SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nee maar ik merk door de jaren heen dat ik wel een afkeer heb jegens zilvervisjes.quote:Op zondag 5 juli 2020 11:09 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die angst heb ik niet. Maak m'n slaapkamer wel eens schoon enzo
Is dit een angst die jij hebt?
Ah ja die afkeer heb ik ook wel. Vaak ook niet zoveel aan te doen.quote:Op zondag 5 juli 2020 11:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee maar ik merk door de jaren heen dat ik wel een afkeer heb jegens zilvervisjes.
Bij het opruimen een paar oude dozen ook weggegooid. Bij het openen van elke doos wel twee of drie zilvervisjes. Variėrend in grootte.
quote:Op zondag 5 juli 2020 11:13 schreef stokj het volgende:
Een keer had ik een oude laptoptas open gedaan en prompt zag ik een zilvervisje į la formaat kakkerlak (bij wijze van) daar liggen.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juli 2020 11:15 schreef engine het volgende:
Maar kom ook ook wel in landen waar veel kakkerlakken zijn. Wel eens wakker geworden dat er z'n ding van een paar centimeter over m'n borst liep![]()
![]()
Haga, ik zag dat je de beker hebt verloren na strafschoppen. Jammer man. In ieder geval heb je wel het kampioenschap behaald.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 11:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Haga, ik zag dat je de beker hebt verloren na strafschoppen. Jammer man. In ieder geval heb je wel het kampioenschap behaald.
Tegenwoordig altijd wel een fatsoenlijk hotel. Maarja na de studie veel in hostels geslapen... Is vaak een bendequote:Op zondag 5 juli 2020 11:17 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik weet nog goed dat als ik in het buitenland was en op de kamer aankwam ik altijd gelijk checkte of er geen diertjes daar rondzwierven of toevallig een kakkerlak ergens...man man man
Jij eerst.quote:
Daarom altijd stijf overeind blijven staan!quote:
Fier 😎quote:Op zondag 5 juli 2020 11:30 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom altijd stijf overeind blijven staan!
Haha jaa!quote:
Nee nee, ik slaap niet zonder kleding. Ik verpak mezelf goed. Maar misschien moet je bij je Honing informerenquote:
Alles kits achter de rits?quote:Op zondag 5 juli 2020 11:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee nee, ik slaap niet zonder kleding. Ik verpak mezelf goed. Maar misschien moet je bij je Honing informeren
quote:Op zondag 5 juli 2020 11:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat wordt een mention attack op @:tot net zoals bij Limoen
Uhuquote:Op zondag 5 juli 2020 11:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat wordt een mention attack op @:tot net zoals bij Limoen
Als @ToT dan op de pc al zijn mentionmeldingen ziet moet hij lang naar beneden scrollen om op de knop 'alles verwijderen' te drukken. Of hij moet de mentionmeldingen één voor één verwijderenquote:
Vraag me toch af hoe @ToT het gaat doen met de slapeloze nachten. Een andere omgeving voor mini-ToT kan vermoeiend zijn.quote:
Zeker @ToTquote:Op zondag 5 juli 2020 11:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe @:tot het gaat doen met de slapeloze nachten. Een andere omgeving voor mini-ToT kan vermoeiend zijn.
Misschien werkt het wel ontspannend voor mini en slaapt @ToT nu 12 uur per nachtquote:Op zondag 5 juli 2020 11:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe @:tot het gaat doen met de slapeloze nachten. Een andere omgeving voor mini-ToT kan vermoeiend zijn.
quote:
@ToT ik sluit me daar bij aan. En je hebt ook de groeten van @Cinderelladreamer @Amee @Geerd Geerdje @Doug_Heffernan @Kluun1985 @InverHousequote:Op zondag 5 juli 2020 11:50 schreef engine het volgende:
@:ToT maar wensen je ook een fijne vakantie!
quote:Op zondag 5 juli 2020 11:51 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
@:tot ik sluit me daar bij aan. En je hebt ook de groeten van @:cinderelladreamer @:amee @:Geerd Geerdje @:doug_heffernan @:kluun1985 @:inverhouse
Wie weet hoeveel Franse meisjes er straks met MiniToT mee naar huis willen.....quote:Op zondag 5 juli 2020 11:48 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien werkt het wel ontspannend voor mini en slaapt @:ToT nu 12 uur per nacht
@Fernweh maat hoe gaat het met je?quote:Op zondag 5 juli 2020 11:53 schreef engine het volgende:
@:fernweh gunt @:ToT vast ook een fijne vakantie
Heel harem voor miniquote:Op zondag 5 juli 2020 11:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel Franse meisjes er straks met MiniToT mee naar huis willen.....![]()
In elk land een schatquote:Op zondag 5 juli 2020 11:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel Franse meisjes er straks met MiniToT mee naar huis willen.....![]()
Lolquote:Op zondag 5 juli 2020 11:51 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
@:tot ik sluit me daar bij aan. En je hebt ook de groeten van @:cinderelladreamer @:amee @:Geerd Geerdje @:doug_heffernan @:kluun1985 @:inverhouse
Morgen weer dansen mop?quote:Op zondag 5 juli 2020 12:21 schreef Amee het volgende:
[..]
Allemaal verkregen door bitchslaps. Haaha!
Haha!quote:Op zondag 5 juli 2020 12:21 schreef Amee het volgende:
[..]
Allemaal verkregen door bitchslaps. Haaha!
quote:
Ja echt hequote:
Eindelijk weer de leraar klierenquote:
Tenzij hij naar Pakistan is en daar stiekem een dikke gaat maken met Abid! Anders wens ik hem een fijne vakantie ja . @ToTquote:Op zondag 5 juli 2020 11:53 schreef engine het volgende:
Tenzij hij naar Pakistan is en daar stiekem een dikke gaat maken met Abid! Anders wens ik hem een fijne vakantie ja . @ToTquote:Op zondag 5 juli 2020 11:53 schreef engine het volgende:
Ben nu vooral onzin aan het posten en wat dingen, ik kom hier wel weer terug in een tijdje, maar ben een beetje melancholisch. Seizoensdepressie of zo... *kijkt naar buiten*quote:
Volgens mij heeft @ToT een beetje een afkeer jegens Abidquote:Op zondag 5 juli 2020 13:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Tenzij hij naar Pakistan is en daar stiekem een dikke gaat maken met Abid! Anders wens ik hem een fijne vakantie ja . @:ToT
[..]
Ben nu vooral onzin aan het posten en wat dingen, ik kom hier wel weer terug in een tijdje, maar ben een beetje melancholisch. Seizoensdepressie of zo... *kijkt naar buiten*
Hoi Paulquote:
Vanmiddag samen F1 kijken?quote:
Ik ken dat, sterkte! En je kan altijd met ons delen hoe en watquote:Op zondag 5 juli 2020 13:32 schreef Fernweh het volgende:
Ben nu vooral onzin aan het posten en wat dingen, ik kom hier wel weer terug in een tijdje, maar ben een beetje melancholisch. Seizoensdepressie of zo... *kijkt naar buiten*
Wat?quote:Op zondag 5 juli 2020 19:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Is dat je geluid als je geniet van het plezier?
Over geluiden maken als je gegeten wordt of zelf eet (volgens mij het vorige topic of daarvoor).quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 19:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Over geluiden maken als je gegeten wordt of zelf eet (volgens mij het vorige topic of daarvoor).
Ik heb roti gegetenquote:Op zondag 5 juli 2020 20:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja hé, dit is jouw geluid![]()
Hoe gaat het verder? Heb je al gegeten (voedsel)?
Jij houdt echt niks bij hier hč ha haquote:Op zondag 5 juli 2020 23:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh dacht dat dat al voorbij was! Maar zo te horen is het pas begonnen! Geniet ervan!
Of in mijn beleving is iets al gepasseerdquote:Op zondag 5 juli 2020 23:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij houdt echt niks bij hier hč ha ha
Ik had half mei een weekje voorjaarsvakantie en nu zomervakantie....quote:Op zondag 5 juli 2020 23:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Of in mijn beleving is iets al gepasseerd
Hopelijk valt het weer daar mee, gisteren was het regenachtig en koud aan deze kant. Ideaal om die Harry Potter marathon te houden maar ik was te moequote:Op zondag 5 juli 2020 23:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik had half mei een weekje voorjaarsvakantie en nu zomervakantie....
Van mij mag het drie weken regenen.....afkoeling voor mijn opvliegersquote:Op zondag 5 juli 2020 23:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Hopelijk valt het weer daar mee, gisteren was het regenachtig en koud aan deze kant. Ideaal om die Harry Potter marathon te houden maar ik was te moe
Ohjee, denk aan je bloeddruk hé.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van mij mag het drie weken regenen.....afkoeling voor mijn opvliegers
Dat heeft niks met bloeddruk te maken, maar met hormonenquote:Op zondag 5 juli 2020 23:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Ohjee, denk aan je bloeddruk hé.
Ja mag van mij ook wel, dan kan ik eindelijk die marathon afkijken.
Hahaha, de hormonen zijn weer goed bezig danquote:Op zondag 5 juli 2020 23:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat heeft niks met bloeddruk te maken, maar met hormonen![]()
Maar ik ga Geertje ( @:Geerd ) uit de trein plukken en mijn bed in trekken.....trusten!!
KOEKOEK!!quote:Op zondag 5 juli 2020 23:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat heeft niks met bloeddruk te maken, maar met hormonen![]()
Maar ik ga Geertje ( @:Geerd ) uit de trein plukken en mijn bed in trekken.....trusten!!
Slechte logistieke planning weer...quote:Op maandag 6 juli 2020 00:40 schreef Amee het volgende:
[..]
Geniet ervan! Heb er ook zin in maar niets in huis
Mweh. Ik heb niet altijd bier in huis. Drink het ook alleen als ik er zin in heb. Wat kan betekenen dat ik het soms maar een keer per kwartaal drink. Of twee keer in een week.quote:
Bier is lang houdbaar heyquote:Op maandag 6 juli 2020 00:51 schreef Amee het volgende:
[..]
Mweh. Ik heb niet altijd bier in huis. Drink het ook alleen als ik er zin in heb. Wat kan betekenen dat ik het soms maar een keer per kwartaal drink. Of twee keer in een week.
Makkerquote:
Chagrijnig wakker geworden 🙃quote:
Dat is zwaar bagger. Hier ook chaggy wakker geworden want te weinig slaapquote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 08:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zwaar bagger. Hier ook chaggy wakker geworden want te weinig slaap![]()
Kom op danquote:
Ik zet de koffie vast aanquote:
quote:
Dat is niet prettig. Heb je hem al beļnvloed door hem aan te spreken op wat zijn gedrag met jou doet?quote:Op maandag 6 juli 2020 08:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben laatste weken ruzie aan het maken met een collega. Zit er een beetje mee.
Heb het gevoel dat hij me pest en dat pik ik niet.
Geen ideequote:Op maandag 6 juli 2020 10:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Jeetje dan heb je wat meegemaakt in je slaap zeg.
Ik heb hem twee weken geleden ofzo een keer verteld dat ie normaal moet doen en dat ik hem vervelend vind. Maar nu ettert dat in e-mails door. Kerel van in de 50quote:Op maandag 6 juli 2020 10:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is niet prettig. Heb je hem al beļnvloed door hem aan te spreken op wat zijn gedrag met jou doet?
Wat doet hij dan? Kan ook in DMquote:Op maandag 6 juli 2020 10:21 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Ik heb hem twee weken geleden ofzo een keer verteld dat ie normaal moet doen en dat ik hem vervelend vind. Maar nu ettert dat in e-mails door. Kerel van in de 50
Hij maakt grapjes over mij. Probeert me een beetje als een lulletje weg te zetten. Omdat ik de jongste ben ofzo...geen idee waaraan ik het verdiend heb. Ik irriteer hem blijkbaar. En hij mij daarom dus ook.quote:
Aha, zo eentje. Die gelijk de manager in de cc zet. Dit moet je gelijk bij de horens vatten Honing. Laat je niet klein maken door zo een kerel van 50. En beļnvloed je manager ook voordat die het gaat geloven. Want vergeet niet: als je keer op keer tegen een hond zegt dat hij een kat is gaat hij op den duur miauwen.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:29 schreef engine het volgende:
[..]
Hij maakt grapjes over mij. Probeert me een beetje als een lulletje weg te zetten. Omdat ik de jongste ben ofzo...geen idee waaraan ik het verdiend heb. Ik irriteer hem blijkbaar. En hij mij daarom dus ook.
Had een paar dagen m'n e-mail niet gekeken. Zie ik weer allemaal rare verzoeken en commentaar dat ik m'n werk niet gedaan heb met m'n manager in cc.
Bel dan even als je me nodig hebtDie kerel weet goed dat ik niet thuis was.
Zou gewoon duidelijk zijn in die cc, ook over hoe jij het ervaart. Als hij persoonlijk ook naar doet, gewoon je mond openmaken en hem zelf voor lul zetten.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:29 schreef engine het volgende:
[..]
Hij maakt grapjes over mij. Probeert me een beetje als een lulletje weg te zetten. Omdat ik de jongste ben ofzo...geen idee waaraan ik het verdiend heb. Ik irriteer hem blijkbaar. En hij mij daarom dus ook.
Had een paar dagen m'n e-mail niet gekeken. Zie ik weer allemaal rare verzoeken en commentaar dat ik m'n werk niet gedaan heb met m'n manager in cc.
Bel dan even als je me nodig hebtDie kerel weet goed dat ik niet thuis was.
Ja beetje naaigedragquote:Op maandag 6 juli 2020 10:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, zo eentje. Die gelijk de manager in de cc zet. Dit moet je gelijk bij de horens vatten Honing. Laat je niet klein maken door zo een kerel van 50. En beļnvloed je manager ook voordat die het gaat geloven. Want vergeet niet: als je keer op keer tegen een hond zegt dat hij een kat is gaat hij op den duur miauwen.
Ik heb nergens op gereagerd. Ook niks gedaan wat hij van me vroeg.quote:Op maandag 6 juli 2020 10:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Zou gewoon duidelijk zijn in die cc, ook over hoe jij het ervaart. Als hij persoonlijk ook naar doet, gewoon je mond openmaken en hem zelf voor lul zetten.
Ik had een collega die dat ook deed bij iedereen. En toen kwam ik, twee jaar geleden. Wilde hij het ook doen tegen mij en mij intimideren. Ik heb hem flink de waarheid gezegd. Wanneer hij schreeuwt, schreeuw ik terug. Wanneer hij opdrachten wil uitdelen (heeft hij niet de bevoegdheid en hij zelf helpt hij uitsluitend zichzelf), zeg ik dar hij het maar zelf moet doen. Op het laatst doet hij het niet meer tegen mij.
Anderen roddelen af en toe dat ik zo'n grote mond terug geef tegen hem (ze zijn bang voor hem), maar hun roddels boeit mij niet want ik ben geen kind en pik geen onzin.
Op basis van deze ervaring kan je op zoek naar een balans waarbij je je standpunten aangeeft en voor jezelf opkomt zonder gedoe te krijgen.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:03 schreef engine het volgende:
Heb twee jaar geleden eens een collega flink uitgescholden. Dat gaf wel gedoe daarna zeg. Is ook nooit meer goedgekomen tussen ons.
Heb daar eigenlijk helemaal geen zin meer in dat gedoe
Als hij als een dier doet, doe je inderdaad als een dier terug. Dieren begrijpen elkaar welquote:Op maandag 6 juli 2020 10:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Zou gewoon duidelijk zijn in die cc, ook over hoe jij het ervaart. Als hij persoonlijk ook naar doet, gewoon je mond openmaken en hem zelf voor lul zetten.
Ik had een collega die dat ook deed bij iedereen. En toen kwam ik, twee jaar geleden. Wilde hij het ook doen tegen mij en mij intimideren. Ik heb hem flink de waarheid gezegd. Wanneer hij schreeuwt, schreeuw ik terug. Wanneer hij opdrachten wil uitdelen (heeft hij niet de bevoegdheid en hij zelf helpt hij uitsluitend zichzelf), zeg ik dar hij het maar zelf moet doen. Op het laatst doet hij het niet meer tegen mij.
Anderen roddelen af en toe dat ik zo'n grote mond terug geef tegen hem (ze zijn bang voor hem), maar hun roddels boeit mij niet want ik ben geen kind en pik geen onzin.
Lucht het wel op?quote:Op maandag 6 juli 2020 11:03 schreef engine het volgende:
Heb twee jaar geleden eens een collega flink uitgescholden. Dat gaf wel gedoe daarna zeg. Is ook nooit meer goedgekomen tussen ons.
Heb daar eigenlijk helemaal geen zin meer in dat gedoe
Heb het er ook met een andere collega over gehad en die zegt negeren en als m'n manager wat vraagt mijn kant van het verhaal doen. Ik weet het niet.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Op basis van deze ervaring kan je op zoek naar een balans waarbij je je standpunten aangeeft en voor jezelf opkomt zonder gedoe te krijgen.
Ja dat wel. Maar was ook woedend toenquote:
Je kan ook de vertrouwenspersoon informeren hierover, wellicht dat die jou kan aangeven wat het handigst is.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:24 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het er ook met een andere collega over gehad en die zegt negeren en als m'n manager wat vraagt mijn kant van het verhaal doen. Ik weet het niet.
[..]
Ja dat wel. Maar was ook woedend toendat punt heb ik nu nog niet bereikt.
Hij probeerde mij de schuld te geven van zijn fout toen. Hij stond later ook goed voor lul toen inderdaad bleek dat het zijn fout was. Daarna altijd zuur blijven doen tegen mij.
Mee eensquote:Op maandag 6 juli 2020 11:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vervelend @:engine ....hopelijk kun je er met je manager over praten en houdt die nare collega gauw op met pesten......sterkte!
Hij schreeuwt altijd. Haha!quote:Op maandag 6 juli 2020 11:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Als hij als een dier doet, doe je inderdaad als een dier terug. Dieren begrijpen elkaar wel![]()
Dat passieve, daarom blijft hij doorgaan.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje naaigedrag![]()
Gelukkig heb ik niet zo'n angst dat m'n manager er een probleem mee heeft.
[..]
Ik heb nergens op gereagerd. Ook niks gedaan wat hij van me vroeg.
Moest vanmorgen op kantoor zijn, was al klaar om de confrontatie aan te gaan maar die lamlul was thuis "aan het werken".
Ja klopt wel wat jullie zeggen. Niet accepteren. Maar vind dat wel moeilijk. Ben niet zo'n prater bij mensen die ik niet goed ken. Maar de emmer dreigt nu over te lopen.
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op maandag 6 juli 2020 11:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat passieve, daarom blijft hij doorgaan.
Ja op mobielquote:Op maandag 6 juli 2020 11:50 schreef Amee het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat FOk regelmatig vastzit wanneer je een reactie wil posten? Ik denk niet dat het aan mijn telefoon ligt. Bij andere sites doet het niet.
ZEG GEWOON KOM OP DAN VIEZE VUILE KANKERLIJER !!!! WE MAKEN ZE ALLEMAAL KAPOT !!!!quote:Op maandag 6 juli 2020 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje naaigedrag![]()
Gelukkig heb ik niet zo'n angst dat m'n manager er een probleem mee heeft.
[..]
Ik heb nergens op gereagerd. Ook niks gedaan wat hij van me vroeg.
Moest vanmorgen op kantoor zijn, was al klaar om de confrontatie aan te gaan maar die lamlul was thuis "aan het werken".
Ja klopt wel wat jullie zeggen. Niet accepteren. Maar vind dat wel moeilijk. Ben niet zo'n prater bij mensen die ik niet goed ken. Maar de emmer dreigt nu over te lopen.
Ja 24.7quote:Op maandag 6 juli 2020 11:50 schreef Amee het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat FOk regelmatig vastzit wanneer je een reactie wil posten? Ik denk niet dat het aan mijn telefoon ligt. Bij andere sites doet het niet.
Ah ons Geerdje is wakker, goedemorgen!quote:Op maandag 6 juli 2020 11:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
ZEG GEWOON KOM OP DAN VIEZE VUILE KANKERLIJER !!!! WE MAKEN ZE ALLEMAAL KAPOT !!!!
Toen ik ooit een bijbaan had in de AH werd er een 15 jarige aangenomen die bij afwezigheid van andere medewerkers met ervaring een looptoestel in zijn handen kreeg. Dan zou hij worden gebeld als de counter vragen had over een prijs of artikel etc.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:43 schreef Amee het volgende:
[..]
Hij schreeuwt altijd. Haha!
En vaak erg onterecht omdat hij eigenlijk niets te maken heeft met ons werk maar alleen gewoon een aanvulling is. Hoe wij het doen beļnvloedt verder niets voor hem. Hij wil gewoon baas. Haha!
Na je eerste post heb je 5 seconden delay voordat je volgende post wordt gepost.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:50 schreef Amee het volgende:
GDM!!!quote:Op maandag 6 juli 2020 11:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah ons Geerdje is wakker, goedemorgen!
100% frustieviesmadmaagdquote:Op maandag 6 juli 2020 11:43 schreef Amee het volgende:
[..]
Hij schreeuwt altijd. Haha!
En vaak erg onterecht omdat hij eigenlijk niets te maken heeft met ons werk maar alleen gewoon een aanvulling is. Hoe wij het doen beļnvloedt verder niets voor hem. Hij wil gewoon baas. Haha!
Hij had de excuus dat hij 15 wasquote:Op maandag 6 juli 2020 11:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Toen ik ooit een bijbaan had in de AH werd er een 15 jarige aangenomen die bij afwezigheid van andere medewerkers met ervaring een looptoestel in zijn handen kreeg. Dan zou hij worden gebeld als de counter vragen had over een prijs of artikel etc.
Sinds dat moment voelde die 15 jarige zich de bedrijfsleider van de winkel en ging hij zelfs de ouderen (mensen van 50-60 jaar) aanspreken op hun manier van vakkenvullen, tempo, dat ze te veel kletsen in plaats van stil en hun werk te doen (terwijl deze mensen juist goed vakkenvulden en tegelijkertijd konden kletsen).
En op 15 jarige leeftijd had deze geen tact om een boodschap over te brengen en werd dus gehaat door iedereen
Nee. Deze zit gewoon vast dat je niet kan typen of scrollen. Het beweegt gewoon niet.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Na je eerste post heb je 5 seconden delay voordat je volgende post wordt gepost.
Het is zo onnodig. Zal ook wel iets met trots te maken hebben ofzo.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Je kan ook de vertrouwenspersoon informeren hierover, wellicht dat die jou kan aangeven wat het handigst is.
Ik kan hier zo boos om worden dat oudere collega's zich zo gedragen richting jongere collega's.
Komt wel goedquote:Op maandag 6 juli 2020 11:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vervelend @:engine ....hopelijk kun je er met je manager over praten en houdt die nare collega gauw op met pesten......sterkte!
Nouja heb er vorige keer dat ik hem zag wat van gezegd maar daar reageerde hij toen niet echt op.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat passieve, daarom blijft hij doorgaan.
quote:Op maandag 6 juli 2020 11:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
ZEG GEWOON KOM OP DAN VIEZE VUILE KANKERLIJER !!!! WE MAKEN ZE ALLEMAAL KAPOT !!!!
Haha, naja ik kon wel met hem omgaan. Als hij als een dier deed deed ik als een dier terug. En daar schrok hij van. Dat betekent dat hij me op die manier wel begreepquote:
Zo vervelend dat. Terwijl je zou denken dat de techniek zo ver is dat voor dit soort dingen een oplossing bestaat.quote:Op maandag 6 juli 2020 12:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee. Deze zit gewoon vast dat je niet kan typen of scrollen. Het beweegt gewoon niet.
quote:Op maandag 6 juli 2020 11:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Toen ik ooit een bijbaan had in de AH werd er een 15 jarige aangenomen die bij afwezigheid van andere medewerkers met ervaring een looptoestel in zijn handen kreeg. Dan zou hij worden gebeld als de counter vragen had over een prijs of artikel etc.
Sinds dat moment voelde die 15 jarige zich de bedrijfsleider van de winkel en ging hij zelfs de ouderen (mensen van 50-60 jaar) aanspreken op hun manier van vakkenvullen, tempo, dat ze te veel kletsen in plaats van stil en hun werk te doen (terwijl deze mensen juist goed vakkenvulden en tegelijkertijd konden kletsen).
En op 15 jarige leeftijd had deze geen tact om een boodschap over te brengen en werd dus gehaat door iedereen
Och wat denk je bij ns dan..als zulke mensen een uniform aan krijgen...quote:Op maandag 6 juli 2020 12:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker bij bijbaantjes dat mensen zich verheven gaan voelen. Heel gewichtig doen
Had een keer een brandwacht die belangrijk wou zijn. Zijn taak is gewoon om te zittenben een halve dag bezig geweest met formulieren verzamelen
Hahaquote:Op maandag 6 juli 2020 12:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Och wat denk je bij ns dan..als zulke mensen een uniform aan krijgen...![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent gewoon gastheer maar voelen zich AIVD en FBI en alles bij elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weleens..........quote:Op maandag 6 juli 2020 12:37 schreef engine het volgende:
[..]
Haha![]()
Dat geloof ik wel ja. Scheidsrechters hebben er ook wel eens last van
Niet eensquote:
Haahaha!quote:Op maandag 6 juli 2020 12:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Och wat denk je bij ns dan..als zulke mensen een uniform aan krijgen...![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent gewoon gastheer maar voelen zich AIVD en FBI en alles bij elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou sommige collega's wel vaker willen zien naakt in mijn bed ofzoquote:Op maandag 6 juli 2020 12:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zie mijn collega's alleen bij de kerstborrel
Vuist diep in de anus iets ?quote:Op maandag 6 juli 2020 12:49 schreef engine het volgende:
Ik ben van opstaan tot naar bed gaan met collega's zo'n beetje als ik van huis ben. Maar met die collega's heb ik een heel andere relatie. Dat is een soort van vriendengroep.
Heeft toch ook wel iets.
Oeh......toch maar eens iemand uitnodigen dan!quote:Op maandag 6 juli 2020 12:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zou sommige collega's wel vaker willen zien naakt in mijn bed ofzo![]()
![]()
![]()
Neuh meer dat ik meer over hun weet dan hun vrouwquote:
Beter dan dat je meer weet over hun vrouwquote:Op maandag 6 juli 2020 12:52 schreef engine het volgende:
[..]
Neuh meer dat ik meer over hun weet dan hun vrouw
Oja ?quote:Op maandag 6 juli 2020 12:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Beter dan dat je meer weet over hun vrouw
Cindaaaaquote:Op maandag 6 juli 2020 13:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Anders krijgt ie met alle collega's ruzie, moet ie niet willen
Man man manquote:Op maandag 6 juli 2020 12:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker bij bijbaantjes dat mensen zich verheven gaan voelen. Heel gewichtig doen
Had een keer een brandwacht die belangrijk wou zijn. Zijn taak is gewoon om te zittenben een halve dag bezig geweest met formulieren verzamelen
Daaromquote:Op maandag 6 juli 2020 14:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is goed, voorkomt misselijk- en duizeligheid.
quote:Op maandag 6 juli 2020 14:37 schreef stokj het volgende:
Volgens mij is er ook zo een standje die lijkt op de stabiele zijligging.
Ja elk jaar weer..en reanimeren op tante anie of hoe heet die popquote:
HOMOquote:Op maandag 6 juli 2020 14:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja elk jaar weer..en reanimeren op tante anie of hoe heet die popdesondanksnietaltemin nssers blijken daardoor toch een van de beste reanimeerders te zijn ...omdat elk jaar herhaling
Goed bezig wel!quote:Op maandag 6 juli 2020 14:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja elk jaar weer..en reanimeren op tante anie of hoe heet die popdesondanksnietaltemin nssers blijken daardoor toch een van de beste reanimeerders te zijn ...omdat elk jaar herhaling
Jullie zijn BHV'ers uit den hoofde van den functie.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan de klos benquote:Op maandag 6 juli 2020 14:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Vraag me af wie haar dan moet schoonmaken als zoveel mensen op haar komen waaronder Geerdje.
Arme jij, hier om je te ondersteunen...quote:Op maandag 6 juli 2020 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan de klos ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2020 15:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Arme jij, hier om je te ondersteunen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahwquote:Op maandag 6 juli 2020 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan de klos ben
Hier, voor jou...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2020 15:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier, voor jou...OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zie net dat hij geen rechtertepel heeft (zo lijkt het). Maar dat mag jij nader onderzoeken!quote:
Ik moet inderdaad even op onderzoek uitquote:Op maandag 6 juli 2020 15:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie net dat hij geen rechtertepel heeft (zo lijkt het). Maar dat mag jij nader onderzoeken!
Lekkere rubberen tietjes.....of plastic?quote:Op maandag 6 juli 2020 15:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van een reanimatie pop dan annie die aniie
Dat zou wel het einde van de wereld zijn.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een man lelijker dan dat ik ben.
plastic...quote:Op maandag 6 juli 2020 15:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekkere rubberen tietjes.....of plastic?
Jaquote:Op maandag 6 juli 2020 15:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat zou wel het einde van de wereld zijn.
Bang voor mij zijnquote:Op maandag 6 juli 2020 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een man lelijker dan dat ik ben.
Als je de foto opent dan zie je hetquote:Op maandag 6 juli 2020 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee hoe jij eruit ziet.
quote:Op maandag 6 juli 2020 15:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je de foto opent dan zie je het![]()
En @:cinderelladreamer kan het bevestigen
Kan een chickie niet handelen.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij blijft alleen altijd meteen stil als ik op hem reageer![]()
quote:Op maandag 6 juli 2020 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee hoe jij eruit ziet.
Ah jawelquote:Op maandag 6 juli 2020 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan een chickie niet handelen.
KOM DAN JONGUH!!quote:Op maandag 6 juli 2020 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat beeld had ik ook een beetje.
Hoe was je vakantie gozer ?quote:Op maandag 6 juli 2020 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat beeld had ik ook een beetje.
Prima, ondanks dat het niet was wat ik ervan verwacht had. Maar we hebben er het beste van gemaakt.quote:
Mooi zo ! Weer beetje mee gehad ?quote:Op maandag 6 juli 2020 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima, ondanks dat het niet was wat ik ervan verwacht had. Maar we hebben er het beste van gemaakt.
Ja best wel. Niet al te heet gelukkig maar wel overwegend droog en prima temperatuur. Alleen de laatste 3 dagen van juni waren zeiknatquote:
Klopt heerlijke oosten wind, volgende week ook weer ...beetje noord oosten wind ..quote:Op maandag 6 juli 2020 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja best wel. Niet al te heet gelukkig maar wel overwegend droog en prima temperatuur. Alleen de laatste 3 dagen van juni waren zeiknat
Eerst zien dan geloven...quote:Op maandag 6 juli 2020 15:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt heerlijke oosten wind, volgende week ook weer ...beetje noord oosten wind ..
Ja die 35-40 graden hoeft van mij echt niet.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Liever dit dan weer een hittegolf in elk geval
Neuh niks aan 20/25 is lekkerquote:Op maandag 6 juli 2020 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die 35-40 graden hoeft van mij echt niet.
Inderdaad......quote:Op maandag 6 juli 2020 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die 35-40 graden hoeft van mij echt niet.
Nou nee.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:50 schreef Geerd het volgende:
Weekje 30 graden ook niet erg...wel leuk voor tijdens het werk![]()
![]()
Nee man, ik ging dood vorige week in die veel te kleine appartementen.....quote:Op maandag 6 juli 2020 15:50 schreef Geerd het volgende:
Weekje 30 graden ook niet erg...wel leuk voor tijdens het werk![]()
![]()
Oeh niks te ventileren zeker ...quote:Op maandag 6 juli 2020 15:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee man, ik ging dood vorige week in die veel te kleine appartementen.....
Ja verschrikkelijkquote:Op maandag 6 juli 2020 15:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die oudjes kunnen dan nog gewoon rustig blijven zitten, maar werken......pffft
IK heb ooit eens vakantie werk gedaan bij een verzorging, beetje heggen knippen etc...afvalzakken met luiers ophalen, ook weleens door zo een afgesloten afdeling ofzo geweest (onder begeleiding) dat je alleen met bliebpasje door kon..quote:
Oh die lucht inderdaad......quote:Op maandag 6 juli 2020 16:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
IK heb ooit eens vakantie werk gedaan bij een verzorging, beetje heggen knippen etc...afvalzakken met luiers ophalen, ook weleens door zo een afgesloten afdeling ofzo geweest (onder begeleiding) dat je alleen met bliebpasje door kon..
Man die lucht
Lijken lucht?quote:Op maandag 6 juli 2020 16:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh die lucht inderdaad......
Da's lang zat :pquote:Op maandag 6 juli 2020 16:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik maak het gelukkig niet mee en ben ook hooguit 3 uur bij cliėnten......
Hele bedompte lucht, warme vochtige lucht waar lekker alles in kan ontwikkelen...quote:
Lijkt mijn schoonmoeder welquote:Op maandag 6 juli 2020 16:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hele bedompte lucht, warme vochtige lucht waar lekker alles in kan ontwikkelen...
Gelukkig nog nooit geroken, met een aanrijding ofzo als alles uit elkaar geflatst is moet ook stinken darmen etc alles ..tot nu toe goed afgekomenquote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 16:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kon er minder goed tegen als mijn kinderen ziek waren, dat opruimen
Sinds de treinen weer normaal rijden hier alweer drie springers geweest......quote:Op maandag 6 juli 2020 16:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit geroken, met een aanrijding ofzo als alles uit elkaar geflatst is moet ook stinken darmen etc alles ..tot nu toe goed afgekomen
Joequote:Op maandag 6 juli 2020 16:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit geroken, met een aanrijding ofzo als alles uit elkaar geflatst is moet ook stinken darmen etc alles ..tot nu toe goed afgekomen
Daarom alleen al geen kinderenquote:Op maandag 6 juli 2020 16:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kon er minder goed tegen als mijn kinderen ziek waren, dat opruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |