nah.. junk project met de licht Setup van de zillion.. of de time out in Gemert (nagenoeg dezelfde Setup)quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit moet je ook eigenlijk niet op je computer luisteren maar gewoon in een donkere discotheek met de rookmachine en stroboscooplampen op vol vermogen
dat had ik met die mocro's na 2 secondenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Na tien seconden voelde ik al een aanval van hersendoodheid opkomen.
binnen 5 minuten wordt je afgevoerd omdat je in een paniekaanval zitquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit moet je ook eigenlijk niet op je computer luisteren maar gewoon in een donkere discotheek met de rookmachine en stroboscooplampen op vol vermogen
Ik kan niet tegen herrie, dus ik kom niet in discotheken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
binnen 5 minuten wordt je afgevoerd omdat je in een paniekaanval zit
zwak gestel dit datquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of gewoon lekker in The Oh of Cherry Moonquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nah.. junk project met de licht Setup van de zillion.. of de time out in Gemert (nagenoeg dezelfde Setup)
Nee joh genietenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
Eh, deze tochquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind het echt een enorme verkrachting.
hier 't origineel
Wat staat daar?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:41 schreef Bos81 het volgende:
Gimmert of Sjemèr zoals mijn vader altijd zegt.
Als Brabo moet je dit kunnen verstaan..quote:
the oh was op een gegeven moment onderdeel van een ' keten'quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon lekker in The Oh of Cherry MoonMaar volgens mij bestaan die allemaal al niet meer tegenwoordig.
kan ook ja.. twijfeldequote:
Halve Brabo maar kan er echt niks van maken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als Brabo moet je dit kunnen verstaan..
Staat Gemert op 2 verschillende manieren uitgesprokenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halve Brabo maar kan er echt niks van maken.
zelfs ik kon het lezen :pquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halve Brabo maar kan er echt niks van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |