SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja tochquote:
Ik jou ook, zo leukquote:
oeiquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:19 schreef Guanabana het volgende:
Dit weer is ook niet goed voor mijn laptop, hij heeft al twee keer een thermal shutdown gehad
Gelukkig ga ik waarschijnlijk binnen nu en een maand een nieuwe kopen.
Ik heb zo'n Twister gehad vanmiddagquote:
Ja, hij is al een paar maanden toe aan vervanging, dus is verder geen verrassingquote:
Lekker!quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:24 schreef Arizona het volgende:
Onze uitbouw is nu echt een aanbouw. Het houten tussenschot tussen woonkamer en uitbouw is weg dus we hebben nu de ruimte zoals het gaat worden. Mijn eerste conclusie: onze woonkamer lijkt nu heel klein
Haha ja dat krijg je ervanquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:24 schreef Arizona het volgende:
Onze uitbouw is nu echt een aanbouw. Het houten tussenschot tussen woonkamer en uitbouw is weg dus we hebben nu de ruimte zoals het gaat worden. Mijn eerste conclusie: onze woonkamer lijkt nu heel klein
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat krijg je ervanMaar wel een beetje stom
Die is juist leuk.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk best veel vlogs van buitenlanders die naar de Efteling gaan, en vrijwel allemaal slaan ze het schommelschip over terwijl ze voor de rest alles doen.
Is dat een vergeten attractie, haat iedereen hem, is hij not worth mentioning?@:Hamlapjes (want ja ik verwacht dat jij dat weet
)
quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja
En onze woonkamer is ook propvol nu natuurlijk en in de uitbouw staat nog helemaal niets, is gewoon een kale ruimte. Dus dat vertekent ook. Maar we keken beide nogal ongelovig naar de woonkamer, zo van, is dit alles
Ik denk dat die dan het meest in de not worth mentioning categorie past. Schommelschepen staan natuurlijk wel op veel meer plekken.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk best veel vlogs van buitenlanders die naar de Efteling gaan, en vrijwel allemaal slaan ze het schommelschip over terwijl ze voor de rest alles doen.
Is dat een vergeten attractie, haat iedereen hem, is hij not worth mentioning?@:Hamlapjes (want ja ik verwacht dat jij dat weet
)
Hij is echt enorm, als je van dat soort attracties houdt moet je hem zeker niet overslaan. Ik word hondsberoerd in die dingen dus ik bedank wel vriendelijkquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik denk dat die dan het meest in de not worth mentioning categorie past. Schommelschepen staan natuurlijk wel op veel meer plekken.
Niet dat ik het daarmee eens ben, want het is (een van) de grootste(n) in Europa en daarmee dus gewoon wel het vermelden waard! Maar het is de beste gok die ik kan doen
Ik vond hem altijd leuk, de laatste keer dat ik er was vond ik hem ineens best engquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto niet quoten
[ Bericht 5% gewijzigd door Guanabana op 25-06-2020 21:05:40 ]Koel en donker bewaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |