I like it when a plan comes togetherquote:Op maandag 13 juli 2020 11:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan de zoon van Femke als Blacksmith, voor weapon upgrades
Welke game?quote:Op maandag 13 juli 2020 14:01 schreef dud0r het volgende:
Zo, infinite ammo voor de rocket launcher unlocked. Alleen de laatste stage nog even een s rank halen en dan door voor een ng+ of 3 met elke keer de moeilijkheidsgraad een stukje hoger.
Klinkt als Settlersquote:
Resident evil 5quote:
Settlers is wel gaaf. Speel het alleen te weinig.quote:
En als ze slim zijn stellen ze hem uit tot na Cyberpunk. Dat is net als GTA V/TW 3 een verkoopkanon. Beetje jammer om in de schaduw daar van te staan qua verkoopaantallen.quote:Op maandag 13 juli 2020 12:40 schreef StateOfMind het volgende:
Schijnen wel heel veel bugs in te zitten, in de preview build die diverse websites en youtubers hebben mogen spelen.
Maar goed, ze hebben nog een aantal maanden de tijd.
Lekker na de feestmaanden (inclusief nieuwe consoles) verkopen, Ubisoft zal wel gek zijnquote:Op maandag 13 juli 2020 14:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En als ze slim zijn stellen ze hem uit tot na Cyberpunk. Dat is net als GTA V/TW 3 een verkoopkanon. Beetje jammer om in de schaduw daar van te staan qua verkoopaantallen.
Maakt echt geen fuck uit. Ik denk dat AC meer verkoopt dat Cyberpunk zelfs. AC is een gevestigde franchise, en vikings zin hot dankzij de tv-serie.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En als ze slim zijn stellen ze hem uit tot na Cyberpunk. Dat is net als GTA V/TW 3 een verkoopkanon. Beetje jammer om in de schaduw daar van te staan qua verkoopaantallen.
Zou ook raar zijn bang te zijn voor een andere game, dan heb je zelf weinig vertrouwen in je ontwikkelaars en populariteitquote:Op maandag 13 juli 2020 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maakt echt geen fuck uit. Ik denk dat AC meer verkoopt dat Cyberpunk zelfs. AC is een gevestigde franchise, en vikings zin hot dankzij de tv-serie.
Ik zit er een beetje hetzelfde in. Heb voor heel veel games sowieso het 'die doe ik volgende generatie wel'. Ben helemaal verloren momenteel. Niets te gamen. Geen zin in backlog. Geen datum voor next-gen bekend. Geen prijs voor next-gen bekend.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zal een van de weinigen zijn denk ik, naar ik ben helemaal niet zo hyped voor Cyberpunk 2077.
Het is first person, waar ik niet zo heel erg van hou (3rd person ftw) en die setting is ook niet helemaal mijn ding.
Het zal voor mij persoonlijk niet in de buurt komen van The Witcher 3 ( maar ik hou van high/dark fantasy).
Het zal ontwijfeld een steengoede game worden, dat weet ik zeker, en ik ga hem ook echt wel spelen, maar hyped, nee.
Het is de enige game waarnaar ik echt uitkijk.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit er een beetje hetzelfde in. Heb voor heel veel games sowieso het 'die doe ik volgende generatie wel'. Ben helemaal verloren momenteel. Niets te gamen. Geen zin in backlog. Geen datum voor next-gen bekend. Geen prijs voor next-gen bekend.
Ik heb er amper van wat meegekregen, snap de hype niet echt en vind de settings maar so so.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zal een van de weinigen zijn denk ik, naar ik ben helemaal niet zo hyped voor Cyberpunk 2077.
Het is first person, waar ik niet zo heel erg van hou (3rd person ftw) en die setting is ook niet helemaal mijn ding.
Het zal voor mij persoonlijk niet in de buurt komen van The Witcher 3 ( maar ik hou van high/dark fantasy).
Het zal ontwijfeld een steengoede game worden, dat weet ik zeker, en ik ga hem ook echt wel spelen, maar hyped, nee.
Het is bij mij meer van dat die setting mij niks doet.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit er een beetje hetzelfde in. Heb voor heel veel games sowieso het 'die doe ik volgende generatie wel'. Ben helemaal verloren momenteel. Niets te gamen. Geen zin in backlog. Geen datum voor next-gen bekend. Geen prijs voor next-gen bekend.
hier nietquote:
dmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |