abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 juli 2020 @ 09:41:52 #226
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193954899
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 09:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

heeft hij dat geuit dan?
Weinig, mag dat mag m.i. dus best.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 6 juli 2020 @ 09:42:49 #227
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193954910
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 09:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als ik Max was dan zou ik alleen intern kritiek uiten en niet 'Alonso style' bedrijven openlijk door het slijk halen, bruggen verbranden en heel bijdehand gaan lopen doen op de boordradio. Alonso is een soort internetheld vanwege zijn 'stoere' gedrag maar tegelijkertijd zit geen van de topteams op zijn aanwezigheid te wachten. Zelfs zijn Indy 500 plannen ondervinden hinder van het feit dat er nog oud zeer zit bij Honda en is hij genoodzaakt om voor Chevrolet teams te rijden. Daar heb je allemaal niks aan.

Ik hoop dat Max daar slim genoeg voor is. Ik had als ik hem was bijvoorbeeld nooit bijdehand gedaan over Ferrari omdat je daarmee (op korte termijn) een deur voor jezelf sluit en je onderhandelingspositie met RBR en/of Mercedes zwakker wordt. Wat heb je eraan om te willen scoren in een interviewtje met fucking Jack Plooij? Je moet slim zijn.
Als niemand zijn mond open had getrokken had Ferrari ook dit jaar weer met een illegale motor gereden. Natuurlijk vinden ze dat niet leuk, maar dat is het risico van vals spelen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_193954936
ben benieuwd hoeveel mensen er het komend weekend op dat ene plekje hoog op de berg zitten.
daar heb je prachtig uitzicht over het hele circuit.
goed gevulde koelbox mee.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 6 juli 2020 @ 09:46:31 #229
37887 Dauthi
Progressive
pi_193954964
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 09:40 schreef bianconeri het volgende:

[..]

En Braxley
Je bedoelt Brackley, daar worden geen motoren ontwikkeld.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_193954986
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 09:46 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Je bedoelt Brackley, daar worden geen motoren ontwikkeld.
Huidige auto is daar wel gezamenlijk met Brickworth ontwikkeld.
  maandag 6 juli 2020 @ 09:49:19 #231
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_193955004
Marko vindt tijdstraf Hamilton te licht: 'We moeten het systeem heroverwegen'

Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email
Helmut Marko kan er niet over uit dat Lewis Hamilton zondag 'slechts' een tijdstraf van vijf seconden kreeg voor zijn botsing met Alexander Albon in de Grand Prix van Oostenrijk. De topman van Red Bull Racing vindt dat het systeem heroverwogen moet worden.

Albon reed in de slotfase van de race op nieuwere en zachtere banden dan Hamilton en probeerde hem buitenom in te halen, maar werd daarbij aangetikt door de zesvoudig wereldkampioen van Mercedes. De Red Bull-coureur zag daardoor een zeker lijkende podiumplek in rook opgaan.

"Als iemand zo duidelijk schuldig is, maar slechts een tijdstraf van vijf seconden krijgt en daardoor in de punten blijft, dan is dat gewoon niet eerlijk", zei een boze Marko zondag na de race tegen het Oostenrijkse ORF.

Hamilton liep geen schade op aan zijn auto en kwam achter teamgenoot Valtteri Bottas als tweede over de streep in Spielberg. Door de tijdstraf van vijf seconden voor zijn botsing met Albon, zakte de Brit uiteindelijk terug naar de vierde plaats, achter Charles Leclerc (tweede) en Lando Norris (derde).

'Hij heeft onze race geruïneerd'
Als het aan de 77-jarige Marko had gelegen, was Hamilton zwaarder gestraft voor zijn actie. "Door deze tijdstraf werd hij uiteindelijk niet tweede maar vierde, wat is het grote verschil? Hij heeft ondertussen wel onze race geruïneerd", baalde de Red Bull-adviseur, die direct terugdacht aan de Grand Prix van Brazilië in 2019.

"Dat was toen een vergelijkbare situatie. Hamilton gaf Alex toen ook een flinke tik, waardoor hij een podiumplek misliep. Ik denk dat het tijd is om dit hele systeem te heroverwegen."

Enkele rondes na zijn botsing met Hamilton viel Albon uit in Oostenrijk, waardoor Red Bull de eerste race van het Formule 1-seizoen zonder punten eindigde. Max Verstappen moest de strijd op de Red Bull Ring namelijk al in de beginfase staken door een elektronisch probleem.

Nu.nl

Heerlijk, dat preken voor eigen parochie. Ik hoop ook dat Mercedes van zijn voetstuk valt en ben blij dat Hamilton geen 2e is geworden. Maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit gewoon een race incident was. Sterker nog: Max liet hem vorig jaar méér naar buiten lopen dan Hamilton gisteren. Alleen zat er toen geen grint naast maar asfalt. Als je de stuurbeweging van Lewis ook ziet dan stuurt hij vol in. Max liet hem echt naar buiten lopen. Ik vind dat beiden niet bestraft hadden moeten worden. Marko huilt nu krokodillentranen. Als Albon iets meer geduld had gehad en had gewacht op DRS dan had hij gewoon gewonnen.
Rini dankjewel.
  maandag 6 juli 2020 @ 09:50:30 #232
37887 Dauthi
Progressive
pi_193955017
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 09:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Huidige auto is daar wel gezamenlijk met Brickworth ontwikkeld.
De auto wordt ontwikkeld in Brackley, de motor in Brixworth.

Maar goed wanneer een motorsport fan Ilmor en Illien hoort of ziet, zou die genoeg moeten weten.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  maandag 6 juli 2020 @ 09:52:04 #233
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193955037
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 09:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Marko vindt tijdstraf Hamilton te licht: 'We moeten het systeem heroverwegen'

Marko vergeet altijd dat dit 2 kanten op werkt. Gebeurt het volgende keer andersom, wil ie dan ook een DSQ voor zijn eigen coureurs? :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_193955038
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 09:50 schreef Dauthi het volgende:

[..]

De auto wordt ontwikkeld in Brackley, de motor in Brixworth.

Maar goed wanneer een motorsport fan Ilmor en Illien hoort of ziet, zou die genoeg moeten weten.
Ik zeg toch dat het volledige pakket gezamenlijk in beide locaties ontwikkeld is?
Je zegt precies hetzelfde.
pi_193955092
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 09:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

Heerlijk, dat preken voor eigen parochie. Ik hoop ook dat Mercedes van zijn voetstuk valt en ben blij dat Hamilton geen 2e is geworden. Maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit gewoon een race incident was. Sterker nog: Max liet hem vorig jaar méér naar buiten lopen dan Hamilton gisteren. Alleen zat er toen geen grint naast maar asfalt. Als je de stuurbeweging van Lewis ook ziet dan stuurt hij vol in. Max liet hem echt naar buiten lopen. Ik vind dat beiden niet bestraft hadden moeten worden. Marko huilt nu krokodillentranen. Als Albon iets meer geduld had gehad en had gewacht op DRS dan had hij gewoon gewonnen.
Dat is echt typisch RBR... Wat een huilbende is dat zeg. En komt dus ook echt vanuit de top.
Waarschijnlijk omdat ze niet kunnen hebben dat ze de aansluiting niet gaan pakken met een
pi_193955134
Ja het is gewoon onzin dat er überhaupt een straf uitgedeeld is. Schoolvoorbeeld van een racing incident zonder echte schuldige. We willen toch allemaal racen zien? Ik dacht dat vorig jaar was afgesproken om de teugels te laten vieren. Ik snap Marko zijn frustratie wel maar een man op zijn leeftijd mag wel iets volwassener reageren.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 6 juli 2020 @ 10:01:21 #237
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_193955144
Wat was de officiele penal van de 5s dan?
  maandag 6 juli 2020 @ 10:21:06 #238
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193955341
De stewards maakten zaterdag dus de beslissing zonder de onboard beelden van Hamilton te hebben gezien (die waren er niet). Nadat ze de 360° video zagen die door F1 gedeeld was en door RBR aan de stewards gegeven besloten ze hem alsnog te straffen.

https://www.racefans.net/(...)d-penalty-explained/

Hamilton heeft dit weekend 4 strafpunten gekregen op zijn licentie. Hiermee komt hij op7 strafpunten. Bij 12 strafpunten wordt je voor een race geschorst.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_193955359
Wat een huilies zijn Marko en Horner. Het was gewoon een race incident tussen Hamilton en Albon, niet meer niet minder.
  maandag 6 juli 2020 @ 10:22:30 #240
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193955364
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:21 schreef Starflyer het volgende:
De stewards maakten zaterdag dus de beslissing zonder de onboard beelden van Hamilton te hebben gezien (die waren er niet). Nadat ze de 360° video zagen die door F1 gedeeld was en door RBR aan de stewards gegeven besloten ze hem alsnog te straffen.

https://www.racefans.net/(...)d-penalty-explained/

Hamilton heeft dit weekend 4 strafpunten gekregen op zijn licentie. Hiermee komt hij op7 strafpunten. Bij 12 strafpunten wordt je voor een race geschorst.
Je kan het hopen *O*
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 6 juli 2020 @ 10:23:17 #241
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_193955375
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja het is gewoon onzin dat er überhaupt een straf uitgedeeld is. Schoolvoorbeeld van een racing incident zonder echte schuldige. We willen toch allemaal racen zien? Ik dacht dat vorig jaar was afgesproken om de teugels te laten vieren. Ik snap Marko zijn frustratie wel maar een man op zijn leeftijd mag wel iets volwassener reageren.
Boven een bepaalde leeftijd vallen sommige uitspraken toe te wijzen aan seniel gedrag. Marko zegt wel vaker dingen waar ik zo mijn vraagtekens bij zet.
pi_193955393
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 09:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Marko vindt tijdstraf Hamilton te licht: 'We moeten het systeem heroverwegen'

Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email
Helmut Marko kan er niet over uit dat Lewis Hamilton zondag 'slechts' een tijdstraf van vijf seconden kreeg voor zijn botsing met Alexander Albon in de Grand Prix van Oostenrijk. De topman van Red Bull Racing vindt dat het systeem heroverwogen moet worden.

Albon reed in de slotfase van de race op nieuwere en zachtere banden dan Hamilton en probeerde hem buitenom in te halen, maar werd daarbij aangetikt door de zesvoudig wereldkampioen van Mercedes. De Red Bull-coureur zag daardoor een zeker lijkende podiumplek in rook opgaan.

"Als iemand zo duidelijk schuldig is, maar slechts een tijdstraf van vijf seconden krijgt en daardoor in de punten blijft, dan is dat gewoon niet eerlijk", zei een boze Marko zondag na de race tegen het Oostenrijkse ORF.

Hamilton liep geen schade op aan zijn auto en kwam achter teamgenoot Valtteri Bottas als tweede over de streep in Spielberg. Door de tijdstraf van vijf seconden voor zijn botsing met Albon, zakte de Brit uiteindelijk terug naar de vierde plaats, achter Charles Leclerc (tweede) en Lando Norris (derde).

'Hij heeft onze race geruïneerd'
Als het aan de 77-jarige Marko had gelegen, was Hamilton zwaarder gestraft voor zijn actie. "Door deze tijdstraf werd hij uiteindelijk niet tweede maar vierde, wat is het grote verschil? Hij heeft ondertussen wel onze race geruïneerd", baalde de Red Bull-adviseur, die direct terugdacht aan de Grand Prix van Brazilië in 2019.

"Dat was toen een vergelijkbare situatie. Hamilton gaf Alex toen ook een flinke tik, waardoor hij een podiumplek misliep. Ik denk dat het tijd is om dit hele systeem te heroverwegen."

Enkele rondes na zijn botsing met Hamilton viel Albon uit in Oostenrijk, waardoor Red Bull de eerste race van het Formule 1-seizoen zonder punten eindigde. Max Verstappen moest de strijd op de Red Bull Ring namelijk al in de beginfase staken door een elektronisch probleem.

Nu.nl

Heerlijk, dat preken voor eigen parochie. Ik hoop ook dat Mercedes van zijn voetstuk valt en ben blij dat Hamilton geen 2e is geworden. Maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit gewoon een race incident was. Sterker nog: Max liet hem vorig jaar méér naar buiten lopen dan Hamilton gisteren. Alleen zat er toen geen grint naast maar asfalt. Als je de stuurbeweging van Lewis ook ziet dan stuurt hij vol in. Max liet hem echt naar buiten lopen. Ik vind dat beiden niet bestraft hadden moeten worden. Marko huilt nu krokodillentranen. Als Albon iets meer geduld had gehad en had gewacht op DRS dan had hij gewoon gewonnen.
Max zat er naast bij het inhalen, hij deed dat daar omdat hij wist dat er ruimte was en Leclerc was gewoon gezien, hier was Hamilton gewoon al voorbij gereden en deed dit 100% bewust. Hamilton heeft dit soort dingen vaker laten zien.

Inhalen met DRS klinkt logisch, maar Bottas hing ervoor. Met een goed samenspel van die 2 zou Hamilton gewoon steeds de DRS hebben en zat Albon vast in de DRS trein. Vettel had dit ook een tijd op p14 ofzo.
  maandag 6 juli 2020 @ 10:27:57 #243
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_193955422
Ondanks dat ik Hamilton alles misgun, was deze tijdsstraf onterecht. Het was een riskante actie van Albon (die briljant was geweest overigens als het was gelukt), maar Hamilton reed gewoon zijn lijn.

De uitingen van Horner en Marko zijn gewoon politiek en die weten ook wel dat Max dit vorig jaar net zo hard deed. Na zulk soort acties in het nadeel van Mercedes hoorde je Toto en Lauda ook altijd openlijk klagen. Pure schijn
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_193955459
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 19:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Heb je ooit iemand een auto die driekwart voor ligt af zien knijpen? Dat werkt toch niet? De voorste auto zal nooit van zijn gas af gaan. Toen Lewis Rosberg iedere ronde van de baan drukte in Bahrain lag Lewis altijd voor of op gelijke hoogte, anders werkt het niet.
Hamilton stuurt op een lijn die het gat voor Albon doet vedwijnen, op zich niet zoveel mis mee. Alleen heeft Albon zoveel snelheid dat hij er al naast zit. Op dat moment moet Hamilton weten dat hij geklopt is en liften, want als hij langzamer gaat dan kan Albon gewoon voorlangs zonder contact. Op het moment dat Albon er al driekwart voorbij is, is het te laat want dan zit Hamilton al veel te ver naar de buitenkant van de bocht.

Dat is waar leven en laten leven meestal op neerkomt, even liften, besluiten dat je het niet redt en je er tijdig bij neerleggen dat de ander voor je blijft of voor je komt. Het idee dat je gewoon je eigen lijn zou mogen rijden terwijl je ingehaald wordt klopt niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_193955475
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:24 schreef mikieu het volgende:

[..]

Max zat er naast bij het inhalen, hij deed dat daar omdat hij wist dat er ruimte was en Leclerc was gewoon gezien, hier was Hamilton gewoon al voorbij gereden en deed dit 100% bewust. Hamilton heeft dit soort dingen vaker laten zien.

Hoe kom je daar nou bij, ze gingen op gelijke hoogte de bocht in. Vervolgens komen ze elkaar tegen omdat Albon betere banden heeft dan Lewis.

Kun je misschien uit de doeken doen waarom Lewis, in de eerste race van het jaar, 'bewust' tegen fucking Alex Albon aan zou rijden met alle risico's van dien?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_193955493
Honda heeft verklaard dat beide uitvalbeurten in relatie staan tot elektronica van de motor.
De hoop is dat ze met de oude motor uit 2019 kunnen rijden komend weekend maar dat betekent weer een paar tienden inleveren.
Het is een grote rukzooi bij RB momenteel en Marko moet zijn aandacht en energie naar binnen richten ipv zeuren op Lewis die niet echt iets fout deed.
pi_193955543
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:21 schreef Starflyer het volgende:
De stewards maakten zaterdag dus de beslissing zonder de onboard beelden van Hamilton te hebben gezien (die waren er niet).
Tuurlijk waren die beelden er wel. Die zijn toch niet achteraf nog opgenomen? :+

Dat ze ze niet gezien hadden wil niet zeggen dat ze er niet waren :P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193955546
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:34 schreef Newone82 het volgende:
De hoop is dat ze met de oude motor uit 2019 kunnen rijden komend weekend maar dat betekent weer een paar tienden inleveren.
Bron dat ze dezelfde motor niet kunnen gebruiken komend weekend? :o
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 6 juli 2020 @ 10:41:44 #249
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193955580
quote:
7s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:38 schreef vosss het volgende:

[..]

Tuurlijk waren die beelden er wel. Die zijn toch niet achteraf nog opgenomen? :+

Dat ze ze niet gezien hadden wil niet zeggen dat ze er niet waren :P
Ze waren nog niet beschikbaar op het moment dat de stewards hun beslissing maakten. Die 360° beelden worden niet live gestreamd maar achteraf gedownload van de wagens.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  maandag 6 juli 2020 @ 10:42:41 #250
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193955595
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:34 schreef Newone82 het volgende:
Honda heeft verklaard dat beide uitvalbeurten in relatie staan tot elektronica van de motor.
De hoop is dat ze met de oude motor uit 2019 kunnen rijden komend weekend maar dat betekent weer een paar tienden inleveren.
Het is een grote rukzooi bij RB momenteel en Marko moet zijn aandacht en energie naar binnen richten ipv zeuren op Lewis die niet echt iets fout deed.
Ferrari zou willen dat ze met de 2019 motor mogen rijden :D
No Dyson Barrier is going to stop me!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')