abonnement Unibet Coolblue
pi_193955659
quote:
2s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:29 schreef engine het volgende:

[..]

Hij maakt grapjes over mij. Probeert me een beetje als een lulletje weg te zetten. Omdat ik de jongste ben ofzo...geen idee waaraan ik het verdiend heb. Ik irriteer hem blijkbaar. En hij mij daarom dus ook.

Had een paar dagen m'n e-mail niet gekeken. Zie ik weer allemaal rare verzoeken en commentaar dat ik m'n werk niet gedaan heb met m'n manager in cc.

Bel dan even als je me nodig hebt :') Die kerel weet goed dat ik niet thuis was.
Zou gewoon duidelijk zijn in die cc, ook over hoe jij het ervaart. Als hij persoonlijk ook naar doet, gewoon je mond openmaken en hem zelf voor lul zetten.
Ik had een collega die dat ook deed bij iedereen. En toen kwam ik, twee jaar geleden. Wilde hij het ook doen tegen mij en mij intimideren. Ik heb hem flink de waarheid gezegd. Wanneer hij schreeuwt, schreeuw ik terug. Wanneer hij opdrachten wil uitdelen (heeft hij niet de bevoegdheid en hij zelf helpt hij uitsluitend zichzelf), zeg ik dar hij het maar zelf moet doen. Op het laatst doet hij het niet meer tegen mij.

Anderen roddelen af en toe dat ik zo'n grote mond terug geef tegen hem (ze zijn bang voor hem), maar hun roddels boeit mij niet want ik ben geen kind en pik geen onzin.
  Leukste jonkie 2022 maandag 6 juli 2020 @ 11:00:17 #152
213457 engine
pi_193955779
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:42 schreef stokj het volgende:

[..]

Aha, zo eentje. Die gelijk de manager in de cc zet. Dit moet je gelijk bij de horens vatten Honing. Laat je niet klein maken door zo een kerel van 50. En beïnvloed je manager ook voordat die het gaat geloven. Want vergeet niet: als je keer op keer tegen een hond zegt dat hij een kat is gaat hij op den duur miauwen.
Ja beetje naaigedrag :r

Gelukkig heb ik niet zo'n angst dat m'n manager er een probleem mee heeft.
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:50 schreef Amee het volgende:

[..]

Zou gewoon duidelijk zijn in die cc, ook over hoe jij het ervaart. Als hij persoonlijk ook naar doet, gewoon je mond openmaken en hem zelf voor lul zetten.
Ik had een collega die dat ook deed bij iedereen. En toen kwam ik, twee jaar geleden. Wilde hij het ook doen tegen mij en mij intimideren. Ik heb hem flink de waarheid gezegd. Wanneer hij schreeuwt, schreeuw ik terug. Wanneer hij opdrachten wil uitdelen (heeft hij niet de bevoegdheid en hij zelf helpt hij uitsluitend zichzelf), zeg ik dar hij het maar zelf moet doen. Op het laatst doet hij het niet meer tegen mij.

Anderen roddelen af en toe dat ik zo'n grote mond terug geef tegen hem (ze zijn bang voor hem), maar hun roddels boeit mij niet want ik ben geen kind en pik geen onzin.
Ik heb nergens op gereagerd. Ook niks gedaan wat hij van me vroeg.
Moest vanmorgen op kantoor zijn, was al klaar om de confrontatie aan te gaan maar die lamlul was thuis "aan het werken".

Ja klopt wel wat jullie zeggen. Niet accepteren. Maar vind dat wel moeilijk. Ben niet zo'n prater bij mensen die ik niet goed ken. Maar de emmer dreigt nu over te lopen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 maandag 6 juli 2020 @ 11:03:14 #153
213457 engine
pi_193955812
Heb twee jaar geleden eens een collega flink uitgescholden. Dat gaf wel gedoe daarna zeg. Is ook nooit meer goedgekomen tussen ons.

Heb daar eigenlijk helemaal geen zin meer in dat gedoe -O-
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_193955879
quote:
2s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:03 schreef engine het volgende:
Heb twee jaar geleden eens een collega flink uitgescholden. Dat gaf wel gedoe daarna zeg. Is ook nooit meer goedgekomen tussen ons.

Heb daar eigenlijk helemaal geen zin meer in dat gedoe -O-
Op basis van deze ervaring kan je op zoek naar een balans waarbij je je standpunten aangeeft en voor jezelf opkomt zonder gedoe te krijgen.
pi_193955883
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 10:50 schreef Amee het volgende:

[..]

Zou gewoon duidelijk zijn in die cc, ook over hoe jij het ervaart. Als hij persoonlijk ook naar doet, gewoon je mond openmaken en hem zelf voor lul zetten.
Ik had een collega die dat ook deed bij iedereen. En toen kwam ik, twee jaar geleden. Wilde hij het ook doen tegen mij en mij intimideren. Ik heb hem flink de waarheid gezegd. Wanneer hij schreeuwt, schreeuw ik terug. Wanneer hij opdrachten wil uitdelen (heeft hij niet de bevoegdheid en hij zelf helpt hij uitsluitend zichzelf), zeg ik dar hij het maar zelf moet doen. Op het laatst doet hij het niet meer tegen mij.

Anderen roddelen af en toe dat ik zo'n grote mond terug geef tegen hem (ze zijn bang voor hem), maar hun roddels boeit mij niet want ik ben geen kind en pik geen onzin.
Als hij als een dier doet, doe je inderdaad als een dier terug. Dieren begrijpen elkaar wel :P :D
  User die overal opduikt 2022 maandag 6 juli 2020 @ 11:11:25 #156
186611 Haags
pi_193955919
quote:
2s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:03 schreef engine het volgende:
Heb twee jaar geleden eens een collega flink uitgescholden. Dat gaf wel gedoe daarna zeg. Is ook nooit meer goedgekomen tussen ons.

Heb daar eigenlijk helemaal geen zin meer in dat gedoe -O-
Lucht het wel op?
Zonder wrijving geen glans
  Leukste jonkie 2022 maandag 6 juli 2020 @ 11:24:56 #157
213457 engine
pi_193956161
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:08 schreef stokj het volgende:

[..]

Op basis van deze ervaring kan je op zoek naar een balans waarbij je je standpunten aangeeft en voor jezelf opkomt zonder gedoe te krijgen.
Heb het er ook met een andere collega over gehad en die zegt negeren en als m'n manager wat vraagt mijn kant van het verhaal doen. Ik weet het niet.
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Lucht het wel op?
Ja dat wel. Maar was ook woedend toen :P dat punt heb ik nu nog niet bereikt.

Hij probeerde mij de schuld te geven van zijn fout toen. Hij stond later ook goed voor lul toen inderdaad bleek dat het zijn fout was. Daarna altijd zuur blijven doen tegen mij.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_193956294
quote:
2s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:24 schreef engine het volgende:

[..]

Heb het er ook met een andere collega over gehad en die zegt negeren en als m'n manager wat vraagt mijn kant van het verhaal doen. Ik weet het niet.
[..]

Ja dat wel. Maar was ook woedend toen :P dat punt heb ik nu nog niet bereikt.

Hij probeerde mij de schuld te geven van zijn fout toen. Hij stond later ook goed voor lul toen inderdaad bleek dat het zijn fout was. Daarna altijd zuur blijven doen tegen mij.
Je kan ook de vertrouwenspersoon informeren hierover, wellicht dat die jou kan aangeven wat het handigst is.

Ik kan hier zo boos om worden dat oudere collega's zich zo gedragen richting jongere collega's.
pi_193956419
Vervelend @engine ....hopelijk kun je er met je manager over praten en houdt die nare collega gauw op met pesten......sterkte! :*
  User die overal opduikt 2022 maandag 6 juli 2020 @ 11:39:07 #160
186611 Haags
pi_193956423
quote:
17s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vervelend @:engine ....hopelijk kun je er met je manager over praten en houdt die nare collega gauw op met pesten......sterkte! :*
Mee eens
Zonder wrijving geen glans
pi_193956502
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:09 schreef stokj het volgende:

[..]

Als hij als een dier doet, doe je inderdaad als een dier terug. Dieren begrijpen elkaar wel :P :D
Hij schreeuwt altijd. Haha!
En vaak erg onterecht omdat hij eigenlijk niets te maken heeft met ons werk maar alleen gewoon een aanvulling is. Hoe wij het doen beïnvloedt verder niets voor hem. Hij wil gewoon baas. Haha!
pi_193956513
quote:
2s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:00 schreef engine het volgende:

[..]

Ja beetje naaigedrag :r

Gelukkig heb ik niet zo'n angst dat m'n manager er een probleem mee heeft.
[..]

Ik heb nergens op gereagerd. Ook niks gedaan wat hij van me vroeg.
Moest vanmorgen op kantoor zijn, was al klaar om de confrontatie aan te gaan maar die lamlul was thuis "aan het werken".

Ja klopt wel wat jullie zeggen. Niet accepteren. Maar vind dat wel moeilijk. Ben niet zo'n prater bij mensen die ik niet goed ken. Maar de emmer dreigt nu over te lopen.
Dat passieve, daarom blijft hij doorgaan. :P
  User die overal opduikt 2022 maandag 6 juli 2020 @ 11:45:28 #163
186611 Haags
pi_193956532
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:44 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat passieve, daarom blijft hij doorgaan. :P
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE *O*
Zonder wrijving geen glans
pi_193956547
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE *O*
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE *O*
  User die overal opduikt 2022 maandag 6 juli 2020 @ 11:48:01 #165
186611 Haags
pi_193956570
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:46 schreef Amee het volgende:

[..]

HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE *O*
Jaaaaaaaaa *G*
Zonder wrijving geen glans
pi_193956582
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaa *G*
*G*
pi_193956622
Hebben jullie dat ook, dat FOk regelmatig vastzit wanneer je een reactie wil posten? Ik denk niet dat het aan mijn telefoon ligt. Bij andere sites doet het niet.
  User die overal opduikt 2022 maandag 6 juli 2020 @ 11:51:07 #168
186611 Haags
pi_193956629
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:50 schreef Amee het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat FOk regelmatig vastzit wanneer je een reactie wil posten? Ik denk niet dat het aan mijn telefoon ligt. Bij andere sites doet het niet.
Ja op mobiel
Zonder wrijving geen glans
pi_193956643
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja op mobiel
Aah, dus het is idd fok.
pi_193956667
quote:
2s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:00 schreef engine het volgende:

[..]

Ja beetje naaigedrag :r

Gelukkig heb ik niet zo'n angst dat m'n manager er een probleem mee heeft.
[..]

Ik heb nergens op gereagerd. Ook niks gedaan wat hij van me vroeg.
Moest vanmorgen op kantoor zijn, was al klaar om de confrontatie aan te gaan maar die lamlul was thuis "aan het werken".

Ja klopt wel wat jullie zeggen. Niet accepteren. Maar vind dat wel moeilijk. Ben niet zo'n prater bij mensen die ik niet goed ken. Maar de emmer dreigt nu over te lopen.
ZEG GEWOON KOM OP DAN VIEZE VUILE KANKERLIJER !!!! WE MAKEN ZE ALLEMAAL KAPOT !!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_193956674
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:50 schreef Amee het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat FOk regelmatig vastzit wanneer je een reactie wil posten? Ik denk niet dat het aan mijn telefoon ligt. Bij andere sites doet het niet.
Ja 24.7
Ik zwaai naar dieren.
pi_193956678
quote:
4s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:53 schreef Geerd het volgende:

[..]

ZEG GEWOON KOM OP DAN VIEZE VUILE KANKERLIJER !!!! WE MAKEN ZE ALLEMAAL KAPOT !!!!
Ah ons Geerdje is wakker, goedemorgen! O+
pi_193956711
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:43 schreef Amee het volgende:

[..]

Hij schreeuwt altijd. Haha!
En vaak erg onterecht omdat hij eigenlijk niets te maken heeft met ons werk maar alleen gewoon een aanvulling is. Hoe wij het doen beïnvloedt verder niets voor hem. Hij wil gewoon baas. Haha!
Toen ik ooit een bijbaan had in de AH werd er een 15 jarige aangenomen die bij afwezigheid van andere medewerkers met ervaring een looptoestel in zijn handen kreeg. Dan zou hij worden gebeld als de counter vragen had over een prijs of artikel etc.

Sinds dat moment voelde die 15 jarige zich de bedrijfsleider van de winkel en ging hij zelfs de ouderen (mensen van 50-60 jaar) aanspreken op hun manier van vakkenvullen, tempo, dat ze te veel kletsen in plaats van stil en hun werk te doen (terwijl deze mensen juist goed vakkenvulden en tegelijkertijd konden kletsen).

En op 15 jarige leeftijd had deze geen tact om een boodschap over te brengen en werd dus gehaat door iedereen :P
pi_193956718
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:50 schreef Amee het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat FOk regelmatig vastzit wanneer je een reactie wil posten? Ik denk niet dat het aan mijn telefoon ligt. Bij andere sites doet het niet.
Na je eerste post heb je 5 seconden delay voordat je volgende post wordt gepost.
pi_193956722
quote:
17s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ah ons Geerdje is wakker, goedemorgen! O+
GDM!!!
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')