Dit jaquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Outkaw In ‘em was telkens heel goed eigenlijk. Behalve op één moment
Nah die act verpestte het echt voor m. Met die krumpende kerels.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Outkaw In ‘em was telkens heel goed eigenlijk. Behalve op één moment
Morgen om 20.30quote:
Dat topic blijft zo geweldig om nog terug te lezenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nah die act verpestte het echt voor m. Met die krumpende kerels.
De teleurstelling in dit topic was ook wel legendarisch toen trouwens
Ja was leukquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah nu
Ja ik dacht wel dat je die leuk zou vinden haha
Ik vond het nummer fantastisch, in aanloop naar ESF nog steeds, tijdens de repetities en de shows werd het wel wat minder en nu, twee jaar na dato, ben ik er echt volledig op afgeknapt. Deels om de heisa eromheen maar deels ook wel omdat het niet echt catchy is of me op een bepaalde manier raakt. Vind ik jammer. Wat had het anders gelopen als het Thanks but no thanks was geworden.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaIk had toen ook goede hoop dat het ook echt wel zou kunnen scoren op het ESF
De jas. De act van Moldavië. De jas en outfit zijn echt. Matt’s reactie. De reacties van andere bloggers. De odds. De eerste beelden.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat topic blijft zo geweldig om nog terug te lezenAchteraf kan ik er heel hard om lachen
2019 heeft er wel voor gezorgd dat dat rehearsaltopic van 2018 nu vrij hilarisch is om terug te lezen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Achteraf had ik ook liever Thanks but no thanks. Destijds wel heel erg voorstander van Outlaw.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het nummer fantastisch, in aanloop naar ESF nog steeds, tijdens de repetities en de shows werd het wel wat minder en nu, twee jaar na dato, ben ik er echt volledig op afgeknapt. Deels om de heisa eromheen maar deels ook wel omdat het niet echt catchy is of me op een bepaalde manier raakt. Vind ik jammer. Wat had het anders gelopen als het Thanks but no thanks was geworden.
Gieren echtquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De jas. De act van Moldavië. De jas en outfit zijn echt. Matt’s reactie. De reacties van andere bloggers. De odds. De eerste beelden.
Nou ja, enz enz zeg maar
Dat we na de loting helemaal blij waren dat we ná dat amateuristische trio uit Moldavië met hun hoempa-nummer op moesten want wát een kwalitatief verschil zou dat zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De jas. De act van Moldavië. De jas en outfit zijn echt. Matt’s reactie. De reacties van andere bloggers. De odds. De eerste beelden.
Nou ja, enz enz zeg maar
Ja, in tegenstelling tot de eufemistische omschrijvingen in Cornalds docu, ging dat natuurlijk ook dramatisch en had het team het amper in de handquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
2019 heeft er wel voor gezorgd dat dat rehearsaltopic van 2018 nu vrij hilarisch is om terug te lezen.Wetende dat het een jaar later goedkomt. Alhoewel, dat rehearsal topic van 2019 liep natuurlijk ook emotioneel helemaal uit de klauwen.
Haha ja helemaal in de stress over die balquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
2019 heeft er wel voor gezorgd dat dat rehearsaltopic van 2018 nu vrij hilarisch is om terug te lezen.Wetende dat het een jaar later goedkomt. Alhoewel, dat rehearsal topic van 2019 liep natuurlijk ook emotioneel helemaal uit de klauwen.
Dit inderdaad. Dat had ik overigens voor het ESF al (al horen mensen het daar voor het eerst natuurlijk). Het is geen groeier in elk geval.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Achteraf had ik ook liever Thanks but no thanks. Destijds wel heel erg voorstander van Outlaw.
En nog steeds vind ik het een prima nummer, maar ik zet hem ook nooit meer op verder. Heeft toch geen langdurige indruk achter gelaten (en dat is zonder de krumpers).
Oh ja Moldavië waar niemand een stuiver om gaf van tevorenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat we na de loting helemaal blij waren dat we ná dat amateuristische trio uit Moldavië met hun hoempa-nummer op moesten want wát een kwalitatief verschil zou dat zijn.
We were not wrong.
Nee, en net als de gemiddelde kijker vond ik het gewoon een stel agressieve mafketels.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Had er hier überhaupt iemand vooraf ooit van krumpers gehoord?
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:34 schreef Prisha het volgende:
Die rehearsal topic van 2019 was epic. Ik kon niet meekijken, was aan het werk, dus ik had jullie reactie op Matt's reactie op de rehearsal.
Matt:
What's with this ball. is that a floating ball?
Topic:
iets over een bal
een bal
floating ball
wat doet die bal
er is iets mis met een bal
welke bal
......
ik tegen mezelf: huh? er is dus een bal
Ik was volop team TBNT, Ome Geer zei zelfs dat ie gek was als hij deze niet zou kiezen, had er wel vertrouwen in dat het hem zou worden maar zou het zeker geen ramp vinden als het Outlaw zou worden want dan hadden we eens wat ruigs op het ESF na al dat zoets de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Achteraf had ik ook liever Thanks but no thanks. Destijds wel heel erg voorstander van Outlaw.
Nee, nooit. En ik had er liever in een andere context over gehoordquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Huhhhhhh ja, dat panterpak was het minste probleem.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja Moldavië waar niemand een stuiver om gaf van tevoren![]()
En toen dat perscentrum dat HE-LE-MAAL los gingEn we dachten "oh nee en dan hebben we Waylon in een panterpakkie"
Bleek het allemaal nog erger te kunnen
Jawel. Ik keek veel So you think you can dance en het is echt wel een hele toffe dansstijl.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:34 schreef Koen66 het volgende:
“De halve finale zie ik als een formaliteit“.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Huhhhhhh ja, dat panterpak was het minste probleem.
Alleen uit onderstaande serie. Mocht niet baten.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Mwah, ik heb echt geen zin in nog een keer Waylon.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“De halve finale zie ik als een formaliteit“.
En dan 12e worden bij het publiek![]()
Al mag Waylon van mij zo nog een keer.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, en net als de gemiddelde kijker vond ik het gewoon een stel agressieve mafketels.
Trusten Moquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:42 schreef Momo het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen, zal wel raar zijn met vandaag in gedachte.
Jaquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik volg de internationale fora niet zo, maar hoezo haten?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah, ik heb echt geen zin in nog een keer Waylon.
Vooral ook omdat het dan echt niet leuk gaat zijn om te volgen allemaal met de hele internationale fan community die hem haat.
Wowquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben toen 6 kg afgevallen door het niet kunnen eten door spanningen
weltrustenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:42 schreef Momo het volgende:
Oh ja ook dat nogquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
En de ‘discussie’ of het een panter, tijger of luipaardjas was
Dankjequote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trusten MoEn ja, gaat echt heel raar zijn. Ook om morgen wakker te worden met het idee dat hij er echt niet meer is.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
En de ‘discussie’ of het een panter, tijger of luipaardjas was
Jammer, je zal gemist worden!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:13 schreef F1gamer het volgende:
Hier nog steeds een thuiswerker, dus vroeg uit bed hoeft niet. Morgen vrij, want ik ga mijn moeder helpen met huishouden vanwege ze een operatie heeft gehad. Dus voor eerst sinds begin maart weer met de trein. Ik ga nu ook ervaren hoe het is met mondkapje te reizen.
Ik ben morgenavond mogelijk niet jitsi meet vanwege dat ik donderdag een sollicitatiegesprek heb en ik slaap sinds vorige week donderdag ontzettend slecht.
Ik vond het nummer live op een festival echt ontzettend goedquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het nummer fantastisch, in aanloop naar ESF nog steeds, tijdens de repetities en de shows werd het wel wat minder en nu, twee jaar na dato, ben ik er echt volledig op afgeknapt. Deels om de heisa eromheen maar deels ook wel omdat het niet echt catchy is of me op een bepaalde manier raakt. Vind ik jammer. Wat had het anders gelopen als het Thanks but no thanks was geworden.
Trustequote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:42 schreef Momo het volgende:
Van mij mag ie maar dan zet ik alle buitenlandse ESF fans en pers op mute want hij staat daar zowat bovenaan de piramide van gehate deelnemers. Het is bizar wat een afgrijzen daar is. Heb op Twitter wel eens een negatieve post aangehaald en weerlegd. Een blogger riep bijvoorbeeld dat normaal gesproken de inzending van het jaar daarvoor de jurypunten geeft maar guess who they didn’t invite back in 2019. Ik reageerde dat hij zelf die gelegenheid heeft gegeven aan een ESF fan, met wie hij ook nog eens Eurovision tattoos heeft laten zetten.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“De halve finale zie ik als een formaliteit“.
En dan 12e worden bij het publiek![]()
Al mag Waylon van mij zo nog een keer.
Ja, maar niet gewenstquote:
Truste nog Moomquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:42 schreef Momo het volgende:
Absoluut truequote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, maar niet gewenst![]()
Beetje teveel van het goede. Maar je geest kan dus echt belachelijk veel invloed op je lichaam hebben, meer dan ik had gedacht.
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah, ik heb echt geen zin in nog een keer Waylon.
Vooral ook omdat het dan echt niet leuk gaat zijn om te volgen allemaal met de hele internationale fan community die hem haat.
ik begrijp het niet, waarom die haat? Ik heb dat niet meegekregen. Allemaal vanwege die krumpers?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Van mij mag ie maar dan zet ik alle buitenlandse ESF fans en pers op mute want hij staat daar zowat bovenaan de piramide van gehate deelnemers. Het is bizar wat een afgrijzen daar is.......Niet dat ze het niet goed doet of een slecht persoon is, maar ze lijkt me minstens net zo moeilijk te sturen als de evil overlord Waylon.
Zo, rant over.
Men geeft hem eigenlijk de schuld van die hele ruzie met Ilse. Gebaseerd op niks eigenlijk, want we weten niet wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik volg de internationale fora niet zo, maar hoezo haten?
(Heb wel een vermoeden though)
Klopt hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, maar niet gewenst![]()
Beetje teveel van het goede. Maar je geest kan dus echt belachelijk veel invloed op je lichaam hebben, meer dan ik had gedacht.
Nuances bestaan bijna echt niet meer, he? Online niet, maar in het echt ook niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Men geeft hem eigenlijk de schuld van die hele ruzie met Ilse. Gebaseerd op niks eigenlijk, want we weten niet wat er gebeurd is.
En dat optreden van hem in 2018 is ook niet goed gevallen, vanwege racistisch. En een troela van Wiwibloggs (de zus van William) had op camera ook van alles over hem gezegd (wat niet eens klopte), maar de fan community nam het meteen over.
Zijn wat boze reacties naar de pers en het geboycot zal ook niet bij hebben gedragen aan zijn al verslechterende imago.
Dat is een beetje een eigen leven gaan leiden en nu is hij gewoon erg gehaat, maar ook gewoon echt compleet over the top en onnodig.
Bij Eurovision Again toen we 2018 hadden was het ook een shitload aan haatberichten over hem. En afgelopen weekend toen 2014 er was, hetzelfde.
Tuurlijk is Waylon niet een makkelijke gozer en hij zal vast dingen niet heel goed aangepakt hebben, maar die haat van de fan community gaat gewoon echt te ver.
Het past wel erg bij deze tijd, waar iedereen die niet netjes de regels volgt, per definitie fout is, en elke potentiële misstap wordt uitvergroot en elke actie al ‘omstreden’ is. Waylon is daarbij een soort internationale versie van Johan Derksen (misschien dat ze het daarom zo goed met elkaar kunnen vinden).quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Men geeft hem eigenlijk de schuld van die hele ruzie met Ilse. Gebaseerd op niks eigenlijk, want we weten niet wat er gebeurd is.
En dat optreden van hem in 2018 is ook niet goed gevallen, vanwege racistisch. En een troela van Wiwibloggs (de zus van William) had op camera ook van alles over hem gezegd (wat niet eens klopte), maar de fan community nam het meteen over.
Zijn wat boze reacties naar de pers en het geboycot zal ook niet bij hebben gedragen aan zijn al verslechterende imago.
Dat is een beetje een eigen leven gaan leiden en nu is hij gewoon erg gehaat, maar ook gewoon echt compleet over the top en onnodig.
Bij Eurovision Again toen we 2018 hadden was het ook een shitload aan haatberichten over hem. En afgelopen weekend toen 2014 er was, hetzelfde.
Tuurlijk is Waylon niet een makkelijke gozer en hij zal vast dingen niet heel goed aangepakt hebben, maar die haat van de fan community gaat gewoon echt te ver.
wow zeg dat wist ik allemaal nietquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
......
Mijn opa piepte er tussenuit toen de wakende familieleden even in de voorkamer het 8 uur journaal gingen kijken. Mijn opa wilde nooit iemand tot last zijn, zelfs op het einde nietquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Klopt hoorheel bijzonder.
Op Neurologie wel eens een jong meisje gehad die niet meer kon lopen. Bleek uiteindelijk van een misbruiktrauma te zijn. Haar lichaam klapte gewoon dicht.
En je hoort ook wel eens verhalen van stervenden die ‘wachten’ totdat of iemnad net de kamer uit is of totdat familielid Y terugkomt van een ver woonoord om elkaar nog een laatste keer gezien te hebben.
Vanwege de act, maar vooral vanwege het feit dat er ondanks de kritieken (vanuit NL en buitenland en van de fans zelf) helemaal niks werd aangepast aan het concept, dat echt wel door velen als aanstootgevend werd gezien. Ieder zijn mening daarover maar als de meningen zó overweldigend naar 1 kant neigen dan zou je op zijn minst, als je succes wil hebben, hier toch wat veranderingen kunnen overwegen. Maar goed, dat werd niet gedaan, dat was een keuze, maar er werd vervolgens nog vrij passive-agressive gereageerd naar de pers als ze er naar vroegen. Sommige pers werd zelfs geboycot. Allemaal niet fraai natuurlijk, maar een keuze die denk ik niet alleen door Waylon maar door de hele delegatie werd gemaakt en gedragen. Focus op de repetitie en laat het geluid van buitenaf zo veel mogelijk weg om die focus te kunnen houden.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik begrijp het niet, waarom die haat? Ik heb dat niet meegekregen. Allemaal vanwege die krumpers?
Had wel eens wat reacties gezien destijds maar niet dat dat zo'n blijvend fenomeen zou zijnquote:
Oh wauw. Ik hoop dat jouw familieleden zich er niet schuldig om hebben gevoeld. Heb een poos in een hospice gewerkt en sommige mensen hadden daar veel moeite mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn opa piepte er tussenuit toen de wakende familieleden even in de voorkamer het 8 uur journaal gingen kijken. Mijn opa wilde nooit iemand tot last zijn, zelfs op het einde niet
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Van mij mag ie maar dan zet ik alle buitenlandse ESF fans en pers op mute want hij staat daar zowat bovenaan de piramide van gehate deelnemers. Het is bizar wat een afgrijzen daar is. Heb op Twitter wel eens een negatieve post aangehaald en weerlegd. Een blogger riep bijvoorbeeld dat normaal gesproken de inzending van het jaar daarvoor de jurypunten geeft maar guess who they didn’t invite back in 2019. Ik reageerde dat hij zelf die gelegenheid heeft gegeven aan een ESF fan, met wie hij ook nog eens Eurovision tattoos heeft laten zetten.
Maar op dat soort posts reageert geen hond. Niemand liked het. Niemand spreekt het ook tegen, omdat ze weten dat ze er niet tegenin kunnen, blind van haat. Maar ze willen er ook niet aan toegeven. Ilse is heilig. Wat die ESF fanboys en girls en pers vast ook niet willen horen is dat zij ook niet de meest ideale persoon is om mee te werken, maar ze weet dat natuurlijk te verbloemen met haar charmante gegiechel.Niet dat ze het niet goed doet of een slecht persoon is, maar ze lijkt me minstens net zo moeilijk te sturen als de evil overlord Waylon.
Zo, rant over.
Haha, verrek zeg, eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het past wel erg bij deze tijd, waar iedereen die niet netjes de regels volgt, per definitie fout is, en elke potentiële misstap wordt uitvergroot en elke actie al ‘omstreden’ is. Waylon is daarbij een soort internationale versie van Johan Derksen (misschien dat ze het daarom zo goed met elkaar kunnen vinden).
Ja een oudoom van mij die niet lang meer te leven had, wilde persé nog de verjaardag van zijn jongste kleindochter meemaken. Duurde nog maanden, terwijl hij heel ziek was. En uiteindelijk op precies die dag overleden.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Klopt hoorheel bijzonder.
Op Neurologie wel eens een jong meisje gehad die niet meer kon lopen. Bleek uiteindelijk van een misbruiktrauma te zijn. Haar lichaam klapte gewoon dicht.
En je hoort ook wel eens verhalen van stervenden die ‘wachten’ totdat of iemnad net de kamer uit is of totdat familielid Y terugkomt van een ver woonoord om elkaar nog een laatste keer gezien te hebben.
Nee, ze hebben er totaal geen moeite mee gehad, want het was inderdaad precies zoals het bij hem pastequote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:00 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh wauw. Ik hoop dat jouw familieleden zich er niet schuldig om hebben gevoeld. Heb een poos in een hospice gewerkt en sommige mensen hadden daar veel moeite mee.
En eigenlijk heel mooi, gaan ‘zoals bij je past’.
wow nee dit wist ik niet. Ik had wel die persboycot meegekregen uiteraard maar de rest nietquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanwege de act, maar vooral vanwege het feit dat er ondanks de kritieken (vanuit NL en buitenland en van de fans zelf) helemaal niks werd aangepast aan het concept, dat echt wel door velen als aanstootgevend werd gezien. Ieder zijn mening daarover maar als de meningen zó overweldigend naar 1 kant neigen dan zou je op zijn minst, als je succes wil hebben, hier toch wat veranderingen kunnen overwegen. Maar goed, dat werd niet gedaan, dat was een keuze, maar er werd vervolgens nog vrij passive-agressive gereageerd naar de pers als ze er naar vroegen. Sommige pers werd zelfs geboycot. Allemaal niet fraai natuurlijk, maar een keuze die denk ik niet alleen door Waylon maar door de hele delegatie werd gemaakt en gedragen. Focus op de repetitie en laat het geluid van buitenaf zo veel mogelijk weg om die focus te kunnen houden.
Wiwi gooide olie op het vuur door hem ook nog eens negatief in het daglicht te zetten. En het was allemaal makkelijk voor de fans om Waylon als absolute boeman te zien en dat idee alleen maar groter te maken want per slot van rekening is het niet voor niks dat hij ruzie met Ilse heeft. En juist Ilse was in 2014 een van dé lievelingen van bijvoorbeeld Wiwi. Dus als je die krenkt, dan móet je wel een naar persoon zijn.
Zoiets was het denk ik.
THGTTGquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:05 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ga weer afsluiten voor vanavond, ga nog even verder lezen in The Hitchhikers Guide To The Galaxy
Trusten!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:05 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ga weer afsluiten voor vanavond, ga nog even verder lezen in The Hitchhikers Guide To The Galaxy
Ik haat eigenlijk nooit. Ik kan er niet bij dat het zover kan gaan. Zo bizar.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Waylon is wel zo'n uitgesproken type dat je of fan bent of hem haat
Van zijn live optredens ben ik enorm fan. Hij is live zo ongelooflijk goed! En ik bewonder zijn muzikaliteit en passie.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Ook dat ja, zit geen middenweg in. De buitenlandse ESF fans krijgen van hem ook verder niks mee, alleen dus die twee keren op het ESF. Niet al die interviews hier op tv, radio, zijn coaching bij The Voice, zijn filmpjes met Teddyquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:05 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wegvreten van emoties gaat ook vaak samen met suikersquote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde nog gaan hardlopen (even alle emoooooties eruit rennen) en zag wel dat er regen voorspeld was maar ik dacht “ik ben niet van suiker”, maar toch niet gegaan, dan maar lekker van suiker wezen.
Ik vreet m’n emoties wel weg.
Daar heb ik eigenlijk nooit last van, dat ik niet kan eten. Maar dat is dan ook weer niet echt een vorodeelquote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
Ik kan ook nooit eten als ik stress of zenuwen voel.
Hij zal vast niet de makkelijkste persoon zijn en ik was ook als de dood om hem te interviewen maar hij was echt heel aardig. Konden alles vragen, hij praatte honderduit, was heel open en grappig. En niet alleen om omdat er camera’s bij waren. Want na ons stond ene S. Rgever in de rij te wachten en we weten hoe dát afliep.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van zijn live optredens ben ik enorm fan. Hij is live zo ongelooflijk goed! En ik bewonder zijn muzikaliteit en passie.
Het was de schuld van Justin die wilde solo.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:13 schreef Strani het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd sowieso niet waar men zich zorgen over maakt. Een act uit een ander land is uit elkaar. Wat maakt het nou uit wie of wat daar de schuld van heeft? Het zijn gewoon schandaalzoekertjes.
Ah nee sorry het ging over Genesisquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was de schuld van Justin die wilde solo.![]()
Oh je hebt het over The Common Linnets, sorry.
Je mag natuurlijk ook niet een te hoog niveau verwachten van dat soort mensen.quote:
Die tweet zag ik ook ja. Terwijl dat eigenlijk juist een heel leuk verhaal is, dat hij een fan dat gunt. Maar nee hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Van mij mag ie maar dan zet ik alle buitenlandse ESF fans en pers op mute want hij staat daar zowat bovenaan de piramide van gehate deelnemers. Het is bizar wat een afgrijzen daar is. Heb op Twitter wel eens een negatieve post aangehaald en weerlegd. Een blogger riep bijvoorbeeld dat normaal gesproken de inzending van het jaar daarvoor de jurypunten geeft maar guess who they didn’t invite back in 2019. Ik reageerde dat hij zelf die gelegenheid heeft gegeven aan een ESF fan, met wie hij ook nog eens Eurovision tattoos heeft laten zetten.
Maar op dat soort posts reageert geen hond. Niemand liked het. Niemand spreekt het ook tegen, omdat ze weten dat ze er niet tegenin kunnen, blind van haat. Maar ze willen er ook niet aan toegeven. Ilse is heilig. Wat die ESF fanboys en girls en pers vast ook niet willen horen is dat zij ook niet de meest ideale persoon is om mee te werken, maar ze weet dat natuurlijk te verbloemen met haar charmante gegiechel.Niet dat ze het niet goed doet of een slecht persoon is, maar ze lijkt me minstens net zo moeilijk te sturen als de evil overlord Waylon.
Zo, rant over.
Inderdaad. Ik roep hier wel vaker dat ik hem een verschrikkelijke kwal vind. Maar het gaat mij wel wat ver om daar met anderen internationaal samen een haatcampagne voor op te zettenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:02 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben trouwens erg onder de indruk van die algehele haat rochting Waylon vanuit ESF. Ik bedoel, ik vind Dima Bilan ook een kwal, maar daar doe ik verder niets mee. Live and let live.
Niets om je voor te schamen inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond Shame wel een harstikke tof liedje trouwens.
Die ken ik geloof ik nietquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond Shame wel een harstikke tof liedje trouwens.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen inderdaad.
Shame is dat liedje dat hij met Gary Barlow zong als verzoening in 2010.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die ken ik geloof ik niet![]()
Ik ken Robbie eigenlijk ook alleen maar van na Take That, zo'n jonge blom ben ik.
Mijn nichtje was helemaal idolaat van ze toen, tot aan janken toe toen ze uit elkaar gingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Shame is dat liedje dat hij met Gary Barlow zong als verzoening in 2010.
Ik volgde Take That trouwens verder niet hoor in de vroege jaren 90, hoewel ik de belangrijkste hits natuurlijk wel kende.
Ja, Back Street's Back is nog wel aardig. De rest vind ik daar ook wat zeurderig. Shine vind ik van Take That wel tof, van na hun comeback.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn nichtje was helemaal idolaat van ze toen, tot aan janken toe toen ze uit elkaar gingen.
Verder hoorde je de liedjes toen wel genoeg voorbijkomen. Muzikaal heb ik ze nooit zo veel aan gevonden, nu nog steeds niet. Dan vond ik de muziek van de Backstreet Boys eigenlijk nog beter te pruimen.
Was het goedmaaknummertje van Gary en Robbie. Vooral Robbie had een grondige hekel aan Gary. Zo erg dat hij tijdens zijn eerste solo tour openlijk negatief over hem uitliet en hij maakte ook een heel gezellig lied over hem genaamd Ego A Go Go.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die ken ik geloof ik niet![]()
Ik ken Robbie eigenlijk ook alleen maar van na Take That, zo'n jonge blom ben ik.
Het was destijds net als Ilse en Waylon: kans op een verzoening, laat staan een reünie tussen die twee was nihil.quote:Ego a go go now you've gone solo
Living on a memory
Where've you been lately
And do you still hate me
Could you offer an apology
Aaah turn away
Aaah fade to grey
Shine is hun beste nummer en staat zelfs in mijn top 10 liedjes aller tijden maar dat is ook niet raar als Mr. Blue Sky op 1 staat.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, Back Street's Back is nog wel aardig. De rest vind ik daar ook wat zeurderig. Shine vind ik van Take That wel tof, van na hun comeback.
Die was inderdaad wel aardig. Zeurderig was de rest inderdaad wel. Eigenlijk was de muziek dan weer te volwassen voor een boyband, maar dan weer niet volwassen genoeg om echt te kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, Back Street's Back is nog wel aardig. De rest vind ik daar ook wat zeurderig. Shine vind ik van Take That wel tof, van na hun comeback.
Dat nummer heet Everybody.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, Back Street's Back is nog wel aardig.
Haha nee nou je het zegtquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Shine is hun beste nummer en staat zelfs in mijn top 10 liedjes aller tijden maar dat is ook niet raar als Mr. Blue Sky op 1 staat.
Het is wel duidelijk waar ze de mosterd voor dat nummer vandaan haalden ja. Maar persoonlijk vind ik het wel een belediging voor Mr. Blue Sky en ELO dat je dat bruggetje maaktquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Shine is hun beste nummer en staat zelfs in mijn top 10 liedjes aller tijden maar dat is ook niet raar als Mr. Blue Sky op 1 staat.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was inderdaad wel aardig. Zeurderig was de rest inderdaad wel. Eigenlijk was de muziek dan weer te volwassen voor een boyband, maar dan weer niet volwassen genoeg om echt te kunnen waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |