Klopt. Maar ik heb geen dumpert faam nodigquote:Op zondag 5 juli 2020 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gemiste kans vriend. Had mooie beelden opgeleverd.
Nee das ook weer zoiets hequote:Op zondag 5 juli 2020 00:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb geen dumpert faam nodig
was België, website enzo is nog in de lucht?quote:Op zondag 5 juli 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had destijds wel een graag een keertje naar de Cap'tain gegaan (of was dat nog net België?), maar is er nooit van gekomen helaas.
Eyquote:Op zondag 5 juli 2020 00:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was België, website enzo is nog in de lucht?
Het kon beter, het kon slechterquote:
Zeker weten chefquote:Op zondag 5 juli 2020 00:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gebeurt genoeg in Den Haag, yep ervaring. Film het of klikken
quote:
Oh! spannend jaquote:Op zondag 5 juli 2020 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het kon beter, het kon slechter![]()
Wel krijgt mijn moeder (bijna 81) as di een nwe hartklep, dus dat is wel even spannend
Hoestie met jou? Nog naar Zweden binnenkort?quote:
Haha nee Gelderland. Was best leuk. Moest eigenlijk Spanje zijn. Maar hey ander keertje weer.quote:Op zondag 5 juli 2020 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Nog weg geweest of was de bestemming Hintergarten?
Veluwe? Of elders?quote:Op zondag 5 juli 2020 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee Gelderland. Was best leuk. Moest eigenlijk Spanje zijn. Maar hey ander keertje weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |