Heb je een voorkeur? Financiën is net vrijgekomen las ik.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:38 schreef Aoibhin het volgende:
Is er ook nog een ministerspost voor mij?
Jaquote:
Oh, dan wordt Spanje volgend jaar dus laatste op het ESFquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja
Als Minister van Buitenlandse Zaken zal ik overigens de grenzen permanent sluiten voor Britten en Amerikanen. Het is mooi geweest met die onzin van ze.
Is goed, daar vallen ook meteen veel andere dieren onder dus je mag verantwoordelijk zijn voor de aanpak van de boeren.quote:
Die kans lijkt me sowieso grootquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dan wordt Spanje volgend jaar dus laatste op het ESF
Ik doe Economische Zaken en Klimaat wel. Lekker alle windmolens en biomassa Slopen en permanent Verka Serduchka afspelen op RTV Groningen zo lang ze daar nog durven te klagen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:43 schreef Strani het volgende:
Welke post nemen jullie, @:Fred_B en @:Em31?
Dat moet je me niet laten doenquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb je een voorkeur? Financiën is net vrijgekomen las ik.
Oh Dave dit is een politieke uitlating en dat mag niet meer als wij aan de macht zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:44 schreef Dave het volgende:
Voor een ESF partij wordt er wel erg veel uitgesloten.
We hebben Volendam ook onder water gezet dus ik wens ze veel succes met het organiseren van een deelname.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:44 schreef molloot200 het volgende:
Maar als Volendam zich scheidt van Nederland, dan krijgen we dus ieder jaar een Volendamse inzending op het ESF
Ik doe Sport wel. Moet toch iemand naar WK's, EK's en de Olympische Spelen. Wel zwaar, maar dat is geen probleem.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:43 schreef Strani het volgende:
Welke post nemen jullie, @:Fred_B en @:Em31?
Kan Dave nog mee met de vlucht van 16.53 uur?quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh Dave dit is een politieke uitlating en dat mag niet meer als wij aan de macht zijn.
Hahahaquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik doe Economische Zaken en Klimaat wel. Lekker alle windmolens en biomassa Slopen en permanent Verka Serduchka afspelen op RTV Groningen zo lang ze daar nog durven te klagen.![]()
Bovendien volg ik dan Eric Wiebes op, dus leg ik de lat niet al te hoog voor mezelf.
Waar kan ik instappen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan Dave nog mee met de vlucht van 16.53 uur?
We maken ruimte voor hem!quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan Dave nog mee met de vlucht van 16.53 uur?
Het schijnt dat ze die al rond hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:45 schreef Strani het volgende:
[..]
We hebben Volendam ook onder water gezet dus ik wens ze veel succes met het organiseren van een deelname.
Zit Cultuur ook bij toch? Dus dan moet je ook de hele tijd naar musea.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik doe Sport wel. Moet toch iemand naar WK's, EK's en de Olympische Spelen. Wel zwaar, maar dat is geen probleem.
Oh shit, óók nog.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit Cultuur ook bij toch? Dus dan moet je ook de hele tijd naar musea.
En meer geld voor het ESF regelen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit Cultuur ook bij toch? Dus dan moet je ook de hele tijd naar musea.
Die doet al mee voor Denemarkenquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze die al rond hebben
Minder geld naar musea, meer naar ESF.quote:
Én volksgezondheid!quote:
quote:
Inderdaad, tenzij het een ESF-museum is natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Minder geld naar musea, meer naar ESF.
Uiteraard.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, tenzij het een ESF-museum is natuurlijk.
We toveren het Rijksmuseum om tot ESF-museum.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, tenzij het een ESF-museum is natuurlijk.
Ja hoho, jij beschouwt @Strani als een soort Johan Vlemmix, met een Ministerie van Feest enzoquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik word wel de Minister van Plezier.
Met pretparken in mijn portefeuille
Mij? Nee zichzelf!quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja hoho, jij beschouwt @:Strani als een soort Johan Vlemmix, met een Ministerie van Feest enzo
Het meisje met de Parelquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
We toveren het Rijksmuseum om tot ESF-museum.
De Nachtwacht wordt vervangen door een enorme foto van Lenny Kuhr.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het meisje met de Parel
=>
Het meisje Jetty Paerl
Ik vind het meteen een verbetering.
Dit gaat iets te ver.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
We toveren het Rijksmuseum om tot ESF-museum.
De Nachtwacht wordt vervangen door een enorme foto van Lenny Kuhr.
We zijn inmiddels een éénpartijstelsel geworden hoorquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit gaat iets te ver.
* Stapt uit partij en neemt zetel mee.
Het wordt druk op de vlucht straks. Ze zullen opkijken wat er over een paar maanden zoal aanspoelt op de Faeroer Eilanden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit gaat iets te ver.
* Stapt uit partij en neemt zetel mee.
Oh ik hing al aan de telefoon met de Partij voor de Toekomst.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn inmiddels een éénpartijstelsel geworden hoor
Neenee, wij als ESF-partij zetten plezier gewoon heel hoog in het vaandel! Geef het volk brood en spelen en zulksquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja hoho, jij beschouwt @:Strani als een soort Johan Vlemmix, met een Ministerie van Feest enzo
Helaas, je bent voor altijd aan onze partij verbonden!quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ik hing al aan de telefoon met de Partij voor de Toekomst.
Misschien gewoon een Ministerie van ESF doen. Met een staatssecretaris voor het JESF en EIC erbij.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Neenee, wij als ESF-partij zetten plezier gewoon heel hoog in het vaandel! Geef het volk brood en spelen en zulks
In dat geval word ik maar gewoon meteen de minister-president.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas, je bent voor altijd aan onze partij verbonden!
Ik vind dat eigenlijk een prima idee, volgens mij kan je dat best.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
In dat geval word ik maar gewoon meteen de minister-president.
De Em-P dusquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
In dat geval word ik maar gewoon meteen de minister-president.
Nog wat beschimmeld Strani-ontbijt van een paar dagen geleden denk ikquote:
Ja en Staatssecretaris van Nationale Selecties.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog wat beschimmeld Strani-ontbijt van een paar dagen geleden denk ik
Geen behoefte aan, maar toch bedankt voor het aanbod.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog wat beschimmeld Strani-ontbijt van een paar dagen geleden denk ik
Ministerie van Defensie. Zeeland en Defensie gaan tegenwoordig goed samenquote:
Eens. Ga meteen wat inspiratie opdoen over welke koers ik wil varen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een prima idee, volgens mij kan je dat best.
Kim Jong Emquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eens. Ga meteen wat inspiratie opdoen over welke koers ik wil varen.
[ afbeelding ]
quote:
Dan beter Justitie met die gevangenis die hier moet komen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ministerie van Defensie. Zeeland en Defensie gaan tegenwoordig goed samen
Gaan we Schouwen-Duiveland afsteken en er ons eigen mini-Australië van maken?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan beter Justitie met die gevangenis die hier moet komen.
twitter:ESF_FOK twitterde op woensdag 08-07-2020 om 16:30:14Morgen - donderdag 9 juli 19:00 uur op @NPO1 - een Songfestivaluitzending van #dewereldspoeltterug. Met optredens van Duncan Laurence, Douwe Bob, The Common Linnets en Jeangu Macrooy uit de archieven van De Wereld Draait Door. #DWDD #Eurovision
https://t.co/sYeaQRAM2k reageer retweet
Ja, dat is een optie.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaan we Schouwen-Duiveland afsteken en er ons eigen mini-Australië van maken?
quote:Had pizza Hawaii besteld zonder ananas erop maar zat vol ananas erop dus zeer slecht plus pizza was niet warm
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
WAAROM?! WAAROM EEN HAWAII BESTELLEN?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
I do not approve of this quote meddling.
Dit is wat mij betreft wel voldoende, maar mocht je er dan toch 1 bestellen.... waarom zonder ananas?quote:
Ze vallen als dominosteentjes.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:28 schreef Dave het volgende:
Het betrreft overigens Domino's, die in de reviews van thuisbezorgd een vrije val aan het maken is.
Logisch, wij worden ook een deeltje ouderquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:26 schreef Koen66 het volgende:
De vaart is eruit sinds #1000 gepasseerd is
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Logisch, wij worden ook een deeltje ouder
Waarom een Hawaii bestellen als je geen ananas erop wilquote:
Ja ik ben niet zo in de stemming. Weet ook niet of ik vanavond wel zin heb in Jitsiquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:26 schreef Koen66 het volgende:
De vaart is eruit sinds #1000 gepasseerd is
Even gecheckt. Pizza ham staat niet los op de menukaart, maar je kan wel ham toevoegen aan een Margharita. Da's nog goedkoper ook dan een Hawaiiquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit is wat mij betreft wel voldoende, maar mocht je er dan toch 1 bestellen.... waarom zonder ananas?
Misschien wilde de persoon in kwestie een pizza ham, maar dat kun je dan neem ik aan los bestellen?
Ik was ook al aan het kijken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Even gecheckt. Pizza ham staat niet los op de menukaart, maar je kan wel ham toevoegen aan een Margharita. Da's nog goedkoper ook dan een Hawaii
Nauwelijks. En ik zou niet weten waarin.quote:
Inderdaad, één bella calzone is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:37 schreef Dave het volgende:
Zo lekker, dat Eros Ramazzotti er nog een nummer aan heeft gewijd.
Pizza hawaii zonder ananas. Waarom bestel je dan niet een andere pizza.quote:
Ja, dit inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
WAAROM?! WAAROM EEN HAWAII BESTELLEN ALS JE GEEN ANANAS WIL OP JE PIZZA?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Even gecheckt. Pizza ham staat niet los op de menukaart, maar je kan wel ham toevoegen aan een Margharita. Da's nog goedkoper ook dan een Hawaii
De NYP hier overdoseert met zoutquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:40 schreef Dave het volgende:
Ik ga tegenwoordig voor NYP qua american style pizza's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |