Inclusief vlammenwerper (replica, non functional)twitter:Wario64 twitterde op zondag 12-07-2020 om 22:20:07Far Cry 6 Collector's Edition is up for preorder on Ubisoft Store (exclusive, $199.99) https://t.co/FaVqEQwKXE https://t.co/X92iqvVgkj reageer retweet

Ziet er nog steeds uit als Vikings meets The Witcher 3. En net als met Black Flag, het was een vermakelijke game maar had weinig AC in zich.quote:Op maandag 13 juli 2020 09:04 schreef StateOfMind het volgende:
Nog meer Valhalla:
Deze (Nederlandse) youtuber he3ft 6 uur mogen spelen.

SkillUp heeft een nog wat uitgebreidere preview online gezet.quote:Op maandag 13 juli 2020 09:04 schreef StateOfMind het volgende:
Nog meer Valhalla:
Deze (Nederlandse) youtuber he3ft 6 uur mogen spelen.

Die zo maar bekijken.quote:Op maandag 13 juli 2020 10:08 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
SkillUp heeft een nog wat uitgebreidere preview online gezet.
Watch Dogs Legion zag er dan wel weer een heel stuk vernieuwender uit en ben ik meer enthousiast over. Net als die nieuwe FarCry 6 trailer wat wel wat weg had van een James Bond intro. Setting lijkt me heel tof en doet me een beetje denken aan Cuba.

Grappig dat je The Witcher 3 noemt, want daar moest ik ook meteen aan denken toen ik ie landschappen zag, die hadden ook de Witcher vibe.quote:Op maandag 13 juli 2020 09:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ziet er nog steeds uit als Vikings meets The Witcher 3. En net als met Black Flag, het was een vermakelijke game maar had weinig AC in zich.
Na Black Flag had ik genoeg van AC als reeks. Unity/Syndicate/Origins en Odyssey heb ik allemaal wel, maar nog niet opgestart. Het ziet er wel beter uit qua footage, maar de leaks waren dus exact wat ze gisteren lieten zien.
Ik pik Valhalla wel op ooit in de sale oid. Of zoals met Watch Dogs 2... bij de reveal/launch van een volgende AC game in Japan of toch maar Amsterdam

Ik heb in Watch Dogs idd ook meer zin in dan Valhalla, al ga ik die natuurlijk ook gewoon spelen, omdat dat gewoon een toffe game is en een, zoals eerder gezegd, kruising is tussen The Witcher 3 en Vikingsquote:Op maandag 13 juli 2020 10:08 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Zelf wordt ik er wel blij van aangezien ik Origins en Odyssey erg kon waarderen en waar Valhalla weer een spinoff van is met wat meer gore tijdens de gevechten en de nieuwe 'raids' op vestingen.
Meer van hetzelfde dus en nog steeds een beetje van die haperende combat en een beetje meh verhaal. Had stiekem wel iets meer verwacht maar het blijft een Ubisoft game
Watch Dogs Legion zag er dan wel weer een heel stuk vernieuwender uit en ben ik meer enthousiast over. Net als die nieuwe FarCry 6 trailer wat wel wat weg had van een James Bond intro. Setting lijkt me heel tof en doet me een beetje denken aan Cuba.

En op zich is die TW3 vibe helemaal niet slecht want ik hou wel van de stijl. Waar TW3 duidelijk beter in is dat is het verhaal. Binding met personages opbouwen ed.quote:Op maandag 13 juli 2020 10:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Grappig dat je The Witcher 3 noemt, want daar moest ik ook meteen aan denken toen ik ie landschappen zag, die hadden ook de Witcher vibe.
Van de Assassins games oude stijl vond ik Unity wel een van de tofste.
Origins en Oddysey zijn ook zeer tof, al vond ik Origins leuker.
En AC Japan komt over een paar dagen

Ik word er niet echt warm van.quote:Op maandag 13 juli 2020 10:08 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Zelf wordt ik er wel blij van aangezien ik Origins en Odyssey erg kon waarderen en waar Valhalla weer een spinoff van is met wat meer gore tijdens de gevechten en de nieuwe 'raids' op vestingen.
Meer van hetzelfde dus en nog steeds een beetje van die haperende combat en een beetje meh verhaal. Had stiekem wel iets meer verwacht maar het blijft een Ubisoft game

Een Witcher 3 vibe is idd een groot compliment. Nog steeds mijn meest favoriete spel ooitquote:Op maandag 13 juli 2020 10:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En op zich is die TW3 vibe helemaal niet slecht want ik hou wel van de stijl. Waar TW3 duidelijk beter in is dat is het verhaal. Binding met personages opbouwen ed.
Van de oude klassieke AC games moet ik zeggen: 2 en Brotherhood. 2 wist goed op 1 voort te borduren en Brotherhood was fantastisch met Ezio en zijn Assassins brothers. 3 vond ik minder maar Black Flag vond ik wel verfrissend: lekker de piraat uithangen pirates of the Caribbean stijl.
AC Japan dan bedoel je zeker Ghost of Tsushima?Nou mooi dan kan Ubisoft bezig met de VOC/WIC tijd en kunnen de youtube memes: gekoloniseerd terecht gepost worden
Maar meer dan wat footage zal er wel niet komen.

Beetje VOC mentaliteit... toch?quote:Op maandag 13 juli 2020 10:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een Witcher 3 vibe is idd een groot compliment. Nog steeds mijn meest favoriete spel ooit![]()
Assassin's Creed VOC![]()
Met Michiel de Ruyter(of, als vrouwelijk personage, Michelle de Ruyter
)

Dat zegt ook niemand, alleen dat die beelden van die landschappen een Witcher vibe hebben.quote:Op maandag 13 juli 2020 11:03 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Beweren dat Ubisoft een game van hetzelfde kaliber als The Witcher 3 kan maken.![]()
Nu zijn jullie helemaal zot geworden.

En dan de zoon van Femke als Blacksmith, voor weapon upgradesquote:Op maandag 13 juli 2020 11:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beetje VOC mentaliteit... toch?
Ja bijvoorbeeld. In het geniep de Thames op varen en de Engelsen dwarsbomen in operatie Chatham. Ala Black Flag zeeslagen nadoen op de noordzee.
Of naar den Oost/West varen en een beetje Black Flag dlc geven met Nederlandse schepen erin. Genoeg ideeën. Parkour over de daken van Amsterdam lijkt me wel nice.

Dat beweer ik niet, het heeft dezelfde vibe maar het is niet van hetzelfde niveau. Zolang ze maar Lagertha en Ragnar erin verwerken. Mag van mij als NPC. En Egbert of Alfred als koning van Wessex.quote:Op maandag 13 juli 2020 11:03 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Beweren dat Ubisoft een game van hetzelfde kaliber als The Witcher 3 kan maken.![]()
Nu zijn jullie helemaal zot geworden.

I like it when a plan comes togetherquote:Op maandag 13 juli 2020 11:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan de zoon van Femke als Blacksmith, voor weapon upgrades

Welke game?quote:Op maandag 13 juli 2020 14:01 schreef dud0r het volgende:
Zo, infinite ammo voor de rocket launcher unlocked. Alleen de laatste stage nog even een s rank halen en dan door voor een ng+ of 3 met elke keer de moeilijkheidsgraad een stukje hoger.

Klinkt als Settlersquote:

Resident evil 5quote:

Settlers is wel gaaf. Speel het alleen te weinig.quote:

En als ze slim zijn stellen ze hem uit tot na Cyberpunk. Dat is net als GTA V/TW 3 een verkoopkanon. Beetje jammer om in de schaduw daar van te staan qua verkoopaantallen.quote:Op maandag 13 juli 2020 12:40 schreef StateOfMind het volgende:
Schijnen wel heel veel bugs in te zitten, in de preview build die diverse websites en youtubers hebben mogen spelen.
Maar goed, ze hebben nog een aantal maanden de tijd.

Lekker na de feestmaanden (inclusief nieuwe consoles) verkopen, Ubisoft zal wel gek zijnquote:Op maandag 13 juli 2020 14:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En als ze slim zijn stellen ze hem uit tot na Cyberpunk. Dat is net als GTA V/TW 3 een verkoopkanon. Beetje jammer om in de schaduw daar van te staan qua verkoopaantallen.

Maakt echt geen fuck uit. Ik denk dat AC meer verkoopt dat Cyberpunk zelfs. AC is een gevestigde franchise, en vikings zin hot dankzij de tv-serie.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En als ze slim zijn stellen ze hem uit tot na Cyberpunk. Dat is net als GTA V/TW 3 een verkoopkanon. Beetje jammer om in de schaduw daar van te staan qua verkoopaantallen.

Zou ook raar zijn bang te zijn voor een andere game, dan heb je zelf weinig vertrouwen in je ontwikkelaars en populariteitquote:Op maandag 13 juli 2020 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maakt echt geen fuck uit. Ik denk dat AC meer verkoopt dat Cyberpunk zelfs. AC is een gevestigde franchise, en vikings zin hot dankzij de tv-serie.

Ik zit er een beetje hetzelfde in. Heb voor heel veel games sowieso het 'die doe ik volgende generatie wel'. Ben helemaal verloren momenteel. Niets te gamen. Geen zin in backlog. Geen datum voor next-gen bekend. Geen prijs voor next-gen bekend.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zal een van de weinigen zijn denk ik, naar ik ben helemaal niet zo hyped voor Cyberpunk 2077.
Het is first person, waar ik niet zo heel erg van hou (3rd person ftw) en die setting is ook niet helemaal mijn ding.
Het zal voor mij persoonlijk niet in de buurt komen van The Witcher 3 ( maar ik hou van high/dark fantasy).
Het zal ontwijfeld een steengoede game worden, dat weet ik zeker, en ik ga hem ook echt wel spelen, maar hyped, nee.

Het is de enige game waarnaar ik echt uitkijk.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit er een beetje hetzelfde in. Heb voor heel veel games sowieso het 'die doe ik volgende generatie wel'. Ben helemaal verloren momenteel. Niets te gamen. Geen zin in backlog. Geen datum voor next-gen bekend. Geen prijs voor next-gen bekend.

Ik heb er amper van wat meegekregen, snap de hype niet echt en vind de settings maar so so.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zal een van de weinigen zijn denk ik, naar ik ben helemaal niet zo hyped voor Cyberpunk 2077.
Het is first person, waar ik niet zo heel erg van hou (3rd person ftw) en die setting is ook niet helemaal mijn ding.
Het zal voor mij persoonlijk niet in de buurt komen van The Witcher 3 ( maar ik hou van high/dark fantasy).
Het zal ontwijfeld een steengoede game worden, dat weet ik zeker, en ik ga hem ook echt wel spelen, maar hyped, nee.

Het is bij mij meer van dat die setting mij niks doet.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit er een beetje hetzelfde in. Heb voor heel veel games sowieso het 'die doe ik volgende generatie wel'. Ben helemaal verloren momenteel. Niets te gamen. Geen zin in backlog. Geen datum voor next-gen bekend. Geen prijs voor next-gen bekend.

hier nietquote:

dmquote:

Ik denk dat ik bannerblind ben, als iets me niet boeit dan zie ik het op een gegeven moment gewoon niet. Maar he, je kunt je ergens druk om makenquote:

jij moet dit zeggenquote:Op maandag 13 juli 2020 17:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bannerblind ben, als iets me niet boeit dan zie ik het op een gegeven moment gewoon niet. Maar he, je kunt je ergens druk om maken

Ik moet ademen, eten en drinken, dat is het zo ongeveer. Maar ik heb achter al een iets ander voorstel neergezet dan deze keuze bv, maar geen idee of daar iets mee gedaan wordt. Ik ben al blij als ze het lezenquote:

En poepen.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet ademen, eten en drinken, dat is het zo ongeveer. Maar ik heb achter al een iets ander voorstel neergezet dan deze keuze bv, maar geen idee of daar iets mee gedaan wordt. Ik ben al blij als ze het lezen

Oh ja, anders kan al dat eten er niet uit. Gelukkig is er weer wc-papier.quote:

Mwoa, er zijn mensen die dat niet hoeven...quote:

Koning Pilsquote:Op maandag 13 juli 2020 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, er zijn mensen die dat niet hoeven...

Ik haat leuke dingenquote:Op maandag 13 juli 2020 17:43 schreef DKUp het volgende:
Wat is deze ellende?
Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems

Gargamel, jij hier?quote:

ik stem voor een rss feed en een merge van de ps4/5 topicsquote:Op maandag 13 juli 2020 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet ademen, eten en drinken, dat is het zo ongeveer. Maar ik heb achter al een iets ander voorstel neergezet dan deze keuze bv, maar geen idee of daar iets mee gedaan wordt. Ik ben al blij als ze het lezen

Godtering wat een kutstem en kuaccent... meteen afgezetquote:

Lijkt als een prima gamequote:

Fixedquote:Op maandag 13 juli 2020 18:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lijkt als een prima game
om niet te spelen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In

en vaasquote:Op maandag 13 juli 2020 19:19 schreef DKUp het volgende:
Gameplay screenshots, hoofdpersonage kan praten![]()
, mannelijk of vrouwelijk hoofdpersonage en meer info.
Spel al in ontwikkeling voor de release van Far Cry 5 (Ubisoft Montréal) bij Ubisoft Toronto.

Zijn geruchten toch, dat dat een jonge Vaas zou zijn?quote:

Nee dat is vaas niet.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zijn geruchten toch, dat dat een jonge Vaas zou zijn?
Of is dat inmiddels bevestigd?

Nee, daar is nog niets van bevestigd. Zou grappig zijn, maar van mij hoeft het niet. Vaas was geniaal, maar laat sommige dingen lekker rusten.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zijn geruchten toch, dat dat een jonge Vaas zou zijn?
Of is dat inmiddels bevestigd?

Ik vind het wel ballen hebben van Capcom om volgend jaar met een next gen only Resident Evil te komen. Ubisoft kwam een jaar na de release van de huidige generatie ook met Unity alleen voor die generatie.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ik meen dat de geruchten gebaseerd zouden zijn op het gegeven dat zowel Vaas als dat ictatorzoontje een litteken op dezelfde plaats zouden hebben in het gezicht of zo.
En dat FC3, en 6, zich op een tropisch eiland afspelen.
Zou op zich wel tof zijn, maar we gaan het zien.
Ik had gehoopt dat FC6 alleen next--gen zou zijn, maar dat schijnt een cross-gen te worden.

Next-gen only gaat nog wel even duren, ik verwacht het komende jaar nog alleen crossgen-bende. Op wat first-party-studio's na, die al veel eerder toegang hadden tot de next-gen devkitsquote:Op maandag 13 juli 2020 20:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ik meen dat de geruchten gebaseerd zouden zijn op het gegeven dat zowel Vaas als dat ictatorzoontje een litteken op dezelfde plaats zouden hebben in het gezicht of zo.
Ik had gehoopt dat FC6 alleen next--gen zou zijn, maar dat schijnt een cross-gen te worden.

dat litteken idd, maar die gozer had ook gezegd dat ie graag terug wilde komen en dat er "misschien binnenkort wel groot nieuws over 'vaas' zou zijn''quote:Op maandag 13 juli 2020 20:18 schreef StateOfMind het volgende:

Far Cry 3 remaster voor next-gen confirmed....quote:Op maandag 13 juli 2020 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat litteken idd, maar die gozer had ook gezegd dat ie graag terug wilde komen en dat er "misschien binnenkort wel groot nieuws over 'vaas' zou zijn''

Unity was next-gen only destijds en tegelijkertijd brachten ze Rogue uit voor old-gen only, als ik het mij goed kan herinneren.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind het wel ballen hebben van Capcom om volgend jaar met een next gen only Resident Evil te komen. Ubisoft kwam een jaar na de release van de huidige generatie ook met Unity alleen voor die generatie.
De volgende AC zal wel weer bijzonder zijn zoals Unity met de graphics, parcour en bugs/glitches.
Deze AC lijkt op een soort van AC Black Flag. Gebaseerd op eerdere delen maar dan een soort van best of.
Far Cry is grafisch vaak wel bijzonder en mooi, echt blij met de setting.

Ik snap dat cross-gen in zo'n eerste overgangsjaar ook wel: ¤¤¤¤¤¤quote:Op maandag 13 juli 2020 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Next-gen only gaat nog wel even duren, ik verwacht het komende jaar nog alleen crossgen-bende. Op wat first-party-studio's na, die al veel eerder toegang hadden tot de next-gen devkits

Classic was een port dus een remaster en een remake kunnen nog JAAAAAquote:Op maandag 13 juli 2020 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Far Cry 3 remaster voor next-gen confirmed....

Ja ik kan die Jorraptor ook niet uitstaan qua accent, echt tenenkrommend.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Godtering wat een kutstem en kuaccent... meteen afgezet

Meer vrouwen?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:41 schreef DKUp het volgende:
Ashraf dus misschien wel om meerdere redenen weg.

Waakhond Legioen hebben ze een extra jaar aan kunnen werken, dus dat moet wel mooi gepolijst zijn.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:38 schreef DKUp het volgende:
Watch Dogs Legion ziet er een soort van af uit en AC Valhalla niet.
Heel leuk dat je iets van twee weken extra hebt maar ik zie het gewoon niet lukken dat he grafisch flink zal verbeteren of de build is ouder dan verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |