Echt hè.quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik breng hem naar lille op de fiets hoor
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:01 schreef koffieleuk het volgende:
Ik wil best zo'n six word story bedenken eigenlijk
Zal het zeker laten weten! Zoiets is wel leuk om tussendoor even over na te denken.quote:
Zo te tellen welquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:05 schreef skysherrif het volgende:
IJs in vriezer, likt over lippen
is dit een 6 word story?
Ja dat was echt briljantquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:05 schreef koffieleuk het volgende:
Nog steeds gieren om de 'welcome, Europe!' op ESF 2016 en Europe begint dit te spelen
En ruim twee uur later nog een keer erop terugkomenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:05 schreef koffieleuk het volgende:
Nog steeds gieren om de 'welcome, Europe!' op ESF 2016 en Europe begint dit te spelen
Dit klinkt vooral als een onaf verhaalquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:05 schreef skysherrif het volgende:
IJs in vriezer, likt over lippen
is dit een 6 word story?
Het blijft hilarisch, dus waarom ook niet!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ruim twee uur later nog een keer erop terugkomen
Maar zover is het toch niet als het aan je vast zit?quote:
quote:Zomer in Zeeland.
"Sprechen Sie Deutsch?"
Die teltquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
Nu wil ik in mijn blote kont gaan springen
Hehequote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Maar zover is het toch niet als het aan je vast zit?
quote:
Ik doe beide!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:19 schreef Guanabana het volgende:
Hoe hebben jullie nog kracht voor Q music, ik lig al schaarsgekleed op bed
Heb je nu expres een woordje minder gedaan?quote:
Momo's boerenmuziek heeft me alsnog overtuigdquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:19 schreef Guanabana het volgende:
Hoe hebben jullie nog kracht voor Q music, ik lig al schaarsgekleed op bed
Ditquote:
Wow wtf het was ook niet eens bewust gedaanquote:
Nee, ik maak geen kans in dit deelnemersveldquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb je nu expres een woordje minder gedaan?
Ik vond Cascada toen best leukquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dit nummer was 10 jaar geleden wel een beetje een gulty pleasure
Ja, dat was geen plagiaat volgens de regels. Als dat zo gesteld moet worden, dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond Cascada toen best leuk![]()
Hun ESF optreden was alleen wat minder geslaagd, ook omdat het nummer nog wel wat "gejat" was van Euphoria
Weeeer niet bewust gedaan of zo!quote:
Het leek daarnaast ook nóg meer op Don't You Worry Child van Swedish House Mafiaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat was geen plagiaat volgens de regels. Als dat zo gesteld moet worden, dan weet je het wel.
En weer. Zo gelooft niemand dat!quote:
Ook dat zijn er weer zes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |