abonnement Unibet Coolblue
pi_193866048
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 22:49 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ja, maar niet gewenst :P
Beetje teveel van het goede. Maar je geest kan dus echt belachelijk veel invloed op je lichaam hebben, meer dan ik had gedacht.
Klopt hoor :Y heel bijzonder.
Op Neurologie wel eens een jong meisje gehad die niet meer kon lopen. Bleek uiteindelijk van een misbruiktrauma te zijn. Haar lichaam klapte gewoon dicht.

En je hoort ook wel eens verhalen van stervenden die ‘wachten’ totdat of iemnad net de kamer uit is of totdat familielid Y terugkomt van een ver woonoord om elkaar nog een laatste keer gezien te hebben.
pi_193866063
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Men geeft hem eigenlijk de schuld van die hele ruzie met Ilse. Gebaseerd op niks eigenlijk, want we weten niet wat er gebeurd is.

En dat optreden van hem in 2018 is ook niet goed gevallen, vanwege racistisch. En een troela van Wiwibloggs (de zus van William) had op camera ook van alles over hem gezegd (wat niet eens klopte), maar de fan community nam het meteen over.

Zijn wat boze reacties naar de pers en het geboycot zal ook niet bij hebben gedragen aan zijn al verslechterende imago.

Dat is een beetje een eigen leven gaan leiden en nu is hij gewoon erg gehaat, maar ook gewoon echt compleet over the top en onnodig.

Bij Eurovision Again toen we 2018 hadden was het ook een shitload aan haatberichten over hem. En afgelopen weekend toen 2014 er was, hetzelfde.

Tuurlijk is Waylon niet een makkelijke gozer en hij zal vast dingen niet heel goed aangepakt hebben, maar die haat van de fan community gaat gewoon echt te ver.
Nuances bestaan bijna echt niet meer, he? Online niet, maar in het echt ook niet.
pi_193866084
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Men geeft hem eigenlijk de schuld van die hele ruzie met Ilse. Gebaseerd op niks eigenlijk, want we weten niet wat er gebeurd is.

En dat optreden van hem in 2018 is ook niet goed gevallen, vanwege racistisch. En een troela van Wiwibloggs (de zus van William) had op camera ook van alles over hem gezegd (wat niet eens klopte), maar de fan community nam het meteen over.

Zijn wat boze reacties naar de pers en het geboycot zal ook niet bij hebben gedragen aan zijn al verslechterende imago.

Dat is een beetje een eigen leven gaan leiden en nu is hij gewoon erg gehaat, maar ook gewoon echt compleet over the top en onnodig.

Bij Eurovision Again toen we 2018 hadden was het ook een shitload aan haatberichten over hem. En afgelopen weekend toen 2014 er was, hetzelfde.

Tuurlijk is Waylon niet een makkelijke gozer en hij zal vast dingen niet heel goed aangepakt hebben, maar die haat van de fan community gaat gewoon echt te ver.
Het past wel erg bij deze tijd, waar iedereen die niet netjes de regels volgt, per definitie fout is, en elke potentiële misstap wordt uitvergroot en elke actie al ‘omstreden’ is. Waylon is daarbij een soort internationale versie van Johan Derksen (misschien dat ze het daarom zo goed met elkaar kunnen vinden).
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 22:58:12 #254
442280 Prisha
Moonshine!
pi_193866113
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:

Men geeft hem eigenlijk de schuld van die hele ruzie met Ilse. Gebaseerd op niks eigenlijk, want we weten niet wat er gebeurd is.

......
Tuurlijk is Waylon niet een makkelijke gozer en hij zal vast dingen niet heel goed aangepakt hebben, maar die haat van de fan community gaat gewoon echt te ver.
wow zeg dat wist ik allemaal niet :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 30 juni 2020 @ 22:58:32 #255
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193866118
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 22:54 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Klopt hoor :Y heel bijzonder.
Op Neurologie wel eens een jong meisje gehad die niet meer kon lopen. Bleek uiteindelijk van een misbruiktrauma te zijn. Haar lichaam klapte gewoon dicht.

En je hoort ook wel eens verhalen van stervenden die ‘wachten’ totdat of iemnad net de kamer uit is of totdat familielid Y terugkomt van een ver woonoord om elkaar nog een laatste keer gezien te hebben.
Mijn opa piepte er tussenuit toen de wakende familieleden even in de voorkamer het 8 uur journaal gingen kijken. Mijn opa wilde nooit iemand tot last zijn, zelfs op het einde niet :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  ESF Reporter dinsdag 30 juni 2020 @ 22:59:01 #256
87554 Cee
Welluk?
pi_193866126
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 22:50 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik begrijp het niet, waarom die haat? Ik heb dat niet meegekregen. Allemaal vanwege die krumpers?
Vanwege de act, maar vooral vanwege het feit dat er ondanks de kritieken (vanuit NL en buitenland en van de fans zelf) helemaal niks werd aangepast aan het concept, dat echt wel door velen als aanstootgevend werd gezien. Ieder zijn mening daarover maar als de meningen zó overweldigend naar 1 kant neigen dan zou je op zijn minst, als je succes wil hebben, hier toch wat veranderingen kunnen overwegen. Maar goed, dat werd niet gedaan, dat was een keuze, maar er werd vervolgens nog vrij passive-agressive gereageerd naar de pers als ze er naar vroegen. Sommige pers werd zelfs geboycot. Allemaal niet fraai natuurlijk, maar een keuze die denk ik niet alleen door Waylon maar door de hele delegatie werd gemaakt en gedragen. Focus op de repetitie en laat het geluid van buitenaf zo veel mogelijk weg om die focus te kunnen houden.

Wiwi gooide olie op het vuur door hem ook nog eens negatief in het daglicht te zetten. En het was allemaal makkelijk voor de fans om Waylon als absolute boeman te zien en dat idee alleen maar groter te maken want per slot van rekening is het niet voor niks dat hij ruzie met Ilse heeft. En juist Ilse was in 2014 een van dé lievelingen van bijvoorbeeld Wiwi. Dus als je die krenkt, dan móet je wel een naar persoon zijn.

Zoiets was het denk ik.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 22:59:59 #257
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193866143
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 22:58 schreef Prisha het volgende:

[..]

wow zeg dat wist ik allemaal niet :o
Had wel eens wat reacties gezien destijds maar niet dat dat zo'n blijvend fenomeen zou zijn
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193866155
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 22:58 schreef Arizona het volgende:

[..]

Mijn opa piepte er tussenuit toen de wakende familieleden even in de voorkamer het 8 uur journaal gingen kijken. Mijn opa wilde nooit iemand tot last zijn, zelfs op het einde niet :P
Oh wauw. Ik hoop dat jouw familieleden zich er niet schuldig om hebben gevoeld. Heb een poos in een hospice gewerkt en sommige mensen hadden daar veel moeite mee.

En eigenlijk heel mooi, gaan ‘zoals bij je past’.
pi_193866156
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 22:48 schreef Cee het volgende:

[..]

Van mij mag ie maar dan zet ik alle buitenlandse ESF fans en pers op mute want hij staat daar zowat bovenaan de piramide van gehate deelnemers. Het is bizar wat een afgrijzen daar is. Heb op Twitter wel eens een negatieve post aangehaald en weerlegd. Een blogger riep bijvoorbeeld dat normaal gesproken de inzending van het jaar daarvoor de jurypunten geeft maar guess who they didn’t invite back in 2019. Ik reageerde dat hij zelf die gelegenheid heeft gegeven aan een ESF fan, met wie hij ook nog eens Eurovision tattoos heeft laten zetten.
Maar op dat soort posts reageert geen hond. Niemand liked het. Niemand spreekt het ook tegen, omdat ze weten dat ze er niet tegenin kunnen, blind van haat. Maar ze willen er ook niet aan toegeven. Ilse is heilig. Wat die ESF fanboys en girls en pers vast ook niet willen horen is dat zij ook niet de meest ideale persoon is om mee te werken, maar ze weet dat natuurlijk te verbloemen met haar charmante gegiechel. :7 Niet dat ze het niet goed doet of een slecht persoon is, maar ze lijkt me minstens net zo moeilijk te sturen als de evil overlord Waylon.

Zo, rant over.
_O_ _O_ _O_

Heb ook nog op die post gereageerd toen. Inderdaad ook niet 1 like of reactie gekregen :')

Ja een like van jou ja
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter dinsdag 30 juni 2020 @ 23:01:15 #260
87554 Cee
Welluk?
pi_193866160
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 22:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het past wel erg bij deze tijd, waar iedereen die niet netjes de regels volgt, per definitie fout is, en elke potentiële misstap wordt uitvergroot en elke actie al ‘omstreden’ is. Waylon is daarbij een soort internationale versie van Johan Derksen (misschien dat ze het daarom zo goed met elkaar kunnen vinden).
Haha, verrek zeg, eigenlijk wel. :D
pi_193866174
Ik ben trouwens erg onder de indruk van die algehele haat rochting Waylon vanuit ESF. Ik bedoel, ik vind Dima Bilan ook een kwal, maar daar doe ik verder niets mee. Live and let live.
pi_193866182
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 22:54 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Klopt hoor :Y heel bijzonder.
Op Neurologie wel eens een jong meisje gehad die niet meer kon lopen. Bleek uiteindelijk van een misbruiktrauma te zijn. Haar lichaam klapte gewoon dicht.

En je hoort ook wel eens verhalen van stervenden die ‘wachten’ totdat of iemnad net de kamer uit is of totdat familielid Y terugkomt van een ver woonoord om elkaar nog een laatste keer gezien te hebben.
Ja een oudoom van mij die niet lang meer te leven had, wilde persé nog de verjaardag van zijn jongste kleindochter meemaken. Duurde nog maanden, terwijl hij heel ziek was. En uiteindelijk op precies die dag overleden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 30 juni 2020 @ 23:03:00 #263
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193866185
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 23:00 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Oh wauw. Ik hoop dat jouw familieleden zich er niet schuldig om hebben gevoeld. Heb een poos in een hospice gewerkt en sommige mensen hadden daar veel moeite mee.

En eigenlijk heel mooi, gaan ‘zoals bij je past’.
Nee, ze hebben er totaal geen moeite mee gehad, want het was inderdaad precies zoals het bij hem paste :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 30 juni 2020 @ 23:04:01 #264
442280 Prisha
Moonshine!
pi_193866195
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 22:59 schreef Cee het volgende:

[..]

Vanwege de act, maar vooral vanwege het feit dat er ondanks de kritieken (vanuit NL en buitenland en van de fans zelf) helemaal niks werd aangepast aan het concept, dat echt wel door velen als aanstootgevend werd gezien. Ieder zijn mening daarover maar als de meningen zó overweldigend naar 1 kant neigen dan zou je op zijn minst, als je succes wil hebben, hier toch wat veranderingen kunnen overwegen. Maar goed, dat werd niet gedaan, dat was een keuze, maar er werd vervolgens nog vrij passive-agressive gereageerd naar de pers als ze er naar vroegen. Sommige pers werd zelfs geboycot. Allemaal niet fraai natuurlijk, maar een keuze die denk ik niet alleen door Waylon maar door de hele delegatie werd gemaakt en gedragen. Focus op de repetitie en laat het geluid van buitenaf zo veel mogelijk weg om die focus te kunnen houden.

Wiwi gooide olie op het vuur door hem ook nog eens negatief in het daglicht te zetten. En het was allemaal makkelijk voor de fans om Waylon als absolute boeman te zien en dat idee alleen maar groter te maken want per slot van rekening is het niet voor niks dat hij ruzie met Ilse heeft. En juist Ilse was in 2014 een van dé lievelingen van bijvoorbeeld Wiwi. Dus als je die krenkt, dan móet je wel een naar persoon zijn.

Zoiets was het denk ik.
wow nee dit wist ik niet. Ik had wel die persboycot meegekregen uiteraard maar de rest niet :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_193866209
Ik ga weer afsluiten voor vanavond, ga nog even verder lezen in The Hitchhikers Guide To The Galaxy O+
  dinsdag 30 juni 2020 @ 23:05:38 #266
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193866217
Waylon is wel zo'n uitgesproken type dat je of fan bent of hem haat
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 30 juni 2020 @ 23:06:43 #267
442280 Prisha
Moonshine!
pi_193866230
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 23:05 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ga weer afsluiten voor vanavond, ga nog even verder lezen in The Hitchhikers Guide To The Galaxy O+
THGTTG _O_
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_193866235
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 23:05 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ga weer afsluiten voor vanavond, ga nog even verder lezen in The Hitchhikers Guide To The Galaxy O+
Trusten! :* :W
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 30 juni 2020 @ 23:07:44 #269
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193866240
Ik kan me dat meisje dat niet kon lopen door psychische oorzaak wel voorstellen.

Ik was vorig jaar door mijn hypochondrie continu zó bang voor dodelijke ziektes, lijden en voortijdig doodgaan, dat mijn lichaam ook letterlijk op slot ging. Ik kon niet eten. Ik kon het niet. Ik leefde op yoghurt en banaan. Dat gleed er nog in. (Jaja een Daveje :') )

Als je dan psychisch nog een veel zwaarder probleem hebt kan ik me voorstellen dat je lichasm nog heftiger reageert..,
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 30 juni 2020 @ 23:08:02 #270
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193866243
Trusten @Meridiaan !
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 30 juni 2020 @ 23:08:11 #271
442280 Prisha
Moonshine!
pi_193866245
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Waylon is wel zo'n uitgesproken type dat je of fan bent of hem haat
Ik haat eigenlijk nooit. Ik kan er niet bij dat het zover kan gaan. Zo bizar.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 30 juni 2020 @ 23:09:16 #272
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193866255
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Waylon is wel zo'n uitgesproken type dat je of fan bent of hem haat
Van zijn live optredens ben ik enorm fan. Hij is live zo ongelooflijk goed! En ik bewonder zijn muzikaliteit en passie.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 30 juni 2020 @ 23:11:53 #273
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193866300
Ik ga ook maar eens proberen te slapen. Welterusten allemaal! :*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  ESF Reporter dinsdag 30 juni 2020 @ 23:11:57 #274
87554 Cee
Welluk?
pi_193866303
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Waylon is wel zo'n uitgesproken type dat je of fan bent of hem haat
Ook dat ja, zit geen middenweg in. De buitenlandse ESF fans krijgen van hem ook verder niks mee, alleen dus die twee keren op het ESF. Niet al die interviews hier op tv, radio, zijn coaching bij The Voice, zijn filmpjes met Teddy O+ Als zo’n fan dan ook nog eens zou weten wat hij bij zijn meest recente theatershow vertelde, zou de poep helemaal tegen de ventilator aan knallen. _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 23:13:40 #275
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193866328
Ik snap eerlijk gezegd sowieso niet waar men zich zorgen over maakt. Een act uit een ander land is uit elkaar. Wat maakt het nou uit wie of wat daar de schuld van heeft? Het zijn gewoon schandaalzoekertjes.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')