Ja zo raar johquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ongelofelijk he, soms zelfs binnen 10 seconden!
Is niet de enige of wel? Werk je in een ijzeurhandel of zo?quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jawel. Maar hij wilde ze toch écht terugbrengen. Want ja, stel je voor dat je advies aanneemt inderdaad.![]()
(Let wel, deze man is er ook wel ééntje in de categorie zeur)
Heb je een voorkeur? Financiën is net vrijgekomen las ik.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:38 schreef Aoibhin het volgende:
Is er ook nog een ministerspost voor mij?
Jaquote:
Oh, dan wordt Spanje volgend jaar dus laatste op het ESFquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja
Als Minister van Buitenlandse Zaken zal ik overigens de grenzen permanent sluiten voor Britten en Amerikanen. Het is mooi geweest met die onzin van ze.
Is goed, daar vallen ook meteen veel andere dieren onder dus je mag verantwoordelijk zijn voor de aanpak van de boeren.quote:
Die kans lijkt me sowieso grootquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dan wordt Spanje volgend jaar dus laatste op het ESF
Ik doe Economische Zaken en Klimaat wel. Lekker alle windmolens en biomassa Slopen en permanent Verka Serduchka afspelen op RTV Groningen zo lang ze daar nog durven te klagen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:43 schreef Strani het volgende:
Welke post nemen jullie, @:Fred_B en @:Em31?
Dat moet je me niet laten doenquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb je een voorkeur? Financiën is net vrijgekomen las ik.
Oh Dave dit is een politieke uitlating en dat mag niet meer als wij aan de macht zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:44 schreef Dave het volgende:
Voor een ESF partij wordt er wel erg veel uitgesloten.
We hebben Volendam ook onder water gezet dus ik wens ze veel succes met het organiseren van een deelname.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:44 schreef molloot200 het volgende:
Maar als Volendam zich scheidt van Nederland, dan krijgen we dus ieder jaar een Volendamse inzending op het ESF
Ik doe Sport wel. Moet toch iemand naar WK's, EK's en de Olympische Spelen. Wel zwaar, maar dat is geen probleem.quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:43 schreef Strani het volgende:
Welke post nemen jullie, @:Fred_B en @:Em31?
Kan Dave nog mee met de vlucht van 16.53 uur?quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh Dave dit is een politieke uitlating en dat mag niet meer als wij aan de macht zijn.
Hahahaquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik doe Economische Zaken en Klimaat wel. Lekker alle windmolens en biomassa Slopen en permanent Verka Serduchka afspelen op RTV Groningen zo lang ze daar nog durven te klagen.![]()
Bovendien volg ik dan Eric Wiebes op, dus leg ik de lat niet al te hoog voor mezelf.
Waar kan ik instappen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan Dave nog mee met de vlucht van 16.53 uur?
We maken ruimte voor hem!quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan Dave nog mee met de vlucht van 16.53 uur?
Het schijnt dat ze die al rond hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2020 15:45 schreef Strani het volgende:
[..]
We hebben Volendam ook onder water gezet dus ik wens ze veel succes met het organiseren van een deelname.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |