Hi Few. Neighbournizer.quote:
Ben je iemand die uitgebreid ontbijt? Iets om rekening mee te houden in de voorbereidingen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Haha. Het was een 'Dat smaakt naar meer 'Hm.
Normaal gesproken niet, maar dit valt niet onder een 'casual ontbijtje' vrind.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben je iemand die uitgebreid ontbijt? Iets om rekening mee te houden in de voorbereidingen.
Champagne ontbijtquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar dit valt niet onder een 'casual ontbijtje' vrind.
Eens. Dit is een ontbijt voor WINNAARS.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar dit valt niet onder een 'casual ontbijtje' vrind.
Ik zie nu iemand voor me met het zweet op zijn voorhoofd, geen idee hoe dit in goede banen te leiden.quote:
Sowquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eens. Dit is een ontbijt voor WINNAARS.
[ afbeelding ]
Kijk, hier maak je me gulzig mee!quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit was ook alleen voor mij.
[ afbeelding ]
Dit is voor ons samen!
Potver. Capacio hmmmmquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit was ook alleen voor mij.
[ afbeelding ]
Dit is voor ons samen!
Niet zo jaloers. Komt allemaal op.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:51 schreef mario390 het volgende:
zoveel vlees bij ontbijt is
helemal teveel
betje schinken yep maar geen dikke
steak dat op de beeld is
Geloof ik graag, wel lekkere dingenquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet zo jaloers. Komt allemaal op.
dat is eher vor middagetenquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet zo jaloers. Komt allemaal op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |