NAC gaat nog wel, EN EE CEE daarentegen....quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
ADO is net als NAC. Daar moet je gewoon geen fan van willen zijn
Lelijkste club wat mij betreftquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NAC gaat nog wel, EN EE CEE daarentegen....
Geen idee. Kom uit Breda, niet uit Nijmegenquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zit dus gewoon bij mensen op de tribune die nog niet geboren waren, toen ik al naar PSV ging en nu hun eigen kinderen meebrengen...quote:
Fc Dordt is ook maar een treurige bedoeningquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi man!quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zit dus gewoon bij mensen op de tribune die nog niet geboren waren, toen ik al naar PSV ging en nu hun eigen kinderen meebrengen...
Wie is die ‘dame’?quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
https://twitter.com/QGermany2/status/1278237013918076931
In de biografie van Kraaij jr. noemde hij het Dordrecht'90 waar hij bij speelde iets van een bende criminelen. Het boek ligt in mijn schuur. Morgen misschien even mee naar boven nemen..quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fc Dordt is ook maar een treurige bedoening
quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In de biografie van Kraaij jr. noemde hij het Dordrecht'90 waar hij bij speelde iets van een bende criminelen. Het boek ligt in mijn schuur. Morgen misschien even mee naar boven nemen..
Ik ook hoor. Ben alleen legaal op het veld geweest...quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben altijd braaf geweest Bossie .
Hee, ben jij een Brabo ?quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee. Kom uit Breda, niet uit Nijmegen
Harde kern van Ado toch?quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben altijd braaf geweest Bossie .
Vroegah samen met m'n grootvader toch jaren een seizoenkaart van gehadquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fc Dordt is ook maar een treurige bedoening
Op het veld wel natuurlijk. Buiten het veld was hij wat onschuldiger. Maar speelden dus echt mensen die zich buiten het veld met duistere zaken bezig hielden..quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan me nog wel herinneren dat hij daar speelde. Hij was zelf een boefje
Hahaha. Ja ik stond ook legaal op het veld van PSV. Bij Guus!!!!!quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ben alleen legaal op het veld geweest...
En dat was best wel tof om mee te maken. Stadion was weliswaar leeg, maar ik vond het best leuk om vanuit de kleedkamer van de scheidsrechters het veld op te wandelen...
Nee, toen ik er stond was DIckie voor de tweede keer trainer. Met o.a. BOmmel, Strootman, Gini, Memphis, Lens, Mertens,quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha. Ja ik stond ook legaal op het veld van PSV. Bij Guus!!!!!
Mooi team was dat manquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, toen ik er stond was DIckie voor de tweede keer trainer. Met o.a. BOmmel, Strootman, Gini, Memphis, Lens, Mertens,
Is een vrouw. Met een kind.quote:
Hadden kampioen moeten worden, gezien die selectie..quote:
Hmmmm heuptasje dat op de verkeerde plek hing, kan anders niet veel verzinnen bij dat beeldquote:
O, da’s wel tofquote:Op donderdag 2 juli 2020 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hadden kampioen moeten worden, gezien die selectie..
Maar even ter info.
Ik had een leuke prijs gewonnen via de zorgverzekeraar. Ik had een PSV polis afgesloten en de eerste zoveel reageerders kregen een PSV-shirt met zelfgekozen naam en rugnummer. Maar uit die groep werden er nog eens twee getrokken die tijdens de officiele teamfoto dag mochten aanschuiven als extra selectie-speler. Dus echt in officieel wedstrijd outfit.
Die foto kreeg ik later in tweevoud als poster thuisgestuurd met mijn eigen naam onder op, bij de selectie![]()
![]()
![]()
![]()
Tof!quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar even ter info.
Ik had een leuke prijs gewonnen via de zorgverzekeraar. Ik had een PSV polis afgesloten en de eerste zoveel reageerders kregen een PSV-shirt met zelfgekozen naam en rugnummer. Maar uit die groep werden er nog eens twee getrokken die tijdens de officiele teamfoto dag mochten aanschuiven als extra selectie-speler. Dus echt in officieel wedstrijd outfit.
Die foto kreeg ik later in tweevoud als poster thuisgestuurd met mijn eigen naam onder op, bij de selectie![]()
![]()
![]()
![]()
Tof zeg!quote:Op donderdag 2 juli 2020 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar even ter info.
![]()
![]()
![]()
Is ook zo. Poster hangt hier ook ingelijst aan de muur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |