abonnement Unibet Coolblue
pi_194060200
quote:
4s.gif Op zondag 12 juli 2020 21:29 schreef Leonos het volgende:
Ubisoft zo toch?
Al 30 min bezig van de 45
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 12 juli 2020 @ 21:29:58 #202
429367 DKUp
ON TOUR
pi_194060201
quote:
4s.gif Op zondag 12 juli 2020 21:29 schreef Leonos het volgende:
Ubisoft zo toch?
Is al een half uur bezig :P
SOONY
pi_194060211
Ok ok, is het wat?
  zondag 12 juli 2020 @ 21:30:49 #204
429367 DKUp
ON TOUR
pi_194060221
quote:
4s.gif Op zondag 12 juli 2020 21:30 schreef Leonos het volgende:
Ok ok, is het wat?
Buiten Watch Dogs Legion nog niks boeiends gezien. AC Valhalla komt nu.
SOONY
pi_194060599
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 20:07 schreef DKUp het volgende:

Poesjes *O*
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 12 juli 2020 @ 22:42:56 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194061722
Wario64 twitterde op zondag 12-07-2020 om 22:20:07 Far Cry 6 Collector's Edition is up for preorder on Ubisoft Store (exclusive, $199.99) https://t.co/FaVqEQwKXE https://t.co/X92iqvVgkj reageer retweet
Inclusief vlammenwerper (replica, non functional)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator maandag 13 juli 2020 @ 00:27:07 #207
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_194063299


_O- _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_194063318
Nogal jammer dat ie nep is. Had een mooi ding geweest om je barbecue mee aan steken.
pi_194064366
Elon musk had destijds toch ook iets waarbij je een vlammenwerper kreeg of zoiets?
Wel erg handig ook tegen die vervelende huis aan huis figuren :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194064382
Tarantino moet een game regisseren, dan krijg je misschien wel een echte vlammenwerper!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_194064408
De Hans Edition *O*

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194064883
Nog meer Valhalla:


Deze (Nederlandse) youtuber he3ft 6 uur mogen spelen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194065233
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:04 schreef StateOfMind het volgende:
Nog meer Valhalla:


Deze (Nederlandse) youtuber he3ft 6 uur mogen spelen.
Ziet er nog steeds uit als Vikings meets The Witcher 3. En net als met Black Flag, het was een vermakelijke game maar had weinig AC in zich.

Na Black Flag had ik genoeg van AC als reeks. Unity/Syndicate/Origins en Odyssey heb ik allemaal wel, maar nog niet opgestart. Het ziet er wel beter uit qua footage, maar de leaks waren dus exact wat ze gisteren lieten zien.

Ik pik Valhalla wel op ooit in de sale oid. Of zoals met Watch Dogs 2... bij de reveal/launch van een volgende AC game in Japan of toch maar Amsterdam |:)
mag het weten
  maandag 13 juli 2020 @ 10:08:12 #214
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_194065422
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:04 schreef StateOfMind het volgende:
Nog meer Valhalla:


Deze (Nederlandse) youtuber he3ft 6 uur mogen spelen.
SkillUp heeft een nog wat uitgebreidere preview online gezet.

Zelf wordt ik er wel blij van aangezien ik Origins en Odyssey erg kon waarderen en waar Valhalla weer een spinoff van is met wat meer gore tijdens de gevechten en de nieuwe 'raids' op vestingen.

Meer van hetzelfde dus en nog steeds een beetje van die haperende combat en een beetje meh verhaal. Had stiekem wel iets meer verwacht maar het blijft een Ubisoft game :P

Watch Dogs Legion zag er dan wel weer een heel stuk vernieuwender uit en ben ik meer enthousiast over. Net als die nieuwe FarCry 6 trailer wat wel wat weg had van een James Bond intro. Setting lijkt me heel tof en doet me een beetje denken aan Cuba.
pi_194065493
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 10:08 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

SkillUp heeft een nog wat uitgebreidere preview online gezet.

Watch Dogs Legion zag er dan wel weer een heel stuk vernieuwender uit en ben ik meer enthousiast over. Net als die nieuwe FarCry 6 trailer wat wel wat weg had van een James Bond intro. Setting lijkt me heel tof en doet me een beetje denken aan Cuba.
Die zo maar bekijken.

Ja, WD met verschillende type recruits waaronder John Wick _O_
En FarCry heb ik nooit gespeeld maar de Cuba vibe is chill.
mag het weten
pi_194065676
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 09:48 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ziet er nog steeds uit als Vikings meets The Witcher 3. En net als met Black Flag, het was een vermakelijke game maar had weinig AC in zich.

Na Black Flag had ik genoeg van AC als reeks. Unity/Syndicate/Origins en Odyssey heb ik allemaal wel, maar nog niet opgestart. Het ziet er wel beter uit qua footage, maar de leaks waren dus exact wat ze gisteren lieten zien.

Ik pik Valhalla wel op ooit in de sale oid. Of zoals met Watch Dogs 2... bij de reveal/launch van een volgende AC game in Japan of toch maar Amsterdam |:)
Grappig dat je The Witcher 3 noemt, want daar moest ik ook meteen aan denken toen ik ie landschappen zag, die hadden ook de Witcher vibe.

Van de Assassins games oude stijl vond ik Unity wel een van de tofste.
Origins en Oddysey zijn ook zeer tof, al vond ik Origins leuker.

En AC Japan komt over een paar dagen ;)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194065713
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 10:08 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

SkillUp heeft een nog wat uitgebreidere preview online gezet.

Zelf wordt ik er wel blij van aangezien ik Origins en Odyssey erg kon waarderen en waar Valhalla weer een spinoff van is met wat meer gore tijdens de gevechten en de nieuwe 'raids' op vestingen.

Meer van hetzelfde dus en nog steeds een beetje van die haperende combat en een beetje meh verhaal. Had stiekem wel iets meer verwacht maar het blijft een Ubisoft game :P

Watch Dogs Legion zag er dan wel weer een heel stuk vernieuwender uit en ben ik meer enthousiast over. Net als die nieuwe FarCry 6 trailer wat wel wat weg had van een James Bond intro. Setting lijkt me heel tof en doet me een beetje denken aan Cuba.
Ik heb in Watch Dogs idd ook meer zin in dan Valhalla, al ga ik die natuurlijk ook gewoon spelen, omdat dat gewoon een toffe game is en een, zoals eerder gezegd, kruising is tussen The Witcher 3 en Vikings _O_

De Far Cry 6 trailer heeft mij wel hyped gemaakt moet ik zeggen :Y
Ben toch wel heel erg benieuwd naar de gameplay beelden.

Valhalla is een cross-gen, Watch Dog denk ik ook wel, maar hopelijk is Far Cry 6 (release in februari 2021) een next-gen only.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194065812
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 10:33 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Grappig dat je The Witcher 3 noemt, want daar moest ik ook meteen aan denken toen ik ie landschappen zag, die hadden ook de Witcher vibe.

Van de Assassins games oude stijl vond ik Unity wel een van de tofste.
Origins en Oddysey zijn ook zeer tof, al vond ik Origins leuker.

En AC Japan komt over een paar dagen ;)
En op zich is die TW3 vibe helemaal niet slecht want ik hou wel van de stijl. Waar TW3 duidelijk beter in is dat is het verhaal. Binding met personages opbouwen ed.

Van de oude klassieke AC games moet ik zeggen: 2 en Brotherhood. 2 wist goed op 1 voort te borduren en Brotherhood was fantastisch met Ezio en zijn Assassins brothers. 3 vond ik minder maar Black Flag vond ik wel verfrissend: lekker de piraat uithangen pirates of the Caribbean stijl.

AC Japan dan bedoel je zeker Ghost of Tsushima? :P Nou mooi dan kan Ubisoft bezig met de VOC/WIC tijd en kunnen de youtube memes: gekoloniseerd terecht gepost worden :+ Maar meer dan wat footage zal er wel niet komen.

Of toch :7

[ Bericht 4% gewijzigd door Joosie200 op 13-07-2020 11:01:35 ]
mag het weten
pi_194065853
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 10:08 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

SkillUp heeft een nog wat uitgebreidere preview online gezet.

Zelf wordt ik er wel blij van aangezien ik Origins en Odyssey erg kon waarderen en waar Valhalla weer een spinoff van is met wat meer gore tijdens de gevechten en de nieuwe 'raids' op vestingen.

Meer van hetzelfde dus en nog steeds een beetje van die haperende combat en een beetje meh verhaal. Had stiekem wel iets meer verwacht maar het blijft een Ubisoft game :P
Ik word er niet echt warm van. -O-
pi_194065907
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 10:47 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En op zich is die TW3 vibe helemaal niet slecht want ik hou wel van de stijl. Waar TW3 duidelijk beter in is dat is het verhaal. Binding met personages opbouwen ed.

Van de oude klassieke AC games moet ik zeggen: 2 en Brotherhood. 2 wist goed op 1 voort te borduren en Brotherhood was fantastisch met Ezio en zijn Assassins brothers. 3 vond ik minder maar Black Flag vond ik wel verfrissend: lekker de piraat uithangen pirates of the Caribbean stijl.

AC Japan dan bedoel je zeker Ghost of Tsushima? :P Nou mooi dan kan Ubisoft bezig met de VOC/WIC tijd en kunnen de youtube memes: gekoloniseerd terecht gepost worden :+ Maar meer dan wat footage zal er wel niet komen.
Een Witcher 3 vibe is idd een groot compliment. Nog steeds mijn meest favoriete spel ooit _O_

Assassin's Creed VOC _O_
Met Michiel de Ruyter _O_ (of, als vrouwelijk personage, Michelle de Ruyter 8-) )
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 13 juli 2020 @ 11:03:23 #221
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_194065995
Beweren dat Ubisoft een game van hetzelfde kaliber als The Witcher 3 kan maken. :')

Nu zijn jullie helemaal zot geworden.
pi_194066043
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 10:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Een Witcher 3 vibe is idd een groot compliment. Nog steeds mijn meest favoriete spel ooit _O_

Assassin's Creed VOC _O_
Met Michiel de Ruyter _O_ (of, als vrouwelijk personage, Michelle de Ruyter 8-) )
Beetje VOC mentaliteit... toch? :+

Ja bijvoorbeeld. In het geniep de Thames op varen en de Engelsen dwarsbomen in operatie Chatham. Ala Black Flag zeeslagen nadoen op de noordzee.

Of naar den Oost/West varen en een beetje Black Flag dlc geven met Nederlandse schepen erin. Genoeg ideeën. Parkour over de daken van Amsterdam lijkt me wel nice.
mag het weten
pi_194066060
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:03 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Beweren dat Ubisoft een game van hetzelfde kaliber als The Witcher 3 kan maken. :')

Nu zijn jullie helemaal zot geworden.
Dat zegt ook niemand, alleen dat die beelden van die landschappen een Witcher vibe hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194066071
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:06 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Beetje VOC mentaliteit... toch? :+

Ja bijvoorbeeld. In het geniep de Thames op varen en de Engelsen dwarsbomen in operatie Chatham. Ala Black Flag zeeslagen nadoen op de noordzee.

Of naar den Oost/West varen en een beetje Black Flag dlc geven met Nederlandse schepen erin. Genoeg ideeën. Parkour over de daken van Amsterdam lijkt me wel nice.
En dan de zoon van Femke als Blacksmith, voor weapon upgrades *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194066082
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:03 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Beweren dat Ubisoft een game van hetzelfde kaliber als The Witcher 3 kan maken. :')

Nu zijn jullie helemaal zot geworden.
Dat beweer ik niet, het heeft dezelfde vibe maar het is niet van hetzelfde niveau. Zolang ze maar Lagertha en Ragnar erin verwerken. Mag van mij als NPC. En Egbert of Alfred als koning van Wessex.
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')