abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker zaterdag 4 juli 2020 @ 11:02:08 #51
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193920564
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 10:56 schreef Eendenkooi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 4 juli 2020 @ 11:13:54 #52
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_193920741
Daar in de buurt tijdje terug dit

Stel past op 'wietvilla' maar wordt ernstig gemarteld met boor en strijkijzer na diefstal hennep

Rare dingen daar in West Brabant. Dat je niet meteen de benen neemt wanneer je er achter komt dat die hennep gestolen is.
pi_193921484
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 11:13 schreef Eendenkooi het volgende:
Daar in de buurt tijdje terug dit

Stel past op 'wietvilla' maar wordt ernstig gemarteld met boor en strijkijzer na diefstal hennep

Rare dingen daar in West Brabant. Dat je niet meteen de benen neemt wanneer je er achter komt dat die hennep gestolen is.
quote:
Zij krijgt rake klappen in de woonkamer, hij wordt bewerkt met een gloeiend heet strijkijzer, gemarteld met een boor en er klinken geweerschoten uit de badkamer.
-------
De man is tientallen keren met een schroevendraaier gestoken en er is met een boormachine in zijn knieschijf geboord. Hij moet daarna zelf keukenzout in zijn wonden wrijven.
Tering :X
Zoiets verwacht je eerder in Mexico, of onderling.
Wat moet die man door een hel gegaan zijn :X
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_193921597
https://www.ad.nl/binnenl(...)-was-thuis~a695e957/

En vorig jaar is er nog een bitcoin handelaar in eigen huis met een boor gemarteld.
A murky, forgotten land.
  Spellchecker zaterdag 4 juli 2020 @ 12:29:16 #55
197773 crew  maily
pi_193921828
Maar dat is allemaal in die huizen gebeurd .... vraag me af waar al die martelcontainers voor nodig waren dan ....
pi_193921977
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 12:29 schreef maily het volgende:
Maar dat is allemaal in die huizen gebeurd .... vraag me af waar al die martelcontainers voor nodig waren dan ....
Misschien wel mobiele martelkamers :Y

"Voor 12.00u besteld, dezelfde dag nog aan huis"
A murky, forgotten land.
pi_193922195
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 12:29 schreef maily het volgende:
Makkelijker te ontsmetten en aldus coronaproof te maken. Gezondheid voorop!
  zaterdag 4 juli 2020 @ 12:59:41 #58
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_193922220
Ik had stiekem nog gehoopt wat interessante reacties van de fb pagina van omroep brabant te kunnen vissen maar dat viel vies tegen. Wat een dom en quasi lollig gekwaak daar zeg.
pi_193923547
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 01:54 schreef Jojoke het volgende:
7 martelkamers is vrij veel :X Hoe groot is dat netwerk wel niet? Ze moeten hier veel meer politiekracht op zetten.
Je hebt bendes die op bestelling auto's stelen, dit was een bende die martelt voor derden? :X :')
pi_193925043
Mexicaanse praktijken zo.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  Spellchecker zaterdag 4 juli 2020 @ 16:51:04 #61
197773 crew  maily
pi_193925677
Martelkamers en drugslabs keten van onderwereldlocaties in West-Brabantse grensstreek
quote:
Criminelen nestelen zich dieper en dieper in de grensstreek van West-Brabant. Vooral de gemeenten Roosendaal en Bergen op Zoom worden de laatste tijd zwaar getroffen. Deze keten van 'onderwereldvestigingen' is alarmerend.
Een arrestatieteam in de vroege ochtend, een harde knal en een inval. Op de afgelegen Julianaweg bij Wouwse Plantage schrokken ze vorige week wakker. Toen ook een helikopter opdook boven hun hoofd wisten de buurtbewoners dat het foute boel was. Alweer. Want amper een week eerder trokken dikke rookwolken over de mais- en grasvelden. Een straat verderop aan de Mariabaan, ging een megadrugslab de lucht in. Mogelijk het grootste drugslab dat ooit werd gevonden in ons land.

Vijanden martelen
Wat er in de martelloods in de Julianaweg speelde, is nog een raadsel. De politie zwijgt vooralsnog.

Je vijand martelen is al zo oud als de maffia. Al in de jaren negentig hoorden we dat het ook in Brabant gebeurt. Rivalen die in een volgestroomde badkuip met hun hoofd onder water werden geduwd, mannen die achter trekhaken werden gebonden en over het asfalt gesleurd en criminelen die met een heggeschaar dreigen vingers af te knippen.

Maar deze locatie aan de Julianaweg lijkt toch weer een stap verder: het lijkt een speciaal hiervoor gehuurde, grootschalige martelkamer. Professioneel, gezien de handboeien en gereedschappen.

Een blik op de kaart doet je schrikken. Naast het drugslab en de martelkamers vond de politie de afgelopen tijd veel meer in het gebied.

Ingenesteld
Internationale criminaliteit lijkt vooral in West-Brabant dieper door te dringen. Het zit stevig ingenesteld in grensstreek. Gewoon onder onze neus. Dat die gebieden populair zijn bij criminelen wisten we al langer. Weinig buren, geen camera’s, donker, goed af te schermen. Maar het lijkt erger te worden, internationaler, groter en professioneler. Dat besef dringt ook door bij politiediensten en overheden. Dankzij het oprollen van een foute telefoonprovider als Encrochat, zijn volgens de politie ernstige misdrijven voorkomen. Maar de vraag is of dit nog wel te beheersen is.
pi_193925767
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 05:52 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Wouwse? Is dat een slechte wausen grap of bestaat er een plek genaamt wouw :')

Jep Wouw ligt naast Wouwse plantage. Mooie omgeving. Open grenzen doet niet veel goeds voor deze regio.
pi_193926157
quote:
Daar zit dus een heel netwerk. Het lijkt mij al helpen als ze daar geregeld paspoortcontroles gaan doen. Ik kan mij niet voorstellen dat de Colombianen en Mexicanen hier rondlopen met een werkvergunning. Gewoon het hele zooitje het land uitzetten.
  zaterdag 4 juli 2020 @ 17:26:15 #64
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_193926213
Als je in die contreien woont moet je niet nieuwsgierig aangelegd zijn zeg. “Goh laat ik eens in de schuur van de buurman gaan kijken.”
pi_193926488
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 17:22 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Daar zit dus een heel netwerk. Het lijkt mij al helpen als ze daar geregeld paspoortcontroles gaan doen. Ik kan mij niet voorstellen dat de Colombianen en Mexicanen hier rondlopen met een werkvergunning. Gewoon het hele zooitje het land uitzetten.
Criminelen met veel geld komen natuurlijk gemakkelijk aan valse paspoorten.
  Spellchecker zaterdag 4 juli 2020 @ 17:48:43 #66
197773 crew  maily
pi_193926589
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 17:26 schreef Eendenkooi het volgende:
Als je in die contreien woont moet je niet nieuwsgierig aangelegd zijn zeg. “Goh laat ik eens in de schuur van de buurman gaan kijken.”
:D
Eerst netjes vragen. En als die zegt :"Jot, kom maar kijken" hard wegrijden.
pi_193926599
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 17:41 schreef NgInE het volgende:

[..]

Criminelen met veel geld komen natuurlijk gemakkelijk aan valse paspoorten.
Ik neem aan dat de politie een systeem hebben, waardoor ze valse paspoorten en werkvergunningen er zo uit kunnen vissen.
pi_193926768
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 17:49 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de politie een systeem hebben, waardoor ze valse paspoorten en werkvergunningen er zo uit kunnen vissen.
Helaas, dat werkt niet zo. Tenzij het slechte vervalsingen zijn natuurlijk, maar een crimineel met veel geld kan wel aan goed spul komen.
pi_193926837
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 18:01 schreef NgInE het volgende:

[..]

Helaas, dat werkt niet zo. Tenzij het slechte vervalsingen zijn natuurlijk, maar een crimineel met veel geld kan wel aan goed spul komen.
Bug in het systeem mogelijk gemaakt door het kapitalisme. Overheden worden in wurggrepen gehouden om weg te kijken bij zaken.
Don't follow me, I'm just a man.
  Spellchecker dinsdag 7 juli 2020 @ 12:35:38 #72
197773 crew  maily
  dinsdag 7 juli 2020 @ 12:38:27 #73
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_193973050
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_193973111
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 12:38 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Holy shit
Eindelijk echte gevangenissen in Nederland.
pi_193973136
quote:
Gave beelden :Y
Flink magazijn ook in die Glock _O_
Toch wel kicken hoor, als je bij zo'n eenheid als de DSI werkt.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')