Ik denk dat ik bannerblind ben, als iets me niet boeit dan zie ik het op een gegeven moment gewoon niet. Maar he, je kunt je ergens druk om makenquote:
jij moet dit zeggenquote:Op maandag 13 juli 2020 17:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bannerblind ben, als iets me niet boeit dan zie ik het op een gegeven moment gewoon niet. Maar he, je kunt je ergens druk om maken
Ik moet ademen, eten en drinken, dat is het zo ongeveer. Maar ik heb achter al een iets ander voorstel neergezet dan deze keuze bv, maar geen idee of daar iets mee gedaan wordt. Ik ben al blij als ze het lezenquote:
En poepen.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet ademen, eten en drinken, dat is het zo ongeveer. Maar ik heb achter al een iets ander voorstel neergezet dan deze keuze bv, maar geen idee of daar iets mee gedaan wordt. Ik ben al blij als ze het lezen
Oh ja, anders kan al dat eten er niet uit. Gelukkig is er weer wc-papier.quote:
Mwoa, er zijn mensen die dat niet hoeven...quote:
Koning Pilsquote:Op maandag 13 juli 2020 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, er zijn mensen die dat niet hoeven...
Ik haat leuke dingenquote:Op maandag 13 juli 2020 17:43 schreef DKUp het volgende:
Wat is deze ellende?
Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems
Gargamel, jij hier?quote:
ik stem voor een rss feed en een merge van de ps4/5 topicsquote:Op maandag 13 juli 2020 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet ademen, eten en drinken, dat is het zo ongeveer. Maar ik heb achter al een iets ander voorstel neergezet dan deze keuze bv, maar geen idee of daar iets mee gedaan wordt. Ik ben al blij als ze het lezen
Godtering wat een kutstem en kuaccent... meteen afgezetquote:
Lijkt als een prima gamequote:
Fixedquote:Op maandag 13 juli 2020 18:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lijkt als een prima game
om niet te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |