Aanstekelijk hoor. Ik vind Caro Emerald altijd wel leuk als ik het hoor, maar zou uit mezelf niet snel iets van haar draaien.quote:
Natuurlijk hebben wij regen gehad maar het is ook een tijdje droog geweest maar dat kon de pret niet drukken, iedereen heeft het naar zijn/haar zin gehadquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gegokt dat het niet door zou gaan en ben naar Duitsland afgereisd.
Uiteindelijk ging het dus wel door en was het een potje waterballet.
Whiskyproeverij gaat ook niet door wegens een sterfgeval in de familie van de organisator.
Maar ik heb wel currywurst gegeten en de DM geplunderd...
Doet me altijd terug denken aan oudere muziek. Jaren 50 en zo.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Aanstekelijk hoor. Ik vind Caro Emerald altijd wel leuk als ik het hoor, maar zou uit mezelf niet snel iets van haar draaien.
Welkom just me.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben wij regen gehad maar het is ook een tijdje droog geweest maar dat kon de pret niet drukken, iedereen heeft het naar zijn/haar zin gehad
Goedenavondquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben wij regen gehad maar het is ook een tijdje droog geweest maar dat kon de pret niet drukken, iedereen heeft het naar zijn/haar zin gehad
Ik vind het op z'n tijd wel leuk. Het zit allemaal heel slim in elkaar. Echt producers met een idee.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Aanstekelijk hoor. Ik vind Caro Emerald altijd wel leuk als ik het hoor, maar zou uit mezelf niet snel iets van haar draaien.
Gilbert O'Sullivan - Nothing Rhymed
Raleigh Ritchie - Shadow
Lenny Kuhr?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Als we maar hard genoeg roepen, komt Lenny vanzelf, toch?
Lenny Kravitz is toch echt een beter ideequote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar zat ik niet aan te denken, maar is eigenlijk best een goed idee.Lenny Kravitz - Believe
Op 24 juni jl. konden we roepen wat we wilden, maar de Ziggodome bleef leeg...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Als we maar hard genoeg roepen, komt Lenny vanzelf, toch?
Balen. Hopelijk wordt de schade later ingehaald.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 24 juni jl. konden we roepen wat we wilden, maar de Ziggodome bleef leeg...
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 24 juni jl. konden we roepen wat we wilden, maar de Ziggodome bleef leeg...
Volgens mij is dat concert nog niet verzet...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Balen. Hopelijk wordt de schade later ingehaald.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Van Lenny K naar Lenny K![]()
Lenny Kuhr - De Troubadour
Ugress - It Was A Great Year (Movies With Robots)
Mmmm verslaafd,quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Voordat er weer wat vertrouwde namen komen, komt er zo eerst een stemmig, nieuw nummer. Ben er inmiddels redelijk verslaafd aan.
Dan zul je wel honger hebbenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moet nog etenGa ik zo na de show doen.
Heeft ze ons al die tijd op het verkeerde been gezetquote:
Ja.... wij maar denken dat ze kabouter verslaafd was.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft ze ons al die tijd op het verkeerde been gezet
New Order - Bizarre Love Triangle '94
Ik ben verslavingsgevoeligquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... wij maar denken dat ze kabouter verslaafd was.
Old Order?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:34 schreef DJ11 het volgende:
New Order, zo meteen gevolgd door een nummer van een andere band, waarvan ik vind dat het wel wat New Order-achtigs heeft.New Order - Bizarre Love Triangle '94
Nee, ze komen chronologisch net na New Order. Ze gaan wel samen op tournee door Amerika binnenkort.quote:
Ah..... Newer Order.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ze komen chronologisch net na New Order. Ze gaan wel samen op tournee door Amerika binnenkort.
Pet Shop Boys - Up Against It
Mooi nummerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:42 schreef DJ11 het volgende:
The Howl & The Hum - 27 (Live Alternate Version)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |