Hi Few. Neighbournizer.quote:
Ben je iemand die uitgebreid ontbijt? Iets om rekening mee te houden in de voorbereidingen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Haha. Het was een 'Dat smaakt naar meer 'Hm.
Normaal gesproken niet, maar dit valt niet onder een 'casual ontbijtje' vrind.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben je iemand die uitgebreid ontbijt? Iets om rekening mee te houden in de voorbereidingen.
Champagne ontbijtquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar dit valt niet onder een 'casual ontbijtje' vrind.
Eens. Dit is een ontbijt voor WINNAARS.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar dit valt niet onder een 'casual ontbijtje' vrind.
Ik zie nu iemand voor me met het zweet op zijn voorhoofd, geen idee hoe dit in goede banen te leiden.quote:
Sowquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eens. Dit is een ontbijt voor WINNAARS.
[ afbeelding ]
Kijk, hier maak je me gulzig mee!quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit was ook alleen voor mij.
[ afbeelding ]
Dit is voor ons samen!
Potver. Capacio hmmmmquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit was ook alleen voor mij.
[ afbeelding ]
Dit is voor ons samen!
Niet zo jaloers. Komt allemaal op.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:51 schreef mario390 het volgende:
zoveel vlees bij ontbijt is
helemal teveel
betje schinken yep maar geen dikke
steak dat op de beeld is
Geloof ik graag, wel lekkere dingenquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet zo jaloers. Komt allemaal op.
dat is eher vor middagetenquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet zo jaloers. Komt allemaal op.
quote:
Dat zegt 'ie als afleiding. Dat denken mensen dat hij weg is en dan BOEM. Pintos scoren.quote:
Vandaag niet meerquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie als afleiding. Dat denken mensen dat hij weg is en dan BOEM. Pintos scoren.
Goeie taktik welquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie als afleiding. Dat denken mensen dat hij weg is en dan BOEM. Pintos scoren.
Werkt wel af en toequote:
Tussen 6 en 8 het meest ts halenquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Werkt wel af en toe. Vooral vroeg in de ochtend als mensen nog proberen te slapen.
Wekkertje zetten om 6 om te scorenquote:
Wat is dit nou voor winnaarsmentaliteitquote:
Ik ga geen maand van mijn leven weggooienquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor winnaarsmentaliteit. NUMMER 1 OF NIETS!
dtskoffie3.gifquote:
ALL THE SINGLE LADIESquote:
Arme jijquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat nou koffie? CHAMPAGNE!
En ik zit zonder banaan.
Heb er wel 1 in plakjes, maar heb je niks aan denkquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
En ik zit zonder banaan.
Ja. Ontroostbaar.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
En ik zit zonder banaan.
Lief ♥quote:
Ga je me nu al dronken voeren, en public?quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga je me nu al dronken voeren, en public?
Pics?quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:07 schreef PoezeligDing het volgende:
OMG, zo'n polkadot jurkje heb ik, wel met korte mouwen, bril heb ik.
Alleen een ander hoofd.
Kut. Ik dacht dat je eindelijk had gevondenquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:07 schreef PoezeligDing het volgende:
OMG, zo'n polkadot jurkje heb ik, wel met korte mouwen, bril heb ik.
Alleen een ander hoofd.
Mi no lob demmmmmquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:07 schreef Zeroku het volgende:
Mooi achtergrondmuziekje bij de champagne.
Heb je toch ook.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kut. Ik dacht dat je eindelijk had gevonden
We hadden toch een afspraak? We zouden toch de hele dag in bed blijven.quote:
Vlakbij mij dusquote:Op woensdag 1 juli 2020 10:08 schreef aKboR het volgende:
hmm je auto zal maar in een parkeergarage in Alkmaar staan...
Las het net.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:08 schreef aKboR het volgende:
hmm je auto zal maar in een parkeergarage in Alkmaar staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |