abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198298285
twitter
pi_198298303
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Zipportal op 03-03-2021 09:49:40 ]
  woensdag 3 maart 2021 @ 09:55:25 #278
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198298370
quote:
Blijft mooi om te zien!!

Jammer dat de TV serie over de DSI niet meer terug te kijken is ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198298551
quote:
84s.gif Op woensdag 3 maart 2021 09:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Blijft mooi om te zien!!

Jammer dat de TV serie over de DSI niet meer terug te kijken is ;(
Welke tv-serie?

Gisteren op RTL5 is ook een nieuwe serie gestart, o.a. met de DSI.

https://www.rtlxl.nl/prog(...)0e-bf54-be7c61baac06
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:14:30 #280
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198298631
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 10:09 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Welke tv-serie?

Gisteren op RTL5 is ook een nieuwe serie gestart, o.a. met de DSI.

https://www.rtlxl.nl/prog(...)0e-bf54-be7c61baac06
Onder de radar: speciale eenheden in actie. Was op de NPO dacht ik.

Ah gaaf! Dat wist ik niet :) Eens kijken straks :D Op RTL5 hadden ze een jaar of 6 geleden een serie over de forensische opsporing, die wil ik ook nog op mn hardeschijf hebben :T
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198298800
quote:
84s.gif Op woensdag 3 maart 2021 10:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Onder de radar: speciale eenheden in actie. Was op de NPO dacht ik.

Ah gaaf! Dat wist ik niet :) Eens kijken straks :D Op RTL5 hadden ze een jaar of 6 geleden een serie over de forensische opsporing, die wil ik ook nog op mn hardeschijf hebben :T
Op één na niet beschikbaar:

https://www.npo3.nl/onder(...)-in-actie/KN_1678306

Donderdag komt de Douane in Actie S2 weer op TV.

https://www.tvgids.nl/tv-(...)hermen-bij-de-douane

Ook o.a. met speciale eenheden: Team Bijzondere Bijstand (TBB)
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:48:25 #282
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198299117
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 10:26 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Op één na niet beschikbaar:

https://www.npo3.nl/onder(...)-in-actie/KN_1678306

Donderdag komt de Douane in Actie S2 weer op TV.

https://www.tvgids.nl/tv-(...)hermen-bij-de-douane

Ook o.a. met speciale eenheden: Team Bijzondere Bijstand (TBB)
Thnx!! Dan heb ik een tijdje geleden de enige uitzending die niet beschikbaar is aangeklikt blijkbaar :')

Gaaf!! Mooie TV tijden komen eraan *O*
pi_199542466
DNA van politiemol gevonden op politie-uniformen in martelcontainer

quote:
Op een van de politie-uniformen die zijn gevonden in de zogeheten martelcontainers in Wouwse Plantage is DNA gevonden van een onlangs veroordeelde 'politiemol'. Het gaat om Orm K. uit Utrecht. De officier van justitie maakte dit vrijdag bekend tijdens de vierde voorbereidende zitting in de zaak van de 'containerbende'.

De martelcontainers in Wouwse Plantage werden in juni 2020 door de politie ontdekt. De politie kwam ze op het spoor doordat ze konden meelezen met versleutelde berichten die criminelen via EncroChat verstuurden.

Een van de containers was ingericht als martelkamer, met een tandartsstoel waarop slachtoffers konden worden vastgebonden. Bij de ontmanteling van de loods werden martelwerktuigen gevonden, waaronder een speciekuip om te kunnen 'waterboarden' en kniptangen om vingers en tenen af te knippen.

Politiemol
In de containers werden ook dozen met politiekleding gevonden. Aan de binnenkant van de kraag van een politiejas werd het DNA van de 45-jarige Orm K gevonden. De man uit Vianen speelde als politieagent twee jaar lang vertrouwelijke informatie uit de politiesystemen door aan criminelen. Ook verkocht hij zijn politiekleding.

Hij werd in december veroordeeld tot een gevangenisstraf van vier jaar. Na zijn veroordeling moest hij zijn DNA afstaan. Deze week kreeg het OM het rapport van het Nederland Forensisch Instituut (NFI) waarin staat dat Orm K.’s DNA is gevonden op een uniform in de loods.

Tenlastelegging
In de gerechtsbunker in Amsterdam-Osdorp was vrijdag een zitting over de zaak rond de martelcontainers. In de zaak staan inmiddels twaalf verdachten terecht voor moord, ontvoering, gijzeling, afpersing en zware mishandeling.

Nieuw op de gewijzigde tenlastelegging is de aanklacht voor moord. Negen van de twaalf verdachten zitten vast. De verdachten beroepen zich tijdens verhoren op hun zwijgrecht, zei de officier van justitie.

Hoofdverdachte
Hoofdverdachte in de zaak is de 49-jarige Roger P., alias Piet Costa. Hij werd op 6 oktober in zijn cel aangehouden, waar hij in voorarrest zat in verband met een grote cocaïnezaak. Justitie beschouwt P. als de opdrachtgever van de bouw en inrichting van de 'onderwereldgevangenis'.

Volgens justitie was de aanleiding 'een zeer hoog oplopend conflict over geld'. In versleutelde berichten die vorig jaar via EncroChat verstuurd werden, las de politie mee over slachtoffers die 'sowieso op de stoel' moesten plaatsnemen en over ontvoeringen van vrouwen en kinderen.

Het OM wil de zaak volgend jaar inhoudelijk behandelen bij de rechtbank. Er lopen nog een paar onderzoeken. Zo heeft het OM aan het NFI en aan TNO gevraagd over de geluiddichtheid van de martelcontainers en hoe het zuurstofgehalte zich ontwikkelt als iemand geruime tijd in zo'n container wordt opgesloten.

https://www.omroepbrabant(...)n-in-martelcontainer
  vrijdag 21 mei 2021 @ 17:58:44 #284
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:02:06 #285
13309 nostra
ask why
pi_199543299
Orm en Knut?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:06:07 #286
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 21 mei 2021 @ 18:10:59 #287
13309 nostra
ask why
pi_199543427
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 18:06 schreef AchJa het volgende:

[..]

Knut is niet zo'n hele fijne kerel...
Daar is-ie nog mooi mee weggekomen zeg. Wel toffe pantserwagen.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_199543498
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 17:58 schreef AchJa het volgende:
"Orm K" is overigens de zoon van de in 1977 door Knut Folkerts (RAF) doodgeschoten politieman Arie Kranenburg...
:o
  woensdag 2 februari 2022 @ 13:08:23 #289
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203471841
Ik zie nou pas wat er achter zat.

twitter

twitter
pi_203475654
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:34 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]
Als je eenmaal altijd achterom moet kijken, en dat is al snel in dat wereldje, dan is stoppen zelden een optie. Dan heb je diensten nodig, en om die te krijgen verleen je diensten, je komt er nooit meer uit, het is net de echte economie...

Uiteindelijk bezitten de dingen die je bezit jou
En dan komen ze... en ze houden nooit meer op met komen tot je dood bent.

Leuk bedacht zo'n land zonder de doodstraf, maar in dit geval zal een aantal criminelen er ter dood veroordeeld gemakkelijker af komen.
  Spellchecker woensdag 22 juni 2022 @ 17:16:16 #291
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205121471
https://www.omroepbrabant(...)overleden-aan-kanker

Martelkamerverdachte Robin van O. overleden aan kanker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')