haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt.
Kapen van een topic wordt niet gewaardeerd! Gewoon niet.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Eindstand mei ---- Dotteke Winnares mei 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Waar was je heen?quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Had de vakantie wel iets anders voorgesteld maarja.
Balkonia. Missch vlgd jaar.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij nog vakantie binnenkort?
Zit al een uur in bikini.quote:
Als je er maar van hebt kunnen genieten.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Had de vakantie wel iets anders voorgesteld maarja.
Jawel jawel.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je er maar van hebt kunnen genieten.
zero melden je moet in champagne badquote:
Regen bedoel je?quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Alleen laatste paar dagen van deze week niet haha.
Lekkerlekkerquote:
Alleen de laatste 3 dagen niet echt toch..quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Alleen laatste paar dagen van deze week niet haha.
Nee maarja 3 dagen op een hele maand is primaquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:28 schreef Speciale het volgende:
[..]
Lekkerlekker
[..]
Alleen de laatste 3 dagen niet echt toch..
Mag elke maand zo zijnquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maarja 3 dagen op een hele maand is prima
Ik vind het snel zatquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:30 schreef mario390 het volgende:
waarom zieht zich vandaag zo langzaam hier??
Wel eerst ff airco kopen danquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en qua temperatuur was ook wel lekker.
Beter slapen?quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee sonst gaat het hier om deze tijd schneller
ik was nog niet in bed
quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil niet altijd wat zeggen, er zijn er ook die werken en spelen tegelijk
of 24/7 hier hangen hingen maanden lang ieder zijn dingquote:
GA dan slapen? Dan nog 5quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:35 schreef mario390 het volgende:
zet zijn nu 5-6 spelers maar gaat nog te langzaam
mario we blokken ook niet voor jou praten gewoon hierquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:35 schreef mario390 het volgende:
zet zijn nu 5-6 spelers maar gaat nog te langzaam
Ik heb gehoord dat het er voorheen echt hard aan toe gingquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of 24/7 hier hangen hingen maanden lang ieder zijn ding
gaat niet om blokken het gaat om dat de posts schneller komen,nu werd het beterquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mario we blokken ook niet voor jou praten gewoon hier
gaat jou daar wel om heen scheetquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat niet om blokken het gaat om dat de posts schneller komen,nu werd het beter
Hm!quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:36 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
@:poezeligding Tijd voor het ontbijt!
Was 'ie weg?quote:
Is dit een 'Hm!' van genot of een 'Hm!' van 'dat kan beter'.quote:
Haha. Het was een 'Dat smaakt naar meer 'Hm.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is dit een 'Hm!' van genot of een 'Hm!' van 'dat kan beter'.
Hi Few. Neighbournizer.quote:
Ben je iemand die uitgebreid ontbijt? Iets om rekening mee te houden in de voorbereidingen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Haha. Het was een 'Dat smaakt naar meer 'Hm.
Normaal gesproken niet, maar dit valt niet onder een 'casual ontbijtje' vrind.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben je iemand die uitgebreid ontbijt? Iets om rekening mee te houden in de voorbereidingen.
Champagne ontbijtquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar dit valt niet onder een 'casual ontbijtje' vrind.
Eens. Dit is een ontbijt voor WINNAARS.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar dit valt niet onder een 'casual ontbijtje' vrind.
Ik zie nu iemand voor me met het zweet op zijn voorhoofd, geen idee hoe dit in goede banen te leiden.quote:
Sowquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eens. Dit is een ontbijt voor WINNAARS.
[ afbeelding ]
Kijk, hier maak je me gulzig mee!quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit was ook alleen voor mij.
[ afbeelding ]
Dit is voor ons samen!
Potver. Capacio hmmmmquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit was ook alleen voor mij.
[ afbeelding ]
Dit is voor ons samen!
Niet zo jaloers. Komt allemaal op.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:51 schreef mario390 het volgende:
zoveel vlees bij ontbijt is
helemal teveel
betje schinken yep maar geen dikke
steak dat op de beeld is
Geloof ik graag, wel lekkere dingenquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet zo jaloers. Komt allemaal op.
dat is eher vor middagetenquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet zo jaloers. Komt allemaal op.
quote:
Dat zegt 'ie als afleiding. Dat denken mensen dat hij weg is en dan BOEM. Pintos scoren.quote:
Vandaag niet meerquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie als afleiding. Dat denken mensen dat hij weg is en dan BOEM. Pintos scoren.
Goeie taktik welquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie als afleiding. Dat denken mensen dat hij weg is en dan BOEM. Pintos scoren.
Werkt wel af en toequote:
Tussen 6 en 8 het meest ts halenquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Werkt wel af en toe. Vooral vroeg in de ochtend als mensen nog proberen te slapen.
Wekkertje zetten om 6 om te scorenquote:
Wat is dit nou voor winnaarsmentaliteitquote:
Ik ga geen maand van mijn leven weggooienquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor winnaarsmentaliteit. NUMMER 1 OF NIETS!
dtskoffie3.gifquote:
ALL THE SINGLE LADIESquote:
Arme jijquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat nou koffie? CHAMPAGNE!
En ik zit zonder banaan.
Heb er wel 1 in plakjes, maar heb je niks aan denkquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
En ik zit zonder banaan.
Ja. Ontroostbaar.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
En ik zit zonder banaan.
Lief ♥quote:
Ga je me nu al dronken voeren, en public?quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga je me nu al dronken voeren, en public?
Pics?quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:07 schreef PoezeligDing het volgende:
OMG, zo'n polkadot jurkje heb ik, wel met korte mouwen, bril heb ik.
Alleen een ander hoofd.
Kut. Ik dacht dat je eindelijk had gevondenquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:07 schreef PoezeligDing het volgende:
OMG, zo'n polkadot jurkje heb ik, wel met korte mouwen, bril heb ik.
Alleen een ander hoofd.
Mi no lob demmmmmquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:07 schreef Zeroku het volgende:
Mooi achtergrondmuziekje bij de champagne.
Heb je toch ook.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kut. Ik dacht dat je eindelijk had gevonden
We hadden toch een afspraak? We zouden toch de hele dag in bed blijven.quote:
Vlakbij mij dusquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:08 schreef aKboR het volgende:
hmm je auto zal maar in een parkeergarage in Alkmaar staan...
Las het net.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:08 schreef aKboR het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
We hadden toch een afspraak? We zouden toch de hele dag in bed blijven.
Da's waar.quote:
Ooohh nieuws? Ff lezenquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:08 schreef aKboR het volgende:
Dit jaar lachen om glazen die tegen de hoofden van zwarte pieten worden gegooidquote:
Autobrandje, moeilijk blussen hoorquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:10 schreef aKboR het volgende:
[..]
Was op het journaal.. dan is het wel heftig of komkommertijd.
quote:Hoewel de inkt op de scheidingspapieren van Adele en Simon Konecki nog nauwelijks is opgedroogd, wordt er inmiddels volop gespeculeerd dat Adele inmiddels al een nieuwe liefde zou hebben.
Fans zijn door het dolle heen en denken de ultieme aanwijzing gevonden te hebben dat de twee een stelletje zijn: rapper Skepta die reageert op een Instagrampost van de zangeres, waarop ze dezelfde jurk draagt als vier jaar geleden tijdens haar Glastonbury-optreden.
Skepta schreef: „Ik zie dat jij je eigen wachtwoord weer hebt.” De rapper refereert met deze opmerking naar een interview waarin Adele opbiechtte niet over de wachtwoorden van haar eigen socialmedia-accounts te beschikken, omdat haar management bang was dat ze iets stoms erop zou plaatsen. De zangeres reageert vervolgens flirterig met een knipoog-emoji en een hartje.
Je kunt er natuurlijk niet zo makkelijk bijkomen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:10 schreef aKboR het volgende:
[..]
Was op het journaal.. dan is het wel heftig of komkommertijd.
Vreemde humor heb jij.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit jaar lachen om glazen die tegen de hoofden van zwarte pieten worden gegooid
Sho shoquote:
Ja link voor de brandweer mannen ook. Lekker laten fikkenquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk niet zo makkelijk bijkomen.
Het is al een krappe garage om in te parkeren.
Is toch leuk. Filmpjes van nazi's die in mekaar worden geslagenquote:
Veel ziekenhuisbezoekers parkeren daar.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:13 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja link voor de brandweer mannen ook. Lekker laten fikken
quote:
quote:
Ben er niet heel bekend, meer ten noorden woon ik. Maar klote dit.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Veel ziekenhuisbezoekers parkeren daar.
quote:
quote:
Duh Helder?quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:16 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ben er niet heel bekend, meer ten noorden woon ik. Maar klote dit.
Hey poez geef mij wat champagne joh. niet zo hebberig vd winnaar krijg ik niets .quote:
huh wat is er gaande gemistquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:18 schreef aKboR het volgende:
[..]
meerdere auto's... dus zal wel een ravage zijn.
We zien de beelden wel na de brand
damn heftigquote:
Walgelijk Heinekenquote:
Met je hond erin omdat je dacht dat je binnen 10 minuten terug zou zijn.quote:
dat is vreselijkquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met je hond erin omdat je dacht dat je binnen 10 minuten terug zou zijn.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met je hond erin omdat je dacht dat je binnen 10 minuten terug zou zijn.
Als je auto redelijk nieuw is, is het jammer maar helaas de verzekering dekt het grootste deel wel maar als je in een oudere auto rijdt dan ben je goed de l*lquote:
prec dagwaardequote:Op woensdag 1 juli 2020 10:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als je auto redelijk nieuw is, is het jammer maar helaas de verzekering dekt het grootste deel wel maar als je in een oudere auto rijdt dan ben je goed de l*l
Nog prima op tijdquote:
oei dan schrik je welquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mijn auto keer opgeblazen vuurwerk .... ging denk wel per ongeluk maar dader onbekend weg auto weg geld plus nieuwe kopen
Riptwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 23:59:09C̵̠̀͝o̷͍̩͋̂̇̂̋̑͝ǹ̷̡͙͚̦͙̥͔̽̋̔́͑ń̵̨̛̖̟͚̺͚̹́̊ẽ̴͉̫̭͕̩̙͔̐̎̿c̸̢̨͚͉͔͖̑̃̉t̵̮̦̖̳̬̯͚̋̈͜ͅí̷̡̫̟̎́͑̊̔ö̴͙̳͕͕́̓̃͂̔̽̚ň̷̹̯ ̷̡̢̬̭͕̪̪̬̃́͐̋́̕͝l̴̛͇̙̇́̈̈́̏̀̿ỏ̸͇̎̇͋̓͗͆̐̾ś̵̢̠̳͖̳͔̦̤̭t̵̝͙̣͎̳̟͓͔͌̿͊͒̃͂̊ https://t.co/q6xQXOh8Sy reageer retweet
Uhhhhquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:29 schreef Zeroku het volgende:
Riptwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 23:59:09C̵̠̀͝o̷͍̩͋̂̇̂̋̑͝ǹ̷̡͙͚̦͙̥͔̽̋̔́͑ń̵̨̛̖̟͚̺͚̹́̊ẽ̴͉̫̭͕̩̙͔̐̎̿c̸̢̨͚͉͔͖̑̃̉t̵̮̦̖̳̬̯͚̋̈͜ͅí̷̡̫̟̎́͑̊̔ö̴͙̳͕͕́̓̃͂̔̽̚ň̷̹̯ ̷̡̢̬̭͕̪̪̬̃́͐̋́̕͝l̴̛͇̙̇́̈̈́̏̀̿ỏ̸͇̎̇͋̓͗͆̐̾ś̵̢̠̳͖̳͔̦̤̭t̵̝͙̣͎̳̟͓͔͌̿͊͒̃͂̊ https://t.co/q6xQXOh8Sy reageer retweet
quote:
Zeroku heeft deze maand alle lofquote:
is echt zoquote:
'S AVONDS VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR HET SLAAAAAPEN GAAAAAAAAAAAAAAANquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:31 schreef Moonlight het volgende:
maar hij ziet een ster en die wijst hem de weg
Ziyech weg bij Ajaxquote:
SOW DANquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:31 schreef aKboR het volgende:
[..]
[..]
Zeroku heeft deze maand alle lof
alleen zijn overwinning was wat dof
de kans op overwinning was geen garantie
maar sjakkie ging effe op vakantie
maar Zero pakte zijn kans
en eindigde de maand in alle glans
met een strijd die geen tegenstand duldu
waarvoor Zeroku.... Alle hulde![]()
wel de gecorrigeerde versie dan. er staan wat letters verkeerd door de haastquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
SOW DAN. Dit moet wel even vereeuwigd worden
.
Nee, mag pas volgend seizoenquote:
Moven met die ass. Op mijn muziek.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:41 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |