Dank u.quote:
quote:Op maandag 16 november 2020 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dit topic niet beter op zijn plaats bij MUZ
MUZ / Lang leve Annie M.G. Schmidt !
Er komt hier bijna geen hond
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat moet je even bij de mensen van MUZ vragen
quote:Op donderdag 3 december 2020 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh...ik heb nu wijn op, ga ik morgen maar doen dan
Ik zie er niet echt het nut van in, maar vooruit.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik durf het het biijna niet te vragen .... maar mag deze weer terug naar memory lane![]()
MLN / Lang leve Annie M.G. Schmidt !
rubbereend vind het wel goed
[..]
[..]
[..]
Dat doe jij toch al?quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:28 schreef Meridiaan het volgende:
Kan het topic van Lady Gaga gekickt worden?
nou jaquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zie er niet echt het nut van in, maar vooruit.
Hij is mooi.quote:Op zondag 20 december 2020 16:44 schreef DJ11 het volgende:
In het Pet Shop Boys-topic is de header weggevallen. Ik heb een nieuwe gemaakt, met bij deze verzoek om die in de OP te plaatsen:
[ afbeelding ]
Topic in kwestie is: MUZ / Pet Shop Boys #3: Met een discobal op je hoofd
Niet?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
Zouden de topics van 2020 weer in een eigen reeks kunnen, net als voorgaande jaren?
MUZ / Top 2000 editie 2020 #17 Kale Leo Figaro
Topicreeks: Top 2000 editie 2019 #1: De voorpret kan beginnen!
Ja dat kan ik...quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand de TT van dit topic svp wijzigen naar 'Sorry, Melting is a lady killer...'?
MUZ / Radio 49 #3393 - Sorry, Melting is a lady killer...
Nu ook met bijpassend clipjequote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
Zouden de topics van 2020 weer in een eigen reeks kunnen, net als voorgaande jaren?
MUZ / Top 2000 editie 2020 #17 Kale Leo Figaro
Topicreeks: Top 2000 editie 2019 #1: De voorpret kan beginnen!
@Bosbeetlequote:
Okay een 2020 reeks ik ga even puzzelenquote:Op woensdag 23 december 2020 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
@:Bosbeetle
Is prettiger met linken en terugzoeken.
Het is nu er nog niet zoveel topics zijn nog makkelijk te realiseren.
Gelukt zie ik! Topshow, bedankt!quote:Op woensdag 23 december 2020 10:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okay een 2020 reeks ik ga even puzzelen
R E S P E C Tquote:Op woensdag 23 december 2020 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Enuh done: MUZ / Top 2000 editie 2020 #20 Anthems
Beetje laat maar jaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:05 schreef Modus het volgende:
Kan deze weer open?
MUZ / KISS - Er was eens...of nog steeds?
Prutsers.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:01 schreef iggyinthehouse het volgende:
Kunnen jullie deze sluiten?
MUZ / Fok! Muziek Trivia deel MCDXXVII
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop