Ik vind dat eigenlijk een prima idee, volgens mij kan je dat best.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
In dat geval word ik maar gewoon meteen de minister-president.
De Em-P dusquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
In dat geval word ik maar gewoon meteen de minister-president.
Nog wat beschimmeld Strani-ontbijt van een paar dagen geleden denk ikquote:
Ja en Staatssecretaris van Nationale Selecties.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog wat beschimmeld Strani-ontbijt van een paar dagen geleden denk ik
Geen behoefte aan, maar toch bedankt voor het aanbod.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog wat beschimmeld Strani-ontbijt van een paar dagen geleden denk ik
Ministerie van Defensie. Zeeland en Defensie gaan tegenwoordig goed samenquote:
Eens. Ga meteen wat inspiratie opdoen over welke koers ik wil varen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een prima idee, volgens mij kan je dat best.
Kim Jong Emquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eens. Ga meteen wat inspiratie opdoen over welke koers ik wil varen.
[ afbeelding ]
quote:
Dan beter Justitie met die gevangenis die hier moet komen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ministerie van Defensie. Zeeland en Defensie gaan tegenwoordig goed samen
Gaan we Schouwen-Duiveland afsteken en er ons eigen mini-Australiė van maken?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan beter Justitie met die gevangenis die hier moet komen.
twitter:ESF_FOK twitterde op woensdag 08-07-2020 om 16:30:14Morgen - donderdag 9 juli 19:00 uur op @NPO1 - een Songfestivaluitzending van #dewereldspoeltterug. Met optredens van Duncan Laurence, Douwe Bob, The Common Linnets en Jeangu Macrooy uit de archieven van De Wereld Draait Door. #DWDD #Eurovision
https://t.co/sYeaQRAM2k reageer retweet
Ja, dat is een optie.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaan we Schouwen-Duiveland afsteken en er ons eigen mini-Australiė van maken?
quote:Had pizza Hawaii besteld zonder ananas erop maar zat vol ananas erop dus zeer slecht plus pizza was niet warm
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
WAAROM?! WAAROM EEN HAWAII BESTELLEN?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
I do not approve of this quote meddling.
Dit is wat mij betreft wel voldoende, maar mocht je er dan toch 1 bestellen.... waarom zonder ananas?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |