Zit Cultuur ook bij toch? Dus dan moet je ook de hele tijd naar musea.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik doe Sport wel. Moet toch iemand naar WK's, EK's en de Olympische Spelen. Wel zwaar, maar dat is geen probleem.
Oh shit, óók nog.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit Cultuur ook bij toch? Dus dan moet je ook de hele tijd naar musea.
En meer geld voor het ESF regelen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit Cultuur ook bij toch? Dus dan moet je ook de hele tijd naar musea.
Die doet al mee voor Denemarkenquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze die al rond hebben
Minder geld naar musea, meer naar ESF.quote:
Én volksgezondheid!quote:
quote:
Inderdaad, tenzij het een ESF-museum is natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Minder geld naar musea, meer naar ESF.
Uiteraard.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, tenzij het een ESF-museum is natuurlijk.
We toveren het Rijksmuseum om tot ESF-museum.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, tenzij het een ESF-museum is natuurlijk.
Ja hoho, jij beschouwt @Strani als een soort Johan Vlemmix, met een Ministerie van Feest enzoquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik word wel de Minister van Plezier.
Met pretparken in mijn portefeuille
Mij? Nee zichzelf!quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja hoho, jij beschouwt @:Strani als een soort Johan Vlemmix, met een Ministerie van Feest enzo
Het meisje met de Parelquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
We toveren het Rijksmuseum om tot ESF-museum.
De Nachtwacht wordt vervangen door een enorme foto van Lenny Kuhr.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het meisje met de Parel
=>
Het meisje Jetty Paerl
Ik vind het meteen een verbetering.
Dit gaat iets te ver.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
We toveren het Rijksmuseum om tot ESF-museum.
De Nachtwacht wordt vervangen door een enorme foto van Lenny Kuhr.
We zijn inmiddels een éénpartijstelsel geworden hoorquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit gaat iets te ver.
* Stapt uit partij en neemt zetel mee.
Het wordt druk op de vlucht straks. Ze zullen opkijken wat er over een paar maanden zoal aanspoelt op de Faeroer Eilanden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit gaat iets te ver.
* Stapt uit partij en neemt zetel mee.
Oh ik hing al aan de telefoon met de Partij voor de Toekomst.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn inmiddels een éénpartijstelsel geworden hoor
Neenee, wij als ESF-partij zetten plezier gewoon heel hoog in het vaandel! Geef het volk brood en spelen en zulksquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja hoho, jij beschouwt @:Strani als een soort Johan Vlemmix, met een Ministerie van Feest enzo
Helaas, je bent voor altijd aan onze partij verbonden!quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ik hing al aan de telefoon met de Partij voor de Toekomst.
Misschien gewoon een Ministerie van ESF doen. Met een staatssecretaris voor het JESF en EIC erbij.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Neenee, wij als ESF-partij zetten plezier gewoon heel hoog in het vaandel! Geef het volk brood en spelen en zulks
In dat geval word ik maar gewoon meteen de minister-president.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas, je bent voor altijd aan onze partij verbonden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |