Hier 19quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:27 schreef crv het volgende:
[..]
In je vriezer is het koud
Tis nog 25 graden
Prima voor NLquote:
Dan ben je op een kwart, succesquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ijsje op, laat je rijden
Nee ik ga weer verder lopen
4718 stappen inmiddels.
Ja, daarom hang ik bijna alles op met kledinghangersquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie ook zo'n teringhekel aan de was opvouwen
mijn was is net droog, maar doe 't morgen welquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Oh dat is wel slim maar ja heb meeste opgevouwen in de kast liggen dus dat werkt hier niet.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, daarom hang ik bijna alles op met kledinghangers
quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Proostquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer thuis6694. Hmm. Nu biertje op balkon
Dat valt jouw dan weer opquote:
Dacht dat je voor de 20k zou gaanquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer thuis6694. Hmm. Nu biertje op balkon
Een beetje rustig opstarten ‘s ochtends is wel fijn jaquote:Op maandag 29 juni 2020 08:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, klopt
Dan kan ik even rustig rondscrollen voor de ochtenddrukte op mijn werk
Bakkie koffie, beetje lezen...
En mijn werk is hartstikke leuk, dus druk is niet erg! De dag vliegt voorbij! Alleen zit ik het grootste gedeelte van de dag achter mijn pc, dus dan heb ik 's avonds meestal helemaal geen zin meer in FOK!
En ja, mod van CUL (en CRE en COR), al post ik ook lang niet in alles mee. Ik doe dingetjes achter de schermen en lees vooral veel mee
Is die Riley die van de 7 zussen-reeks? Ik heb daar veel over gehoord, maar (nog?) niets van gelezen
[..]
Wow Honda, neeeee
moemoe is er eentje van de begintijd van de ksc
Dat is slechts een kleine 3 uur rondhupsen met die gipspoot van je.quote:
Jij bent van de begintijd van ksc?quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een beetje rustig opstarten ‘s ochtends is wel fijn ja.
Dus dan wacht ik rustig af tot je dit berichtje beantwoord in de ochtend?
Ik ben op verschillende tijdstippen actief en soms even kwijt.
Van de 7 zussen inderdaad! Ik ben inmiddels begonnen en het valt niet tegen! Ik hoorde zoveel vrouwen erover praten dat ik wel nieuwsgierig werd.
Maar bij “50 shades of grey” hoorde ik ook van alles, toch wachtte ik daarbij de films af (die erg tegenvielen).
Not really no, maar dank jequote:Op maandag 29 juni 2020 08:43 schreef crv het volgende:
[..]
voor het eerst hier? Het is hier prima, welkom👍
quote:Op maandag 29 juni 2020 08:47 schreef Muck het volgende:
Wow Honda, neeeee
moemoe is er eentje van de begintijd van de ksc
Ik fladder graag overal even langs, mits leuk en gezelligquote:Op maandag 29 juni 2020 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb moemoe een paar weken terug ook al eens zien langswippen hier toch?
Dank dank! Jou ken ik ook nog niet zo goed, terwijl we bijna even lang user zijnquote:Op maandag 29 juni 2020 08:59 schreef crv het volgende:
[..]
Ah ok, #geheugenaftakeling![]()
kan zij zelf niet meer antwoorden ?
@![]()
welkom terug dan
Het topic over Dordt begint weer een beetje te levenquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Not really no, maar dank je.
[..].
[..]
Ik fladder graag overal even langs, mits leuk en gezellig. (Hoewel... Er is 1 bepaalde slowchat die niet voldoet aan die voorwaarden, maar waar ik toch graag kom. Uitzonderingen moeten er zijn
.)
[..]
Dank dank! Jou ken ik ook nog niet zo goed, terwijl we bijna even lang user zijn.
[..]
Het topic over Dordt begint weer een beetje te leven.
NWS-SCquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:09 schreef moemoe het volgende:
Hoewel... Er is 1 bepaalde slowchat die niet voldoet aan die voorwaarden, maar waar ik toch graag kom. Uitzonderingen moeten er zijn![]()
Had ik niet achter je gezochtquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk het.
Ik houd dat niet echt bij. Zal eens terug zoeken.
Ik kom weer eens kijken danquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..].
[..]
Ik fladder graag overal even langs, mits leuk en gezellig. (Hoewel... Er is 1 bepaalde slowchat die niet voldoet aan die voorwaarden, maar waar ik toch graag kom. Uitzonderingen moeten er zijn
.)
[..]
Dank dank! Jou ken ik ook nog niet zo goed, terwijl we bijna even lang user zijn.
[..]
Nu welquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kent geen koeien die ook van koffie houden?
Wauw iemand die slowchat terugleestquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..].
[..]
.)
[..]
[..]
of iemand die in culsc zitquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw iemand die slowchat terugleestDat moet bijna wel een newbie zijn
die stream van darkraver is ook wel wat voor jou eigenlijkquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ook echt hequote:Op woensdag 1 juli 2020 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of iemand die in culsc zitwant die zijn ook beledigd als je niet terugleest..
Haha die slangenkuil waag ik me niet meerquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of iemand die in culsc zitwant die zijn ook beledigd als je niet terugleest..
vermakelijk welquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ook echt he![]()
Wel boeiend om terug te lezen als je even niets te doen hebt.
boksquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha die slangenkuil waag ik me niet meer
Ik wilde @Muck graag nog een berichtje terug sturen, dan de rest gelijk ook maarquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |