Door de politie mag ik hopen??quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:53 schreef FranticDJ het volgende:
Wow. Wordt hier iemand voor de deur uit zn auto gepraat met getrokken pistolen
Dat probleem lijkt tegenwoordig wel een beetje opgelost omdat er nu elke weekend tig feesten zijn waar ze met bussen en alles naartoe rijdenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
praktisch kruip afstand voor mij
maarja.. wat je zegt.. festivals en losse feesten e.d. was ook wel mooi
al moet ik zeggen dat toen die toko waar ik werkte dicht ging, de regio een enorme klap kreeg. voor jongeren is er echt níks meer.
Dat is ook niet lief. Ontzettend gemeen zelfs!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:53 schreef FranticDJ het volgende:
Die boi die al dagen met zijn kekke drugmuleVW-pickupje rondrijdt zeker?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:53 schreef FranticDJ het volgende:
Haha nee.. lokale gangbangerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die boi die al dagen met zijn kekke drugmuleVW-pickupje rondrijdt zeker?
Ah hebben ze daar ook zijn appjes gelezenquote:
Wij gingen geregeld jn Parijs stappenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat probleem lijkt tegenwoordig wel een beetje opgelost omdat er nu elke weekend tig feesten zijn waar ze met bussen en alles naartoe rijden
Ik ben ooit ook nog wel eens naar de Hemkade in Zaandam geweest, dat was echt een kutstuk om te rijden
Waarschijnlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah hebben ze daar ook zijn appjes gelezen
Ik had destijds wel een graag een keertje naar de Cap'tain gegaan (of was dat nog net België?), maar is er nooit van gekomen helaas.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wij gingen geregeld jn Parijs stappen
Volledig mee eensquote:Op zondag 5 juli 2020 00:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Sister bliss was altijd wel een mooie dame
Film het ffquote:Op zondag 5 juli 2020 00:08 schreef FranticDJ het volgende:
Ik tel 3 onherkenbare politie auto’s. Nooit beweren dat we er zoveel hebben in de regio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |