Mij lukte het wel. Lukt het nu wel?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had verbinding maar knalde eruit. Nu lukt het niet meer om verbinding te maken. Je kunt het eventueel zelf proberen. Ik denk dat de server moet worden ge-reset. Heb MadMaster hierover een DM gestuurd. Maar als jij weet hoe dat moet, ook prima.
Whigfield - Saturday Night (Euro Beagle radio edit)
ABBA - Dancing Queen
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:01 schreef DJ11 het volgende:
De ironie: het tweede nummer dat ik vooraf had klaargezet, was een remix van "Enjoy The Silence"Nou, dat is vrij goed gelukt.
Ik gebruik geen Twitter. Dat voorkomt veel frustratie.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Overigens heb ik op Twitter altijd heel vaak de neiging omte gebruiken, maar die is daar niet beschikbaar.
Ik zit wat meer op Twitter sinds ik niet meer in NWS kom.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gebruik geen Twitter. Dat voorkomt veel frustratie.
Chez Moon - Get Away
Ah, er is een voorprogramma! Goed dat ik nog even checkte.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Welkom
Ik heb precies 02:00:00 uur klaar staan () maar als je ergens anders zin in hebt: verzoekjes / suggesties zijn welkom.
Chez Moon - Get Away
Het voorprogramma op deze show ging hopeloos de mist in, maar gelukkig werkt alles nu goed en kon ik nog net om 19:00 uur beginnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, er is een voorprogramma! Goed dat ik nog even checkte.
Men At Work - Down Under
Ik kan me leukere plaatsen voorstellen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het voorprogramma op deze show ging hopeloos de mist in, maar gelukkig werkt alles nu goed en kon ik nog net om 19:00 uur beginnen.
Ik zat alleen in een vuile kameel.
De band Alae uit Nieuw-Zeeland draaide ik al vaker, met nummers als Stone Cold en Hit Me Where It Hurts. Nu hebben ze een catchy nieuwe single uit: Lucy. Inclusief verwijzing naar The Beatles...
De Noordpool dan misschien?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan me leukere plaatsen voorstellen.
lekker nummer welquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:15 schreef DJ11 het volgende:
De band Alae uit Nieuw-Zeeland draaide ik al vaker, met nummers als Stone Cold en Hit Me Where It Hurts. Nu hebben ze een catchy nieuwe single uit: Lucy. Inclusief verwijzing naar The Beatles...
Ja, relaxte plaat. Ik moet nog wel even naar die mp3 kijken; die nekt een beetjequote:
Crowded House - Don't Dream It's Over
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een - voor mijn doen - vrij stevig nieuw nummer dat ik toch erg goed vind. Lijkt me behoorlijk in het straatje van Melting passenAlthans, dat hoop ik.
Nu eerst:Crowded House - Don't Dream It's Over
Eskimo Joe - Say Something
Sorry, ik zat nog aan tafel...quote:Op zaterdag 4 juli 2020 18:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had verbinding maar knalde eruit. Nu lukt het niet meer om verbinding te maken. Je kunt het eventueel zelf proberen. Ik denk dat de server moet worden ge-reset. Heb MadMaster hierover een DM gestuurd. Maar als jij weet hoe dat moet, ook prima.
Geen punt. Het is voorlopig in elk geval opgelost. Ik weet nu ook dat Mixxx eerst helemaal moet afsluiten om succesvol opnieuw te verbinden.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Bachman-Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet
Portugal. The Man - Live In The Moment
The Voice In Fashion - Domino Dancing
Ik vind het wel verfrissend eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Een cover van de Pet Shop Boys-track, met een bijzonderheid: dit is de achtergrondzanger van het originele nummer. En welke samples ze precies hebben gebruikt, weet ik niet, maar heel zachtjes hoor je Neil Tennant ook nog zingen, ver op de achtergrond. Omgekeerde wereld dus.The Voice In Fashion - Domino Dancing
Oh nee, oh nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Een cover van de Pet Shop Boys-track, met een bijzonderheid: dit is de achtergrondzanger van het originele nummer. En welke samples ze precies hebben gebruikt, weet ik niet, maar heel zachtjes hoor je Neil Tennant ook nog zingen, ver op de achtergrond. Omgekeerde wereld dus.The Voice In Fashion - Domino Dancing
Ik ook wel. Er zitten veel samples uit het origineel. Het is ook door dezelfde producer gedaan. En er is ook een remix van Domino Dancing (de Base mix), die veel op deze versie lijkt.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het wel verfrissend eigenlijk
Ph.D - I Won't Let You Down
De sfeer van dit nummer blijft echt heel bijzonder.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Omdat ik de vorige keer "Radio To On" draaide, heb ik deze maar doorgeschoven:Ph.D - I Won't Let You Down
Hurts - Suffer
Zekerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
De sfeer van dit nummer blijft echt heel bijzonder.
Peter Shilling - Major Tom (Völlig Losgelöst) (live)
Nee, maar dit was het nummer waarmee mijn oude voice-over-stem afscheid namquote:
Lighthouse Family - Raincloud (7-inch edit)
Anita Meyer?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Lighthouse Family - Raincloud (7-inch edit)
Hierna: de nieuwe single van een internationaal bekende zangeres uit Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |