22 schreef Jimbo het volgende:
Laten we het E3 topic maar doenquote:Op zondag 12 juli 2020 20:22 schreef Jimbo het volgende:
Zo rond holiday 2020quote:
Er zijn toch day one updates en een traag PSNquote:Op zondag 12 juli 2020 20:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker tijdens het uitpakken van de nieuwe consoles![]()
die diablo 3 launch night was wel legendarischquote:Op zondag 12 juli 2020 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn toch day one updates en een traag PSNHet is alsof je Diablo day one wil spelen
Ja natuurlijk, al die updates downloaden en klagen dat het allemaal zo langzaam gaat. SSDGENOTquote:Op zondag 12 juli 2020 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn toch day one updates en een traag PSNHet is alsof je Diablo day one wil spelen
Inclusief vlammenwerper (replica, non functional)twitter:Wario64 twitterde op zondag 12-07-2020 om 22:20:07Far Cry 6 Collector's Edition is up for preorder on Ubisoft Store (exclusive, $199.99) https://t.co/FaVqEQwKXE https://t.co/X92iqvVgkj reageer retweet
Ziet er nog steeds uit als Vikings meets The Witcher 3. En net als met Black Flag, het was een vermakelijke game maar had weinig AC in zich.quote:Op maandag 13 juli 2020 09:04 schreef StateOfMind het volgende:
Nog meer Valhalla:
Deze (Nederlandse) youtuber he3ft 6 uur mogen spelen.
SkillUp heeft een nog wat uitgebreidere preview online gezet.quote:Op maandag 13 juli 2020 09:04 schreef StateOfMind het volgende:
Nog meer Valhalla:
Deze (Nederlandse) youtuber he3ft 6 uur mogen spelen.
Die zo maar bekijken.quote:Op maandag 13 juli 2020 10:08 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
SkillUp heeft een nog wat uitgebreidere preview online gezet.
Watch Dogs Legion zag er dan wel weer een heel stuk vernieuwender uit en ben ik meer enthousiast over. Net als die nieuwe FarCry 6 trailer wat wel wat weg had van een James Bond intro. Setting lijkt me heel tof en doet me een beetje denken aan Cuba.
Grappig dat je The Witcher 3 noemt, want daar moest ik ook meteen aan denken toen ik ie landschappen zag, die hadden ook de Witcher vibe.quote:Op maandag 13 juli 2020 09:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ziet er nog steeds uit als Vikings meets The Witcher 3. En net als met Black Flag, het was een vermakelijke game maar had weinig AC in zich.
Na Black Flag had ik genoeg van AC als reeks. Unity/Syndicate/Origins en Odyssey heb ik allemaal wel, maar nog niet opgestart. Het ziet er wel beter uit qua footage, maar de leaks waren dus exact wat ze gisteren lieten zien.
Ik pik Valhalla wel op ooit in de sale oid. Of zoals met Watch Dogs 2... bij de reveal/launch van een volgende AC game in Japan of toch maar Amsterdam
Ik heb in Watch Dogs idd ook meer zin in dan Valhalla, al ga ik die natuurlijk ook gewoon spelen, omdat dat gewoon een toffe game is en een, zoals eerder gezegd, kruising is tussen The Witcher 3 en Vikingsquote:Op maandag 13 juli 2020 10:08 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Zelf wordt ik er wel blij van aangezien ik Origins en Odyssey erg kon waarderen en waar Valhalla weer een spinoff van is met wat meer gore tijdens de gevechten en de nieuwe 'raids' op vestingen.
Meer van hetzelfde dus en nog steeds een beetje van die haperende combat en een beetje meh verhaal. Had stiekem wel iets meer verwacht maar het blijft een Ubisoft game
Watch Dogs Legion zag er dan wel weer een heel stuk vernieuwender uit en ben ik meer enthousiast over. Net als die nieuwe FarCry 6 trailer wat wel wat weg had van een James Bond intro. Setting lijkt me heel tof en doet me een beetje denken aan Cuba.
En op zich is die TW3 vibe helemaal niet slecht want ik hou wel van de stijl. Waar TW3 duidelijk beter in is dat is het verhaal. Binding met personages opbouwen ed.quote:Op maandag 13 juli 2020 10:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Grappig dat je The Witcher 3 noemt, want daar moest ik ook meteen aan denken toen ik ie landschappen zag, die hadden ook de Witcher vibe.
Van de Assassins games oude stijl vond ik Unity wel een van de tofste.
Origins en Oddysey zijn ook zeer tof, al vond ik Origins leuker.
En AC Japan komt over een paar dagen
Ik word er niet echt warm van.quote:Op maandag 13 juli 2020 10:08 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Zelf wordt ik er wel blij van aangezien ik Origins en Odyssey erg kon waarderen en waar Valhalla weer een spinoff van is met wat meer gore tijdens de gevechten en de nieuwe 'raids' op vestingen.
Meer van hetzelfde dus en nog steeds een beetje van die haperende combat en een beetje meh verhaal. Had stiekem wel iets meer verwacht maar het blijft een Ubisoft game
Een Witcher 3 vibe is idd een groot compliment. Nog steeds mijn meest favoriete spel ooitquote:Op maandag 13 juli 2020 10:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En op zich is die TW3 vibe helemaal niet slecht want ik hou wel van de stijl. Waar TW3 duidelijk beter in is dat is het verhaal. Binding met personages opbouwen ed.
Van de oude klassieke AC games moet ik zeggen: 2 en Brotherhood. 2 wist goed op 1 voort te borduren en Brotherhood was fantastisch met Ezio en zijn Assassins brothers. 3 vond ik minder maar Black Flag vond ik wel verfrissend: lekker de piraat uithangen pirates of the Caribbean stijl.
AC Japan dan bedoel je zeker Ghost of Tsushima?Nou mooi dan kan Ubisoft bezig met de VOC/WIC tijd en kunnen de youtube memes: gekoloniseerd terecht gepost worden
Maar meer dan wat footage zal er wel niet komen.
Beetje VOC mentaliteit... toch?quote:Op maandag 13 juli 2020 10:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een Witcher 3 vibe is idd een groot compliment. Nog steeds mijn meest favoriete spel ooit![]()
Assassin's Creed VOC![]()
Met Michiel de Ruyter(of, als vrouwelijk personage, Michelle de Ruyter
)
Dat zegt ook niemand, alleen dat die beelden van die landschappen een Witcher vibe hebben.quote:Op maandag 13 juli 2020 11:03 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Beweren dat Ubisoft een game van hetzelfde kaliber als The Witcher 3 kan maken.![]()
Nu zijn jullie helemaal zot geworden.
En dan de zoon van Femke als Blacksmith, voor weapon upgradesquote:Op maandag 13 juli 2020 11:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beetje VOC mentaliteit... toch?
Ja bijvoorbeeld. In het geniep de Thames op varen en de Engelsen dwarsbomen in operatie Chatham. Ala Black Flag zeeslagen nadoen op de noordzee.
Of naar den Oost/West varen en een beetje Black Flag dlc geven met Nederlandse schepen erin. Genoeg ideeën. Parkour over de daken van Amsterdam lijkt me wel nice.
Dat beweer ik niet, het heeft dezelfde vibe maar het is niet van hetzelfde niveau. Zolang ze maar Lagertha en Ragnar erin verwerken. Mag van mij als NPC. En Egbert of Alfred als koning van Wessex.quote:Op maandag 13 juli 2020 11:03 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Beweren dat Ubisoft een game van hetzelfde kaliber als The Witcher 3 kan maken.![]()
Nu zijn jullie helemaal zot geworden.
I like it when a plan comes togetherquote:Op maandag 13 juli 2020 11:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan de zoon van Femke als Blacksmith, voor weapon upgrades
Welke game?quote:Op maandag 13 juli 2020 14:01 schreef dud0r het volgende:
Zo, infinite ammo voor de rocket launcher unlocked. Alleen de laatste stage nog even een s rank halen en dan door voor een ng+ of 3 met elke keer de moeilijkheidsgraad een stukje hoger.
Klinkt als Settlersquote:
Resident evil 5quote:
Settlers is wel gaaf. Speel het alleen te weinig.quote:
En als ze slim zijn stellen ze hem uit tot na Cyberpunk. Dat is net als GTA V/TW 3 een verkoopkanon. Beetje jammer om in de schaduw daar van te staan qua verkoopaantallen.quote:Op maandag 13 juli 2020 12:40 schreef StateOfMind het volgende:
Schijnen wel heel veel bugs in te zitten, in de preview build die diverse websites en youtubers hebben mogen spelen.
Maar goed, ze hebben nog een aantal maanden de tijd.
Lekker na de feestmaanden (inclusief nieuwe consoles) verkopen, Ubisoft zal wel gek zijnquote:Op maandag 13 juli 2020 14:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En als ze slim zijn stellen ze hem uit tot na Cyberpunk. Dat is net als GTA V/TW 3 een verkoopkanon. Beetje jammer om in de schaduw daar van te staan qua verkoopaantallen.
Maakt echt geen fuck uit. Ik denk dat AC meer verkoopt dat Cyberpunk zelfs. AC is een gevestigde franchise, en vikings zin hot dankzij de tv-serie.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En als ze slim zijn stellen ze hem uit tot na Cyberpunk. Dat is net als GTA V/TW 3 een verkoopkanon. Beetje jammer om in de schaduw daar van te staan qua verkoopaantallen.
Zou ook raar zijn bang te zijn voor een andere game, dan heb je zelf weinig vertrouwen in je ontwikkelaars en populariteitquote:Op maandag 13 juli 2020 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maakt echt geen fuck uit. Ik denk dat AC meer verkoopt dat Cyberpunk zelfs. AC is een gevestigde franchise, en vikings zin hot dankzij de tv-serie.
Ik zit er een beetje hetzelfde in. Heb voor heel veel games sowieso het 'die doe ik volgende generatie wel'. Ben helemaal verloren momenteel. Niets te gamen. Geen zin in backlog. Geen datum voor next-gen bekend. Geen prijs voor next-gen bekend.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zal een van de weinigen zijn denk ik, naar ik ben helemaal niet zo hyped voor Cyberpunk 2077.
Het is first person, waar ik niet zo heel erg van hou (3rd person ftw) en die setting is ook niet helemaal mijn ding.
Het zal voor mij persoonlijk niet in de buurt komen van The Witcher 3 ( maar ik hou van high/dark fantasy).
Het zal ontwijfeld een steengoede game worden, dat weet ik zeker, en ik ga hem ook echt wel spelen, maar hyped, nee.
Het is de enige game waarnaar ik echt uitkijk.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit er een beetje hetzelfde in. Heb voor heel veel games sowieso het 'die doe ik volgende generatie wel'. Ben helemaal verloren momenteel. Niets te gamen. Geen zin in backlog. Geen datum voor next-gen bekend. Geen prijs voor next-gen bekend.
Ik heb er amper van wat meegekregen, snap de hype niet echt en vind de settings maar so so.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zal een van de weinigen zijn denk ik, naar ik ben helemaal niet zo hyped voor Cyberpunk 2077.
Het is first person, waar ik niet zo heel erg van hou (3rd person ftw) en die setting is ook niet helemaal mijn ding.
Het zal voor mij persoonlijk niet in de buurt komen van The Witcher 3 ( maar ik hou van high/dark fantasy).
Het zal ontwijfeld een steengoede game worden, dat weet ik zeker, en ik ga hem ook echt wel spelen, maar hyped, nee.
Het is bij mij meer van dat die setting mij niks doet.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit er een beetje hetzelfde in. Heb voor heel veel games sowieso het 'die doe ik volgende generatie wel'. Ben helemaal verloren momenteel. Niets te gamen. Geen zin in backlog. Geen datum voor next-gen bekend. Geen prijs voor next-gen bekend.
hier nietquote:
dmquote:
Ik denk dat ik bannerblind ben, als iets me niet boeit dan zie ik het op een gegeven moment gewoon niet. Maar he, je kunt je ergens druk om makenquote:
jij moet dit zeggenquote:Op maandag 13 juli 2020 17:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bannerblind ben, als iets me niet boeit dan zie ik het op een gegeven moment gewoon niet. Maar he, je kunt je ergens druk om maken
Ik moet ademen, eten en drinken, dat is het zo ongeveer. Maar ik heb achter al een iets ander voorstel neergezet dan deze keuze bv, maar geen idee of daar iets mee gedaan wordt. Ik ben al blij als ze het lezenquote:
En poepen.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet ademen, eten en drinken, dat is het zo ongeveer. Maar ik heb achter al een iets ander voorstel neergezet dan deze keuze bv, maar geen idee of daar iets mee gedaan wordt. Ik ben al blij als ze het lezen
Oh ja, anders kan al dat eten er niet uit. Gelukkig is er weer wc-papier.quote:
Mwoa, er zijn mensen die dat niet hoeven...quote:
Koning Pilsquote:Op maandag 13 juli 2020 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, er zijn mensen die dat niet hoeven...
Ik haat leuke dingenquote:Op maandag 13 juli 2020 17:43 schreef DKUp het volgende:
Wat is deze ellende?
Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems
Gargamel, jij hier?quote:
ik stem voor een rss feed en een merge van de ps4/5 topicsquote:Op maandag 13 juli 2020 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet ademen, eten en drinken, dat is het zo ongeveer. Maar ik heb achter al een iets ander voorstel neergezet dan deze keuze bv, maar geen idee of daar iets mee gedaan wordt. Ik ben al blij als ze het lezen
Godtering wat een kutstem en kuaccent... meteen afgezetquote:
Lijkt als een prima gamequote:
Fixedquote:Op maandag 13 juli 2020 18:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lijkt als een prima game
om niet te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
en vaasquote:Op maandag 13 juli 2020 19:19 schreef DKUp het volgende:
Gameplay screenshots, hoofdpersonage kan praten![]()
, mannelijk of vrouwelijk hoofdpersonage en meer info.
Spel al in ontwikkeling voor de release van Far Cry 5 (Ubisoft Montréal) bij Ubisoft Toronto.
Zijn geruchten toch, dat dat een jonge Vaas zou zijn?quote:
Nee dat is vaas niet.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zijn geruchten toch, dat dat een jonge Vaas zou zijn?
Of is dat inmiddels bevestigd?
Nee, daar is nog niets van bevestigd. Zou grappig zijn, maar van mij hoeft het niet. Vaas was geniaal, maar laat sommige dingen lekker rusten.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zijn geruchten toch, dat dat een jonge Vaas zou zijn?
Of is dat inmiddels bevestigd?
Ik vind het wel ballen hebben van Capcom om volgend jaar met een next gen only Resident Evil te komen. Ubisoft kwam een jaar na de release van de huidige generatie ook met Unity alleen voor die generatie.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ik meen dat de geruchten gebaseerd zouden zijn op het gegeven dat zowel Vaas als dat ictatorzoontje een litteken op dezelfde plaats zouden hebben in het gezicht of zo.
En dat FC3, en 6, zich op een tropisch eiland afspelen.
Zou op zich wel tof zijn, maar we gaan het zien.
Ik had gehoopt dat FC6 alleen next--gen zou zijn, maar dat schijnt een cross-gen te worden.
Next-gen only gaat nog wel even duren, ik verwacht het komende jaar nog alleen crossgen-bende. Op wat first-party-studio's na, die al veel eerder toegang hadden tot de next-gen devkitsquote:Op maandag 13 juli 2020 20:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ik meen dat de geruchten gebaseerd zouden zijn op het gegeven dat zowel Vaas als dat ictatorzoontje een litteken op dezelfde plaats zouden hebben in het gezicht of zo.
Ik had gehoopt dat FC6 alleen next--gen zou zijn, maar dat schijnt een cross-gen te worden.
dat litteken idd, maar die gozer had ook gezegd dat ie graag terug wilde komen en dat er "misschien binnenkort wel groot nieuws over 'vaas' zou zijn''quote:Op maandag 13 juli 2020 20:18 schreef StateOfMind het volgende:
Far Cry 3 remaster voor next-gen confirmed....quote:Op maandag 13 juli 2020 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat litteken idd, maar die gozer had ook gezegd dat ie graag terug wilde komen en dat er "misschien binnenkort wel groot nieuws over 'vaas' zou zijn''
Unity was next-gen only destijds en tegelijkertijd brachten ze Rogue uit voor old-gen only, als ik het mij goed kan herinneren.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind het wel ballen hebben van Capcom om volgend jaar met een next gen only Resident Evil te komen. Ubisoft kwam een jaar na de release van de huidige generatie ook met Unity alleen voor die generatie.
De volgende AC zal wel weer bijzonder zijn zoals Unity met de graphics, parcour en bugs/glitches.
Deze AC lijkt op een soort van AC Black Flag. Gebaseerd op eerdere delen maar dan een soort van best of.
Far Cry is grafisch vaak wel bijzonder en mooi, echt blij met de setting.
Ik snap dat cross-gen in zo'n eerste overgangsjaar ook wel: ¤¤¤¤¤¤quote:Op maandag 13 juli 2020 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Next-gen only gaat nog wel even duren, ik verwacht het komende jaar nog alleen crossgen-bende. Op wat first-party-studio's na, die al veel eerder toegang hadden tot de next-gen devkits
Classic was een port dus een remaster en een remake kunnen nog JAAAAAquote:Op maandag 13 juli 2020 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Far Cry 3 remaster voor next-gen confirmed....
Ja ik kan die Jorraptor ook niet uitstaan qua accent, echt tenenkrommend.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Godtering wat een kutstem en kuaccent... meteen afgezet
Meer vrouwen?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:41 schreef DKUp het volgende:
Ashraf dus misschien wel om meerdere redenen weg.
Waakhond Legioen hebben ze een extra jaar aan kunnen werken, dus dat moet wel mooi gepolijst zijn.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:38 schreef DKUp het volgende:
Watch Dogs Legion ziet er een soort van af uit en AC Valhalla niet.
Heel leuk dat je iets van twee weken extra hebt maar ik zie het gewoon niet lukken dat he grafisch flink zal verbeteren of de build is ouder dan verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |