Arme jij, hier om je te ondersteunen...quote:Op maandag 6 juli 2020 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan de klos ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2020 15:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Arme jij, hier om je te ondersteunen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahwquote:Op maandag 6 juli 2020 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan de klos ben
Hier, voor jou...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2020 15:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier, voor jou...OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zie net dat hij geen rechtertepel heeft (zo lijkt het). Maar dat mag jij nader onderzoeken!quote:
Ik moet inderdaad even op onderzoek uitquote:Op maandag 6 juli 2020 15:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie net dat hij geen rechtertepel heeft (zo lijkt het). Maar dat mag jij nader onderzoeken!
Lekkere rubberen tietjes.....of plastic?quote:Op maandag 6 juli 2020 15:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van een reanimatie pop dan annie die aniie
Dat zou wel het einde van de wereld zijn.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een man lelijker dan dat ik ben.
plastic...quote:Op maandag 6 juli 2020 15:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekkere rubberen tietjes.....of plastic?
Jaquote:Op maandag 6 juli 2020 15:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat zou wel het einde van de wereld zijn.
Bang voor mij zijnquote:Op maandag 6 juli 2020 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een man lelijker dan dat ik ben.
Als je de foto opent dan zie je hetquote:Op maandag 6 juli 2020 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee hoe jij eruit ziet.
quote:Op maandag 6 juli 2020 15:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je de foto opent dan zie je het![]()
En @:cinderelladreamer kan het bevestigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |