Ik vind dit spelletje niet zo heel boeiend. Niemand ontkent het tot dusver.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:57 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dankjewel.
@:Koosvogels waaruit maak jij eigenlijk op dat de WSJ en NYT verschillende bronnen hebben ? Dat claimde jij wel maar ik vraag me af hoe je tot die conclusie kwam.
Bevestigd word het ook niet, ik denk dat enige terughoudendheid wel op z’n plaats is met al die loze beschuldigingen die de laatste jaren voorbij zijn gekomen.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dit spelletje niet zo heel boeiend. Niemand ontkent het tot dusver.
Dit spelletje wat jij begon bedoel je ? Het was jou claim, gemaakt om het verhaal geloofwaardiger te maken. Maar het was weer eens onzin zo te zien. Of in ieder geval nergens op gebaseerd.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dit spelletje niet zo heel boeiend. Niemand ontkent het tot dusver.
Welke loze beschuldigingen? Ik weet dat er in jouw hoofd van alles bij elkaar is gelogen door 'de media'. De waarheid is echter dat de meeste onthullingen gewoon klopten.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bevestigd word het ook niet, ik denk dat enige terughoudendheid wel op z’n plaats is met al die loze beschuldigingen die de laatste jaren voorbij zijn gekomen.
What the fuck?twitter:richardhine twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 16:15:25BREAKING: #60Minutes investigation reveals Trump knowingly allowed flawed #COVID19 antibody tests to circulate, leading to inaccurate data about virus spread, creating data to support re-openings, and potentially causing thousands more preventable deaths. https://t.co/n2dpGcklyu reageer retweet
Jouw.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:05 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dit spelletje wat jij begon bedoel je ? Het was jou claim, gemaakt om het verhaal geloofwaardiger te maken. Maar het was weer eens onzin zo te zien.
Zeg dat dan ook niet.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw.
Mijn punt was vooral de WSJ het nieuws onafhankelijk van de NYT brengt. Of de kranten gebruik maken van dezelfde bronnen, is moeilijk te zeggen, want anoniem enzo.
quote:Op zondag 28 juni 2020 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wall Street Journal meldt hetzelfde op basis van eigen bronnen.
Wat klopt er niet aan die opmerking? WSJ meldt het ook op basis van eigen bronnen.quote:
Dat Trump actief heeft samengespannen met de Russen is er eentje die toch wel het meest bekend is.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke loze beschuldigingen? Ik weet dat er in jouw hoofd van alles bij elkaar is gelogen door 'de media'. De waarheid is echter dat de meeste onthullingen gewoon klopten.
Gewoon video met white power video retweetentwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 28-06-2020 om 13:39:28Thank you to the great people of The Villages. The Radical Left Do Nothing Democrats will Fall in the Fall. Corrupt Joe is shot. See you soon!!! https://t.co/4Gg1iGOhyG reageer retweet
Het is dan ook helemaal geen toeval meer. Net als dat nazi-symbool en de 88 advertenties. NIet voor niets dat een andere 88 groot fan is van deze man.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:18 schreef RipCity het volgende:
Gewoon video met white power video retweetentwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 28-06-2020 om 13:39:28Thank you to the great people of The Villages. The Radical Left Do Nothing Democrats will Fall in the Fall. Corrupt Joe is shot. See you soon!!! https://t.co/4Gg1iGOhyG reageer retweet
Toon mij een nieuwsartikel van de NYT en de WaPo waarin wordt gesteld dat Trump actief heeft samengespannen met de Russen.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat Trump actief heeft samengespannen met de Russen is er eentje die toch wel het meest bekend is.
quote:Op zondag 28 juni 2020 16:18 schreef RipCity het volgende:
Wat een totaal failliet landquote:Op zondag 28 juni 2020 16:18 schreef RipCity het volgende:
Ik maak een opmerking over de bronnen van de NYT. Jij maakt een opmerking dat de WSJ hetzelfde meld met haar eigen bronnen. Daarmee insinueer je dat die bronnen verschillend zijn. Wat het verhaal zou versterken, maar je dus eigenlijk helemaal niet weet.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan die opmerking? WSJ meldt het ook op basis van eigen bronnen.
Waaruit blijkt dat bejaarden in Florida dus niet meer allemaal achter Trump staan.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:18 schreef RipCity het volgende:
Een groep bejaarden die elkaar verrot scheld. Uiterst vermakelijke video.quote:
Eigen bronnen kunnen, in theorie, ook gewoon dezelfde bronnen als die van de NYT.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik maak een opmerking over de bronnen van de NYT. Jij maakt een opmerking dat de WSJ hetzelfde meld met haar eigen bronnen. Daarmee insinueer je dat die bronnen verschillend zijn. Wat het verhaal zou versterken, maar je dus eigenlijk helemaal niet weet.
Ik vind het meer zorgwekkend. Maar some people like the see the world burn, i guess.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Een groep bejaarden die elkaar verrot scheld. Uiterst vermakelijke video.
CNN heeft het trouwens een uur of 2 geleden ook op basis van een eigen bron onafhankelijk bevestigd (ofschoon dat dezelfde bron kan zijn of een andere, voor de duidelijkheid!), dus dat maakt dat nu 3 nieuwsorganisaties het onafhankelijk van elkaar bevestigen, of zijn er nog meer?quote:Op zondag 28 juni 2020 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigen bronnen kunnen, in theorie, ook gewoon dezelfde bronnen als die van de NYT.
Maar ik begrijp dat je verder niets van deze onthulling vindt. Je bent vooral weer druk met het aanvallen van de media.
Stars & Stripes, de krant van het Amerikaanse leger meldt het ook.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
CNN heeft het trouwens een uur of 2 geleden ook op basis van een eigen bron onafhankelijk bevestigd (ofschoon dat dezelfde bron kan zijn of een andere, voor de duidelijkheid!), dus dat maakt dat nu 3 nieuwsorganisaties het onafhankelijk van elkaar bevestigen, of zijn er nog meer?
je wil dus keihard bewijs voor iets wat je zelf al vermoedt.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:11 schreef Scarface88 het volgende:
Ach jongens toch. Het is verkiezingstijd en WEER gaat het over Rusland. Hebben we nou niks geleerd van al die afgelopen jaren? Russia Russia Russia. Voorlopig geloof ik nergens in tot ik keihard bewijs zie. En aan de andere kant heeft de VS min of meer hetzelfde geflikt met Rusland toen die in Afghanistan zaten dus kwalijk nemen kun je het ze niet doen mocht het waar zijn.
twitter:ABCPolitics twitterde op zondag 28-06-2020 om 16:40:36Russian intelligence officers offered to pay Taliban militants to kill American troops in Afghanistan over the past year, amid peace talks to end the 18-year war there, a military official confirmed to @ABC News. https://t.co/fGTk4NZ1e0 reageer retweet
Kun je de openlijke koude oorlog van veertig jaar geleden vergelijken met nu?quote:Op zondag 28 juni 2020 15:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niet oke maar de CIA heeft ook de mujahideen lopen bewapenen destijds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |