Ja klopt, was destijds best groot op een gegeven moment. Waren een stuk leukere plekken dan in Nederlandquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
the oh was op een gegeven moment onderdeel van een ' keten'
the oh
the lambo
the return
the scene
the site
the virus
the switch
Komt omdat je al jarenlang met mij praatquote:
kloptquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt, was destijds best groot op een gegeven moment. Waren een stuk leukere plekken dan in Nederland
the lambo, vroeger de Lamborghieni.. kwam ik nog wel geregeldquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt, was destijds best groot op een gegeven moment. Waren een stuk leukere plekken dan in Nederland
Dat is wel keihard onderuit gegaan ja, moet ook zeggen dat ik festivals en losse feesten vaak ook wel leuker vondquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kloptmaar de tijd van de 'mega discotheken' en sowieso van de discotheken is wel voorbij..
Heb 9 jaar in een redelijk grote en bekende gewerkt.. en die toch ook wel zwaar af zien glijden onder invloed van de opkomst van festivals e.d.
Ja die lag een beetje uit de buurt, ging eerder naar the sitequote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
the lambo, vroeger de Lamborghieni.. kwam ik nog wel geregeld
Nee, deze een Chic sample.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan ook ja.. twijfeldemaar is allemaal gebaseerd op Shaka Khan
Lekker kleverig en steeds zuurder worden?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:48 schreef UitStraling het volgende:
zit er nu een slagroomtaart in mijn broekje
praktisch kruip afstand voor mijquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die lag een beetje uit de buurt, ging eerder naar the site
Best wel lol mee gehad met Miauw en Molo en nog wat anderen ooitquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker kleverig en steeds zuurder worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |