Watquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:22 schreef UitStraling het volgende:
Lekker dom, De stichting Meer Dan Babi Pangang viert dat Babi Pangang nu cultureel erfgoed is.
maar een chinees in de buurt?quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
wil ik babi pangang bestellen is die dicht
Is er maar één Chinees in Den Haag?quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
wil ik babi pangang bestellen is die dicht
Zet jij die folterkelder er nog even bij bij mijn chateau voor OP- vandalenquote:
ftfyquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:36 schreef Amarantha het volgende:
Hier kun je niet eens Chinees eten laten bezorgen.
nee maar hetr is niet overal lekkerquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er maar één Chinees in Den Haag?
Dat lijkt me erg weinigquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er maar één Chinees in Den Haag?
heb het dan ook over mn eigen gatquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou zo'n gat is dit ook weer niet hoor.
Haha, in het midden van niets wonen.quote:
ga halen danquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
andere goeie is fatkee maar die bezorgt niet
mooi moment om de accu van de bitterscooter weer eens op te ladenquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
andere goeie is fatkee maar die bezorgt niet
Zelf maken keukenprinsesje.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar hetr is niet overal lekker
Ist dat een groepsverkrachting van varkens ? Goorlapquote:
is die nog niet gejat dan?quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooi moment om de accu van de bitterscooter weer eens op te laden
nee die afstand is juist te kortquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooi moment om de accu van de bitterscooter weer eens op te laden
Trap ik niet inquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf maken keukenprinsesje.
https://www.smulweb.nl/recepten/babi+pangang
Wij willen graag pics van de ravage achteraf.
Gewoon dood gebakken varken dus?quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Trap ik niet in
maar k eet het altijd zonder saus
Met een kwakje?quote:
ja ookquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan vind je Cha Sieuw ook erg lekker denk ik?
weten ze daardoor het komt?quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:44 schreef kwiwi het volgende:
Nou hier moeten we nu ook mondkapjes in het OV, en er komt een lijst met landen die quarantaineverplichting opleveren als je er uit terug komt.. zijn van 4 besmettingen per dag naar 140 o.i.d. weer gegaan in korte tijd.
Fauci zei gisteren dat hij verwacht dat het wereldwijd 100.000 nieuwe gevallen per dag gaat opleveren.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:44 schreef kwiwi het volgende:
Nou hier moeten we nu ook mondkapjes in het OV, en er komt een lijst met landen die quarantaineverplichting opleveren als je er uit terug komt.. zijn van 4 besmettingen per dag naar 140 o.i.d. weer gegaan in korte tijd.
Nou ja, beter dat ze er snel op inspringen I guess.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:44 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Zal hier ook wel gebeuren nu de boel open is gegooid.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral uit andere landen mee teruggenomen lijkt het.
Ja dat wel. Denk dat het zo nog tot September thuis werken wordt.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, beter dat ze er snel op inspringen I guess.
hmmquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral uit andere landen mee teruggenomen lijkt het.
jammerquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zou medio november een sabbatical gaan houden maar dat stellen we nog even uit.
En straks weer smekend in mijn inbox hangen of ik alsjeblieft terug wil komenquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En straks weer smekend in mijn inbox hangen of ik alsjeblieft terug wil komen
Ja m'n zusje zei ook dat haar vlucht naar hier compleet vol zat afgelopen week. Dus toeristen zijn alweer volop onderweg per vliegtuig.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal hier ook wel gebeuren nu de boel open is gegooid.
De tweede lockdown gaat nog veel gezelliger worden want nu hebben we klaagnegers en deugblankenquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja m'n zusje zei ook dat haar vlucht naar hier compleet vol zat afgelopen week. Dus toeristen zijn alweer volop onderweg per vliegtuig.
niet echt iets om je over te verbazen..quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja m'n zusje zei ook dat haar vlucht naar hier compleet vol zat afgelopen week. Dus toeristen zijn alweer volop onderweg per vliegtuig.
die hadden we al hoor.. ze janken alleen wat harder nu en vallen wat meer op omdat men corona moe is.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De tweede lockdown gaat nog veel gezelliger worden want nu hebben we klaagnegers en deugblanken
Ik denk dat men zich er amper nog aan gaat houden. Eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De tweede lockdown gaat nog veel gezelliger worden want nu hebben we klaagnegers en deugblanken
Niet alleen eerlijk tov trein, ook gewoon daadwerkelijk wat het kost ivm milieu enzulks.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
niet echt iets om je over te verbazen..
ze moeten de prijs eens eerlijk maken tov trein enzo, dan pas zal er mogelijk een schifting gaan ontstaan
Ja inderdaad, ik zou altijd voor de trein kiezen zelf maar die is veel te duur.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
niet echt iets om je over te verbazen..
ze moeten de prijs eens eerlijk maken tov trein enzo, dan pas zal er mogelijk een schifting gaan ontstaan
Nederland zal je bedankenquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zal ook wel een portie corona mee terugnemen uit Duitsland zondag
Hou het lekker bij jezelfquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zal ook wel een portie corona mee terugnemen uit Duitsland zondag
Wedstrijdje lange haren groeien doen?quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Wel nog even naar de kapper voor alles weer dichtgaat, anders ben ik in januari helemaal zo'n Raponsje.
Ik moet ook weerquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Wel nog even naar de kapper voor alles weer dichtgaat, anders ben ik in januari helemaal zo'n Raponsje.
Ik vind de trein wel lekker relaxed. Minder gezeik met inchecken en boarden en wachten en taxiën en uitchecken en dan weer in een trein/bus/auto/metro naar de stad. Had in september graag met de trein naar Londen gewildquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
nou ja als ik naar berlijn wil kies ik toch voor het vliegtuig en niet de trein
last minute zijn treinen echt absurd duur (retourtje parijs kost dan zomaar ¤250+)quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zou altijd voor de trein kiezen zelf maar die is veel te duur.
trein naar berlijn is 7 uur geloof ik...quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de trein wel lekker relaxed. Minder gezeik met inchecken en boarden en wachten en taxiën en uitchecken en dan weer in een trein/bus/auto/metro naar de stad. Had in september graag met de trein naar Londen gewild
Ben één keer met de trein naar München gereisd en daarna door naar Boedapest. Was een heerlijke reisquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de trein wel lekker relaxed. Minder gezeik met inchecken en boarden en wachten en taxiën en uitchecken en dan weer in een trein/bus/auto/metro naar de stad. Had in september graag met de trein naar Londen gewild
dat is wel een nadeel van trein: sommige bestemmingen ben je wel verschrikkelijk lang voor onderwegquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
ik ga morgenquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
true, truequote:Op woensdag 1 juli 2020 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet alleen eerlijk tov trein, ook gewoon daadwerkelijk wat het kost ivm milieu enzulks.
Ja als je vanuit Den Haag komt scheelt het weer een uurquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
trein naar berlijn is 7 uur geloof ik...
Klopt, maar vliegveld moet je ook heenreizen, redelijk op tijd aanwezig zijn en, bij langere verblijven, wachten op bagage. Dus eh.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
trein naar berlijn is 7 uur geloof ik...
nou ja vind 6 ook nog langquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als je vanuit Den Haag komt scheelt het weer een uur
Ik mis hetquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
engeland voorlopig maar skippen denk ik met hun covid
welk woord?quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
oh god rob jette gebruikte net het woord woke
ja met ruimbagage kan het idd lang duren maar de keren dat ik naar berlijn vloog ging allemaal soepeltjesquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, maar vliegveld moet je ook heenreizen, redelijk op tijd aanwezig zijn en, bij langere verblijven, wachten op bagage. Dus eh.
wie?quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis het
Heb er ook familie wonen. Is wel sneu voor m'n tante dat ze niet naar d'r kinderen en kleinkinderen kan/durft.
Enge trekpop.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
Oh ik zou zelf met de trein gaanquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik krijg gewoon altijd de zenuwen van dat gehaast en dan weer wachten en het twee uur van tevoren aanwezig zijn, dat gedrang en geduw van dat volkquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met ruimbagage kan het idd lang duren maar de keren dat ik naar berlijn vloog ging allemaal soepeltjes
Inkakken is bij pakkenquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben 1x naar Berlijn gereden zonder pauze. Was kapot.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon altijd de zenuwen van dat gehaast en dan weer wachten en het twee uur van tevoren aanwezig zijn, dat gedrang en geduw van dat volkVoor een vlucht van een uur ofzo. Ene keer wel je ereader en labello uit je handtas, dan weer niet. Dan weer wel je riem af, dan weer niet. Dan zit er weer ergens een spoortje cocaïne in je tas volgens die automaat, dus wordt je tas binnenstebuiten gekeerd.
Met de trein naar Berlijn: instappen, uitstappen, klaar.
Ik ben nog nooit met de trein naar Londen gegaanquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben één keer met de trein naar München gereisd en daarna door naar Boedapest. Was een heerlijke reisEn naar Londen ga ik altijd met de Eurostar
Mag je tegenwoordig zonder jasje debateren?quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7942141_3071982e
biem
quote:Resultaten test coronavaccin Oxford hoopgevend
Bij het testen van een potentieel vaccin tegen covid-19 is gebleken dat proefpersonen de juiste soort immuniteit ontwikkelden, die bescherming biedt tegen het virus. Dat zegt een van de onderzoekers van de universiteit van Oxford die werken aan het vaccin.
Vier Europese landen, waaronder Nederland, hebben een overeenkomst met farmaceut AstraZeneca gesloten voor 300 tot 400 miljoen "kansrijke" doses van AZD1222, het coronavaccin dat in Oxford wordt ontwikkeld. De Brits-Zweedse farmaceut heeft de licentie gekocht om het middel op de markt te brengen. Een wetenschapper van de Wereldgezondheidsorganisatie zei vorige week dat het vaccin van AstraZeneca het verst gevorderd is van zeventien verschillende coronavaccins die over de hele wereld worden ontwikkeld.
In de derde testfase van het middel zijn 8000 personen gevaccineerd in Groot-Brittannië. Hoewel de resultaten hoopgevend zijn, waarschuwen de wetenschappers ook voor te veel optimisme. Waarschijnlijk is het vaccin nog niet beschikbaar voor komende winter. Het wordt nog op tienduizenden vrijwilligers getest.
Ook andere farmaceutische bedrijven zeggen vooruitgang te boeken met hun vaccins. Een vaccin van het Duitse bedrijf BioNTech en het Amerikaanse Pfizer wordt in het eerste teststadium door menselijke proefpersonen goed getolereerd, lieten de bedrijven vandaag weten.
Niet? Vliegtuig?quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit met de trein naar Londen gegaan
Godverdomme partypooper.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En volgende week weer een tegenslag...
Jij leest nooit ietsquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En volgende week weer een tegenslag...
Het is haags maarquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godverdomme partypooper.
Ik krijg hier echt een zenuwtic in m'n oog van.
Glas is halfvolquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godverdomme partypooper.
Ik krijg hier echt een zenuwtic in m'n oog van.
Ja dat overstappen is kut. Daarom durf ik het nooit aan en het duurde superlang. Ik zie echt gebeuren dat die trein te laat is en ik de overstap mis. Dat had ik toen we naar Parijs gingen en we in Rotterdam op moesten stappen. Naar Berlijn stap ik in Amersfoort op.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet? Vliegtuig?
Ik vind het ideaal. Helemaal als je niet meer in Brussel over hoeft te stappen. En mijn hotel zit vlakbij St. Pancras
Je gaat niet naar Berlijn om daar te slapen, je slaapt op je weg naar Berlijn om daar volledig los te gaan!quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sliep wel lekker die avond ja.
Geeft alsnog een zooi als het op de grond flikkert.quote:
Ja achter het stuur slapen leek mij niet heel handig.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je gaat niet naar Berlijn om daar te slapen, je slaapt op je weg naar Berlijn om daar volledig los te gaan!
Op de currywurst, toch?quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je gaat niet naar Berlijn om daar te slapen, je slaapt op je weg naar Berlijn om daar volledig los te gaan!
Waarom heb je een vrouw danquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja achter het stuur slapen leek mij niet heel handig.
Zeker! Op Bier, Currywurst en illegale underground pillenquote:
Mijn record is viermaal achter elkaar een vlucht missen, heerlijke avonturen beleefd daardoor.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat overstappen is kut. Daarom durf ik het nooit aan en het duurde superlang. Ik zie echt gebeuren dat die trein te laat is en ik de overstap mis. Dat had ik toen we naar Parijs gingen en we in Rotterdam op moesten stappen. Naar Berlijn stap ik in Amersfoort op.
Ik heb gelukkig nooit een vlucht gemist, wel een paar keer moeten hollen. 'Roepen ze bij EasyJet namen om?'quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn record is viermaal achter elkaar een vlucht missen, heerlijke avonturen beleefd daardoor.
Dan vrouw thuislaten en gewoon met de trein gaan?quote:
Bende gekquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan vrouw thuislaten en gewoon met de trein gaan?
Ik heb geen vriendjes op fokquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:21 schreef Karzai het volgende:
Ja toch haags lekker met je fok vriendjes feest vieren
oh, dankje maatjequote:Op woensdag 1 juli 2020 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendjes op fok
Is ze wel zindelijk inmiddels?quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik laat het niet toe.
Tsja, dan moet je niet klagenquote:
Dan heb jij nog nooit een fatsoenlijke currywurst gegetenquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendjes op fok
quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een fatsoenlijke currywurst gegeten
Neerlands grootste erfgoedquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:18 schreef crv het volgende:
https://nos.nl/l/2339171
de babi pangang staat op de lijst met immaterieel erfgoed
Die is bang dat je er een ghb-pilletje in gooitquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben nog wat treurende dat ik @:bitterbal haar koffie niet mag betalen
De kaufland waar ik altijd heen ging toen ik nog in Limbabwe woonde verkocht echte Currywursten bij de ingangquote:
Via een tikkie gaat dat wel wat lastig.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is bang dat je er een ghb-pilletje in gooit
dan is het nog steeds overratedquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een fatsoenlijke currywurst gegeten
jezus wat doe je je kind aanquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Kijk haar eens genieten van die oude curryworst![]()
https://www.ad.nl/offside(...)r-geworden~a69e926e/
In Kleve ook bij de Edeka. Maar die is niet lekker.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De kaufland waar ik altijd heen ging toen ik nog in Limbabwe woonde verkocht echte Currywursten bij de ingang![]()
Nu wil ik weer terug verhuizen
quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Via een tikkie gaat dat wel wat lastig.
Denk ik..
Als je currywurst overrated vind dan is je hele leven een leugen geweest!quote:
Dat kan beter en wandel ze!quote:
Laat me raden.. stoppen met blowen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat goeie tips voor je.
Watquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Jezus hoeveel blow je als je het al hebt over tipjes en zelf draaien.
Wat moet er van je worden meid?
Of hij zit aan heul andere dingenquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:43 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel blow jij wel niet dan dat je dingen ziet die ik niet heb gezegd.
O nee hoor. Ik vond de woordspeling gewoon leukquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat me raden.. stoppen met blowen.
Waar ga je heen dan?quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
Scooter doet hey niet. Wat een tyfus ding is het ook
Omg ben net iemand aan het vertellen over mijn liefde voor kip.quote:
Als je shaggies rookt wel jaquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:45 schreef Amarantha het volgende:
En ook als je weinig blowt zijn tipjes best handig om te hebben volgens mij.
Kijkt betreutert naar een pannetje vol met spaghettiquote:
Ik rookte vroeger shag met een tip, dan krijg je geen tabak in je bakkusquote:
Oh van die filters, ja koop ik ook wel eens maar vergeet het vaak.quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik rookte vroeger shag met een tip, dan krijg je geen tabak in je bakkus
Mijn groenteprutje was ook een stuk minder spannendquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijkt betreutert naar een pannetje vol met spaghetti
Is ook lekker en hoef je geen kilometers voor te makenquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijkt betreutert naar een pannetje vol met spaghetti
Wat zijn tipjes dan?quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh van die filters, ja koop ik ook wel eens maar vergeet het vaak.
Wel klein hoor.quote:
Tippie boekjesquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb echt geen idee wat het zijn.
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb echt geen idee wat het zijn.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent net zo’n brave hendwik als ik
Oprollen en dan als filter gebruiken.quote:
maar het filtert helemaal niks..quote:
QFTquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb alleen heel dat blowen nooit zo begrepen, vind het vooral heel erg smerig ruiken.
zit liever in diesel lucht dan in misselijkmakende wiet lucht..quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:16 schreef Karzai het volgende:
nah niet smeriger dan de diesel van een schip
Warum?quote:
quote:
quote:
vrouwenlogicaquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben moe en wat doe ik.. schoonmaken in huis.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:22 schreef Karzai het volgende:
beetje tv kijken, ik sluit fok af, rustig aan, dat is mijn tip voor vanavond
Ijssalon ontdektquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ijssalon ontdekt
Ik ben wat later terug
OE lekker man.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ijssalon ontdekt
Ik ben wat later terug
NIX is het bestequote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ijssalon ontdekt
Ik ben wat later terug
Is Nederland verhuisd naar de poolcirkel of zoquote:
😷quote:
Het is koud.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:26 schreef crv het volgende:
[..]