Logisch dat hij Albon op dat punt niet verwachtte hoor.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:21 schreef XL het volgende:
[..]
Dat had hij eerder moeten inzien. Zo kun je die fout van Vettel bij de touche ook goedpraten. Heeft Lewis zelf al gereageerd, die zal wel gewoon door het stof gaan. Interesseert hem toch geen fuck.
Als je de laatste 5 a 6 races van Lewis bekijkt doet hij niks bijzonders en maakt hij veel fouten, hoewel zijn auto superieur is. Hij heeft weer iemand nodig die hem op scherp zet. Als hij dit jaar van Bottas zou verliezen is dat wel een devaluatie van al zijn titels
Het is een 6-voudig wereldkampioen, daar mag je best wat inschattingsvermogen van verwachten hoor.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Logisch dat hij Albon op dat punt niet verwachtte hoor.
Wat een onzin. Bottas is gewoon een begenadigd coureur. Een titel is gewoon een titel hoor. En stel dat hij van Bottas verliest, so what? Hij heeft Bottas toch drie keer verslagen?
Je moet de eerste kans die je krijgt meteen grijpen, dus ook Max had het daar absoluut gedaan.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max was niet zo dom geweest om het daar te proberen.
En dat.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een 6-voudig wereldkampioen, daar mag je best wat inschattingsvermogen van verwachten hoor.
Hier heb je wel een punt vind ik.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton's fout zit hem al in de bocht zelf. Albon zat aan de buitenkant, dus je weet dan al dat hij nog steeds aan de buitenkant zit na de bocht en je dus minder ruimte hebt.
quote:Op zondag 5 juli 2020 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een 6-voudig wereldkampioen, daar mag je best wat inschattingsvermogen van verwachten hoor.
Het is nog heel ver weg, maar het zou wel de tweede coureur zijn die hem verslaat, terwijl hij overduidelijk een mindere coureur is.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Logisch dat hij Albon op dat punt niet verwachtte hoor.
Wat een onzin. Bottas is gewoon een begenadigd coureur. Een titel is gewoon een titel hoor. En stel dat hij van Bottas verliest, so what? Hij heeft Bottas toch drie keer verslagen?
Niks fout. Ik vind er erg dat niamd klaagt dat racen zo de das wordt omgedaan. Voor je het weet gaan ze er niet meer voor want straks krijg je straf. Ik maakte wel grappen over Vettel maar top dat hij er wel voor ging. Dat willen we toch zien.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:27 schreef BroesWillems het volgende:
Fout van Hamilton, maar Alvalbonon moet ook weten dat iemand daar buitenom inhalen erg risicovol is.
Derde.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:28 schreef XL het volgende:
[..]
Het is nog heel ver weg, maar het zou wel de tweede coureur zijn die hem verslaat, terwijl hij overduidelijk een mindere coureur is.
Dit dus.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:15 schreef heywoodu het volgende:
Albon had daar gewoon niet moeten zitten, ook al was het heerlijk dat hij de ballen toonde om het wel te doen. Ik vind het tof dat hij zijn kans probeerde te grijpen, maar het was net iets te enthousiast.
Hoezo is Max de schlemiel? Hij kan het toch niet helpen dat zijn auto stuk gaat?quote:Op zondag 5 juli 2020 19:29 schreef Tarado het volgende:
al met al toch een leuke race gezien, driver of the day Leclerc, knap hoe hij die Iveco op het podium zet, schlemiel van de dag Verstappen, dat zal hier uitvoerig besproken zijn, debiel van de dag Vettel, die jongen moet de eer aan zichzelf houden.
Verder vond ik Hamilton geen blaam treffen in het Albon incident maar als de stewards dat wel vonden moet de straf gewoon hoger zijn.
En Norris, leuk voor hem en McLaren
Bijna helemaal eens met deze post. Straf is fors genoeg. Het racen moet niet helemaal de das omgedaan worden.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:29 schreef Tarado het volgende:
al met al toch een leuke race gezien, driver of the day Leclerc, knap hoe hij die Iveco op het podium zet, schlemiel van de dag Verstappen, dat zal hier uitvoerig besproken zijn, debiel van de dag Vettel, die jongen moet de eer aan zichzelf houden.
Verder vond ik Hamilton geen blaam treffen in het Albon incident maar als de stewards dat wel vonden moet de straf gewoon hoger zijn.
Schlemiel is dan ook een synoniem van pechvogel.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo is Max de schlemiel? Hij kan het toch niet helpen dat zijn auto stuk gaat?
dan ben je toch de schlemiel/pechvogel? Volgens mij betekent schlemiel dat oa.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo is Max de schlemiel? Hij kan het toch niet helpen dat zijn auto stuk gaat?
dit dus, dank jequote:Op zondag 5 juli 2020 19:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schlemiel is dan ook een synoniem van pechvogel.
Ow ok, dan heb ik altijd een andere definitie gehanteerdquote:Op zondag 5 juli 2020 19:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan ben je toch de schlemiel/pechvogel? Volgens mij betekent schlemiel dat oa.
Albon gaat daar buitenom omdat hij ook wel weet dat niemand daar de binnenkant gaat vrij laten. Zeker niet meer na Leclerc die daar goed voordeed hoe het niet moet met Verstappen.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:27 schreef BroesWillems het volgende:
Fout van Hamilton, maar Albon moet ook weten dat iemand daar buitenom inhalen erg risicovol is.
ik ook, namelijk dat je zelf de hand hebt gehad in de pech die het veroorzaakt.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ok, dan heb ik altijd een andere definitie gehanteerd!
Ik denk niet dat hij het bewust deed, maar een tik/aanrijding op deze manier is gewoon een straf.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mensen die denken dat Lewis bewust zijn auto naar buiten liet lopen terwijl hij driekwart achter lag snappen niks van autoracen. De auto die driekwart voor ligt zal namelijk nooit van zijn gas af gaan dus je krijgt 100% zeker een aanrijding.
Ik heb een hoop op Lewis aan te merken maar zo dom is hij niet. Dit was een schoolboekvoorbeeld van een raceongeluk. Een straf is helemaal niet op zijn plaats.
meer die van 'sukkel' dacht ik ook aanquote:Op zondag 5 juli 2020 19:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ok, dan heb ik altijd een andere definitie gehanteerd!
Ik dacht aan wat peterselie net zei.quote:
Weer eens niet beschikbaarquote:Op zondag 5 juli 2020 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga even op Albons onboard spieken want die had ik nog niet gezien.
Lewis wou de overwinning van Bottas veilig stellen door zelf een dnf te riskeren in de aanrijding met Albon? Ik hoop niet dat je serieus bent.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:32 schreef XL het volgende:
[..]
Albon gaat daar buitenom omdat hij ook wel weet dat niemand daar de binnenkant gaat vrij laten. Zeker niet meer na Leclerc die daar goed voordeed hoe het niet moet met Verstappen.
Als Albon die actie niet maakt terwijl de ruimte er is komt hij er nooit voorbij.
Het enige probleem is de lichte straf. Dat Hamilton de zege van Bottas zeker stelt door de grootste concurrent eraf te rijden en er eigenlijk zelf amper wat mee verliest.
Nou ja, opzet of niet... maar nu krijgt hij een straf die veel lichter is dan de gevolgen voor de concurrent, terwijl de fout overduidelijk is.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Lewis wou de overwinning van Bottas veilig stellen door zelf een dnf te riskeren in de aanrijding met Albon? Ik hoop niet dat je serieus bent.
Van de aanraking niet nee, wel het moment er naartoe.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar helemaal niets op ziet
Niet expres nee, maar omdat hij driekwart achter ligt is hij gewoon verantwoordelijk voor de aanrijding en dus is de straf terecht. Maakt niet uit of hij er wat aan kan doen. Hij hoort daar niet te zitten.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mensen die denken dat Lewis bewust zijn auto naar buiten liet lopen terwijl hij driekwart achter lag snappen niks van autoracen. De auto die driekwart voor ligt zal namelijk nooit van zijn gas af gaan dus je krijgt 100% zeker een aanrijding.
Ik heb een hoop op Lewis aan te merken maar zo dom is hij niet. Dit was een schoolboekvoorbeeld van een raceongeluk. Een straf is helemaal niet op zijn plaats.
Schlemiel vd dag Verstsppen? Hoezo dat?quote:Op zondag 5 juli 2020 19:29 schreef Tarado het volgende:
In het autoracen is het wel een gouden regel dat de achterste wagen vaak de schuldige is in dergelijke incidenten. Als ze zij-aan-zij hadden gereden, dan had Hamilton die straf wsl niet gehad.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is de normale straf voor zo'n incident.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:42 schreef XL het volgende:
[..]
Nou ja, opzet of niet... maar nu krijgt hij een straf die veel lichter is dan de gevolgen voor de concurrent, terwijl de fout overduidelijk is.
Voorwiel tegen achterwiel is nu ook niet de touche met het hoogste risico voor de achterligger
Ik ben voor racen en als ze het af hadden gedaan als race incident had ik het ook begrepen. Dat neemt nog niet weg dat het Hamilton is die iemand op het achterwiel tikt. Dan ben je er ruim voorbij, dat kun je hem wel aanrekenen.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niks fout. Ik vind er erg dat niamd klaagt dat racen zo de das wordt omgedaan. Voor je het weet gaan ze er niet meer voor want straks krijg je straf. Ik maakte wel grappen over Vettel maar top dat hij er wel voor ging. Dat willen we toch zien.
quote:The Stewards reviewed video evidence showing that cars 23 and 44 were side by side
approaching the apex of turn 4. They negotiated the turn side by side, but car 23 had a
better exit and was in the process of passing car 44. Car 44 was drafting to the
outside at the exit of turn 4 and consequently making contact with the rear right wheel
of car 23, causing car 23 to spin. The Stewards determined that the driver of car 44 is
predominantly to blame for the collision.
Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the
Stewards, in accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and
Article 10.1.1 of the FIA Judicial and Disciplinary Rules, within the applicable time
limits.
Dat is ook ok, maar wel zuur! Gezien de gevolgenquote:Op zondag 5 juli 2020 19:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is de normale straf voor zo'n incident.
Op de goede plek zoeken danquote:
Ben ook blij dat hij het probeerde, dat zie ik graag, maar het is wel risicovol.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:32 schreef XL het volgende:
[..]
Albon gaat daar buitenom omdat hij ook wel weet dat niemand daar de binnenkant gaat vrij laten. Zeker niet meer na Leclerc die daar goed voordeed hoe het niet moet met Verstappen.
Als Albon die actie niet maakt terwijl de ruimte er is komt hij er nooit voorbij.
Hij probeerde gewoon wat hem met name bij Rosberg al heel vaak gelukt is omdat hij ermee weg bleef komen. De regels zijn aangescherpt en hij moet ruimte laten, dat afknijpen mag niet meer.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Omdat wij dat allemaal voor 'stakker, stumper, slappeling' gebruiken en hij voor de definitie van 'pechvogel'.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schlemiel vd dag Verstsppen? Hoezo dat?
Dat is ook mijn definitie van Schlemiel.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ook, namelijk dat je zelf de hand hebt gehad in de pech die het veroorzaakt.
Ah, ok.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:47 schreef shiz het volgende:
[..]
Omdat wij dat allemaal voor 'stakker, stumper, slappeling' gebruiken en hij voor de definitie van 'pechvogel'.
• https://onzetaal.nl/uploads/nieuwsbrieven/schlemiel.html
quote:Op zondag 5 juli 2020 19:47 schreef shiz het volgende:
[..]
Omdat wij dat allemaal voor 'stakker, stumper, slappeling' gebruiken en hij voor de definitie van 'pechvogel'.
• https://onzetaal.nl/uploads/nieuwsbrieven/schlemiel.html
Albon is op zijn zachtere, nieuwere, banden in staat om de bocht veel korter te nemen en komt dan automatisch Lewis tegen. Hoezo 'hoort Lewis daar niet te zitten'? Ze gingen op gelijke hoogte de bocht. Albon snijd hem als het ware af op zijn betere banden. Lewis kon geen kant op, hij heeft dat asfalt aan de buitenkant nodig. Hij rijdt niet voor zijn lol tegen een auto aan die op dat punt driekwart voor lag.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet expres nee, maar omdat hij driekwart achter ligt is hij gewoon verantwoordelijk voor de aanrijding en dus is de straf terecht. Maakt niet uit of hij er wat aan kan doen. Hij hoort daar niet te zitten.
Zo zijn de regels. Vorig jaar kreeg Leclerc daar ook straf voor, toen was hij zelfs halverwege.
En 5 seconden straf is gewoon consequent. Dat kreeg Hamilton vorig jaar ook, toen hij Albon aantikte. En Leclerc dus ook.
Jij eerder.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Albon is op zijn zachtere, nieuwere, banden in staat om de bocht veel korter te nemen en komt dan automatisch Lewis tegen. Hoezo 'hoort Lewis daar niet te zitten'? Ze gingen op gelijke hoogte de bocht. Albon snijd hem als het ware af op zijn betere banden. Lewis kon geen kant op, hij heeft dat asfalt aan de buitenkant nodig. Hij rijdt niet voor zijn lol tegen een auto aan die op dat punt driekwart voor lag.
Het belooft weinig goeds voor het vervolg van dit seizoen dat er voor een schoolvoorbeeld raceongeluk als dit een straf uitgedeeld is. Men begint weer door te slaan.
Dan mag je dit soort incidenten nog wel eens terugkijken. Die worden meestal bestraft.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Albon is op zijn zachtere, nieuwere, banden in staat om de bocht veel korter te nemen en komt dan automatisch Lewis tegen. Hoezo 'hoort Lewis daar niet te zitten'? Ze gingen op gelijke hoogte de bocht. Albon snijd hem als het ware af op zijn betere banden. Lewis kon geen kant op, hij heeft dat asfalt aan de buitenkant nodig. Hij rijdt niet voor zijn lol tegen een auto aan die op dat punt driekwart voor lag.
Het belooft weinig goeds voor het vervolg van dit seizoen dat er voor een schoolvoorbeeld raceongeluk als dit een straf uitgedeeld is. Men begint weer door te slaan.
Kippenvel. Iedere x weer.quote:
Van verschillende nieuwsbronnen.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
gewoon 'austrian gp 2020 post interview' op youtube zoeken
Heb je ooit iemand een auto die driekwart voor ligt af zien knijpen? Dat werkt toch niet? De voorste auto zal nooit van zijn gas af gaan. Toen Lewis Rosberg iedere ronde van de baan drukte in Bahrain lag Lewis altijd voor of op gelijke hoogte, anders werkt het niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij probeerde gewoon wat hem met name bij Rosberg al heel vaak gelukt is omdat hij ermee weg bleef komen. De regels zijn aangescherpt en hij moet ruimte laten, dat afknijpen mag niet meer.
Een gewoon race-ongeluk heeft gewoon een schuldige, want je kunt ook gewoon racen zonder brokken. Dit had een typisch voorbeeld van laten leven kunnen zijn, maar daarvoor moest Hamilton even liften. Maar dat wilde hij niet want hij hoopte er nog voor te kunnen blijven.
Dit dus. Ben het niet vaak met je eens maar dit klopt gewoon. Ham bleef dat doen omdat hij er steeds relatief ongeschonden uit kwam. Als je ook kijkt doet HAM niks om die botsing te voorkomen terwijl zijn stuur nog lang niet full lock zit. Nog steeds vrij goed weggekomen trouwens imo, hij heeft punten en Albon heeft niks.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij probeerde gewoon wat hem met name bij Rosberg al heel vaak gelukt is omdat hij ermee weg bleef komen. De regels zijn aangescherpt en hij moet ruimte laten, dat afknijpen mag niet meer.
Een gewoon race-ongeluk heeft gewoon een schuldige, want je kunt ook gewoon racen zonder brokken. Dit had een typisch voorbeeld van laten leven kunnen zijn, maar daarvoor moest Hamilton even liften. Maar dat wilde hij niet want hij hoopte er nog voor te kunnen blijven.
Daar gaat het niet om. Hij ligt achter en moet dus liften om geen botsing te veroorzaken. Dat doet hij niet, dus heeft hij schuld.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Heb je ooit iemand een auto die driekwart voor ligt af zien knijpen? Dat werkt toch niet? De voorste auto zal nooit van zijn gas af gaan. Toen Lewis Rosberg iedere ronde van de baan drukte in Bahrain lag Lewis altijd voor of op gelijke hoogte, anders werkt het niet.
Is er een interview van coureurs met het sky f1 team? Of Wolf die met de mensen van RTL praat. Dat mis ik. Dat ga ik niet vinden.quote:
Jij hebt echt nooit argumenten of inhoudelijke reacties hé? Alleen maar loze snarky oneliners waarmee je in je eigen belevingswereld denkt te 'winnen'. Succes ermee verder.quote:
Dan zoek je het niet. I could not care less.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is er een interview van coureurs met het sky f1 team? Of Wolf die met de mensen van RTL praat. Dat mis ik. Dat ga ik niet vinden.
Probeer het eens met argumenten. Zeg maar hetgeen je zelf propageert.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij hebt echt nooit argumenten of inhoudelijke reacties hé? Alleen maar loze snarky oneliners waarmee je in je eigen belevingswereld denkt te 'winnen'. Succes ermee verder.
De duitsers zijn er niet. Kan ik lang zoeken hè.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zoek je het niet. I could not care less.
Fijn er iemand mee te hebben laten kennismakenquote:
Ik heb die dikke kop van Kai wel in beeld gezien hoorquote:Op zondag 5 juli 2020 20:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De duitsers zijn er niet. Kan ik lang zoeken hè.
En heb net nog interview met Norris zitten kijken met Sky:quote:Op zondag 5 juli 2020 20:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is er een interview van coureurs met het sky f1 team? Of Wolf die met de mensen van RTL praat. Dat mis ik. Dat ga ik niet vinden.
Die mondkapjes, wat is dit voor belachelijk gedoe?quote:Op zondag 5 juli 2020 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En heb net nog interview met Norris zitten kijken met Sky:
Minimaal 15. Anders krijgen ze niet genoeg geld binnen.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:31 schreef F1gamer het volgende:
Vermakelijk race en benieuwd naar volgende week.
Hopelijk komen er meer races erbij dan 8 bevestigde Grand prixs
ja. Een betere balans en hij zit er volgende week gewoon bijquote:Op zondag 5 juli 2020 20:39 schreef THEFXR het volgende:
vraag me af of er genoeg tijd is om Max zijn auto te fixen en de betrouwbaarheid te testen?
Fixen? Tijd zat daarvoor.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:39 schreef THEFXR het volgende:
vraag me af of er genoeg tijd is om Max zijn auto te fixen en de betrouwbaarheid te testen?
Drafting. En hij deed het totaal niet bewust.quote:
Wat hebben ze gedaan?!quote:Op zondag 5 juli 2020 20:41 schreef Nober het volgende:
Gezellig op twitter.
Deugmeneer Hamilton, nazi team Mercedes en de nazis van Hugo Boss als ook het Maleisische staatsteun sponsor Petronas krijgen er van langs.
soms kun je beter even niet meelezen op de sociale mediaquote:Op zondag 5 juli 2020 20:41 schreef Nober het volgende:
Gezellig op twitter.
Deugmeneer Hamilton, nazi team Mercedes en de nazis van Hugo Boss als ook het Maleisische staatsteun sponsor Petronas krijgen er van langs.
Uiteraard niet. Uhuh.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Drafting. En hij deed het totaal niet bewust.
Heerlijk om deze dromerij te lezen.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. Een betere balans en hij zit er volgende week gewoon bij
Als je Lewis kent weet je dat hij niet van contact met andere coureurs houdt.quote:
Gefixt.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
soms kun je beter even helemaal niet meelezen op de sociale media
Er is blijkbaar ook een musical over hem.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je Lewis kent weet je dat hij niet van contact met andere coureurs houdt.
Video van Lando's laatste lap en zijn vieringtwitter:JoostNederpelt twitterde op zondag 05-07-2020 om 20:28:13De laatste ronde van Norris, waarin hij een seconde goedmaakte op Hamilton. Met dank ook aan de OT-button. #F1 https://t.co/W0Zu45Gd4u reageer retweet
in het laatste deel van de baan verloor hij 0,3 seconden in de kwali. Die moeten wel te vinden zijn met een betere balansquote:
soms wil je gewoon weten, wie Horner allemaal ontslagen heeft, voordat hij zelf aan de beurt is.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Video van Lando's laatste lap en zijn vieringtwitter:JoostNederpelt twitterde op zondag 05-07-2020 om 20:28:13De laatste ronde van Norris, waarin hij een seconde goedmaakte op Hamilton. Met dank ook aan de OT-button. #F1 https://t.co/W0Zu45Gd4u reageer retweet
Die engineer die hem vertelt wat hij moet doen qua ERS deployment, geweldig
Ik vind dat iedereen zijn statement tegen racisme op zijn eigen manier mag uit drukkenquote:Op zondag 5 juli 2020 21:05 schreef RipCity het volgende:
Koeman verbaasd over statement Verstappen:
https://www.ad.nl/dossier(...)jp-ik-niet~a5e4f1f9/
tijdens een Pandemie, je druk maken over knielen, we hebben wel grotere problemen aan de hand.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:05 schreef RipCity het volgende:
Eens. Juist mooi dat iedereen het op zijn eigen manier kan doen, en hopelijk elkaar daarbij respecteren.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:09 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen zijn statement tegen racisme op zijn eigen manier mag uit drukken
Dat is dus het hele probleem, als je niet met me bent, ben je tegen me.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:05 schreef RipCity het volgende:
Dit dus, het hele knielen wordt zo'n lege huls op deze manier.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat is dus het hele probleem, als je niet met me bent, ben je tegen me.
Kon me goed vinden in het statement van Verstappen en Leclerc.
WTF hebben ze geknield?quote:Op zondag 5 juli 2020 21:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Koeman het meer als “als je het doet, moet je het collectief doen of helemaal niet”, een situatie waarin de helft het wel doet en de andere helft niet, maakt dan weinig indruk..quote:Op zondag 5 juli 2020 21:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
en draag allemaal hetzelfde shirt is ook een goedequote:Op zondag 5 juli 2020 21:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Koeman het meer als “als je het doet, moet je het collectief doen of helemaal niet”, een situatie waarin de helft het wel doet en de andere helft niet, maakt dan weinig indruk..
Maar was het verder wel eens met Max (en Leclerc) ja
Hamilton moet Albon de ruimte geven?quote:Op zondag 5 juli 2020 20:57 schreef VacaLoca het volgende:
Het was risicovol van Albon maar zeker niet zijn fout. Als coureurs zorg je beiden dat je er niet af gaat en Hamilton had moeten weten dat Albon daar zat en voldoende ruimte moeten geven.
Het is haast hetzelfde als wat er tussen de Ferrari's op recht stuk gebeurde vorig jaar. Alleen nu bij exit van een bocht naar Hamilton kon echt wel minder wijd uit komen.
Koeman moet oprotten. Net als de rest van die smerige schijnheilige Oranje internationals.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:05 schreef RipCity het volgende:
Mooi dat hij dat zo uitspreekt.Was mooie actie van Albon. Het lijkt wel alsof Hamilton gewoon niet gewend is dat hij ingehaald wordt. Lijkt geen idee te hebben wat te moeten doen als hij in een gevecht zit. Hij knalt rondom de achterwiel van Albon en dan nog beweren mensen dat het de schuld van Albon was ... Ja daaag, dan kan je dus nooit meer een mooie inhaalactie plaatsen.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie nu dat Albon na de crash op de boardradio zei 'This guy is such a sore loser
ik vind dat ze Max direct moest interviewen na die uitviel, zonder censuurquote:Op zondag 5 juli 2020 21:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Koeman moet oprotten. Net als de rest van die smerige schijnheilige Oranje internationals.
Verstappen had groot gelijk.
F1 moet oprotten met dat politieke flut gedoe. Ga geen Nascar ook na met dat nationalistische onzin gedoe en een show moeten opvoeren.
We willen actie zien.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooi dat hij dat zo uitspreekt.Was mooie actie van Albon. Het lijkt wel alsof Hamilton gewoon niet gewend is dat hij ingehaald wordt. Lijkt geen idee te hebben wat te moeten doen als hij in een gevecht zit. Hij knalt rondom de achterwiel van Albon en dan nog beweren mensen dat het de schuld van Albon was ... Ja daaag, dan kan je dus nooit meer een mooie inhaalactie plaatsen.
Max krijgt hier ook altijd onterecht kritiek op. Dit is toch wat we willen zien.
Een move buitenom die achterlijk lijkt en toch lukt, is juist een voorbeeld van een mooie inhaalactiequote:Op zondag 5 juli 2020 21:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
We willen actie zien.
Niet een mafkees zoals Albon die dingen doen die niet kunnen.
Albon is een sore loser. Doe je zo'n actie? Prima. Maar dan lachen wij je uit dat je mooi van de baan vliegt. Lekker puh, eigen schuld dikke bult. Jammer dat hij door kon rijden.
Zo'n mafkees gun je ook geen podium.
Dit was overigens ook geen mooie inhaalacties. Gewoon een achterlijke move en buitenom rijden.
Buiten z'n hotel liggen de dames in een rij voor 'm klaar, maar memelord kiest ervoor om te gaan streamen.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:43 schreef Nattekat het volgende:
https://www.twitch.tv/landonorris Norris is live
Yeah surequote:Op zondag 5 juli 2020 21:45 schreef Kyran het volgende:
Het was een mega mooi actie en als Hamilton ook maar 5cm meer ruimte had gegeven was er niks aan het handje geweest. Hopelijk gaat Albon gewoon door met zulke acties.
Blijkbaar waren de stewards het ook eens dat het een prima actie van Albon was en Hamilton fout zat. De achterwiel van Albon raakt de voorwiel van Hamilton en dan zit Albon fout
Juist ja.
Hij had niet hoeven verdwijnen. Enige wat hij had moeten doen was een tikje minder naar buiten gaan wetende dat Albon daar zat. Misschien wat buiten de Britse sites lezen om te zien dat er genoeg mensen eens zijn met de straf.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Yeah sure![]()
![]()
Vandaar dat er helemaal niemand mee eens is.
Alsof Hamilton in de lucht kan verdwijnen en voor de bocht zijn auto maar moet parkeren om Albon langs te laten.
compleet Sky "wij verdedigen hamilton altijd" was zelfs unaniem dat het een foutje van Ham was en de straf terecht :pquote:Op zondag 5 juli 2020 21:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij had niet hoeven verdwijnen. Enige wat hij had moeten doen was een tikje minder naar buiten gaan wetende dat Albon daar zat. Misschien wat buiten de Britse sites lezen om te zien dat er genoeg mensen eens zijn met de straf.
Nergens is iemand er mee eens lol.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij had niet hoeven verdwijnen. Enige wat hij had moeten doen was een tikje minder naar buiten gaan wetende dat Albon daar zat. Misschien wat buiten de Britse sites lezen om te zien dat er genoeg mensen eens zijn met de straf.
Ahum, zelfs RBR Ziggo vond niet dat het terecht was. Terwijl die slijmballen bij RBR en aardig anti Hamilton zijn.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:51 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
compleet Sky "wij verdedigen hamilton altijd" was zelfs unaniem dat het een foutje van Ham was en de straf terecht :p
Heeft niets met manier van rijden en sturen te maken of iets waar Hamilton ook maar iets aan kan doen.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier zie je mooi hoe HAM naar buiten gleed.
[ afbeelding ]
Mooie.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier zie je mooi hoe HAM naar buiten gleed.
[ afbeelding ]
Anti Hamilton?quote:Op zondag 5 juli 2020 21:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ahum, zelfs RBR Ziggo vond niet dat het terecht was. Terwijl die slijmballen bij RBR en aardig anti Hamilton zijn.
Ziggo anti-Hamilton? Serieus?quote:Op zondag 5 juli 2020 21:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ahum, zelfs RBR Ziggo vond niet dat het terecht was. Terwijl die slijmballen bij RBR en aardig anti Hamilton zijn.
Zal wel dat Hamilton 40-45 graden naar buiten gaat. Hamilton rijdt gewoon zijn lijn. Hij heeft alleen straf gekregen omdat ie zwart is.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooie.
Je ziet dat Albon blijft insturen en Hamilton gewoon net niet genoeg. Hij blijft naar buiten gaan. Op het moment van elkaar raken staat Albon alweer bijna recht en Hamilton nog steeds 45 graden naar buiten toe....
Hoezo biased tegenover Hamilton lol...quote:Op zondag 5 juli 2020 21:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooie.
Je ziet dat Albon blijft insturen en Hamilton gewoon net niet genoeg. Hij blijft naar buiten gaan. Op het moment van elkaar raken staat Albon alweer bijna recht en Hamilton nog steeds 45 graden naar buiten toe....
Bewust nazie grapje?quote:Op zondag 5 juli 2020 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zal wel dat Hamilton 40-45 graden naar buiten gaat. Hamilton rijdt gewoon zijn lijn. Hij heeft alleen straf gekregen omdat ie zwart is.
quote:Op zondag 5 juli 2020 21:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Anti Hamilton?
Soms heb ik het idee dat jij Ziggo in een andere dimensie kijkt.
Kamphuis en Doornbos zijn altijd zeer positief over Hamilton.
Welke Ziggo kijken julliequote:
Dat heeft niks met "niet genoeg insturen" te maken. Hij heeft dat asfalt aan de buitenkant van de baan simpelweg nodig. Hij rijdt niet voor de lol tegen Albon op. Hamilton reed op oude banden van de harde compound, Albon op nieuwe zachte banden. Dit is puur een racing incident wat absoluut niet bestraft hoeft te worden.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooie.
Nu weet ik zeker dat je in een andere dimensie zit.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Welke Ziggo kijken jullie
Haha te hilarisch.
Ziggo is team RBR. En aangezien Hamilton een risico voor Max is zijn ze anti Hamilton.
Vind ik idd ook. Had ik niet verwacht bij Albon, maar blij dat hij het doet.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:39 schreef Kyran het volgende:
at hij dat zo uitspreekt.Was mooie actie van Albon. Het lijkt wel alsof Hamilton gewoon niet gewend is dat hij ingehaald wordt. Lijkt geen idee te hebben wat te moeten doen als hij in een gevecht zit. Hij knalt rondom de achterwiel van Albon en dan nog beweren mensen dat het de schuld van Albon was ... Ja daaag, dan kan je dus nooit meer een mooie inhaalactie plaatsen.
Max krijgt hier ook altijd onterecht kritiek op. Dit is toch wat we willen zien.
Correctie aangebrachtquote:Op zondag 5 juli 2020 22:02 schreef BroesWillems het volgende:
Max en Albon kan niet meer recht lopen van al die Ziggo veren in zn achterste.
Risico was het zeker, helemaal mee eens.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vind ik idd ook. Had ik niet verwacht bij Albon, maar blij dat hij het doet.
Na de beelden vaker bekeken te hebben heb je idd gelijkMaar dan nog was het wel een enorm groot risico en was het wss op de 'normale' plekken clean gegaan.
Vind zelf ook dat Hamilton niet echt iets fundamenteel fout deed om die straf te ontvangen.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat heeft niks met "niet genoeg insturen" te maken. Hij heeft dat asfalt aan de buitenkant van de baan simpelweg nodig. Hij rijdt niet voor de lol tegen Albon op. Hamilton reed op oude banden van de harde compound, Albon op nieuwe zachte banden. Dit is puur een racing incident wat absoluut niet bestraft hoeft te worden.
Schijnbaar heb je niet genoeg gekeken.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Na de beelden vaker bekeken te hebben heb je idd gelijkMaar dan nog was het wel een enorm groot risico en was het wss op de 'normale' plekken clean gegaan.
Ik ontken niet dat Max ook zo'n Pauw staart heeft ondertussen, maar zeggen dat ze bij Ziggo anti Hamilton zijn is gewoon onzin.quote:
Inderdaad. Van die eenheidsworsten zijn er al genoeg. Ik moet knielen want anders vind de media mij een racist types.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:09 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen zijn statement tegen racisme op zijn eigen manier mag uit drukken
Geen reden om te denken dat hij niet consistent sneller zou zijn. Hij had nog tien ronden kunnen aanvallen.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Risico was het zeker, helemaal mee eens.
Echter moet je wel dit soort risico's willen nemen als je tegen Mercedes rijdt die gewoon een stuk sneller is. Je weet niet of je die kans een rondje later nog een keer krijgt.
Wat zitten mensen hier steeds huidskleur erbij te betrekken? Doe eens normaal.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:07 schreef Nerdslayer het volgende:
Ook typisch voor albon: aan 't begin netjes knielen tegen racisme, word ie tijdens de race de baan af gereden door die neger
Ja, typisch ja.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:07 schreef Nerdslayer het volgende:
Ook typisch voor albon: aan 't begin netjes knielen tegen racisme, word ie tijdens de race de baan af gereden door die neger
Hele race door 1 seconde per rondje verloren op gelijke banden. Tuurlijk had hij nu versere en zachtere banden, maar geen idee of hij dan opeens zoveel kansen zou krijgen. Paar rondjes knallen en die banden zijn zo goed als op.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen reden om te denken dat hij niet consistent sneller zou zijn. Hij had nog tien ronden kunnen aanvallen.
Rode bandjes slijten hard bij aanvallen en de Mercedes is natuurlijk de snellere wagen. Als je niet snel handelde is je kans verkeken denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen reden om te denken dat hij niet consistent sneller zou zijn. Hij had nog tien ronden kunnen aanvallen.
Dat dus <3quote:Op zondag 5 juli 2020 21:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Buiten z'n hotel liggen de dames in een rij voor 'm klaar, maar memelord kiest ervoor om te gaan streamen.![]()
Wat een held!
Nou met de nieuwere banden en Mercs probleem met die sensor had ie heus nog wel een kans gehad.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Risico was het zeker, helemaal mee eens.
Echter moet je wel dit soort risico's willen nemen als je tegen Mercedes rijdt die gewoon een stuk sneller is. Je weet niet of je die kans een rondje later nog een keer krijgt.
Was bij Norris toch?quote:Op zondag 5 juli 2020 22:08 schreef Kyran het volgende:
Leclerc deed trouwens hetzelfde bij Sainz en Sainz was wel wakker genoeg om Leclerc te laten leven. Hij had net zo goed lekker naar buiten kunnen "glijden".
Dat zeker en Bottas is een makkelijker prooi dan Hamiltonquote:Op zondag 5 juli 2020 22:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Rode bandjes slijten hard bij aanvallen en de Mercedes is natuurlijk de snellere wagen. Als je niet snel handelde is je kans verkeken denk ik.
Albon op soft en een Bottas, Max of Hamilton op hard en dan is Albon alsnog minstens een halve seconde langzamer. Dat weet jij toch ook nog wel?quote:Op zondag 5 juli 2020 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zucht.... Laat je anti Hamilton hetze nou eens gaan....quote:Op zondag 5 juli 2020 22:08 schreef Kyran het volgende:
Leclerc deed trouwens hetzelfde bij Sainz en Sainz was wel wakker genoeg om Leclerc te laten leven. Hij had net zo goed lekker naar buiten kunnen "glijden".
Tegen Albon oprijden terwijl die er al voor meer dan de helft voor lag. Dan ben je gewoon verantwoordelijk voor de botsing. Zo gaat het meestal. Lexlerc kreeg vorig jaar al straf toen hij er minder ver achter lag.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind zelf ook dat Hamilton niet echt iets fundamenteel fout deed om die straf te ontvangen.
Vond meer dat Albon tegen hem aanreed ipv andersom. Wie er voor lag is niet zo interessant in dit geval.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tegen Albon oprijden terwijl die er al voor meer dan de helft voor lag. Dan ben je gewoon verantwoordelijk voor de botsing. Zo gaat het meestal. Lexlerc kreeg vorig jaar al straf toen hij er minder ver achter lag.
Hij had ook kunnen liften om Albon de ruimte te geven.
Ondertussen knielen de 'stille racisten' mee en ontspringen de dans. Zo vermoeiend deze discussie om een symbool, terwijl het enige wat telt is hoe iemand zich in het dagelijks leven gedraagt.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Van die eenheidsworsten zijn er al genoeg. Ik moet knielen want anders vind de media mij een racist types.
Dit idd.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tegen Albon oprijden terwijl die er al voor meer dan de helft voor lag. Dan ben je gewoon verantwoordelijk voor de botsing. Zo gaat het meestal. Lexlerc kreeg vorig jaar al straf toen hij er minder ver achter lag.
Dan had Hamilton voor de bocht toen Hamilton nog gewoon voor lag moeten liften/remmen.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens de onboard hield hij zijn lijn niet. Zijn stuur draaide kort naar links en weer naar rechts.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan had Hamilton voor de bocht toen Hamilton nog gewoon voor lag moeten liften/remmen.
Dat slaat gewoon nergens op.
Hamilton zat gewoon prima op zijn lijn en stuurde gewoon naar rechts. Hij stuurde op niemand in en kan er dus gewoon niets aan doen.
Dan moet jij de onboard nog eens een keer kijken. Hij houdt duidelijk zijn stuur naar rechts.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Volgens de onboard hield hij zijn lijn niet. Zijn stuur draaide kort naar links en weer naar rechts.
Voor jou misschien niet, maar voor de FIA wel. Dat zijn algemeen geldende regels die gehanteerd worden. Ik kan me er prima in vinden.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vond meer dat Albon tegen hem aanreed ipv andersom. Wie er voor lag is niet zo interessant in dit geval.
Albon ging trouwens wel erg dicht langs Hamilton, hij had nog meer ruimte moeten geven.
Het feit of hij er wel of niets iets aan kan doen doet er niet toe. Hij ligt te ver achter, waardoor hij verantwoordelijk is. Zo wordt er meestal door de FIA naar gekeken en doen ze nu consequent weer.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan had Hamilton voor de bocht toen Hamilton nog gewoon voor lag moeten liften/remmen.
Hamilton zat gewoon prima op zijn lijn en stuurde gewoon naar rechts. Hij stuurde op niemand in en kan er dus gewoon niets aan doen.
Albon moet gewoon niet zo dom doen.
Pas na het contactquote:Op zondag 5 juli 2020 22:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Volgens de onboard hield hij zijn lijn niet. Zijn stuur draaide kort naar links en weer naar rechts.
leuk, kende het nietquote:
toch een foutje, want hij noemde Kvyat Gaslyquote:
"Fuck this, mate"quote:Op zondag 5 juli 2020 23:27 schreef Newone82 het volgende:
Max uncensored board radio tijdens het gehele uitvallen.
Vorig jaar is het precies 0x misgegaan met deze auto hequote:Op zondag 5 juli 2020 23:44 schreef shiz het volgende:
Ik zou ook Frusti drinken. Maar hoe kan RedBull het dan ook zo opkloten (nou: zo)...
Mateshit heeft toch zeker net zoveel geld als Mercedes om erin te pompen? Money can't buy you everything?
Als ze die gast nu eens een keer een auto onder z'n gat schoven waar 'ie Mercedes het mee moeilijk kan maken...
Dit jaar ook pas in juli.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vorig jaar is het precies 0x misgegaan met deze auto he
Ze zijn elk jaar niet goed genoeg.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vorig jaar is het precies 0x misgegaan met deze auto he
Wat... dit is pas de tweede Honda fail in 2019 en 2020 gecombineerd. Tel nu maar eens op hoe veel Renault krachtbronnen het begeven hebben. Spoiler: deze race ook al eentje.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:00 schreef shiz het volgende:
[..]
Ze zijn elk jaar niet goed genoeg.
Terecht: Renault is het probleem [ afbeelding ] . IddKut Run-not.
Okay: Honda moet nog inkomen, nieuwe samenwerking, nieuw nieuw, moeilijk [ afbeelding ] . Ok, puntje en veelbelovend.
Dit jaar: no excusesDit jaar staan ze er gewoon niet.
RBR kan het niet elk jaar gaan afschuiven op het een en ander.
Bij Max was het niet de Honda motor volgens mij.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat... dit is pas de tweede Honda fail in 2019 en 2020 gecombineerd. Tel nu maar eens op hoe veel Renault krachtbronnen het begeven hebben. Spoiler: deze race ook al eentje.
Welk team wel? Alleen Mercedes steekt er vanaf 2014 ver bovenuit. Bovendien kun je niet na 1 race al een conclusie trekken dat RBR er niet staat. Mercedes is gewoon een buitencategorie. Maar helaas kunnen maar twee rijders in dat team zitten. Ik verwachte al sowieso geen kampioenschap voor Max. Maar zo nu en dan een race winnen is toch een prestatie en dat verwacht ik dan wel.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:00 schreef shiz het volgende:
[..]
Ze zijn elk jaar niet goed genoeg.
Terecht: Renault is het probleem [ afbeelding ] . IddKut Run-not.
Okay: Honda moet nog inkomen, nieuwe samenwerking, nieuw nieuw, moeilijk [ afbeelding ] . Ok, puntje en veelbelovend.
Dit jaar: no excusesDit jaar staan ze er gewoon niet.
RBR kan het niet elk jaar gaan afschuiven op het een en ander.
Ze vechten ook echt niet met Racing Point, Mclaren of zelfs Ferrari op dit moment hoor.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:12 schreef shiz het volgende:
Ja, de pink Mercedes, of liefkozend door mij 'Copy & Paste Racing Team' met Perez. Norris en Sainz met McLaren, Leclerc in de brakke rari. Als je daar mee moet gaan vechten ipv Mercedes, dan is er iets meer mis en mag je het niet op Honda afschuiven.
Haha idd, die was ook echt brilliantquote:Op zondag 5 juli 2020 23:23 schreef shiz het volgende:
Same.
Owh, hijs van 'Some driver that you used to know', dat was toen ff trending/meming idd.
Deze fout gaat wel de titel aspiratie wat Max had dit jaar natuurlijk niet meer verwezelijken. Dat zal hard aankomen bij Max.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat... dit is pas de tweede Honda fail in 2019 en 2020 gecombineerd. Tel nu maar eens op hoe veel Renault krachtbronnen het begeven hebben. Spoiler: deze race ook al eentje.
Dat is ook wel overdreven, er vanuit gaande dat Lewis de grootste concurrent is voor de titel, is hij nu 12 punten uitgelopen.. dat valt ook allemaal wel mee. Het enorme verschil in de kwalificatie, dát geeft de titelaspiraties van Max een flinke knauw.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:15 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Deze fout gaat wel de titel aspiratie wat Max had dit jaar natuurlijk niet meer verwezelijken. Dat zal hard aankomen bij Max.
Dezelfde taal en dezelfde omgeving hoeft niet altijd te werken, daar weten de Italiaantjes alles vanquote:Op maandag 6 juli 2020 00:23 schreef Fer het volgende:
De jongens die bij Mercedes motor bak en electronica ontwikkelen komen allemaal uit dezelfde omgeving in Engeland. Van dezelfde universiteit, spreken dezelfde taal.
Bij Redbull zullen de deze zaken toch in samenwerking met Honda moeten maken, die aan de andere kant van de wereld zitten en niet dezelfde taal spreken. Maakt het altijd lastiger.
Als Bottas zondag wint wordt het een heel moeilijk verhaal met misschien 8 races op de kalenderquote:Op maandag 6 juli 2020 00:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is ook wel overdreven, er vanuit gaande dat Lewis de grootste concurrent is voor de titel, is hij nu 12 punten uitgelopen.. dat valt ook allemaal wel mee. Het enorme verschil in de kwalificatie, dát geeft de titelaspiraties van Max een flinke knauw.
Is het wel Honda?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk hem vanavond nog ff.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Pas na het contact
https://reddit.app.link/RWKpxUlMS7
Als Max nu 5x wint en Lewis 5x 2e wordt heeft Max 125 punten en Lewis 102.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is ook wel overdreven, er vanuit gaande dat Lewis de grootste concurrent is voor de titel, is hij nu 12 punten uitgelopen.. dat valt ook allemaal wel mee. Het enorme verschil in de kwalificatie, dát geeft de titelaspiraties van Max een flinke knauw.
Hopelijk kan dat niet.quote:Op maandag 6 juli 2020 08:32 schreef fathank het volgende:
Het is gewoon uitzitten en 2022 afwachten. Tenzij je volgend jaar naar Mercedes kunt.
ja wordt moeilijk maar ook gisteren had hij gewoon boven Hamilton kunnen eindigen dus nu al opgeven is ook geen issue.quote:Op maandag 6 juli 2020 08:32 schreef fathank het volgende:
Het is gewoon uitzitten en 2022 afwachten. Tenzij je volgend jaar naar Mercedes kunt.
Hij mag best zijn onvrede uiten over een team wat al 5 jaar een winnende auto beloofd.quote:Op maandag 6 juli 2020 08:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Max kan zich maar beter een beetje gedeisd houden ten opzichte van RBR en Honda, wat hij overigens ook lijkt te doen. Hij heeft Renault en Ferrari al tegen zich in het harnas gejaagd, je kan niet aan de gang blijven met bruggen verbranden in de paddock.
Het valt me echt negatief op dat bijna niemand meer een besef heeft wat racen is. 'hij zat op zijn lijn' kom je te vaak tegen als argument.. racen doe je niet op lijnen maar met elkaar. Als je ingehaald wordt ga je niet blind je standaard lijn afmaken en er tegenaan botsen. Natuurlijk betekent die lijn dat Albon mag verwachten dat Lewis wat wijder uitkomt, maar zoals Albon zegt gaf ie Lewis genoeg ruimte. Het is Lewis die voor zoveelste keer laat zien niet zo goed te kunnen racen. Misschien omdat ie teveel vooraan heeft gereden maar alsnog schrijnend dat de 6x WDC zo amateuristisch is er in.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Albon moet gewoon niet zo dom doen.
heeft hij dat geuit dan?quote:Op maandag 6 juli 2020 08:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij mag best zijn onvrede uiten over een team wat al 5 jaar een winnende auto beloofd.
Wel op een nette manier uiteraard en een beetje emotie in de sport is ook niet verkeerd. Beter als die media getrainde buikspreekpoppen van MB bijv.
Als ik Max was dan zou ik alleen intern kritiek uiten en niet 'Alonso style' bedrijven openlijk door het slijk halen, bruggen verbranden en heel bijdehand gaan lopen doen op de boordradio. Alonso is een soort internetheld vanwege zijn 'stoere' gedrag maar tegelijkertijd zit geen van de topteams op zijn aanwezigheid te wachten. Zelfs zijn Indy 500 plannen ondervinden hinder van het feit dat er nog oud zeer zit bij Honda en is hij genoodzaakt om voor Chevrolet teams te rijden. Daar heb je allemaal niks aan.quote:Op maandag 6 juli 2020 08:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij mag best zijn onvrede uiten over een team wat al 5 jaar een winnende auto beloofd.
Wel op een nette manier uiteraard en een beetje emotie in de sport is ook niet verkeerd. Beter als die media getrainde buikspreekpoppen van MB bijv.
Ik verwacht er minimaal 15. Anders komt de F1 nog in de problemen omdat ze niet genoeg tv gelden binnen krijgen.quote:Op maandag 6 juli 2020 07:20 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Als Bottas zondag wint wordt het een heel moeilijk verhaal met misschien 8 races op de kalender
De regels geven gewoon een bepaald punt aan en als de andere auto dan de ander tikt dan is die schuldig.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet, maar voor de FIA wel. Dat zijn algemeen geldende regels die gehanteerd worden. Ik kan me er prima in vinden.
Die vraag doet er wel toe om bij iemand de schuld neer te leggen.quote:Het feit of hij er wel of niets iets aan kan doen doet er niet toe. Hij ligt te ver achter, waardoor hij verantwoordelijk is. Zo wordt er meestal door de FIA naar gekeken en doen ze nu consequent weer.
Wordt die niet in Duitsland ontwikkelt?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:23 schreef Fer het volgende:
De jongens die bij Mercedes motor bak en electronica ontwikkelen komen allemaal uit dezelfde omgeving in Engeland. Van dezelfde universiteit, spreken dezelfde taal.
Bij Redbull zullen de deze zaken toch in samenwerking met Honda moeten maken, die aan de andere kant van de wereld zitten en niet dezelfde taal spreken. Maakt het altijd lastiger.
Dan valt het mij op dat jij niet meer beseft wat racen is.quote:Op maandag 6 juli 2020 08:54 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het valt me echt negatief op dat bijna niemand meer een besef heeft wat racen is. 'hij zat op zijn lijn' kom je te vaak tegen als argument.. racen doe je niet op lijnen maar met elkaar. Als je ingehaald wordt ga je niet blind je standaard lijn afmaken en er tegenaan botsen. Natuurlijk betekent die lijn dat Albon mag verwachten dat Lewis wat wijder uitkomt, maar zoals Albon zegt gaf ie Lewis genoeg ruimte. Het is Lewis die voor zoveelste keer laat zien niet zo goed te kunnen racen. Misschien omdat ie teveel vooraan heeft gereden maar alsnog schrijnend dat de 6x WDC zo amateuristisch is er in.
Uhm ja... Kijk ook alleen al naar zijn hele lichaamstaal het hele weekend.quote:
Er zit een stuur in en een paar pedalen, het zijn geen treinen.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan valt het mij op dat jij niet meer beseft wat racen is.
Ga je niet blind je standaard lijn volgen?
Want jij denkt dat je even het stuur naar rechts beweegt (of links) en dat de auto dan een volle beweging naar die kant maakt?
Je hebt lijnen in de F1, de wel bekende race lijn natuurlijk maar ook andere lijnen. Als je daar op instuurt dan ga je daar niet even van afwijken.
Hamilton zit op de binnenste lijn met slechte banden en met een binnen lijn zul je sowieso al naar buiten gaan. Dat is echt beginners logica van racen. Maar dat snapt Albon nog niet.
Albon en RBR moet dat sneue Calimero gedoe gewoon eens laten gaan. Snappen wss dat ze nooit de aansluiting met de top gaan maken. Jammer voor ze.
[..]
Uiten =/= lichaamstaal.quote:Uhm ja... Kijk ook alleen al naar zijn hele lichaamstaal het hele weekend.
Denk je nou echt dat Max niet door heeft dat hij niet de auto heeft die Mercedes aan kan?
Hij snapt ook wel dat het gewoon niet gaat bij RBR.
Brixworth... wat vroeger Mercedes Ilmor was gerund door legende Mario Illienquote:
Dus als een F1 auto naar rechts stuurt dan zal die direct naar rechts sturen van een ingestuurde lijn af? Grapjas....quote:Op maandag 6 juli 2020 09:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Er zit een stuur in en een paar pedalen, het zijn geen treinen.
[..]
Uiten =/= lichaamstaal.
En Braxleyquote:Op maandag 6 juli 2020 09:38 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Brixworth... wat vroeger Mercedes Ilmor was gerund door legende Mario Illien
Nu ligt die Mercedes wel aardig op railsquote:Op maandag 6 juli 2020 09:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Er zit een stuur in en een paar pedalen, het zijn geen treinen.
[..]
Weinig, mag dat mag m.i. dus best.quote:
Als niemand zijn mond open had getrokken had Ferrari ook dit jaar weer met een illegale motor gereden. Natuurlijk vinden ze dat niet leuk, maar dat is het risico van vals spelen.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als ik Max was dan zou ik alleen intern kritiek uiten en niet 'Alonso style' bedrijven openlijk door het slijk halen, bruggen verbranden en heel bijdehand gaan lopen doen op de boordradio. Alonso is een soort internetheld vanwege zijn 'stoere' gedrag maar tegelijkertijd zit geen van de topteams op zijn aanwezigheid te wachten. Zelfs zijn Indy 500 plannen ondervinden hinder van het feit dat er nog oud zeer zit bij Honda en is hij genoodzaakt om voor Chevrolet teams te rijden. Daar heb je allemaal niks aan.
Ik hoop dat Max daar slim genoeg voor is. Ik had als ik hem was bijvoorbeeld nooit bijdehand gedaan over Ferrari omdat je daarmee (op korte termijn) een deur voor jezelf sluit en je onderhandelingspositie met RBR en/of Mercedes zwakker wordt. Wat heb je eraan om te willen scoren in een interviewtje met fucking Jack Plooij? Je moet slim zijn.
Je bedoelt Brackley, daar worden geen motoren ontwikkeld.quote:
Huidige auto is daar wel gezamenlijk met Brickworth ontwikkeld.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:46 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Je bedoelt Brackley, daar worden geen motoren ontwikkeld.
De auto wordt ontwikkeld in Brackley, de motor in Brixworth.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Huidige auto is daar wel gezamenlijk met Brickworth ontwikkeld.
Marko vergeet altijd dat dit 2 kanten op werkt. Gebeurt het volgende keer andersom, wil ie dan ook een DSQ voor zijn eigen coureurs?quote:Op maandag 6 juli 2020 09:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Marko vindt tijdstraf Hamilton te licht: 'We moeten het systeem heroverwegen'
Ik zeg toch dat het volledige pakket gezamenlijk in beide locaties ontwikkeld is?quote:Op maandag 6 juli 2020 09:50 schreef Dauthi het volgende:
[..]
De auto wordt ontwikkeld in Brackley, de motor in Brixworth.
Maar goed wanneer een motorsport fan Ilmor en Illien hoort of ziet, zou die genoeg moeten weten.
Dat is echt typisch RBR... Wat een huilbende is dat zeg. En komt dus ook echt vanuit de top.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Heerlijk, dat preken voor eigen parochie. Ik hoop ook dat Mercedes van zijn voetstuk valt en ben blij dat Hamilton geen 2e is geworden. Maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit gewoon een race incident was. Sterker nog: Max liet hem vorig jaar méér naar buiten lopen dan Hamilton gisteren. Alleen zat er toen geen grint naast maar asfalt. Als je de stuurbeweging van Lewis ook ziet dan stuurt hij vol in. Max liet hem echt naar buiten lopen. Ik vind dat beiden niet bestraft hadden moeten worden. Marko huilt nu krokodillentranen. Als Albon iets meer geduld had gehad en had gewacht op DRS dan had hij gewoon gewonnen.
Je kan het hopenquote:Op maandag 6 juli 2020 10:21 schreef Starflyer het volgende:
De stewards maakten zaterdag dus de beslissing zonder de onboard beelden van Hamilton te hebben gezien (die waren er niet). Nadat ze de 360° video zagen die door F1 gedeeld was en door RBR aan de stewards gegeven besloten ze hem alsnog te straffen.
https://www.racefans.net/(...)d-penalty-explained/
Hamilton heeft dit weekend 4 strafpunten gekregen op zijn licentie. Hiermee komt hij op7 strafpunten. Bij 12 strafpunten wordt je voor een race geschorst.
Boven een bepaalde leeftijd vallen sommige uitspraken toe te wijzen aan seniel gedrag. Marko zegt wel vaker dingen waar ik zo mijn vraagtekens bij zet.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja het is gewoon onzin dat er überhaupt een straf uitgedeeld is. Schoolvoorbeeld van een racing incident zonder echte schuldige. We willen toch allemaal racen zien? Ik dacht dat vorig jaar was afgesproken om de teugels te laten vieren. Ik snap Marko zijn frustratie wel maar een man op zijn leeftijd mag wel iets volwassener reageren.
Max zat er naast bij het inhalen, hij deed dat daar omdat hij wist dat er ruimte was en Leclerc was gewoon gezien, hier was Hamilton gewoon al voorbij gereden en deed dit 100% bewust. Hamilton heeft dit soort dingen vaker laten zien.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email
Helmut Marko kan er niet over uit dat Lewis Hamilton zondag 'slechts' een tijdstraf van vijf seconden kreeg voor zijn botsing met Alexander Albon in de Grand Prix van Oostenrijk. De topman van Red Bull Racing vindt dat het systeem heroverwogen moet worden.
Albon reed in de slotfase van de race op nieuwere en zachtere banden dan Hamilton en probeerde hem buitenom in te halen, maar werd daarbij aangetikt door de zesvoudig wereldkampioen van Mercedes. De Red Bull-coureur zag daardoor een zeker lijkende podiumplek in rook opgaan.
"Als iemand zo duidelijk schuldig is, maar slechts een tijdstraf van vijf seconden krijgt en daardoor in de punten blijft, dan is dat gewoon niet eerlijk", zei een boze Marko zondag na de race tegen het Oostenrijkse ORF.
Hamilton liep geen schade op aan zijn auto en kwam achter teamgenoot Valtteri Bottas als tweede over de streep in Spielberg. Door de tijdstraf van vijf seconden voor zijn botsing met Albon, zakte de Brit uiteindelijk terug naar de vierde plaats, achter Charles Leclerc (tweede) en Lando Norris (derde).
'Hij heeft onze race geruïneerd'
Als het aan de 77-jarige Marko had gelegen, was Hamilton zwaarder gestraft voor zijn actie. "Door deze tijdstraf werd hij uiteindelijk niet tweede maar vierde, wat is het grote verschil? Hij heeft ondertussen wel onze race geruïneerd", baalde de Red Bull-adviseur, die direct terugdacht aan de Grand Prix van Brazilië in 2019.
"Dat was toen een vergelijkbare situatie. Hamilton gaf Alex toen ook een flinke tik, waardoor hij een podiumplek misliep. Ik denk dat het tijd is om dit hele systeem te heroverwegen."
Enkele rondes na zijn botsing met Hamilton viel Albon uit in Oostenrijk, waardoor Red Bull de eerste race van het Formule 1-seizoen zonder punten eindigde. Max Verstappen moest de strijd op de Red Bull Ring namelijk al in de beginfase staken door een elektronisch probleem.
Nu.nl
Heerlijk, dat preken voor eigen parochie. Ik hoop ook dat Mercedes van zijn voetstuk valt en ben blij dat Hamilton geen 2e is geworden. Maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit gewoon een race incident was. Sterker nog: Max liet hem vorig jaar méér naar buiten lopen dan Hamilton gisteren. Alleen zat er toen geen grint naast maar asfalt. Als je de stuurbeweging van Lewis ook ziet dan stuurt hij vol in. Max liet hem echt naar buiten lopen. Ik vind dat beiden niet bestraft hadden moeten worden. Marko huilt nu krokodillentranen. Als Albon iets meer geduld had gehad en had gewacht op DRS dan had hij gewoon gewonnen.
Hamilton stuurt op een lijn die het gat voor Albon doet vedwijnen, op zich niet zoveel mis mee. Alleen heeft Albon zoveel snelheid dat hij er al naast zit. Op dat moment moet Hamilton weten dat hij geklopt is en liften, want als hij langzamer gaat dan kan Albon gewoon voorlangs zonder contact. Op het moment dat Albon er al driekwart voorbij is, is het te laat want dan zit Hamilton al veel te ver naar de buitenkant van de bocht.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Heb je ooit iemand een auto die driekwart voor ligt af zien knijpen? Dat werkt toch niet? De voorste auto zal nooit van zijn gas af gaan. Toen Lewis Rosberg iedere ronde van de baan drukte in Bahrain lag Lewis altijd voor of op gelijke hoogte, anders werkt het niet.
Hoe kom je daar nou bij, ze gingen op gelijke hoogte de bocht in. Vervolgens komen ze elkaar tegen omdat Albon betere banden heeft dan Lewis.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:24 schreef mikieu het volgende:
[..]
Max zat er naast bij het inhalen, hij deed dat daar omdat hij wist dat er ruimte was en Leclerc was gewoon gezien, hier was Hamilton gewoon al voorbij gereden en deed dit 100% bewust. Hamilton heeft dit soort dingen vaker laten zien.
Tuurlijk waren die beelden er wel. Die zijn toch niet achteraf nog opgenomen?quote:Op maandag 6 juli 2020 10:21 schreef Starflyer het volgende:
De stewards maakten zaterdag dus de beslissing zonder de onboard beelden van Hamilton te hebben gezien (die waren er niet).
Bron dat ze dezelfde motor niet kunnen gebruiken komend weekend?quote:Op maandag 6 juli 2020 10:34 schreef Newone82 het volgende:
De hoop is dat ze met de oude motor uit 2019 kunnen rijden komend weekend maar dat betekent weer een paar tienden inleveren.
Ze waren nog niet beschikbaar op het moment dat de stewards hun beslissing maakten. Die 360° beelden worden niet live gestreamd maar achteraf gedownload van de wagens.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Tuurlijk waren die beelden er wel. Die zijn toch niet achteraf nog opgenomen?
Dat ze ze niet gezien hadden wil niet zeggen dat ze er niet waren
Ferrari zou willen dat ze met de 2019 motor mogen rijdenquote:Op maandag 6 juli 2020 10:34 schreef Newone82 het volgende:
Honda heeft verklaard dat beide uitvalbeurten in relatie staan tot elektronica van de motor.
De hoop is dat ze met de oude motor uit 2019 kunnen rijden komend weekend maar dat betekent weer een paar tienden inleveren.
Het is een grote rukzooi bij RB momenteel en Marko moet zijn aandacht en energie naar binnen richten ipv zeuren op Lewis die niet echt iets fout deed.
Honda heeft toch gezegd dat de uitvalbeurt van verstappen niks te maken had met de motor?? Die van albon wel.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Bron dat ze dezelfde motor niet kunnen gebruiken komend weekend?
Lekker belangrijk. Met 14 races hebben ze toch maar 2 motoren nodig.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Bron dat ze dezelfde motor niet kunnen gebruiken komend weekend?
hij wist waar hij aan begon en dat is in een challenger rijden, dat die gasten er echt alles aan doen geloof ik meteen maar Mercedes is gewoon moeilijk te benaderen, het enige wat Max kan doen is alles eruit halen en nuttige feedback geven.quote:
waar heb je dat van dan?quote:Op maandag 6 juli 2020 10:34 schreef Newone82 het volgende:
Honda heeft verklaard dat beide uitvalbeurten in relatie staan tot elektronica van de motor.
Het is een grote rukzooi bij RB momenteel en Marko moet zijn aandacht en energie naar binnen richten ipv zeuren op Lewis die niet echt iets fout deed.
quote:Op maandag 6 juli 2020 09:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email
Helmut Marko kan er niet over uit dat Lewis Hamilton zondag 'slechts' een tijdstraf van vijf seconden kreeg voor zijn botsing met Alexander Albon in de Grand Prix van Oostenrijk. De topman van Red Bull Racing vindt dat het systeem heroverwogen moet worden.
Albon reed in de slotfase van de race op nieuwere en zachtere banden dan Hamilton en probeerde hem buitenom in te halen, maar werd daarbij aangetikt door de zesvoudig wereldkampioen van Mercedes. De Red Bull-coureur zag daardoor een zeker lijkende podiumplek in rook opgaan.
"Als iemand zo duidelijk schuldig is, maar slechts een tijdstraf van vijf seconden krijgt en daardoor in de punten blijft, dan is dat gewoon niet eerlijk", zei een boze Marko zondag na de race tegen het Oostenrijkse ORF.
Hamilton liep geen schade op aan zijn auto en kwam achter teamgenoot Valtteri Bottas als tweede over de streep in Spielberg. Door de tijdstraf van vijf seconden voor zijn botsing met Albon, zakte de Brit uiteindelijk terug naar de vierde plaats, achter Charles Leclerc (tweede) en Lando Norris (derde).
'Hij heeft onze race geruïneerd'
Als het aan de 77-jarige Marko had gelegen, was Hamilton zwaarder gestraft voor zijn actie. "Door deze tijdstraf werd hij uiteindelijk niet tweede maar vierde, wat is het grote verschil? Hij heeft ondertussen wel onze race geruïneerd", baalde de Red Bull-adviseur, die direct terugdacht aan de Grand Prix van Brazilië in 2019.
"Dat was toen een vergelijkbare situatie. Hamilton gaf Alex toen ook een flinke tik, waardoor hij een podiumplek misliep. Ik denk dat het tijd is om dit hele systeem te heroverwegen."
Enkele rondes na zijn botsing met Hamilton viel Albon uit in Oostenrijk, waardoor Red Bull de eerste race van het Formule 1-seizoen zonder punten eindigde. Max Verstappen moest de strijd op de Red Bull Ring namelijk al in de beginfase staken door een elektronisch probleem.
Nu.nl
Komt puur door de safety car dat Albon nieuwe zachte banden kon halen en vervolgens pal achter Lewis aan kon sluiten. Zonder safety cars was Albon kansloos geweest, dan had hij niet ongestraft nieuwe banden kunnen halen. Dus dat "op eigen kracht Lewis voorbij" geloof ik niet zo in.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
misschien heb ik het verkeerd maar ik zag een Albon die op strategie en eigen kracht Hamilton voorbij kon. Verstappen heb ik een keurige start zien maken. Heb genoten van Lando Norris die ook nog even de snelste ronde neerzet.
verder mooie beelden gezien. men doet keihard werk om het iedereen naar de zin te maken.
denk bijvoorbeeld aan Vettel die bij een soort webcam stond en zo contact kreeg met een fan.
hoe je een fijne sfeer kunt creeeren zonder fans, geen idee maar het lukt zeker.
quote:Op maandag 6 juli 2020 09:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan valt het mij op dat jij niet meer beseft wat racen is.
Ga je niet blind je standaard lijn volgen?
Want jij denkt dat je even het stuur naar rechts beweegt (of links) en dat de auto dan een volle beweging naar die kant maakt?
Je hebt lijnen in de F1, de wel bekende race lijn natuurlijk maar ook andere lijnen. Als je daar op instuurt dan ga je daar niet even van afwijken.
Hamilton zit op de binnenste lijn met slechte banden en met een binnen lijn zul je sowieso al naar buiten gaan. Dat is echt beginners logica van racen. Maar dat snapt Albon nog niet.
Albon en RBR moet dat sneue Calimero gedoe gewoon eens laten gaan. Snappen wss dat ze nooit de aansluiting met de top gaan maken. Jammer voor ze.
[..]
Uhm ja... Kijk ook alleen al naar zijn hele lichaamstaal het hele weekend.
Denk je nou echt dat Max niet door heeft dat hij niet de auto heeft die Mercedes aan kan?
Hij snapt ook wel dat het gewoon niet gaat bij RBR.
die hadden ze echt zwaarder moeten straffen vorig jaar door ze uit alle uitslagen te halentwitter:NobleF1 twitterde op maandag 06-07-2020 om 11:08:47Ferrari says its data suggests it was losing 0.7 seconds per lap just on the straights in Austria... https://t.co/PTm8lBE6wa reageer retweet
Of op zijn minst gewoon openbaar maken hoe of wat.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:10 schreef Tarado het volgende:
die hadden ze echt zwaarder moeten straffen vorig jaar door ze uit alle uitslagen te halentwitter:NobleF1 twitterde op maandag 06-07-2020 om 11:08:47Ferrari says its data suggests it was losing 0.7 seconds per lap just on the straights in Austria... https://t.co/PTm8lBE6wa reageer retweet
Ik zou er als Leclerc niet trots op zijn iigquote:Op maandag 6 juli 2020 11:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Of op zijn minst gewoon openbaar maken hoe of wat.
Al die goeie races vorig jaar na de zomerstop hebben toch wel een behoorlijk smetje nu.
Inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zou er als Leclerc niet trots op zijn iig
Dat valt toch wel mee? Ze zaten continu vast in verkeer.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:15 schreef Newone82 het volgende:
Trouwens, wat heeft Renault weer een draak van een wagen gemaakt dit jaar lijkt het qua chassis. McLaren ( enige andere team met Renault motoren op de grid) was zoveel sneller in de race.
Renault🤣
Voorvleugels mogen wel flexen. De hele auto mag flexen, het moet echter rigide blijven tot een bepaalde load (hoeveelheid kracht N).quote:Op maandag 6 juli 2020 11:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is wel een beetje 'part of the game' in F1 om slimmigheidjes en mazen in de wet te vinden. Vleugels mogen bijvoorbeeld officieel niet buigen maar we hebben jarenlang flexende front wings gezien op onboard beelden. Dus ja, je kunt Ferrari valsspelers noemen maar alle teams zijn daar tot op zekere hoogte schuldig aan of schuldig aan geweest.
dit is niet noemen, dit was valsspelenquote:Op maandag 6 juli 2020 11:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is wel een beetje 'part of the game' in F1 om slimmigheidjes en mazen in de wet te vinden. Vleugels mogen bijvoorbeeld officieel niet buigen maar we hebben jarenlang flexende front wings gezien op onboard beelden. Dus ja, je kunt Ferrari valsspelers noemen maar alle teams zijn daar tot op zekere hoogte schuldig aan of schuldig aan geweest.
quote:Op maandag 6 juli 2020 09:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Marko vergeet altijd dat dit 2 kanten op werkt. Gebeurt het volgende keer andersom, wil ie dan ook een DSQ voor zijn eigen coureurs?
Natuurlijk niet, zo werkt dat niet.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Marko vergeet altijd dat dit 2 kanten op werkt. Gebeurt het volgende keer andersom, wil ie dan ook een DSQ voor zijn eigen coureurs?
Dankzijquote:Op maandag 6 juli 2020 11:18 schreef PzKpfw het volgende:
Zo kun je maar weer zien dat als het even niet loopt bij Lewis z'n valse maniertjes gelijk naar boven komen. Hij zag het al helemaal voor zich... De race even winnen, alle camera's op zich gericht en dan nogmaals z'n knie-statement willen maken op het podium.
Kan hij komende zondag weer proberen.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:18 schreef PzKpfw het volgende:
Zo kun je maar weer zien dat als het even niet loopt bij Lewis z'n valse maniertjes gelijk naar boven komen. Hij zag het al helemaal voor zich... De race even winnen, alle camera's op zich gericht en dan nogmaals z'n knie-statement willen maken op het podium.
Maar met de SC’s werd het hele veld weer bij mekaar getrokken. Dus het viel niet mee.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Ze zaten continu vast in verkeer.
Vreemd als je een pole tijd neerze..... oh wachtquote:Op maandag 6 juli 2020 11:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Ze zaten continu vast in verkeer.
Een sensor omzeilen om stiekem toch dat te doen wat strict verboden is, is wat meer valsspelen dan gebruik maken van de mogelijkheden niet volledig gedekt door een verbod.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Veel schijn? Als je kijkt waar ze sindsdien staan zeg maar gerust alle schijnquote:Op maandag 6 juli 2020 11:22 schreef VacaLoca het volgende:
Nu is het nooit precies bekend geraakt wat Ferrari heeft gedaan maar heeft er veel schijn van dat het meer valsspelen dan slimme interpretatie van de regels (DAS) is geweest.
Op zich niet heel vreemd.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:25 schreef vosss het volgende:
Renault zou woensdag aankondigen dat komend jaar Alonso bij ze gaat rijden.
Kennelijk heeft Abiteboul tegen de monteurs gezegd dat ze iemand aannemen voor komend jaar waar monteurs die al 15 jaar bij het team werken in het verleden ook al mee gewerkt hebben.
Dat zou dus over Alonso gaan. Zijn de geruchten.
Met die insteek hadden ze bij Ferrari voor komend jaar beter Kimi kunnen halen ipv Sainzquote:Op maandag 6 juli 2020 11:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Op zich niet heel vreemd.
Alonso is de laatste renault WDC.
ik wacht ook nog steeds op die smaad rechtszaak tegen Verstappenquote:Op maandag 6 juli 2020 11:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Veel schijn? Als je kijkt waar ze sindsdien staan zeg maar gerust alle schijn
Dat weet je op voorhand niet. Toen Lewis naar Mercedes ging verklaarde ook iedereen hem voor gek. Het kan raar lopen.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gedoemd om te mislukken natuurlijk maar het zou zeker leuk zijn als Alonso terug zou komen bij Renault.
wel leuk hoor al begrijp ik het van hem zelf niet zoquote:Op maandag 6 juli 2020 11:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Op zich niet heel vreemd.
Alonso is de laatste renault WDC.
Ow dat had ik gemist. Ging Ferrari een rechtszaak aanspannen tegen Verstappen ja?quote:Op maandag 6 juli 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik wacht ook nog steeds op die smaad rechtszaak tegen Verstappen
Ik ook niet. Ik zou als ik hem was alle pijlen richten op de Indy500 de komende jaren.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel leuk hoor al begrijp ik het van hem zelf niet zo
Kan ook Kimi, piquet jr, Petrov, kubica, Grosjean zijn.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:25 schreef vosss het volgende:
Kennelijk heeft Abiteboul tegen de monteurs gezegd dat ze iemand aannemen voor komend jaar waar monteurs die al 15 jaar bij het team werken in het verleden ook al mee gewerkt hebben.
Stel je voor dat ze hem over een paar races al inzetten om Ricciardo weg te zetten. Ik zie het ze zo maar eens doen.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:25 schreef vosss het volgende:
Het boek van Kubica is definitief gesloten, Petrov en Piquet jr zie ik ook echt niet gebeuren hoor.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Kan ook Kimi, piquet jr, Petrov, kubica, Grosjean zijn.
grosjean zou natuurlijk kunnen.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Het boek van Kubica is definitief gesloten, Petrov en Piquet jr zie ik ook echt niet gebeuren hoor.
lol Piquet jr, die heeft het team bijna eigenhandig de nek omgedraaid met zijn NSB actie. Die komt in Enstone nooit meer het gebouw binnen.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Het boek van Kubica is definitief gesloten, Petrov en Piquet jr zie ik ook echt niet gebeuren hoor.
Eerder Hulkquote:Op maandag 6 juli 2020 11:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
grosjean zou natuurlijk kunnen.
Fransman, HAAS wat mogelijk stopt.
Gianluigi Buffon heeft nog goede reflexen op 42 jarige leeftijd.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
het lijkt mij leuk om Alonso er weer bij te hebben. leuk persoon met humor.
het is mij alleen een vraag of je de benodigde messcherpe reflexen kunt trainen.
Hulkenberg is 32 en Vettel is 33.
toch kan ik de vergelijking met voetbal niet maken.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Gianluigi Buffon heeft nog goede reflexen op 42 jarige leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |