Oh. Naja je mag best een keer een bakje komen halen hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat je je balletjes niet met mij wilt delen
ook last van zwembandjes?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:31 schreef Zilverberk het volgende:
Mensen, al dat gepraat over eten... ik probeer de coronakilo's eraf te krijgen.
Oh? Nou dan kom ik nuquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. Naja je mag best een keer een bakje komen halen hoor.
Klopt was heel tof toen, wel veel te warm in die zaal. Het was 10 juli en buiten 30+ graden...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Károly![]()
Tof! Paul is geen Freddie, maar toch een onvergetelijke ervaring
Heb Corona juist gebruikt om intens te sporten.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:31 schreef Zilverberk het volgende:
Mensen, al dat gepraat over eten... ik probeer de coronakilo's eraf te krijgen.
Waarom ben ik niet verrastquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben eens naar Fransje Bauer geweest.
Nee, nog niet. Maar ik pas niet meer in 1 van mijn favoriete broeken en de rest zit ook te strakquote:
Duurt nog ff voordat ik onthaast ben.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent op vakantie, beetje onthaasten Los
Oh?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik het van te voren weet. Dan kan ik genoeg maken.
Was het dak dan niet open?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt was heel tof toen, wel veel te warm in die zaal. Het was 10 juli en buiten 30+ graden...
Ik moest meer werken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb Corona juist gebruikt om intens te sporten.
ah het begin vanquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar ik pas niet meer in 1 van mijn favoriete broeken en de rest zit ook te strak
Al die Beierse vrouwen de dirndls nog wat strakker trekkenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb Corona juist gebruikt om intens te sporten.
Doen we samen zwembadzwembandjesdansen daarnaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neem ik ze mee als ik daarna naar jou toe kom voor de kip
aaaah dat zou hee lief zijn maar dan vraag ik teveel van jequote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien zet ik wel een keer een bakje op je trap.
oeh lekker warm jaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen we samen zwembadzwembandjesdansen daarna![]()
*zet op 36 graden
Nee..quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja, als je alleen speelt heb je natuurlijk minder loten en daardoor minder kans om te winnenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
@:Moemoe duidelijk verhaal, ben benieuwd of het meer oplevert als ieder voor zich spelen.
Tuurlijk wat moest je anders?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En je had ook nog puf om extra te sporten? Bikkel!
Nou was niet van plan om nu op de fiets te springen hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaaah dat zou hee lief zijn maar dan vraag ik teveel van je
maar je hebt het nog niet gedaan?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naja, als je alleen speelt heb je natuurlijk minder loten en daardoor minder kans om te winnen.
En de inleg is minimaal. Het is ook gewoon een beetje voor de fun.
Zonde. Da’s juist het lekkere van een stadionconcertquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee..![]()
![]()
Ergens had iemand had idee om het concert in een zaal te houden. Oorspronkelijk zou het zelfs in het Goffertpark zijn geweest...
Zelfs Brian schreef later iets van dat het veel te warm was en hij het vreemd vond dat het dak niet open was...
Volgens Molo moet je kip eerst in de chlorix weken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
oh jammerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou was niet van plan om nu op de fiets te springen hoor.
Ik doe eerst even een proefpotje in groepsvorm. We spelen nu mee voor de trekking van 10 augustus.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens Molo moet je kip eerst in de chlorix weken.
Jij loopt 30.000 stappen per dag naast hardlopen. Dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb tijdens de lockdown niet eens gedacht om meer te gaan sporten...
dan pasquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik doe eerst even een proefpotje in groepsvorm. We spelen nu mee voor de trekking van 10 augustus.
Als je het wil uitproberen kun je mij een DM sturen.
Yep.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonde. Da’s juist het lekkere van een stadionconcert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |