Oh. Naja je mag best een keer een bakje komen halen hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat je je balletjes niet met mij wilt delen
ook last van zwembandjes?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:31 schreef Zilverberk het volgende:
Mensen, al dat gepraat over eten... ik probeer de coronakilo's eraf te krijgen.
Oh? Nou dan kom ik nuquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. Naja je mag best een keer een bakje komen halen hoor.
Klopt was heel tof toen, wel veel te warm in die zaal. Het was 10 juli en buiten 30+ graden...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Károly![]()
Tof! Paul is geen Freddie, maar toch een onvergetelijke ervaring
Heb Corona juist gebruikt om intens te sporten.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:31 schreef Zilverberk het volgende:
Mensen, al dat gepraat over eten... ik probeer de coronakilo's eraf te krijgen.
Waarom ben ik niet verrastquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben eens naar Fransje Bauer geweest.
Nee, nog niet. Maar ik pas niet meer in 1 van mijn favoriete broeken en de rest zit ook te strakquote:
Duurt nog ff voordat ik onthaast ben.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent op vakantie, beetje onthaasten Los
Oh?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik het van te voren weet. Dan kan ik genoeg maken.
Was het dak dan niet open?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt was heel tof toen, wel veel te warm in die zaal. Het was 10 juli en buiten 30+ graden...
Ik moest meer werken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb Corona juist gebruikt om intens te sporten.
ah het begin vanquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar ik pas niet meer in 1 van mijn favoriete broeken en de rest zit ook te strak
Al die Beierse vrouwen de dirndls nog wat strakker trekkenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb Corona juist gebruikt om intens te sporten.
Doen we samen zwembadzwembandjesdansen daarnaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neem ik ze mee als ik daarna naar jou toe kom voor de kip
aaaah dat zou hee lief zijn maar dan vraag ik teveel van jequote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien zet ik wel een keer een bakje op je trap.
oeh lekker warm jaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen we samen zwembadzwembandjesdansen daarna![]()
*zet op 36 graden
Nee..quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja, als je alleen speelt heb je natuurlijk minder loten en daardoor minder kans om te winnenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
@:Moemoe duidelijk verhaal, ben benieuwd of het meer oplevert als ieder voor zich spelen.
Tuurlijk wat moest je anders?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En je had ook nog puf om extra te sporten? Bikkel!
Nou was niet van plan om nu op de fiets te springen hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaaah dat zou hee lief zijn maar dan vraag ik teveel van je
maar je hebt het nog niet gedaan?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naja, als je alleen speelt heb je natuurlijk minder loten en daardoor minder kans om te winnen.
En de inleg is minimaal. Het is ook gewoon een beetje voor de fun.
Zonde. Da’s juist het lekkere van een stadionconcertquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee..![]()
![]()
Ergens had iemand had idee om het concert in een zaal te houden. Oorspronkelijk zou het zelfs in het Goffertpark zijn geweest...
Zelfs Brian schreef later iets van dat het veel te warm was en hij het vreemd vond dat het dak niet open was...
Volgens Molo moet je kip eerst in de chlorix weken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
oh jammerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou was niet van plan om nu op de fiets te springen hoor.
Ik doe eerst even een proefpotje in groepsvorm. We spelen nu mee voor de trekking van 10 augustus.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens Molo moet je kip eerst in de chlorix weken.
Jij loopt 30.000 stappen per dag naast hardlopen. Dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb tijdens de lockdown niet eens gedacht om meer te gaan sporten...
dan pasquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik doe eerst even een proefpotje in groepsvorm. We spelen nu mee voor de trekking van 10 augustus.
Als je het wil uitproberen kun je mij een DM sturen.
Yep.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonde. Da’s juist het lekkere van een stadionconcert
Zou wel eeuwige KSC roem zijn als je dat zou flikkenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou was niet van plan om nu op de fiets te springen hoor.
Daaromquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij loopt 30.000 stappen per dag naast hardlopen. Dus.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:41 schreef UitStraling het volgende:
Wie weet er nog een leuk muziekje dat ik keihard kan zetten tijdens het kokerellen?
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:41 schreef UitStraling het volgende:
Wie weet er nog een leuk muziekje dat ik keihard kan zetten tijdens het kokerellen?
Ik vind die dus echt epic hè, ja niet dat ik om de kippetjes heen dans, alhoewelquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
terwijl je om die kippetjes heen danst
doe deze maarquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind die dus echt epic hè, ja niet dat ik om de kippetjes heen dans, alhoewel
Nee, ik ben niet Bosbeetle. Ik ben gewoon Bos81. Kom al jaren onder dit account op FOK!.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben jij bosbeatle? Ik ken jou ergens van maar kan niet meer plaatsen waarvan
Paar keer al zitten luisteren vd week, lekker.quote:
O dan zag ik je ui idd vaker voorbij komenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet Bosbeetle. Ik ben gewoon Bos81. Kom al jaren onder dit account op FOK!.
En ja je kent we gewoon van hier of van de Relatie SC
heerlijk nummerje ditquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar keer al zitten luisteren vd week, lekker.
Neequote:
Dan is deze ook goedquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of lekker met bossen schaamhaar dansen toen we nog niet zo preuts waren![]()
Haar spierwitte tanden vallen me meer opquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is deze ook goed
Eerst in beeld met je handen voor je tieten om vervolgens in een doorschijnend jurkje te gaan dansen
Children Of The Night is toch wel een heel stuk beterquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is deze ook goed
Eerst in beeld met je handen voor je tieten om vervolgens in een doorschijnend jurkje te gaan dansen
Mee eens hoor. Hoewel het beide niet echt mijn muziek is. Maar goed toen was ik nog jong en meer onbezonnen dan toen..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Children Of The Night is toch wel een heel stuk beter
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Children Of The Night is toch wel een heel stuk beter
(nog) niet gekliktquote:
Tijdje huis op Ibiza gehad en daar had je hele vis gegaard in Ibiza zoutkorst, is ook een beetje de culinaire signature van het eiland, die keek je dan ook altijd aan met zijn kraaloogjes maar tering wat lekker eten met je voeten in de zeequote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Dorade in de aanbieding bij Aldi. Plaatje van zo’n hele vis op een bord met een beetje groente. Ik zou geen trek meer hebben als dat beest me ligt aan te kijken
Sure?quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Jezus teringmongolen die even vuurwerk gaan afsteken nu.
ja maar die beat die ze hebben gekozenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
Verschrikkelijke mocro muziek, die keelklanken alleen al
Ja die is toch al 1300 keer gesampled?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die beat die ze hebben gekozen![]()
Verwacht je toch niet
geen idee maar verwacht dat toch niet van dat soort jongens:Pquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die is toch al 1300 keer gesampled?
Ja beetje danquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee maar verwacht dat toch niet van dat soort jongens:P
Dat die bontkraagjes alles jatten wat los en vast zit?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee maar verwacht dat toch niet van dat soort jongens:P
wat een verkrachting van music sounds better with you..quote:
discriminatischquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die bontkraagjes alles jatten wat los en vast zit?
Nee verwacht echt niemand.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die bontkraagjes alles jatten wat los en vast zit?
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat een verkrachting van music sounds better with you..
al verbaast 't me niks dat jij dit geweldig vindt
Nee discriministisch.quote:
vind het echt een enorme verkrachting.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee vind het toch dat ze dat nummer hebben gekozen
ja ken het orgineelquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind het echt een enorme verkrachting.
hier 't origineel
Ken jij dit trouwens?quote:
kijk @bitterbal over originele en goeie beat gesprokenquote:
vast kutquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kijk @:bitterbal over originele en goeie beat gesproken
Maar zie dat beest dan chagrijnig kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdje huis op Ibiza gehad en daar had je hele vis gegaard in Ibiza zoutkorst, is ook een beetje de culinaire signature van het eiland, die keek je dan ook altijd aan met zijn kraaloogjes maar tering wat lekker eten met je voeten in de zee![]()
Mis dat
Kikkerkopje, hier het origineelquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier 't origineel
Dat gaat ze geheid gierend kut vindenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het oer origineel ja, maar die makakken die konden zo ver niet terug. je hoort de vocal van stardust er gedempt doorheenquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar zie dat beest dan chagrijnig kijken.
Grumpyfish
[ afbeelding ]
wat een pleurisherriequote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Valide punt welquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ja maar zo zou ik ook kijken als ik met slappe groenten dood op een bord lag
vind dat helemaal geen leuk nummer joh, vind het leuk dat ze dat als achtergrond hadden gekozen. En het klinkt idd vele malen beter dan die pleurisherrie van ltvdkquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar als Badr of Hassan 't doet moet 't wel..
deugbal
deegbalquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind dat helemaal geen leuk nummer joh, vind het leuk dat ze dat als achtergrond hadden gekozen. En het klinkt idd vele malen beter dan die pleurisherrie van ltvdk
Die heb ik al lang niet meer gehoordquote:
Een Franse filosoof heeft wel eens uit proberen te reken hoeveel dieren er dagelijjks wel niet opgegeten worden door andere dieren en die kwam uit op een paar miljoen en toen heeft hij zijn lidmaatschap van de kerk maar opgezegdquote:
kan je niet naar luisteren toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ben het wel eens met Bitterbal. Teringherrie
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is de coronakiloknaller van een deugbal
Wij mensen plegen elke dag weer genocide op die lieve oink oink-beestjes. Met miljoenen gaan ze over de kling.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Franse filosoof heeft wel eens uit proberen te reken hoeveel dieren er dagelijjks wel niet opgegeten worden door andere dieren en die kwam uit op een paar miljoen en toen heeft hij zijn lidmaatschap van de kerk maar opgezegd
Dit moet je ook eigenlijk niet op je computer luisteren maar gewoon in een donkere discotheek met de rookmachine en stroboscooplampen op vol vermogenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ben het wel eens met Bitterbal. Teringherrie
nah.. junk project met de licht Setup van de zillion.. of de time out in Gemert (nagenoeg dezelfde Setup)quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit moet je ook eigenlijk niet op je computer luisteren maar gewoon in een donkere discotheek met de rookmachine en stroboscooplampen op vol vermogen
dat had ik met die mocro's na 2 secondenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Na tien seconden voelde ik al een aanval van hersendoodheid opkomen.
binnen 5 minuten wordt je afgevoerd omdat je in een paniekaanval zitquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit moet je ook eigenlijk niet op je computer luisteren maar gewoon in een donkere discotheek met de rookmachine en stroboscooplampen op vol vermogen
Ik kan niet tegen herrie, dus ik kom niet in discotheken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
binnen 5 minuten wordt je afgevoerd omdat je in een paniekaanval zit
zwak gestel dit datquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of gewoon lekker in The Oh of Cherry Moonquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nah.. junk project met de licht Setup van de zillion.. of de time out in Gemert (nagenoeg dezelfde Setup)
Nee joh genietenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
Eh, deze tochquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier 't origineel
Wat staat daar?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:41 schreef Bos81 het volgende:
Gimmert of Sjemèr zoals mijn vader altijd zegt.
Als Brabo moet je dit kunnen verstaan..quote:
the oh was op een gegeven moment onderdeel van een ' keten'quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon lekker in The Oh of Cherry MoonMaar volgens mij bestaan die allemaal al niet meer tegenwoordig.
kan ook ja.. twijfeldequote:
Halve Brabo maar kan er echt niks van maken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als Brabo moet je dit kunnen verstaan..
Staat Gemert op 2 verschillende manieren uitgesprokenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halve Brabo maar kan er echt niks van maken.
zelfs ik kon het lezen :pquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halve Brabo maar kan er echt niks van maken.
Ja klopt, was destijds best groot op een gegeven moment. Waren een stuk leukere plekken dan in Nederlandquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
the oh was op een gegeven moment onderdeel van een ' keten'
the oh
the lambo
the return
the scene
the site
the virus
the switch
Komt omdat je al jarenlang met mij praatquote:
kloptquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt, was destijds best groot op een gegeven moment. Waren een stuk leukere plekken dan in Nederland
the lambo, vroeger de Lamborghieni.. kwam ik nog wel geregeldquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt, was destijds best groot op een gegeven moment. Waren een stuk leukere plekken dan in Nederland
Dat is wel keihard onderuit gegaan ja, moet ook zeggen dat ik festivals en losse feesten vaak ook wel leuker vondquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kloptmaar de tijd van de 'mega discotheken' en sowieso van de discotheken is wel voorbij..
Heb 9 jaar in een redelijk grote en bekende gewerkt.. en die toch ook wel zwaar af zien glijden onder invloed van de opkomst van festivals e.d.
Ja die lag een beetje uit de buurt, ging eerder naar the sitequote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
the lambo, vroeger de Lamborghieni.. kwam ik nog wel geregeld
Nee, deze een Chic sample.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan ook ja.. twijfeldemaar is allemaal gebaseerd op Shaka Khan
Lekker kleverig en steeds zuurder worden?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:48 schreef UitStraling het volgende:
zit er nu een slagroomtaart in mijn broekje
praktisch kruip afstand voor mijquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die lag een beetje uit de buurt, ging eerder naar the site
Best wel lol mee gehad met Miauw en Molo en nog wat anderen ooitquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker kleverig en steeds zuurder worden?
Door de politie mag ik hopen??quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:53 schreef FranticDJ het volgende:
Wow. Wordt hier iemand voor de deur uit zn auto gepraat met getrokken pistolen
Dat probleem lijkt tegenwoordig wel een beetje opgelost omdat er nu elke weekend tig feesten zijn waar ze met bussen en alles naartoe rijdenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
praktisch kruip afstand voor mij
maarja.. wat je zegt.. festivals en losse feesten e.d. was ook wel mooi
al moet ik zeggen dat toen die toko waar ik werkte dicht ging, de regio een enorme klap kreeg. voor jongeren is er echt níks meer.
Dat is ook niet lief. Ontzettend gemeen zelfs!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:53 schreef FranticDJ het volgende:
Die boi die al dagen met zijn kekke drugmuleVW-pickupje rondrijdt zeker?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:53 schreef FranticDJ het volgende:
Haha nee.. lokale gangbangerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die boi die al dagen met zijn kekke drugmuleVW-pickupje rondrijdt zeker?
Ah hebben ze daar ook zijn appjes gelezenquote:
Wij gingen geregeld jn Parijs stappenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat probleem lijkt tegenwoordig wel een beetje opgelost omdat er nu elke weekend tig feesten zijn waar ze met bussen en alles naartoe rijden
Ik ben ooit ook nog wel eens naar de Hemkade in Zaandam geweest, dat was echt een kutstuk om te rijden
Waarschijnlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah hebben ze daar ook zijn appjes gelezen
Ik had destijds wel een graag een keertje naar de Cap'tain gegaan (of was dat nog net België?), maar is er nooit van gekomen helaas.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wij gingen geregeld jn Parijs stappen
Volledig mee eensquote:Op zondag 5 juli 2020 00:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Sister bliss was altijd wel een mooie dame
Film het ffquote:Op zondag 5 juli 2020 00:08 schreef FranticDJ het volgende:
Ik tel 3 onherkenbare politie auto’s. Nooit beweren dat we er zoveel hebben in de regio
Klopt. Maar ik heb geen dumpert faam nodigquote:Op zondag 5 juli 2020 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gemiste kans vriend. Had mooie beelden opgeleverd.
Nee das ook weer zoiets hequote:Op zondag 5 juli 2020 00:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb geen dumpert faam nodig
was België, website enzo is nog in de lucht?quote:Op zondag 5 juli 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had destijds wel een graag een keertje naar de Cap'tain gegaan (of was dat nog net België?), maar is er nooit van gekomen helaas.
Eyquote:Op zondag 5 juli 2020 00:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was België, website enzo is nog in de lucht?
Het kon beter, het kon slechterquote:
Zeker weten chefquote:Op zondag 5 juli 2020 00:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gebeurt genoeg in Den Haag, yep ervaring. Film het of klikken
quote:
Oh! spannend jaquote:Op zondag 5 juli 2020 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het kon beter, het kon slechter![]()
Wel krijgt mijn moeder (bijna 81) as di een nwe hartklep, dus dat is wel even spannend
Hoestie met jou? Nog naar Zweden binnenkort?quote:
Haha nee Gelderland. Was best leuk. Moest eigenlijk Spanje zijn. Maar hey ander keertje weer.quote:Op zondag 5 juli 2020 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Nog weg geweest of was de bestemming Hintergarten?
Veluwe? Of elders?quote:Op zondag 5 juli 2020 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee Gelderland. Was best leuk. Moest eigenlijk Spanje zijn. Maar hey ander keertje weer.
Veluwequote:Op zondag 5 juli 2020 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veluwe? Of elders?
Maat top dat het tof was
Rustaagh, beetje interne inspecties im krankenhaus binnenkort.. nog wat sollicitatie dingetjes.. Verder nog geen concrete plannenquote:Op zondag 5 juli 2020 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoestie met jou? Nog naar Zweden binnenkort?
Dat is een populaire vakantiebestemming dit jaarquote:
Owh..quote:Op zondag 5 juli 2020 00:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Rustaagh, beetje interne inspecties im krankenhaus binnenkort.. nog wat sollicitatie dingetjes.. Verder nog geen concrete plannen
Ja snap ik wel. Uitermate relaxed daar.quote:Op zondag 5 juli 2020 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is een populaire vakantiebestemming dit jaar
Ik kende ooit een hond die zo heette. En nogal wat Seats heten zoquote:
Lol. Nee ik ben niet echt een typische Hagenees.quote:Op zondag 5 juli 2020 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Doet me er aan denken. Had een Haags vriendje vroegah toen ik heel jong was. Blauwe maandag maar. Heette Patrick geloof ik. Met matje en Haagse tongval en al
quote:Op zondag 5 juli 2020 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kende ooit een hond die zo heette. En nogal wat Seats heten zo
Je komt uit Leeuwarden?quote:Op zondag 5 juli 2020 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lol. Nee ik ben niet echt een typische Hagenees.
Eerste boek dat ik kocht toen ik wist dat ik naar Den Haag zou verhuizen was 't Groen Geile Boekjequote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerste boek dat ik kocht toe ik wist dat ik naar Den Haag zou verhuizen was 't Groen Geile Boekje![]()
En ik woon niet ver vh standbeeld vh stripfiguur.
quote:Op zondag 5 juli 2020 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerste boek dat ik kocht toen ik wist dat ik naar Den Haag zou verhuizen was 't Groen Geile Boekje![]()
En ik woon niet ver vh standbeeld vh stripfiguur.
Snap ik.quote:Op zondag 5 juli 2020 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup. Mag alleen uit de eigen stal leasen
Volkswagen is weer zo gewoon (en iets duurder), Audi is veel duurder.quote:
Iets voor volgende keer.quote:Op zondag 5 juli 2020 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volkswagen is weer zo gewoon (en iets duurder), Audi is veel duurder.
Terwijl een A3 aardig wat gemeen heeft met de Leon en de Golf.
Je werkt bij PON ofzo?quote:Op zondag 5 juli 2020 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup. Mag alleen uit de eigen stal leasen
ben bang dat een volgende leaser toch een keer electrisch zal zijnquote:
En nu wachten we op de tweede golfquote:Op zondag 5 juli 2020 00:40 schreef Koen66 het volgende:
had jaren een Golf en daarvoor een Alfa Romeo een lange tijd
quote:Op zondag 5 juli 2020 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En nu wachten we op de tweede golf
Dat lijkt mij dus echt helemaal niks hequote:Op zondag 5 juli 2020 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben bang dat een volgende leaser toch een keer electrisch zal zijn
nope, lijkt me zo'n gedoequote:Op zondag 5 juli 2020 00:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus echt helemaal niks he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |