abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 10 juli 2020 @ 06:53:13 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_194017798
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:



Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 07:30:41 #2
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_194017936
En nog even mijn laatste post van het vorige topic

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 06:52 schreef livelink het volgende:

[..]

Wat Trump zelf doet of gaat doen interesseert me eigenlijk minder. Ik ben veel nieuwsgieriger naar hoe iedereen om hem heen zich gaat gedragen. Wie gaat het zinkende schip verlaten? Wat gaat Fox doen en de trouwe senatoren? En iemand als Barr?

Het zou nu wel eens heel hard kunnen gaan. Voor het eerst begin ik er wat vertrouwen in te krijgen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 07:31:55 #3
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194017945
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 juli 2020 @ 08:07:59 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194018152
Getriggerde fascist gespot.

ryanstruyk twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 04:22:50 TRUMP: "I was very nice to Mayor de Blasio. I got him ventilators when he needed them... I got him the gowns. I got him the masks. I got him everything... Then he throws a big Black Lives Matter sign right down in the middle of Fifth Avenue." reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 08:41:59 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_194018399
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 22:46 schreef Tweek het volgende:

Biden releases 700 billion plan to spur American economy

[..]

https://www.washingtonpos(...)tml#comments-wrapper Met input van Warren en Sanders.
Dat doen ze ook wel slim.

JStein_WaPo twitterde op donderdag 09-07-2020 om 15:49:45 Some White House allies in the "economic nationalism" camp are fuming today that Biden put out a "Buy America" push before Trump signed one of his senior aide's own "Buy America" proposals, a draft of which has languished for months .... reageer retweet
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194018486
Benieuwd of Biden het met dit programma gaat redden. En of hij hiermee überhaupt in debat met Trump durft. Gaat wel ver.

• Defund the Police
• Belastingverhogingen
• Amnestie voor grote groep illegalen (11 miljoen).
• Versoepeling grenscontroles en stop op uitzettingen.

En die 700 miljard gaan toch vooral naar groene energie en ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie? Niet echt sectoren waar de gemiddelde Amerikaanse arbeider in werkzaam is.
pi_194018502
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:51 schreef Aurelius het volgende:
Benieuwd of Biden het met dit programma gaat redden. En of hij hiermee überhaupt in debat met Trump durft. Gaat wel ver.

• Defund the Police
• Belastingverhogingen
• Amnestie voor grote groep illegalen.
• Versoepeling grenscontroles en stop op uitzettingen.

En die 700 miljard gaan toch vooral naar groene energie en ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie? Niet echt sectoren waar de gemiddelde Amerikaanse arbeider beter van wordt.
Trump daarentegen heeft zelf helemaal geen inhoud te bieden en kan alleen met persoonlijke fratsen eventueel het debat winnen...
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 juli 2020 @ 08:54:24 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194018513
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:51 schreef Aurelius het volgende:
Benieuwd of Biden het met dit programma gaat redden. En of hij hiermee überhaupt in debat met Trump durft. Gaat wel ver.

• Defund the Police
• Belastingverhogingen
• Amnestie voor grote groep illegalen (11 miljoen).
• Versoepeling grenscontroles en stop op uitzettingen.

En die 700 miljard gaan toch vooral naar groene energie en ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie? Niet echt sectoren waar de gemiddelde Amerikaanse arbeider in werkzaam is.
Waar is de gemiddelde Amerikaanse arbeider dan in werkzaam?

Kolenmijnen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_194018529
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:53 schreef KareldeStoute het volgende:
Trump daarentegen heeft zelf helemaal geen inhoud te bieden en kan alleen met persoonlijke fratsen eventueel het debat winnen...
Dat maakt Biden nog niet een verstandige keuze. Is toch triest dat die de twee beste kandidaten zijn waar die Amerikanen uit kunnen kiezen? Misschien kunnen ze beter op Kanye West stemmen.
pi_194018541
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:51 schreef Aurelius het volgende:
Benieuwd of Biden het met dit programma gaat redden. En of hij hiermee überhaupt in debat met Trump durft. Gaat wel ver.

• Defund the Police
• Belastingverhogingen
• Amnestie voor grote groep illegalen (11 miljoen).
• Versoepeling grenscontroles en stop op uitzettingen.

En die 700 miljard gaan toch vooral naar groene energie en ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie? Niet echt sectoren waar de gemiddelde Amerikaanse arbeider in werkzaam is.
Volgens mij kan de gemiddelde Amerikaanse arbeider daar nog altijd meer mee, dan met:

quote:
"One of the things that will be really great -- the word experience is still good, I always say talent is more important than experience, I've always said that -- but the word experience is a very important word, a very important meaning.
"I never did this before, never slept over in Washington. I was in Washington maybe 17 times and all of a sudden I'm the president of the United States, you know the story, riding down Pennsylvania Avenue with our first lady and I say this is great but I didn't know very many people in Washington, it wasn't my thing. I was from Manhattan, from New York, and now I know everybody. And I have great people in the administration. You make some mistakes, like an idiot like Bolton, you don't have to drop bombs on everybody."
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_194018553
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:54 schreef Ulx het volgende:
Waar is de gemiddelde Amerikaanse arbeider dan in werkzaam?

Kolenmijnen?
Niet in de tech en groene sector in elk geval.

https://www.statista.com/(...)ected-us-industries/

Die 700 miljard zullen als oudsher vooral gaan naar grote bedrijven die het hardst lobbyen. Vraag is hoeveel banen er hiermee daadwerkelijk gecreëerd worden.
pi_194018568
Denk dat velen het wel belangrijk vinden dat Biden niet de zorgverzekeringswet wil afschaffen en een stuk wil verbreden, wel klimaatverandering een probleem vindt en stappen wil ondernemen dat aan te pakken en terug het Parijsakkoord in, naast het weer opbouwen van de rechtsstaat.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 juli 2020 @ 09:03:08 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194018621
Trump heeft in ieder geval niks nieuws voor een tweede termijn.

ddale8 twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 05:28:11 Hannity gave Trump another chance to outline his second-term agenda. Trump: Defeat coronavirus, "rebuild the economy," "make great trade deals," continue building the wall, continue building the military, continue fixing the VA, protect 2nd Amdmt, school choice, get more judges. reageer retweet
Leuke kretologie, maar plannen kun je dit niet noemen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 juli 2020 @ 09:18:44 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194018818
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:58 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Niet in de tech en groene sector in elk geval.

https://www.statista.com/(...)ected-us-industries/

Die 700 miljard zullen als oudsher vooral gaan naar grote bedrijven die het hardst lobbyen. Vraag is hoeveel banen er hiermee daadwerkelijk gecreëerd worden.
Maar waar werkt de 'arbeider' dan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 09:19:05 #15
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_194018829
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:51 schreef Aurelius het volgende:
Benieuwd of Biden het met dit programma gaat redden. En of hij hiermee überhaupt in debat met Trump durft. Gaat wel ver.

• Defund the Police
• Belastingverhogingen
• Amnestie voor grote groep illegalen (11 miljoen).
• Versoepeling grenscontroles en stop op uitzettingen.

En die 700 miljard gaan toch vooral naar groene energie en ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie? Niet echt sectoren waar de gemiddelde Amerikaanse arbeider in werkzaam is.
Biden heeft al meerdere keren aangegeven dat hij niet kan wachten om in debat te gaan met Trump.

150 miljard van de 700 miljard is voor groene iniatieven, staat gewoon in het gelinkte artikel.
pi_194018841
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:18 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar waar werkt de 'arbeider' dan?
Staat toch in die grafiek :?
pi_194018881
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:07 schreef Ulx het volgende:
Getriggerde fascist gespot.

ryanstruyk twitterde op vrijdag 10-07-2020 om 04:22:50 TRUMP: "I was very nice to Mayor de Blasio. I got him ventilators when he needed them... I got him the gowns. I got him the masks. I got him everything... Then he throws a big Black Lives Matter sign right down in the middle of Fifth Avenue." reageer retweet
Op de één of andere manier linkt hij 2 volslagen ongerelateerde zaken aan elkaar 8)7
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_194018917
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:51 schreef Aurelius het volgende:
Benieuwd of Biden het met dit programma gaat redden. En of hij hiermee überhaupt in debat met Trump durft. Gaat wel ver.

• Defund the Police
• Belastingverhogingen
• Amnestie voor grote groep illegalen (11 miljoen).
• Versoepeling grenscontroles en stop op uitzettingen.

En die 700 miljard gaan toch vooral naar groene energie en ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie? Niet echt sectoren waar de gemiddelde Amerikaanse arbeider in werkzaam is.
Dat komt omdat Biden van uiterst links tot halverwege de rechterkant van het spectrum mensen tevreden moet zien te krijgen terwijl Trump alleen het uiterst rechtse clubje een smile op het gezicht hoeft te toveren; het aloude probleem van de democraten.

En defund the police blijft een domme frame natuurlijk :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_194018925
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:19 schreef Tweek het volgende:
Biden heeft al meerdere keren aangegeven dat hij niet kan wachten om in debat te gaan met Trump.

150 miljard van de 700 miljard is voor groene iniatieven, staat gewoon in het gelinkte artikel.
Ik kan niet zo snel een downbreak van die 700 mld vinden. Daarom zette ik ook een vraagteken achter die zin.

quote:
En die 700 miljard gaan toch vooral naar groene energie en ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie?
Ik heb zo'n vermoeden dat Biden op het laatste moment gaat afhakken voor de debatten. Waarschijnlijk met Covid als excuus of omdat Trump niet instemt met allerlei voorwaardes. Biden komt gewoon niet erg sterk en samenhangend over.
pi_194018950
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:19 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Staat toch in die grafiek :?
Dat zijn niet echt arbeiders, die grafiek. En ik denk dat net als in de rest van de wereld de (ruime) meerderheid gewoon voor het investeren in groene energie is.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_194018991
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:23 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
En defund the police blijft een domme frame natuurlijk :')
Dat staat inmiddels toch gewoon voor: geld van het politiebudget in preventieprogramma's steken, omdat preventie er voor zorgt dat er minder politie nodig is?

Lijkt me in Amerika een heel goed en verstandig plan.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_194019004
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:23 schreef Knipoogje het volgende:
Dat komt omdat Biden van uiterst links tot halverwege de rechterkant van het spectrum mensen tevreden moet zien te krijgen terwijl Trump alleen het uiterst rechtse clubje een smile op het gezicht hoeft te toveren; het aloude probleem van de democraten.
Klopt. Al heb ik het idee dat ze nu wel erg extreem-links proberen te pleasen. Wat het eng maakt, is dat als die geest eenmaal uit de fles is, je hem er niet zo snel meer in krijgt.

quote:
En defund the police blijft een domme frame natuurlijk :')
Even andere bronnen opgezocht, je hebt gelijk. Hij heeft het over demilitarize the police, niet defund.
pi_194019012
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:24 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Biden komt gewoon niet erg sterk en samenhangend over.
Stukken samenhangender dan Trump, ik denk dat hij Trump volledig onder tafel praat omdat Biden wel feiten kent en Trump niet verder komt dan boos complottheorieën schreeuwen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_194019013
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:25 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dat zijn niet echt arbeiders, die grafiek. En ik denk dat net als in de rest van de wereld de (ruime) meerderheid gewoon voor het investeren in groene energie is.
Klopt. Althans, dat is denk ik vrij redelijk als je hier naar kijkt:


https://news.gallup.com/poll/2167/energy.aspx
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 juli 2020 @ 09:30:39 #25
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194019025
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:24 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik kan niet zo snel een downbreak van die 700 mld vinden. Daarom zette ik ook een vraagteken achter die zin.
[..]

Ik heb zo'n vermoeden dat Biden op het laatste moment gaat afhakken voor de debatten. Waarschijnlijk met Covid als excuus of omdat Trump niet instemt met allerlei voorwaardes. Biden komt gewoon niet erg sterk en samenhangend over.
Als zittende president debatten nodig hebben omdat je geen resultaten hebt bereikt is helemaal een teken van zwakte.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_194019052
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:25 schreef Hanca het volgende:
Dat zijn niet echt arbeiders, die grafiek. En ik denk dat net als in de rest van de wereld de (ruime) meerderheid gewoon voor het investeren in groene energie is.
Werknemers dan. Maar als ik het zo snel optel zijn er toch meer dan 30 mln mensen werkzaam in traditionele sectoren als manufacturing, construction, agriculture en mining.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 juli 2020 @ 09:33:41 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194019064
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:32 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Werknemers dan. Maar als ik het zo snel optel zijn er toch meer dan 30 mln mensen werkzaam in traditionele sectoren als manufacturing, construction, agriculture en mining.
En daar gebruiken ze geen high-tech?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_194019090
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:30 schreef Ulx het volgende:
Als zittende president debatten nodig hebben omdat je geen resultaten hebt bereikt is helemaal een teken van zwakte.
Wut? Debatten zijn een van de peilers bij vrije verkiezingen! Dus Rutte hoeft volgend jaar volgens jou ook niet meer in debat te gaan? Maar dit is dus typisch (extreem) links. Men wil niet meer in debat gaan. Andere meningen zijn immers micro-agressies en moeten overschreeuwd of gecanceld worden.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 09:36:26 #29
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_194019094
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:24 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik kan niet zo snel een downbreak van die 700 mld vinden. Daarom zette ik ook een vraagteken achter die zin.

quote:
The $400 billion procurement initiative would be spread over four years to spur demand for American products and services, as would the $300 billion investment in research and breakthrough technologies. Half of the $300 billion would go to clean-energy initiatives and were previously announced.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 juli 2020 @ 09:38:41 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194019113
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:36 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Wut? Debatten zijn een van de peilers bij vrije verkiezingen! Dus Rutte hoeft volgend jaar volgens jou ook niet meer in debat te gaan? Maar dit is dus typisch (extreem) links. Men wil niet meer in debat gaan. Andere meningen zijn immers micro-agressies en moeten overschreeuwd of gecanceld worden.
Getriggered much?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_194019114
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

En daar gebruiken ze geen high-tech?
Er is een verschil tussen gebruiken en ontwikkelen. Misschien mogen de laagopgeleiden straks enorme onrendabele zonnepaneelvelden of windturbines schoonmaken. Als ze tenminste niet uit de markt worden geconcurreerd door nieuwe illegale immigranten.
pi_194019116
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

Getriggered much?
:W
pi_194019133
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:29 schreef Hanca het volgende:
Stukken samenhangender dan Trump, ik denk dat hij Trump volledig onder tafel praat omdat Biden wel feiten kent en Trump niet verder komt dan boos complottheorieën schreeuwen.
Ik ben benieuwd. :)
pi_194019142
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:24 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik kan niet zo snel een downbreak van die 700 mld vinden. Daarom zette ik ook een vraagteken achter die zin.
[..]

Ik heb zo'n vermoeden dat Biden op het laatste moment gaat afhakken voor de debatten. Waarschijnlijk met Covid als excuus of omdat Trump niet instemt met allerlei voorwaardes. Biden komt gewoon niet erg sterk en samenhangend over.
Ach, niet minder samenhangend dan Trump. Voordeel voor Biden is dat hij wel redelijk coherent over kan komen in een gescripte toespraak, terwijl Trump alle kansen aangrijpt om publiekelijk te gaan lopen raaskallen en zichzelf belachelijk te maken.

Dus in die zin is het voor Biden handiger om gewoon z'n mond te houden en Trump z'n eigen glazen te laten ingooien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 juli 2020 @ 09:45:19 #35
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194019183
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:38 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen gebruiken en ontwikkelen. Misschien mogen de laagopgeleiden straks enorme onrendabele zonnepaneelvelden of windturbines schoonmaken. Als ze tenminste niet uit de markt worden geconcurreerd door nieuwe illegale immigranten.
Je weet dat in 'manufacturing' van bijvoorbeeld auto's de meeste mensen achter computers zitten om te controleren of de robots goed werken?

Autobouwers staan niet meer met een steeksleutel in hun hand tot hun knieën in de olie als ze aan het werk zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_194019199
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:41 schreef Monolith het volgende:
Ach, niet minder samenhangend dan Trump. Voordeel voor Biden is dat hij wel redelijk coherent over kan komen in een gescripte toespraak, terwijl Trump alle kansen aangrijpt om publiekelijk te gaan lopen raaskallen en zichzelf belachelijk te maken.

Dus in die zin is het voor Biden handiger om gewoon z'n mond te houden en Trump z'n eigen glazen te laten ingooien.
Trump beheerst wel kunst om een publiek voor zich te winnen. Als je hem toch ziet bij die rally's. Pfff... Jarenlange training als een halve en hele reality ster vermoed ik.

Biden draait al sinds de jaren '60 mee. Hij is gewoon oud, seniel en heeft zijn scherpte verloren. Als hij een goede dag heeft, kan hij wel samenhangend overkomen. Maar inderdaad, als het gescript is of wanneer hij zich van te voren op de vragen heeft kunnen voorbereiden.

De Democraten zijn er inderdaad bij gebaat om hem tot de verkiezingen in de bunker te houden. ;)

Kritisch tegenover Biden staan betekent overigens nog niet dat ik pro-Trump ben. Ik zie beide kandidaten als symptomen van een verrot en corrupt politiek systeem.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 juli 2020 @ 09:50:32 #37
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194019247
Trump werkt gewoon zijn oude standaard riedeltje af. Er komt niks concreets uit. Het is allemaal oud nieuws. Kijk naar de reacties die hij tegenwoordig krijgt. Af en toe klapt iemand. Verder lijkt men verveeld naar de telefoon als hij weer eens staat te zwetsen. Hij kent maar één truukje. En dat truukje is over de houdbaarheidsdatum heen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_194019276
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:50 schreef Ulx het volgende:
Trump werkt gewoon zijn oude standaard riedeltje af. Er komt niks concreets uit. Het is allemaal oud nieuws. Kijk naar de reacties die hij tegenwoordig krijgt. Af en toe klapt iemand. Verder lijkt men verveeld naar de telefoon als hij weer eens staat te zwetsen. Hij kent maar één truukje. En dat truukje is over de houdbaarheidsdatum heen.
Mooi gelegenheid voor Biden om dit tijdens een debat aan te tonen dus. ^O^
pi_194019281
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:18 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar waar werkt de 'arbeider' dan?
In de jaren ‘80 was dat nog mooi overzichtelijk in de mijnen of auto-industrie. Maar sindsdien is dat ook wel voorbij en wordt het resterende productiewerk ook grotendeels door arbeidsmigranten uitgevoerd...
  vrijdag 10 juli 2020 @ 09:55:06 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_194019292
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:23 schreef Knipoogje het volgende:
En defund the police blijft een domme frame natuurlijk :')
Het is geen handige slogan, maar BLM is uitermate effectief geweest in dat de overgrote meerderheid van de VS--toch in het algemeen belabberd geinformeerd--nu begrijpt wat het betekent.

quote:
The new survey from Monmouth University found that 77 percent of American adults say that "defund the police" means to "change the way the police departments operate," not to eliminate them. That view is shared by 73 percent of white, non-college educated Americans and two-thirds of Republicans, Trump's core voters.

Just 18 percent of Americans say the movement wants to "get rid of police departments," a view shared by only 28 percent of Republicans and 18 percent of independents.
https://www.nbcnews.com/p(...)rd1233158#blogHeader
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 10 juli 2020 @ 09:55:42 #41
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_194019300
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:46 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Trump beheerst wel kunst om een publiek voor zich te winnen. Als je hem toch ziet bij die rally's. Pfff... Jarenlange training als een halve en hele reality ster vermoed ik.

Biden draait al sinds de jaren '60 mee. Hij is gewoon oud, seniel en heeft zijn scherpte verloren. Als hij een goede dag heeft, kan hij wel samenhangend overkomen. Maar inderdaad, als het gescript is of wanneer hij zich van te voren op de vragen heeft kunnen voorbereiden.

De Democraten zijn er inderdaad bij gebaat om hem tot de verkiezingen in de bunker te houden. ;)

Kritisch tegenover Biden staan betekent overigens nog niet dat ik pro-Trump ben. Ik zie beide kandidaten als symptomen van een verrot en corrupt politiek systeem.
Chivas, ben jij dat?
Op het scherp van de snede.
pi_194019326
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:36 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Wut? Debatten zijn een van de peilers bij vrije verkiezingen! Dus Rutte hoeft volgend jaar volgens jou ook niet meer in debat te gaan? Maar dit is dus typisch (extreem) links. Men wil niet meer in debat gaan. Andere meningen zijn immers micro-agressies en moeten overschreeuwd of gecanceld worden.
In Nederland is dat in elk geval onzin met types als Wilders en Baudet die waar mogelijk het debat en tegenspraak uit de weg gaan...

En ook in de VS verwacht ik dat het uiteindelijk Trump zal zijn die de debatten beperkt.
pi_194019357
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:55 schreef speknek het volgende:
Het is geen handige slogan, maar BLM is uitermate effectief geweest in dat de overgrote meerderheid van de VS--toch in het algemeen belabberd geinformeerd--nu begrijpt wat het betekent.
Dit is ook wel een aardige poll. Meerderheid steunt de boodschap niet, maar staat wel achter hervormingen. :)

https://www.politico.com/(...)olice-reforms-324774
pi_194019373
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:57 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

In Nederland is dat in elk geval onzin met types als Wilders en Baudet die waar mogelijk het debat en tegenspraak uit de weg gaan...

En ook in de VS verwacht ik dat het uiteindelijk Trump zal zijn die de debatten beperkt.
Zoals gezegd. Ik ben benieuwd. Als je als politicus overtuigd bent van je mening, argumenten en plannen, ga je een stevig debat niet uit de weg.
pi_194019434
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:46 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Trump beheerst wel kunst om een publiek voor zich te winnen. Als je hem toch ziet bij die rally's. Pfff... Jarenlange training als een halve en hele reality ster vermoed ik.

Jij hebt de laatste tijd zijn rally's gemist, blijkbaar? Dat is bepaald geen publiek voor zich winnen, dat is zielig geschreeuw.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_194019445
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:10 schreef Hanca het volgende:
Jij hebt de laatste tijd zijn rally's gemist, blijkbaar? Dat is bepaald geen publiek voor zich winnen, dat is zielig geschreeuw.
Ik zie af en toe stukjes. Maar ik ga het mezelf niet aandoen om langer dan een paar minuten naar hem te luisteren. :D Maar dan snap ik die angst niet om met hem in debat te gaan. :{
pi_194019454
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:12 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik zie af en toe stukjes. Maar ik ga het mezelf niet aandoen om langer dan een paar minuten naar hem te luisteren. :D Maar dan snap ik die angst niet om met hem in debat te gaan. :{
Die angst is er niet. Biden smeekte zo ongeveer om debatten, Trump durfde niet. En momenteel heeft Biden er vooral veel bij te winnen Trump zo verder te laten gaan, ook de Republikeinen keren zich nu van Trump af.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_194019485
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:13 schreef Hanca het volgende:
Die angst is er niet. Biden smeekt zo ongeveer om debatten, Trump durft niet.
Heb ik wat gemist? :?

Biden heeft toch toegezegd om 3 debatten te houden? En Trump wil er zelfs meer houden. Zelfs CNN zegt het (!).

quote:
Joe Biden's campaign said Monday that the former vice president will participate in the three previously announced fall debates with President Donald Trump and continued to criticize the Trump campaign's push for additional debates.

https://edition.cnn.com/2(...)p-debates/index.html
Maar ze voelen de bui al hangen, en beginnen te roepen dat Biden voorwaarden moet gaan stellen. Zie dit stuk in de NYT.

https://www.nytimes.com/2(...)en-trump-debate.html
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 juli 2020 @ 10:20:30 #49
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194019516
"Fall debates"

De zomer is net begonnen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_194019520
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 10:17 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist? :?

Biden heeft toch toegezegd om 3 debatten te houden? En Trump wil er zelfs meer houden. Zelf CNN zegt het (!).
Ja, je hebt wat gemist blijkbaar. Biden heeft al heel vaak aangegeven dat hij niet kan wachten om met Trump in debat te gaan. Trump lijkt dat te ontwijken.

Al moet het congres van de democraten ook nog komen: Biden is officieel nog niet de kandidaat van de partij volgens mij. Dus nu debatten houden zou ook te vroeg zijn, dat doe je netjes in september/oktober vlak voor de verkiezingen.


En wat een columnist vindt is niet bepaald relevant, toch?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')