SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
slaap lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2020 21:16 schreef Melting het volgende:
Ik ga meteen richting slaapkamer. Fijne avond/nacht allemaal.
Ik vermijd het openbaar vervoer als de pest, alleen daarom.quote:Op donderdag 2 juli 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is nu verplicht in het openbaar vervoer.
Welterusten Melting. Een goede nachtrust gewenst.quote:Op donderdag 2 juli 2020 21:16 schreef Melting het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 21:16 schreef Melting het volgende:
Ja, ik heb me er maar bij neergelegd. Morgen weer.quote:Op donderdag 2 juli 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vermijd het openbaar vervoer als de pest, alleen daarom.
Zaterdag heb ik een 'live' whisky proeverij en ik word gebracht en gehaald door mw. MM.
Anders was ik niet gegaan...
Dank Henk, het was soms wonderbaarlijk...
Het voordeel is dat iedereen het moet en dus zit je gezamenlijk voor joker.quote:Op donderdag 2 juli 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb me er maar bij neergelegd. Morgen weer.
Hebben jullie lekker geslapen ?!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:21 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Leuk just me, heel veel plezier!
Ja prima. Maar niet veel langer dan voorheen hoor... het is ook wel weer even wennen zo'n nieuw matras en kussen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 07:50 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Vandaag ga ik cultureel doen, een bezoekje aan Kasteel Duivenvoorde in Voorschoten.
We krijgen een rondleiding en we gaan daar lunchen
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:21 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Leuk just me, heel veel plezier!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 07:50 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Vandaag ga ik cultureel doen, een bezoekje aan Kasteel Duivenvoorde in Voorschoten.
We krijgen een rondleiding en we gaan daar lunchen
Je moet idd je tijd nemen om te wennen en straks hebben jullie op vakantie weer 'n ander matras en 'n ander kussen!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja prima. Maar niet veel langer dan voorheen hoor... het is ook wel weer even wennen zo'n nieuw matras en kussen.
Nou, dat ziet er heerlijk uit, dank je welquote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:34 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is; weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag aardbeien tiramisu:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
Ik ben net alweer wezen sporten, maar dit ziet er inderdaad erg lekker uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:38 schreef just me het volgende:
[..]
Nou, dat ziet er heerlijk uit, dank je wel
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben net alweer wezen sporten, maar dit ziet er inderdaad erg lekker uit.![]()
Ik neem toch ook maar een stukje.
Ik sla over want aardbeienquote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:34 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is; weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag aardbeien tiramisu:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
Voor dat laatstye heb je er maar 2 nodig hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:45 schreef just me het volgende:
was 'n leuk dagje uit naar het Kasteel, 4 mensen per rondleiding dus heel goed te doen! In de tuin koffie gedronken, daarna een lekkere lunch en toen nog een kleine wandeling
Maar 5 vrouwen bij elkaar kletsen wel een hoop
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Voor dat laatstye heb je er maar 2 nodig hoor
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
Oké er is muziek op de stream indien gewenst.
Leukquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:45 schreef just me het volgende:
was 'n leuk dagje uit naar het Kasteel, 4 mensen per rondleiding dus heel goed te doen! In de tuin koffie gedronken, daarna een lekkere lunch en toen nog een kleine wandeling
Klinkt inderdaad wel alsof je je vermaakt hebt.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:45 schreef just me het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel alsof je je vermaakt hebt.
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:10 schreef just me het volgende:
[..]zeker en dan mag ik nu ff lekker uitrusten
Ik luister, maar niet op een thema gelet.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:11 schreef Rafeiro het volgende:
Als iemand luisterd is er al een thema gevonden?
Dat had ik nooit geraden.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:40 schreef Rafeiro het volgende:
Ik stop na deze, het thema van vandaag was masguos met Disney als thema.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:40 schreef Rafeiro het volgende:
Ik stop na deze, het thema van vandaag was masguos met Disney als thema.
quote:
quote:17:51 : TDRloid - Under The Bootie (Lobsterdust (2019 Rework) (Bubba Sparxxx vs. Ying Yang Twins vs. Alan Menken / The Little Mermaid))
17:56 : S.I.R. - DuckTales Theme (Single Ducks Anthem) (Beyoncé vs. DuckTales)
17:57 : DJ Firth - Can't Wait To Be King (The Lion King Tropical Mix)
18:00 : Satis5d - Try A Little Respect (Shakira vs. Erasure)
18:03 : Chambaland - Let It Go, Call Me Maybe (Demi Lovato vs. Carly Rae Jepsen)
18:07 : Workout Music Tv - I'll Make A Man Out Of You (Mulan Workout Remix)
18:11 : Marie Digby / Daisha Dance - Part Of Your World (The Little Mermaid Remix)
18:14 : Fallen Superhero - Into The Unknown (Idina Menzel Frozen 2 Remix)
18:17 : Workout Music Tv - When Will My Life Begin (Tangled Workout Remix)
18:22 : Late Night Alumni - A Whole New World (Aladdin Remix)
18:25 : Sim Gretina - I Wanna Be Like You (Jungle Book Electroswing Remix)
18:28 : Mary & Marco - Tikirena (Los del Rio vs. The Tiki Tiki Tiki Room)
18:31 : pomDeter - Can You Take Your Mama Out Tonight (Elton John vs. Scissor Sisters)
18:35 : Oki - Yellow Snowman (Coldplay vs. Frozen)
18:40 : dj fnord - Haunted Bela (Bauhaus vs. The Haunted Mansion / Disneyland)
Waarom is dit een covid mashup?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
Adriana A - Mask, Gloves, Soap, Vogue (Todrick Hall vs. Madonna)
Bon apetit.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:04 schreef Melting het volgende:
Raf, nogmaals dank voor de muziek, maar ik ben er nu weg van.
Fijne avond nog.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
En dan heb je ineens 45 minuten gelopen
Om een beetje uit het thuiszit gekak te komen na Covid-19 zou ik met begeleiding elke week een half tot heel uur gaan lopen.
De standaard rondjes park heb ik geen zin in, maar ben hier in de buurt opgegroeid, dus had wel een idee en heb proefrondje gelopen. Maar denk dat dit wel redelijk max is voor een uurtje met iemand anders, moeders en zus worden altijd sjaggie omdat ik te hard loop.
En anders nog een keer met de fiets naar het bos en daar een klein rondje lopen.
Als je dat in een behoorlijk tempo doet telt dat dubbelquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed bezig, Raf. Ik ga na het weekend het wandelen ook weer oppakken, ik beweeg veel te weinig, op de twintig keer per dag de trap op en af na dan
Nee, ik sta nu al te hijgen en soms als ik meteen door naar de zolder loop dan wordt het zwart voor m’n ogen en gaat alles draaienquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Als je dat in een behoorlijk tempo doet telt dat dubbel
dan moet je je vooral rustig aan doen!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ik sta nu al te hijgen en soms als ik meteen door naar de zolder loop dan wordt het zwart voor m’n ogen en gaat alles draaien
Nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 07:30 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ben ik nu echt de 1e die wakker is ?
dat had ik al gemerkt, veel plezier vandaag met je whisky proeverijquote:Op zaterdag 4 juli 2020 07:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik post hier niet meer elke dag dezelfde ochtendgroet...
Goedemorgen!![]()
quote:
Dank je, vanmiddag hopelijk de eerste honkbalwedstrijd van het 1e team.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 07:37 schreef just me het volgende:
[..]
dat had ik al gemerkt, veel plezier vandaag met je whisky proeverij
Jouw hulp was nodig in dit whisk(e)y topic:quote:Op zaterdag 4 juli 2020 07:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je, vanmiddag hopelijk de eerste honkbalwedstrijd van het 1e team.
Maar als je de weersvoorspellingen bekijkt...
Ja, ik weet het, maar misschien valt het meequote:Op zaterdag 4 juli 2020 07:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je, vanmiddag hopelijk de eerste honkbalwedstrijd van het 1e team.
Maar als je de weersvoorspellingen bekijkt...
Nu al slecht ?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 07:57 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is echt lekker weer hier
Been there, done that...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 07:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jouw hulp was nodig in dit whisk(e)y topic:
CUL / Goede whiskey
Lekker weer dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 08:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, regengordijn en veel wind, ik blijf binnen
Oh zeker weten. Ik werd gek van die hitte, een hele week migraine gehadquote:Op zaterdag 4 juli 2020 08:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker weer dus.
Beter dan die hitte.
Ook belangrijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel goed voor de natuur in ieder geval
quote:
Nee ik heb er al een ochtend opzitten... Eerst 4 achterstallige wassen weg gevouwen en toen Lennon opgehaald van slaapfeestje incl. een tent afbreken. Nu even lekker op de bank tv kijken. Straks strijken!quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik heb er al een ochtend opzitten... Eerst 4 achterstallige wassen weg gevouwen en toen Lennon opgehaald van slaapfeestje incl. een tent afbreken. Nu even lekker op de bank tv kijken. Straks strijken!
nu eigenlijk al. Maar maandagmorgen nog even een paar besprekingen en donderdag nog een overleg die niet kan wachten tot na de vakantie.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nu eigenlijk al. Maar maandagmorgen nog even een paar besprekingen en donderdag nog een overleg die niet kan wachten tot na de vakantie.
Nee we zouden woensdag maar gaan nu tweede dagen later. Ander hotel, andere vluchten en ander vliegveld.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.
Ik dacht dat jullie maandag al zouden vertrekken op vakantie.
Ik heb gegokt dat het niet door zou gaan en ben naar Duitsland afgereisd.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 07:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar misschien valt het mee
DM is een drogist, toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gegokt dat het niet door zou gaan en ben naar Duitsland afgereisd.
Uiteindelijk ging het dus wel door en was het een potje waterballet.
Whiskyproeverij gaat ook niet door wegens een sterfgeval in de familie van de organisator.
Maar ik heb wel currywurst gegeten en de DM geplunderd...
Ben er ook weleens geweest. Ik kom weleens in Nordhorn.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, met een beter assortiment dan de Etos of het Kruidvat...
Daar was ik vandaag dus ook, net over de grens bij Denekamp.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben er ook weleens geweest. Ik kom weleens in Nordhorn.
Grappig... ik kom daar dus ook weleens. M'n ouders zijn er deze week nog geweest. Ze vertelden inderdaad al over de mondkapjes, maar daar wisten ze van.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar was ik vandaag dus ook, net over de grens bij Denekamp.
Blijk je daar dus met een mondkapje op een winkel in te moeten, wat een ramp.
Heb het er 1 winkel mee uitgehouden, bij de rest ben ik buiten blijven staan.
Door zo'n stoffen ding kan je echt niet ademen...
Ik wens Diaan en Peace veel succes met hun stoffen mondkapjes de komende week...
quote:Programma van vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - Saturday Night Pre-Party
21:00 - tot -ie z'n bier op heeft: DJ Melting - Golden Oldies
Lukt het verbinden niet?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:52 schreef DJ11 het volgende:
De boel is eruit geknald. Ik kom er niet meer in. Hopelijk kan dit worden hersteld, voordat Melting z'n show gaat doen.
Ik had verbinding maar knalde eruit. Nu lukt het niet meer om verbinding te maken. Je kunt het eventueel zelf proberen. Ik denk dat de server moet worden ge-reset. Heb MadMaster hierover een DM gestuurd. Maar als jij weet hoe dat moet, ook prima.quote:
Mij lukte het wel. Lukt het nu wel?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had verbinding maar knalde eruit. Nu lukt het niet meer om verbinding te maken. Je kunt het eventueel zelf proberen. Ik denk dat de server moet worden ge-reset. Heb MadMaster hierover een DM gestuurd. Maar als jij weet hoe dat moet, ook prima.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:01 schreef DJ11 het volgende:
De ironie: het tweede nummer dat ik vooraf had klaargezet, was een remix van "Enjoy The Silence"Nou, dat is vrij goed gelukt.
Ik gebruik geen Twitter. Dat voorkomt veel frustratie.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Overigens heb ik op Twitter altijd heel vaak de neiging omte gebruiken, maar die is daar niet beschikbaar.
Ik zit wat meer op Twitter sinds ik niet meer in NWS kom.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gebruik geen Twitter. Dat voorkomt veel frustratie.
Ah, er is een voorprogramma! Goed dat ik nog even checkte.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Welkom
Ik heb precies 02:00:00 uur klaar staan () maar als je ergens anders zin in hebt: verzoekjes / suggesties zijn welkom.
Chez Moon - Get Away
Het voorprogramma op deze show ging hopeloos de mist in, maar gelukkig werkt alles nu goed en kon ik nog net om 19:00 uur beginnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, er is een voorprogramma! Goed dat ik nog even checkte.
Ik kan me leukere plaatsen voorstellen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het voorprogramma op deze show ging hopeloos de mist in, maar gelukkig werkt alles nu goed en kon ik nog net om 19:00 uur beginnen.
Ik zat alleen in een vuile kameel.
De Noordpool dan misschien?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan me leukere plaatsen voorstellen.
lekker nummer welquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:15 schreef DJ11 het volgende:
De band Alae uit Nieuw-Zeeland draaide ik al vaker, met nummers als Stone Cold en Hit Me Where It Hurts. Nu hebben ze een catchy nieuwe single uit: Lucy. Inclusief verwijzing naar The Beatles...
Ja, relaxte plaat. Ik moet nog wel even naar die mp3 kijken; die nekt een beetjequote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een - voor mijn doen - vrij stevig nieuw nummer dat ik toch erg goed vind. Lijkt me behoorlijk in het straatje van Melting passenAlthans, dat hoop ik.
Nu eerst:Crowded House - Don't Dream It's Over
Sorry, ik zat nog aan tafel...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had verbinding maar knalde eruit. Nu lukt het niet meer om verbinding te maken. Je kunt het eventueel zelf proberen. Ik denk dat de server moet worden ge-reset. Heb MadMaster hierover een DM gestuurd. Maar als jij weet hoe dat moet, ook prima.
Geen punt. Het is voorlopig in elk geval opgelost. Ik weet nu ook dat Mixxx eerst helemaal moet afsluiten om succesvol opnieuw te verbinden.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Bachman-Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet
Ik vind het wel verfrissend eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Een cover van de Pet Shop Boys-track, met een bijzonderheid: dit is de achtergrondzanger van het originele nummer. En welke samples ze precies hebben gebruikt, weet ik niet, maar heel zachtjes hoor je Neil Tennant ook nog zingen, ver op de achtergrond. Omgekeerde wereld dus.The Voice In Fashion - Domino Dancing
Oh nee, oh nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Een cover van de Pet Shop Boys-track, met een bijzonderheid: dit is de achtergrondzanger van het originele nummer. En welke samples ze precies hebben gebruikt, weet ik niet, maar heel zachtjes hoor je Neil Tennant ook nog zingen, ver op de achtergrond. Omgekeerde wereld dus.The Voice In Fashion - Domino Dancing
Ik ook wel. Er zitten veel samples uit het origineel. Het is ook door dezelfde producer gedaan. En er is ook een remix van Domino Dancing (de Base mix), die veel op deze versie lijkt.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het wel verfrissend eigenlijk
De sfeer van dit nummer blijft echt heel bijzonder.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Omdat ik de vorige keer "Radio To On" draaide, heb ik deze maar doorgeschoven:Ph.D - I Won't Let You Down
Zekerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
De sfeer van dit nummer blijft echt heel bijzonder.
Nee, maar dit was het nummer waarmee mijn oude voice-over-stem afscheid namquote:
Anita Meyer?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Lighthouse Family - Raincloud (7-inch edit)
Hierna: de nieuwe single van een internationaal bekende zangeres uit Nederland
Aanstekelijk hoor. Ik vind Caro Emerald altijd wel leuk als ik het hoor, maar zou uit mezelf niet snel iets van haar draaien.quote:
Natuurlijk hebben wij regen gehad maar het is ook een tijdje droog geweest maar dat kon de pret niet drukken, iedereen heeft het naar zijn/haar zin gehadquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gegokt dat het niet door zou gaan en ben naar Duitsland afgereisd.
Uiteindelijk ging het dus wel door en was het een potje waterballet.
Whiskyproeverij gaat ook niet door wegens een sterfgeval in de familie van de organisator.
Maar ik heb wel currywurst gegeten en de DM geplunderd...
Doet me altijd terug denken aan oudere muziek. Jaren 50 en zo.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Aanstekelijk hoor. Ik vind Caro Emerald altijd wel leuk als ik het hoor, maar zou uit mezelf niet snel iets van haar draaien.
Welkom just me.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben wij regen gehad maar het is ook een tijdje droog geweest maar dat kon de pret niet drukken, iedereen heeft het naar zijn/haar zin gehad
Goedenavondquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben wij regen gehad maar het is ook een tijdje droog geweest maar dat kon de pret niet drukken, iedereen heeft het naar zijn/haar zin gehad
Ik vind het op z'n tijd wel leuk. Het zit allemaal heel slim in elkaar. Echt producers met een idee.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Aanstekelijk hoor. Ik vind Caro Emerald altijd wel leuk als ik het hoor, maar zou uit mezelf niet snel iets van haar draaien.
Lenny Kuhr?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Als we maar hard genoeg roepen, komt Lenny vanzelf, toch?
Lenny Kravitz is toch echt een beter ideequote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar zat ik niet aan te denken, maar is eigenlijk best een goed idee.Lenny Kravitz - Believe
Op 24 juni jl. konden we roepen wat we wilden, maar de Ziggodome bleef leeg...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Als we maar hard genoeg roepen, komt Lenny vanzelf, toch?
Balen. Hopelijk wordt de schade later ingehaald.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 24 juni jl. konden we roepen wat we wilden, maar de Ziggodome bleef leeg...
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 24 juni jl. konden we roepen wat we wilden, maar de Ziggodome bleef leeg...
Volgens mij is dat concert nog niet verzet...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Balen. Hopelijk wordt de schade later ingehaald.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Van Lenny K naar Lenny K![]()
Lenny Kuhr - De Troubadour
Mmmm verslaafd,quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Voordat er weer wat vertrouwde namen komen, komt er zo eerst een stemmig, nieuw nummer. Ben er inmiddels redelijk verslaafd aan.
Dan zul je wel honger hebbenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moet nog etenGa ik zo na de show doen.
Heeft ze ons al die tijd op het verkeerde been gezetquote:
Ja.... wij maar denken dat ze kabouter verslaafd was.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft ze ons al die tijd op het verkeerde been gezet
Ik ben verslavingsgevoeligquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... wij maar denken dat ze kabouter verslaafd was.
Old Order?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:34 schreef DJ11 het volgende:
New Order, zo meteen gevolgd door een nummer van een andere band, waarvan ik vind dat het wel wat New Order-achtigs heeft.New Order - Bizarre Love Triangle '94
Nee, ze komen chronologisch net na New Order. Ze gaan wel samen op tournee door Amerika binnenkort.quote:
Ah..... Newer Order.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ze komen chronologisch net na New Order. Ze gaan wel samen op tournee door Amerika binnenkort.
Mooi nummerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:42 schreef DJ11 het volgende:
The Howl & The Hum - 27 (Live Alternate Version)
Ja, inmiddels herken ik het uit mijn laatje DJ11-nummers in mijn brein.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Nog een doorschuivertje. Typisch DJ11-liedje, aangezien ik het bijzonder vaak heb gedraaid.JOWST - Grab The Moment
Uit het jaar dat 2 Songfestival-inzendingen de Top 10 van mijn jaarlijst haalden.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inmiddels herken ik het uit mijn laatje DJ11-nummers in mijn brein.
Dat moet Italië zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Uit het jaar dat 2 Songfestival-inzendingen de Top 10 van mijn jaarlijst haalden.Ik denk dat er dit jaar weer eentje dat gaat halen.
Omdat ik weet Elf dat een heel mooi nummer vindt.quote:
Ah.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat ik weet Elf dat een heel mooi nummer vindt.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat ik weet Elf dat een heel mooi nummer vindt.
Nu pas een album? Volgens mij draaide jij vorig jaar al nummers van hem.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Komende vrijdag verschijnt het langverwachte debuutalbum "Things I Chose To Remember" van Rhys Lewis. Daar staat ook de slotsong van deze show. Dat nummer alleen al is genoeg reden om dat album op voorhand te bestellen.Rhys Lewis - Hold On To Happiness
Klopt. Er staan een paar nummers op die al eerder verschenen, maar ook nieuw werk. Het album zou eerst op 24 april uitkomen, maar is vanwege corona een paar maanden uitgesteld. En dat ene nummer, "The Sun Will Rise", staat er niet op. Dat is een tussendoor-nummer, puur op zichzelf staand.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu pas een album? Volgens mij draaide jij vorig jaar al nummers van hem.
Wist niet wanneer, maar wel dat het als jingle gebruikt is.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
In de jaren 70 gebruikt als jingle bij Veronica...
Onderdeel in het ochtendprogramma Aan De Slag. Een beller krijgt willekeurig maximaal 5 liedjes uit de Top 2000 en moet daar ja of nee op zeggen. Maar je kunt niet terug. Eenmaal nee blijft nee. Dus zeg je 4 keer nee, dan wordt het sowieso de 5e track.quote:
Dat ken ik wel. Tenenkrommend, omdat de kandidaten vaak geen idee hebben wat ze horen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Onderdeel in het ochtendprogramma Aan De Slag. Een beller krijgt willekeurig maximaal 5 liedjes uit de Top 2000 en moet daar ja of nee op zeggen. Maar je kunt niet terug. Eenmaal nee blijft nee. Dus zeg je 4 keer nee, dan wordt het sowieso de 5e track.
Dit nummer wordt als tune voor dat onderdeel gebruikt.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ken ik wel. Tenenkrommend, omdat de kandidaten vaak geen idee hebben wat ze horen.
Is dat met die verschrikkelijke Bart Arends?
Piove, piove, amore, amore, amore...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij spreekt beter Italiaans dan ik dacht...
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
OK, dan niet...
Delerium - Silence, ik gok in de Tiesto remix met Sarah McLachlan
zo stil vind ik het anders nietquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:28 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
maar ik ben geen 64 geworden vandaag maar 68
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:28 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
Je bent jarig?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:28 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
het is toch echt vandaag, vandaar dat ik met de fam op stap ben geweestquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]Gefeliciteerd just me.
Ik had in mijn agenda staan dat je morgen pas jarig was.
Meteen mijn agenda aangepast.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
het is toch echt vandaag, vandaar dat ik met de fam op stap ben geweest
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent jarig?
Ik trakteer je de komende weken een keer op een drankje en zo...
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:28 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
Dank jequote:
Heb ik soms hints gemist of zo?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je
Best apart om vandaag op stap te zijn met de kinderen en kleintjes met mijn ex-man er bij, maar zo fijn dat het kan!
Maakt toch niet uit, het kwam toevallig zo bij dat nummer uit dat ik het geroepen hebquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik soms hints gemist of zo?
Ik had echt geen idee, sorry...
Dat geloof ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je
Best apart om vandaag op stap te zijn met de kinderen en kleintjes met mijn ex-man er bij, maar zo fijn dat het kan!
Ja, gelukkig maarquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 20:49:56The 4th of July used to be known as Independence Day. But that word is too difficult. It's all about me anyway. So, from now on: 4th of July is Just Me day reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:38 schreef DJ11 het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 20:49:56The 4th of July used to be known as Independence Day. But that word is too difficult. It's all about me anyway. So, from now on: 4th of July is Just Me day reageer retweet
Dubieus...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:38 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |