NAC gaat nog wel, EN EE CEE daarentegen....quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
ADO is net als NAC. Daar moet je gewoon geen fan van willen zijn
Lelijkste club wat mij betreftquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NAC gaat nog wel, EN EE CEE daarentegen....
Geen idee. Kom uit Breda, niet uit Nijmegenquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zit dus gewoon bij mensen op de tribune die nog niet geboren waren, toen ik al naar PSV ging en nu hun eigen kinderen meebrengen...quote:
Fc Dordt is ook maar een treurige bedoeningquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi man!quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zit dus gewoon bij mensen op de tribune die nog niet geboren waren, toen ik al naar PSV ging en nu hun eigen kinderen meebrengen...
Wie is die ‘dame’?quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
https://twitter.com/QGermany2/status/1278237013918076931
In de biografie van Kraaij jr. noemde hij het Dordrecht'90 waar hij bij speelde iets van een bende criminelen. Het boek ligt in mijn schuur. Morgen misschien even mee naar boven nemen..quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fc Dordt is ook maar een treurige bedoening
quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In de biografie van Kraaij jr. noemde hij het Dordrecht'90 waar hij bij speelde iets van een bende criminelen. Het boek ligt in mijn schuur. Morgen misschien even mee naar boven nemen..
Ik ook hoor. Ben alleen legaal op het veld geweest...quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben altijd braaf geweest Bossie .
Hee, ben jij een Brabo ?quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee. Kom uit Breda, niet uit Nijmegen
Harde kern van Ado toch?quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben altijd braaf geweest Bossie .
Vroegah samen met m'n grootvader toch jaren een seizoenkaart van gehadquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fc Dordt is ook maar een treurige bedoening
Op het veld wel natuurlijk. Buiten het veld was hij wat onschuldiger. Maar speelden dus echt mensen die zich buiten het veld met duistere zaken bezig hielden..quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan me nog wel herinneren dat hij daar speelde. Hij was zelf een boefje
Hahaha. Ja ik stond ook legaal op het veld van PSV. Bij Guus!!!!!quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ben alleen legaal op het veld geweest...
En dat was best wel tof om mee te maken. Stadion was weliswaar leeg, maar ik vond het best leuk om vanuit de kleedkamer van de scheidsrechters het veld op te wandelen...
Nee, toen ik er stond was DIckie voor de tweede keer trainer. Met o.a. BOmmel, Strootman, Gini, Memphis, Lens, Mertens,quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha. Ja ik stond ook legaal op het veld van PSV. Bij Guus!!!!!
Mooi team was dat manquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, toen ik er stond was DIckie voor de tweede keer trainer. Met o.a. BOmmel, Strootman, Gini, Memphis, Lens, Mertens,
Is een vrouw. Met een kind.quote:
Hadden kampioen moeten worden, gezien die selectie..quote:
Hmmmm heuptasje dat op de verkeerde plek hing, kan anders niet veel verzinnen bij dat beeldquote:
O, da’s wel tofquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hadden kampioen moeten worden, gezien die selectie..
Maar even ter info.
Ik had een leuke prijs gewonnen via de zorgverzekeraar. Ik had een PSV polis afgesloten en de eerste zoveel reageerders kregen een PSV-shirt met zelfgekozen naam en rugnummer. Maar uit die groep werden er nog eens twee getrokken die tijdens de officiele teamfoto dag mochten aanschuiven als extra selectie-speler. Dus echt in officieel wedstrijd outfit.
Die foto kreeg ik later in tweevoud als poster thuisgestuurd met mijn eigen naam onder op, bij de selectie![]()
![]()
![]()
![]()
Tof!quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar even ter info.
Ik had een leuke prijs gewonnen via de zorgverzekeraar. Ik had een PSV polis afgesloten en de eerste zoveel reageerders kregen een PSV-shirt met zelfgekozen naam en rugnummer. Maar uit die groep werden er nog eens twee getrokken die tijdens de officiele teamfoto dag mochten aanschuiven als extra selectie-speler. Dus echt in officieel wedstrijd outfit.
Die foto kreeg ik later in tweevoud als poster thuisgestuurd met mijn eigen naam onder op, bij de selectie![]()
![]()
![]()
![]()
Tof zeg!quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar even ter info.
![]()
![]()
![]()
Is ook zo. Poster hangt hier ook ingelijst aan de muur.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is ook zo. Poster hangt hier ook ingelijst aan de muur.
Dus als er iemand voor het eerst over de vloer komt, kan ik mooi opscheppen dat ik in het eerste van PSV heb gestaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bossie ik vind je een prachtige vent!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Bedankt. Ik ga trouwens zo richting bed. Nog 2 dagen werken deze week..
Trustequote:Op donderdag 2 juli 2020 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Trustequote:Op donderdag 2 juli 2020 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Geen meldingen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je hier niet bent kan ik het er niet met je over hebben
quote:
Gewoon, daarom.quote:
Volkquote:
En?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik was even naar het dakterras in wording kijken.
Heb je al een heel plan klaar ervoor?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik was even naar het dakterras in wording kijken.
De deur zat op slot dus ik kon niet zoveel zienquote:
Nou, het is een gezamenlijk dakterras. Ik heb gelukkig ook een stukje eigen buiten als een van de weinigen in het gebouw.quote:
Krijg jij een dakterras of is het een centraal terras?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De deur zat op slot dus ik kon niet zoveel zienMaar ze hebben een mooie houten vloer gelegd in elk geval.
Oh ja dacht dat je dat stukje buiten bedoelde wat je er laatst bij hebt 'gekregen'.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, het is een gezamenlijk dakterras. Ik heb gelukkig ook een stukje eigen buiten als een van de weinigen in het gebouw.
Nope. Dit is het gezamenlijke dakterras. Met tof uitzicht.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja dacht dat je dat stukje buiten bedoelde wat je er laatst bij hebt 'gekregen'.
https://www.facebook.com/(...)00106516950901/?t=73quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, het is een gezamenlijk dakterras. Ik heb gelukkig ook een stukje eigen buiten als een van de weinigen in het gebouw.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)00106516950901/?t=73
ja hequote:Op donderdag 2 juli 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Slimme beestjes zijn dat toch
Heb je alleen wel het risico dat er ook buren zitten.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope. Dit is het gezamenlijke dakterras. Met tof uitzicht.
Ja, ik geloof niet dat ik er heel veel gebruik van zal maken. Misschien af en toe op een rustig moment voor een kop koffie. Ik heb wel medelijden met een appartent dat grenst aan dat terras. Die hebben straks flink wat inkijkquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je alleen wel het risico dat er ook buren zitten.
Gewoon gordijnen 24/7 dichthoudenquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik geloof niet dat ik er heel veel gebruik van zal maken. Misschien af en toe op een rustig moment voor een kop koffie. Ik heb wel medelijden met een appartent dat grenst aan dat terras. Die hebben straks flink wat inkijk
Heb altijd medelijden met appartentenquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik geloof niet dat ik er heel veel gebruik van zal maken. Misschien af en toe op een rustig moment voor een kop koffie. Ik heb wel medelijden met een appartent dat grenst aan dat terras. Die hebben straks flink wat inkijk
Liever een bungalowtentquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb altijd medelijden met appartenten
Ik ga wandelen in Duitslandquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog weekendplannen?
Date je nog een beetje?
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb altijd medelijden met appartenten
Neem je genoeg Mondkapjes mee 😷quote:
Oh wij rijden zaterdagmorgen naar Beieren.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, gaat een heel pakje mee voor in winkels en restaurants.
Ja, in Duitsland moet je in winkels een mondkapje op. En in mijn hotel moet het ook.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh wij rijden zaterdagmorgen naar Beieren.
Is een mondkapje nog steeds nodig?
Nice.quote:
Ja met al die senioren lijkt me dat ook beter.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, in Duitsland moet je in winkels een mondkapje op. En in mijn hotel moet het ook.
Zal wel even flink rondhoesten daarquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja met al die senioren lijkt me dat ook beter.
Ze is elke dag vrijquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho wacht nog ff.
Morgen ben je vrij toch?
Niet hondsmoe achter het stuur kruipen he?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen een halve dag en dan vakantie.
Ben altijd voor de vakantie knettermoe, kan het slecht loslaten. Veel geregeld nog vanavond voor de komende weken.
Sterkte, wij blijven er zoveel mogelijk even weg,en halen enkel het noodzakelijke wat een gezeikquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, gaat een heel pakje mee voor in winkels en restaurants.
Nee als ik eenmaal rij ben ik altijd weer vol energie. En normaal rijden we dubbel zo ver dus geen problemen broer.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet hondsmoe achter het stuur kruipen he?
Hoe lang ga je naar Bavaria?
Waar?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee als ik eenmaal rij ben ik altijd weer vol energie. En normaal rijden we dubbel zo ver dus geen problemen broer.
We gaan 2 weken, naar Zuid Duitsland de nazi capital
Is het echt zo erg?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:00 schreef crv het volgende:
[..]
Sterkte, wij blijven er zoveel mogelijk even weg,en halen enkel het noodzakelijke wat een gezeik
Normaal rij je naar Boekarest?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee als ik eenmaal rij ben ik altijd weer vol energie. En normaal rijden we dubbel zo ver dus geen problemen broer.
We gaan 2 weken, naar Zuid Duitsland de nazi capital
De duitsers hier over de grens hebben moeite met de afstandregel, en de desinfectie is ook vaak niet te vindenquote:
Wij zijn pas bij 1 restaurant geweest, onze stamkroeg daar was het ok maar ik ga ervanuit dat andere restaurants ook ok zijnquote:
Bad munstereiffel is wel een fantastisch mooi gebied. Weleens motor gereden en een ouwe sokken hotel genomen.quote:
Haagsquote:
Oh hou ik van, zonder desinfectie gezeik.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:08 schreef crv het volgende:
[..]
De duitsers hier over de grens hebben moeite met de afstandregel, en de desinfectie is ook vaak niet te vinden
Is ook duidelijk te merken als de duitsers hier bij ons komen shoppen![]()
Overal duidelijke markeringen bij de suoer in Frankrijk. Op verschillende plaatsen desinfectie en het zijn de duitsers en zwitsers die overal schijt aan hebben en in je nek hijgen
Lig nu in bedquote:
Ben der ook niet zo van, maar als iedereen met zijn gore klauwen overal aanzit....quote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh hou ik van, zonder desinfectie gezeik.
Pff, gedoe welquote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:10 schreef crv het volgende:
[..]
Wij zijn pas bij 1 restaurant geweest, onze stamkroeg daar was het ok maar ik ga ervanuit dat andere restaurants ook ok zijn
Je moet wel reserveren en contactinfo achterlaten
Ja, ik ga vooral voor de natuur. Paar goede wandelingen maken.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bad munstereiffel is wel een fantastisch mooi gebied. Weleens motor gereden en een ouwe sokken hotel genomen.
Tja das in heel europa, de grenzen zijn wel open maar corona waart nog rondquote:
Nee zuiden.quote:
Trustenquote:
Ja das toch normaal.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:13 schreef crv het volgende:
[..]
Ben der ook niet zo van, maar als iedereen met zijn gore klauwen overal aanzit....
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee zuiden.
Maareuh. Als ik je een wandeltip kan geven.
Willingen in de Eiffel. En dan sport hotel zum hohen Eimberg.
Na de wandeling stoppen bij Siggishutte. Waar om 10:00 al 5000 man staat te zuipen. En met de skilift afdalen naar willingen. En daar het nachtleven in duiken.
Vindt ik nietquote:
Hou niet van dat benauwde.quote:
Waar is dat in de buurt?quote:
Mankequote:
Ik heb de dino's nog rond zien lopenquote:
Welnee, dat doe ik ook aan de voorkant, want anders zit ik nog meer mee te genieten van onze buurtcamping: "stoep voor mijn raam". Heb gordijnen waarbij je vanaf buiten niet echt naar binnen kan kijken maar er komt wel gewoon licht doorheen. Mijn moeder vindt dat afschuwelijk want dan ben je een kluizenaar ofzo. In de keuken heb ik niet eens gordijnen. En ik heb een tuintje.quote:
Succesquote:Op vrijdag 3 juli 2020 06:30 schreef Pheno het volgende:
Vandaag maar eens naar kantoor, kijken of het er nog staat...
@bitterbal niet bovenaanquote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 02-07-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 187 FranticDJ
02 170 Budapestenaar
03 117 haags_kwartiertje
04 115 bitterbal
05 073 crv
06 058 Dr_Flash
07 057 kwiwi
08 056 IJsdraakje
09 052 UitStraling
10 041 LTVDK
10 041 Bos81
10 041 Whiskers2009
13 034 gianni61
14 021 Karzai
15 020 Koen66
16 016 liesje1979
17 014 friemelaar
18 013 CherryLips
19 012 Lospedrosa
20 010 mschol
21 008 Toekito
22 006 Stray_cat
22 006 moemoe
22 006 Amarantha
22 006 Leonos
26 005 Modus
27 003 goldfinger1963
28 002 Faxie
29 001 BrandX
29 001 DerRabbit
klik hier voor meer stats
Mag ook wel eensquote:
en nu het andere been ik in het gips?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 07:22 schreef crv het volgende:
[..]
Maar @:bitterbal is wel bovenop mij geland
Nee door mijn rug gegaanquote:Op vrijdag 3 juli 2020 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nu het andere been ik in het gips?
quote:
@bitterbal is denk ik naar het binnenhof gegaan vannacht.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en @:Bitterbal is maar een vlieggewicht
Ja maar ze ging flink tekeerquote:Op vrijdag 3 juli 2020 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en @:Bitterbal is maar een vlieggewicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
beetje flirten met de jonge boeren?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 07:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:bitterbal is denk ik naar het binnenhof gegaan vannacht.
Ze zoekt een boer?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 07:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:bitterbal is denk ik naar het binnenhof gegaan vannacht.
Alles ok daar?quote:
Denk het welquote:
Off sensatiewellustquote:
Ik twijfel heel vaakquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Koffertje is gepakt. Even ontbijten en dan vertrek ik naar Germania.
menig boer is wel fan van een bitterballetje (bij het bier)quote:
Had dat 27 jaar geleden gezgdquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Koffertje is gepakt. Even ontbijten en dan vertrek ik naar Germania.
Witquote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedemorgen maat, hoe is je uitzicht vandaag?
quote:
In mijn hoofd anders nietquote:
Popeyequote:
Te laatquote:
OH jammer.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Witlig nog jn mn nest naar t plafond te staren
Wie doet dat nou?quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw iemand die slowchat terugleestDat moet bijna wel een newbie zijn
OMGquote:
Ik mis haar.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:33 schreef crv het volgende:
Volgens mij heeft @:bitterbal een grouphug nodig
Waar was je al die tijd?quote:
Bal!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:33 schreef crv het volgende:
Volgens mij heeft @:bitterbal een grouphug nodig
OMGquote:
Maandje vakantie schatjequote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Waar was je al die tijd?
[..]
Bal!
Kom!
[..]
OMG
HET IS HONDA
Nee. Dit kan nietquote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.wigsis.nl/s/i(...)DEAAYASAAEgJ-dPD_BwE
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
GeluktHalf negen geworden
Niet gebeld
![]()
Nou nog een dagje werkwerkwekr
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.wigsis.nl/s/i(...)DEAAYASAAEgJ-dPD_BwE
quote:
ik ga niet klikkenquote:
Ik ook...quote:
ja heel raar eigenlijk. Of nou ja, ik lag er een uur eerder in dan eergisteren, dat wel.quote:
Bammetje leverworst en beschuitje oude kaasquote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook...
Havermout met banaan, mango en ananas
Dat moet dan wel heel erg zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:50 schreef Karzai het volgende:
Ben maar op thee overgestapt hier, de koffie is niet te zuipen
Ook lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:50 schreef crv het volgende:
[..]
Bammetje leverworst en beschuitje oude kaas
En straks 🥐
Dan is het wel heel ergquote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:50 schreef Karzai het volgende:
Ben maar op thee overgestapt hier, de koffie is niet te zuipen
Dat heb ik nooit begrepen... huzarensalade op broodquote:
Ik ben ook superblijquote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh dat is zeker iets om heel bij om te zijn @:Muck
Matigquote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook lekker
Slootje koffie erbij, huphup
Hoe is het met je pootje?
[..]
Dan is het wel heel erg
[..]
Dat heb ik nooit begrepen... huzarensalade op brood
Maar dat doen heel veel mensen, dus het ligt aan mij
Ah shit...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:57 schreef crv het volgende:
[..]
Matig
Gister moest het gips geopend worden omdat het knelde
Zwellingquote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah shit...
te strak gegipst of erge zwelling?
quote:
Of de stroom is uitgevallenquote:
nah dan hadden er allerlei wekkers staan te knipperenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:28 schreef crv het volgende:
[..]
Of de stroom is uitgevallen
Hadden wij vannacht ook
Triathlonquote:
zo danquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
Er komen 3 koeriers vandaag met 16 pakketjes
#gatinhand
Thxquote:
Doe ze de groetenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
Er komen 3 koeriers vandaag met 16 pakketjes
#gatinhand
Ben je zo graag van hem af?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
straks begint de bal 4 Prez campagne
nieuwe airco, m'n oude hebben m'n ouders geleend paar weken geleden en mogen ze van mij houdenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor leuks heb je allemaal gekocht?
Leuk leukquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nieuwe airco, hebben m'n ouders geleend paar weken geleden en mogen ze van mij houden.. wat keuken tools.. leesvoer.. zooi cider.. wat verbruiksmaterialen voor in de werkplaats..
en heb nog een waslijst met wat ik wilmaar goed.
zit ook nog ff te wachten op antwoord op een vraag bij de foto behang toko. als dat rond is dan ga ik dat ook gelijk bestellenen mogen ze 't komen ophangen
omdat ik een graf takken tiefus hekel heb aan behangen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk leuk
Hoezo plak je het niet zelf?
ik laat dat soort k klusjes ook zoveel mogelijk doenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik een graf takken tiefus hekel heb aan behangen.
en voor 75 euro ga ik zelf niet kutten
oh dat valt idd mee. Weet je ook zeker dat het mooi gedaan wordtquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik een graf takken tiefus hekel heb aan behangen.
en voor 75 euro ga ik zelf niet kutten
pciesquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat valt idd mee. Weet je ook zeker dat het mooi gedaan wordt
ja moet toch wel aardig precies. zeker met een motiefje/foto en ik heb echt al zo moeilijk veel lopen klootzakken met het renovlies (ok die rollen waren 120 breed.. dat hielp ook niet mee)quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik laat dat soort k klusjes ook zoveel mogelijk doen
Oke. hoop dat ze het doen dan.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pcies
zitten 2 onregelmatigheden in de muur. 1 krijg ik er wel uit.. de andere niet.
Wacht alleen op bevestiging of ze over renovlies heen kunnen/willen behangen. volgens hun website doen ze niet over behang heen behangen 'want kan niet'. maar volgens de fabrikant van mijn renovlies kan t wel.
Extra laag stuckenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pcies
zitten 2 onregelmatigheden in de muur. 1 krijg ik er wel uit.. de andere niet.
Wacht alleen op bevestiging of ze over renovlies heen kunnen/willen behangen. volgens hun website doen ze niet over behang heen behangen 'want kan niet'. maar volgens de fabrikant van mijn renovlies kan t wel.
hehe nee, er woont hier 2 huizen verder een pool die wel aardig werk levert.. maar das 'te dicht bij huis' ofzoquote:
Huh?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:42 schreef UitStraling het volgende:
Middagje lunchen = 118 mails om de BV Nederland te laten zeilen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, je ging fotobehang doen natuurlijk. Dat zou ik ook laten doen inderdaad.
wow, jij liever dan ik met die fuckdingenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
40 mondkapjes dus ik kan helemaal los in Germania
Ja liever niet, maar in winkels, hotels en horeca is het verplichtquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, jij liever dan ik met die fuckdingen
boks.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, jij liever dan ik met die fuckdingen
horeca ook? lekker je soep door je masker zuigen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja liever niet, maar in winkels, hotels en horeca is het verplicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |