Alleen uit onderstaande serie. Mocht niet baten.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Had er hier überhaupt iemand vooraf ooit van krumpers gehoord?
Mwah, ik heb echt geen zin in nog een keer Waylon.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“De halve finale zie ik als een formaliteit“.
En dan 12e worden bij het publiek![]()
Al mag Waylon van mij zo nog een keer.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, en net als de gemiddelde kijker vond ik het gewoon een stel agressieve mafketels.
Trusten Moquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:42 schreef Momo het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen, zal wel raar zijn met vandaag in gedachte.
Jaquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nah die act verpestte het echt voor m. Met die krumpende kerels.
De teleurstelling in dit topic was ook wel legendarisch toen trouwens
Ik volg de internationale fora niet zo, maar hoezo haten?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah, ik heb echt geen zin in nog een keer Waylon.
Vooral ook omdat het dan echt niet leuk gaat zijn om te volgen allemaal met de hele internationale fan community die hem haat.
Wowquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben toen 6 kg afgevallen door het niet kunnen eten door spanningen
weltrustenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:42 schreef Momo het volgende:
Oh ja ook dat nogquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
En de ‘discussie’ of het een panter, tijger of luipaardjas was
Dankjequote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trusten MoEn ja, gaat echt heel raar zijn. Ook om morgen wakker te worden met het idee dat hij er echt niet meer is.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
En de ‘discussie’ of het een panter, tijger of luipaardjas was
Jammer, je zal gemist worden!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:13 schreef F1gamer het volgende:
Hier nog steeds een thuiswerker, dus vroeg uit bed hoeft niet. Morgen vrij, want ik ga mijn moeder helpen met huishouden vanwege ze een operatie heeft gehad. Dus voor eerst sinds begin maart weer met de trein. Ik ga nu ook ervaren hoe het is met mondkapje te reizen.
Ik ben morgenavond mogelijk niet jitsi meet vanwege dat ik donderdag een sollicitatiegesprek heb en ik slaap sinds vorige week donderdag ontzettend slecht.
Ik vond het nummer live op een festival echt ontzettend goedquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het nummer fantastisch, in aanloop naar ESF nog steeds, tijdens de repetities en de shows werd het wel wat minder en nu, twee jaar na dato, ben ik er echt volledig op afgeknapt. Deels om de heisa eromheen maar deels ook wel omdat het niet echt catchy is of me op een bepaalde manier raakt. Vind ik jammer. Wat had het anders gelopen als het Thanks but no thanks was geworden.
Trustequote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:42 schreef Momo het volgende:
Van mij mag ie maar dan zet ik alle buitenlandse ESF fans en pers op mute want hij staat daar zowat bovenaan de piramide van gehate deelnemers. Het is bizar wat een afgrijzen daar is. Heb op Twitter wel eens een negatieve post aangehaald en weerlegd. Een blogger riep bijvoorbeeld dat normaal gesproken de inzending van het jaar daarvoor de jurypunten geeft maar guess who they didn’t invite back in 2019. Ik reageerde dat hij zelf die gelegenheid heeft gegeven aan een ESF fan, met wie hij ook nog eens Eurovision tattoos heeft laten zetten.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“De halve finale zie ik als een formaliteit“.
En dan 12e worden bij het publiek![]()
Al mag Waylon van mij zo nog een keer.
Ja, maar niet gewenstquote:
Truste nog Moomquote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:42 schreef Momo het volgende:
Absoluut truequote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, maar niet gewenst![]()
Beetje teveel van het goede. Maar je geest kan dus echt belachelijk veel invloed op je lichaam hebben, meer dan ik had gedacht.
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah, ik heb echt geen zin in nog een keer Waylon.
Vooral ook omdat het dan echt niet leuk gaat zijn om te volgen allemaal met de hele internationale fan community die hem haat.
ik begrijp het niet, waarom die haat? Ik heb dat niet meegekregen. Allemaal vanwege die krumpers?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Van mij mag ie maar dan zet ik alle buitenlandse ESF fans en pers op mute want hij staat daar zowat bovenaan de piramide van gehate deelnemers. Het is bizar wat een afgrijzen daar is.......Niet dat ze het niet goed doet of een slecht persoon is, maar ze lijkt me minstens net zo moeilijk te sturen als de evil overlord Waylon.
Zo, rant over.
Men geeft hem eigenlijk de schuld van die hele ruzie met Ilse. Gebaseerd op niks eigenlijk, want we weten niet wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik volg de internationale fora niet zo, maar hoezo haten?
(Heb wel een vermoeden though)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |