NAC gaat nog wel, EN EE CEE daarentegen....quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
ADO is net als NAC. Daar moet je gewoon geen fan van willen zijn
Lelijkste club wat mij betreftquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NAC gaat nog wel, EN EE CEE daarentegen....
Geen idee. Kom uit Breda, niet uit Nijmegenquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zit dus gewoon bij mensen op de tribune die nog niet geboren waren, toen ik al naar PSV ging en nu hun eigen kinderen meebrengen...quote:
Fc Dordt is ook maar een treurige bedoeningquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi man!quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zit dus gewoon bij mensen op de tribune die nog niet geboren waren, toen ik al naar PSV ging en nu hun eigen kinderen meebrengen...
Wie is die ‘dame’?quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
https://twitter.com/QGermany2/status/1278237013918076931
In de biografie van Kraaij jr. noemde hij het Dordrecht'90 waar hij bij speelde iets van een bende criminelen. Het boek ligt in mijn schuur. Morgen misschien even mee naar boven nemen..quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fc Dordt is ook maar een treurige bedoening
quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In de biografie van Kraaij jr. noemde hij het Dordrecht'90 waar hij bij speelde iets van een bende criminelen. Het boek ligt in mijn schuur. Morgen misschien even mee naar boven nemen..
Ik ook hoor. Ben alleen legaal op het veld geweest...quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben altijd braaf geweest Bossie .
Hee, ben jij een Brabo ?quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee. Kom uit Breda, niet uit Nijmegen
Harde kern van Ado toch?quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben altijd braaf geweest Bossie .
Vroegah samen met m'n grootvader toch jaren een seizoenkaart van gehadquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fc Dordt is ook maar een treurige bedoening
Op het veld wel natuurlijk. Buiten het veld was hij wat onschuldiger. Maar speelden dus echt mensen die zich buiten het veld met duistere zaken bezig hielden..quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan me nog wel herinneren dat hij daar speelde. Hij was zelf een boefje
Hahaha. Ja ik stond ook legaal op het veld van PSV. Bij Guus!!!!!quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ben alleen legaal op het veld geweest...
En dat was best wel tof om mee te maken. Stadion was weliswaar leeg, maar ik vond het best leuk om vanuit de kleedkamer van de scheidsrechters het veld op te wandelen...
Nee, toen ik er stond was DIckie voor de tweede keer trainer. Met o.a. BOmmel, Strootman, Gini, Memphis, Lens, Mertens,quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha. Ja ik stond ook legaal op het veld van PSV. Bij Guus!!!!!
Mooi team was dat manquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, toen ik er stond was DIckie voor de tweede keer trainer. Met o.a. BOmmel, Strootman, Gini, Memphis, Lens, Mertens,
Is een vrouw. Met een kind.quote:
Hadden kampioen moeten worden, gezien die selectie..quote:
Hmmmm heuptasje dat op de verkeerde plek hing, kan anders niet veel verzinnen bij dat beeldquote:
O, da’s wel tofquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hadden kampioen moeten worden, gezien die selectie..
Maar even ter info.
Ik had een leuke prijs gewonnen via de zorgverzekeraar. Ik had een PSV polis afgesloten en de eerste zoveel reageerders kregen een PSV-shirt met zelfgekozen naam en rugnummer. Maar uit die groep werden er nog eens twee getrokken die tijdens de officiele teamfoto dag mochten aanschuiven als extra selectie-speler. Dus echt in officieel wedstrijd outfit.
Die foto kreeg ik later in tweevoud als poster thuisgestuurd met mijn eigen naam onder op, bij de selectie![]()
![]()
![]()
![]()
Tof!quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar even ter info.
Ik had een leuke prijs gewonnen via de zorgverzekeraar. Ik had een PSV polis afgesloten en de eerste zoveel reageerders kregen een PSV-shirt met zelfgekozen naam en rugnummer. Maar uit die groep werden er nog eens twee getrokken die tijdens de officiele teamfoto dag mochten aanschuiven als extra selectie-speler. Dus echt in officieel wedstrijd outfit.
Die foto kreeg ik later in tweevoud als poster thuisgestuurd met mijn eigen naam onder op, bij de selectie![]()
![]()
![]()
![]()
Tof zeg!quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar even ter info.
![]()
![]()
![]()
Is ook zo. Poster hangt hier ook ingelijst aan de muur.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is ook zo. Poster hangt hier ook ingelijst aan de muur.
Dus als er iemand voor het eerst over de vloer komt, kan ik mooi opscheppen dat ik in het eerste van PSV heb gestaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bossie ik vind je een prachtige vent!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Bedankt. Ik ga trouwens zo richting bed. Nog 2 dagen werken deze week..
Trustequote:Op donderdag 2 juli 2020 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Trustequote:Op donderdag 2 juli 2020 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Geen meldingen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je hier niet bent kan ik het er niet met je over hebben
quote:
Gewoon, daarom.quote:
Volkquote:
En?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik was even naar het dakterras in wording kijken.
Heb je al een heel plan klaar ervoor?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik was even naar het dakterras in wording kijken.
De deur zat op slot dus ik kon niet zoveel zienquote:
Nou, het is een gezamenlijk dakterras. Ik heb gelukkig ook een stukje eigen buiten als een van de weinigen in het gebouw.quote:
Krijg jij een dakterras of is het een centraal terras?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De deur zat op slot dus ik kon niet zoveel zienMaar ze hebben een mooie houten vloer gelegd in elk geval.
Oh ja dacht dat je dat stukje buiten bedoelde wat je er laatst bij hebt 'gekregen'.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, het is een gezamenlijk dakterras. Ik heb gelukkig ook een stukje eigen buiten als een van de weinigen in het gebouw.
Nope. Dit is het gezamenlijke dakterras. Met tof uitzicht.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja dacht dat je dat stukje buiten bedoelde wat je er laatst bij hebt 'gekregen'.
https://www.facebook.com/(...)00106516950901/?t=73quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, het is een gezamenlijk dakterras. Ik heb gelukkig ook een stukje eigen buiten als een van de weinigen in het gebouw.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)00106516950901/?t=73
ja hequote:Op donderdag 2 juli 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Slimme beestjes zijn dat toch
Heb je alleen wel het risico dat er ook buren zitten.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope. Dit is het gezamenlijke dakterras. Met tof uitzicht.
Ja, ik geloof niet dat ik er heel veel gebruik van zal maken. Misschien af en toe op een rustig moment voor een kop koffie. Ik heb wel medelijden met een appartent dat grenst aan dat terras. Die hebben straks flink wat inkijkquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je alleen wel het risico dat er ook buren zitten.
Gewoon gordijnen 24/7 dichthoudenquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik geloof niet dat ik er heel veel gebruik van zal maken. Misschien af en toe op een rustig moment voor een kop koffie. Ik heb wel medelijden met een appartent dat grenst aan dat terras. Die hebben straks flink wat inkijk
Heb altijd medelijden met appartentenquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik geloof niet dat ik er heel veel gebruik van zal maken. Misschien af en toe op een rustig moment voor een kop koffie. Ik heb wel medelijden met een appartent dat grenst aan dat terras. Die hebben straks flink wat inkijk
Liever een bungalowtentquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb altijd medelijden met appartenten
Ik ga wandelen in Duitslandquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog weekendplannen?
Date je nog een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |