quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
Adriana A - Mask, Gloves, Soap, Vogue (Todrick Hall vs. Madonna)
Bon apetit.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:04 schreef Melting het volgende:
Raf, nogmaals dank voor de muziek, maar ik ben er nu weg van.
Fijne avond nog.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
En dan heb je ineens 45 minuten gelopen
Om een beetje uit het thuiszit gekak te komen na Covid-19 zou ik met begeleiding elke week een half tot heel uur gaan lopen.
De standaard rondjes park heb ik geen zin in, maar ben hier in de buurt opgegroeid, dus had wel een idee en heb proefrondje gelopen. Maar denk dat dit wel redelijk max is voor een uurtje met iemand anders, moeders en zus worden altijd sjaggie omdat ik te hard loop.
En anders nog een keer met de fiets naar het bos en daar een klein rondje lopen.
Als je dat in een behoorlijk tempo doet telt dat dubbelquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed bezig, Raf. Ik ga na het weekend het wandelen ook weer oppakken, ik beweeg veel te weinig, op de twintig keer per dag de trap op en af na dan
Nee, ik sta nu al te hijgen en soms als ik meteen door naar de zolder loop dan wordt het zwart voor m’n ogen en gaat alles draaienquote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Als je dat in een behoorlijk tempo doet telt dat dubbel
dan moet je je vooral rustig aan doen!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ik sta nu al te hijgen en soms als ik meteen door naar de zolder loop dan wordt het zwart voor m’n ogen en gaat alles draaien
Nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 07:30 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ben ik nu echt de 1e die wakker is ?
dat had ik al gemerkt, veel plezier vandaag met je whisky proeverijquote:Op zaterdag 4 juli 2020 07:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik post hier niet meer elke dag dezelfde ochtendgroet...
Goedemorgen!![]()
quote:
Dank je, vanmiddag hopelijk de eerste honkbalwedstrijd van het 1e team.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 07:37 schreef just me het volgende:
[..]
dat had ik al gemerkt, veel plezier vandaag met je whisky proeverij
Jouw hulp was nodig in dit whisk(e)y topic:quote:Op zaterdag 4 juli 2020 07:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je, vanmiddag hopelijk de eerste honkbalwedstrijd van het 1e team.
Maar als je de weersvoorspellingen bekijkt...
Ja, ik weet het, maar misschien valt het meequote:Op zaterdag 4 juli 2020 07:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je, vanmiddag hopelijk de eerste honkbalwedstrijd van het 1e team.
Maar als je de weersvoorspellingen bekijkt...
Nu al slecht ?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 07:57 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is echt lekker weer hier
Been there, done that...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 07:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jouw hulp was nodig in dit whisk(e)y topic:
CUL / Goede whiskey
Lekker weer dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 08:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, regengordijn en veel wind, ik blijf binnen
Oh zeker weten. Ik werd gek van die hitte, een hele week migraine gehadquote:Op zaterdag 4 juli 2020 08:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker weer dus.
Beter dan die hitte.
Ook belangrijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 10:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel goed voor de natuur in ieder geval
quote:
Nee ik heb er al een ochtend opzitten... Eerst 4 achterstallige wassen weg gevouwen en toen Lennon opgehaald van slaapfeestje incl. een tent afbreken. Nu even lekker op de bank tv kijken. Straks strijken!quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik heb er al een ochtend opzitten... Eerst 4 achterstallige wassen weg gevouwen en toen Lennon opgehaald van slaapfeestje incl. een tent afbreken. Nu even lekker op de bank tv kijken. Straks strijken!
nu eigenlijk al. Maar maandagmorgen nog even een paar besprekingen en donderdag nog een overleg die niet kan wachten tot na de vakantie.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nu eigenlijk al. Maar maandagmorgen nog even een paar besprekingen en donderdag nog een overleg die niet kan wachten tot na de vakantie.
Nee we zouden woensdag maar gaan nu tweede dagen later. Ander hotel, andere vluchten en ander vliegveld.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.
Ik dacht dat jullie maandag al zouden vertrekken op vakantie.
Ik heb gegokt dat het niet door zou gaan en ben naar Duitsland afgereisd.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 07:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar misschien valt het mee
DM is een drogist, toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gegokt dat het niet door zou gaan en ben naar Duitsland afgereisd.
Uiteindelijk ging het dus wel door en was het een potje waterballet.
Whiskyproeverij gaat ook niet door wegens een sterfgeval in de familie van de organisator.
Maar ik heb wel currywurst gegeten en de DM geplunderd...
Ben er ook weleens geweest. Ik kom weleens in Nordhorn.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, met een beter assortiment dan de Etos of het Kruidvat...
Daar was ik vandaag dus ook, net over de grens bij Denekamp.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben er ook weleens geweest. Ik kom weleens in Nordhorn.
Grappig... ik kom daar dus ook weleens. M'n ouders zijn er deze week nog geweest. Ze vertelden inderdaad al over de mondkapjes, maar daar wisten ze van.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar was ik vandaag dus ook, net over de grens bij Denekamp.
Blijk je daar dus met een mondkapje op een winkel in te moeten, wat een ramp.
Heb het er 1 winkel mee uitgehouden, bij de rest ben ik buiten blijven staan.
Door zo'n stoffen ding kan je echt niet ademen...
Ik wens Diaan en Peace veel succes met hun stoffen mondkapjes de komende week...
quote:Programma van vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - Saturday Night Pre-Party
21:00 - tot -ie z'n bier op heeft: DJ Melting - Golden Oldies
Lukt het verbinden niet?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:52 schreef DJ11 het volgende:
De boel is eruit geknald. Ik kom er niet meer in. Hopelijk kan dit worden hersteld, voordat Melting z'n show gaat doen.
Ik had verbinding maar knalde eruit. Nu lukt het niet meer om verbinding te maken. Je kunt het eventueel zelf proberen. Ik denk dat de server moet worden ge-reset. Heb MadMaster hierover een DM gestuurd. Maar als jij weet hoe dat moet, ook prima.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |