uiteraard, daarom snap ik die uitnodiging van Valentijn nietquote:Op maandag 22 juni 2020 10:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wijnaldum is nu druk met Liverpool, en de daarbij behorende quarantainemaatregelen.
Wil alvast even zn straatje schoonvegen ofzo?quote:Op maandag 22 juni 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard, daarom snap ik die uitnodiging van Valentijn niet
Gewoon via skype als meneer het allemaal zo belangrijk vind.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Valentijn Driessen wil dat Georginio Wijnaldum op 31 augustus bij Veronica Inside plaatsneemt om zijn verhaal te doen en biedt daarvoor zelfs zijn eigen stoel aan.
Ze boycotten het programma.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon via skype als meneer het allemaal zo belangrijk vind.
Grote kans dat was al met dat relletje tussen Derksen en Genee. Laat staan dit in de media breed uitgemeten gebeuren.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:28 schreef Caland het volgende:
Denk dat ze zich nu alweer scheel lachen bij veronica
Kijkcijferrecordje aanstaande
Idd - en de "storm" is alweer gaan liggen. Zoals altijd met dit soort emotie - dingen. Ineens zijn er weer andere zaken belangrijk en is iedereen teruggekomen tot de orde van de dag.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:28 schreef Caland het volgende:
Ik vond het statement van de voetbalvrouwen wel sterk hoor. Weigeren om interviews te geven aan een programma dat ze toch al nooit interviewde.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:42 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Idd - en de "storm" is alweer gaan liggen. Zoals altijd met dit soort emotie - dingen. Ineens zijn er weer andere zaken belangrijk en is iedereen teruggekomen tot de orde van de dag.
En die voetballers hebben zich nu even helemaal belachelijk gemaakt door die zgn. Boycot. Echt heel triest en vooral kortzichtig. Kansloos.
We Boycotten VINou nou, wat een helden.
dat denk ik toch niet, kijkcijferrecord vandaag misschien wel maar is toch wel een probleem hoor voor de lange termijn als de reclame-inkomsten enorm terug lopenquote:Op maandag 22 juni 2020 10:28 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2020 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik vond het statement van de voetbalvrouwen wel sterk hoor. Weigeren om interviews te geven aan een programma dat ze toch al nooit interviewde.
Gaat niet gebeuren. Zodra de media-luwte is gaan liggen - en dat is nu al zo, komen die adverteerders of 1. terug of 2. er komen wel nieuwe adverteerders voor in de plaats.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat denk ik toch niet, kijkcijferrecord vandaag misschien wel maar is toch wel een probleem hoor voor de lange termijn als de reclame-inkomsten enorm terug lopen
Je onderschat de gevolgen van zo'n boycot nogal heb ik een beetje het idee.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik vond het statement van de voetbalvrouwen wel sterk hoor. Weigeren om interviews te geven aan een programma dat ze toch al nooit interviewde.
Sponsoren die boycotten is wat anders als waar ik het over had namelijk de voetbalvrouwen.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Je onderschat de gevolgen van zo'n boycot nogal heb ik een beetje het idee.
Feit dat sponsors opstappen is natuurlijk pas het begin. Niemand wil daar straks nog wat mee te maken hebben zolang dit de wereld niet uit is. Dat houden ze niet vol.
Nee.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:46 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Zodra de media-luwte is gaan liggen - en dat is nu al zo, komen die adverteerders of 1. terug of 2. er komen wel nieuwe adverteerders voor in de plaats.
Denk je echt dat die reclame-boys terugtrekken? Nee.Die wachten even af en gaan dan weer adverteren. Wat logisch is, want het is totaal onnodig.
Jij overschat de gevolgen van zo'n boycot nogal heb ik een beetje het idee.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Je onderschat de gevolgen van zo'n boycot nogal heb ik een beetje het idee.
Feit dat sponsors opstappen is natuurlijk pas het begin. Niemand wil daar straks nog wat mee te maken hebben zolang dit de wereld niet uit is. Dat houden ze niet vol.
welke reclameboys? wat bedoel je nou, ze trekken zich toch al terug dus wat is logisch?quote:Op maandag 22 juni 2020 10:46 schreef Landgeld het volgende:
Denk je echt dat die reclame-boys terugtrekken? Nee.Die wachten even af en gaan dan weer adverteren. Wat logisch is, want het is totaal onnodig.
Onzin - die associate wordt over 2 weken al niet meer gelegd. Let maar opquote:Op maandag 22 juni 2020 10:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Geen enkel merk wil geassocieerd worden met racisme. Ook al is die claim onterecht gaan ze hun handen er niet aan branden.
Ja, een AANTAL hebben zich teruggetrokken. Voor de buhne. Zo werkt dat.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
welke reclameboys? wat bedoel je nou, ze trekken zich toch al terug dus wat is logisch?
Dit. En over 3 weken zijn die partijnen die nu "opzeggen" ook weer terug. Let maar op;.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:52 schreef Caland het volgende:
Ach, die reclameblokken rond het programma worden wel weer ingevuld door andere partijen. Elan overdrijft weer eens
Dat lijkt mij niet.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:53 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit. En over 3 weken zijn die partijnen die nu "opzeggen" ook weer terug. Let maar op;.
Zeker met het EK volgend jaar staan ze weer in de rij
zo werkt het helemaal niet, ze gebruiken agenten om reclame te boeken en die kijken welke programma's het meest geschikt zijn waar ze tijd inkopen, dus die bedrijven waren helemaal niet direct betrokken maar moeten door de ophef nu wel wat zeggen en vanavond zal je er waarschijnlijk weinig van merken omdat het niet op de dag zelf bepaald wordt maar ruim van te voren geboekt wordt.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:52 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja, een AANTAL hebben zich teruggetrokken. Voor de buhne. Zo werkt dat.
Maar er hebben zich ondertussen ook alweer merken gemeld.
Kijk vanavond maar gewoon - er zit nog genoeg reclame tussen - die blokken zijn niet korter.
Het was namelijk geen racisme. En het grootste deel van NL begrijpt dat ook
Ja, denk ik ook. Wilfred Genee is vaak de aangever. Maar Ruud Gullit heeft met hem gebeld, dus Wilfred zal nu niks meer durven.quote:
VI is volgende week maandag voor het laatst met Wesley Sneijder als waardige afsluiter.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:53 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit. En over 3 weken zijn die partijnen die nu "opzeggen" ook weer terug. Let maar op;.
Zeker met het EK volgend jaar staan ze weer in de rij
jij hebt de afgelopen maanden in een klooster doorgebracht?quote:Op maandag 22 juni 2020 11:14 schreef Vliegbaard het volgende:
Wel lachen wat een paar sponsors en een paar overbetaalde voetballers teweeg kunnen brengen.
Die sponsors die komen vanzelf wel weer terug, hetzij een ander merk.
Die paar overbetaalde voetballers kunnen we toch helemaal niet serieus nemen. Er is er nog nooit een van het veld gestapt vanwege spreekkoren of apengeluiden en nu een vent, nota bene binnen een context, een grap maakt wordt dit compleet uit zijn verband getrokken.
Compleet van de pot gerukt
Ik laat me niet beinvloeden door een paar halve zolen die denken voor de meerderheid te spreken.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij hebt de afgelopen maanden in een klooster doorgebracht?
nee maar doen alsof het uit het niets komt welquote:Op maandag 22 juni 2020 11:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik laat me niet beinvloeden door een paar halve zolen die denken voor de meerderheid te spreken.
Als jij dat een klooster noemt
Daar hebben ze met hun Akwasi-excuses enkele weken terug wel een beetje de schijn tegen.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:46 schreef Ronald het volgende:
Ben benieuwd of er al een soort voorbeschouwing is op radio Veronica straks om 16 uur.
Hij heeft wel gelijk. Jij blijft hangen in dat het nu de ommekeer is. Naiefquote:Op maandag 22 juni 2020 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij hebt de afgelopen maanden in een klooster doorgebracht?
Haha mooi, zo naarstig op zoek naar een splinter in andermans ogen en de complete balk bij jezelf over het hoofd zienquote:Op zondag 21 juni 2020 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee.
https://www.volkskrant.nl(...)us-critici~ba28d6c5/
Want het is het één of het ander? Over naïef gesprokenquote:Op maandag 22 juni 2020 11:52 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Jij blijft hangen in dat het nu de ommekeer is. Naief
Was vorige keren (Renate, homogedoe en dergelijke) eigenlijk ook zo. Weliswaar minder grote relletjes, maar na het kort aankaarten aan tafel gaat men vrolijk weer over tot de orde van de dag.quote:
Sponsors die opstappen zijn natuurlijk geen enkel probleem. Betalen ze gewoon lekker uit eigen zakquote:Op maandag 22 juni 2020 10:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij overschat de gevolgen van zo'n boycot nogal heb ik een beetje het idee.
quote:Op maandag 22 juni 2020 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Sponsors die opstappen zijn natuurlijk geen enkel probleem. Betalen ze gewoon lekker uit eigen zak.
Wat een god ben jij toch ook hè.
Dat ligt er volledig aan wat ze aan reputatieschade kunnen indammen de laatste twee afleveringen.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:52 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Onzin - die associate wordt over 2 weken al niet meer gelegd. Let maar op
Er zijn gewoon weer nieuwe makers.
Ik denk niet dat ze veel kijkers verliezen en dat is toch wel eerste criterium. Het tweede is of ze de reclame-inkomsten op peil kunnen houden.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ligt er volledig aan wat ze aan reputatieschade kunnen indammen de laatste twee afleveringen.
Dit is wel vrij serieus namelijk.
dat laatste is inderdaad even afwachtenquote:Op maandag 22 juni 2020 12:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze veel kijkers verliezen en dat is toch wel eerste criterium. Het tweede is of ze de reclame-inkomsten op peil kunnen houden.
Veel te veel inmenging/chantage inderdaad.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
https://wnl.tv/2020/06/22(...)-waaien-uit-amerika/
Humorpolitie, overgewaaid uit Amerika. Adverteerders bellen was in Amerika al jaren gangbaar. moeten we niet willen hier.
prachtig samengevat.
Eensquote:Op maandag 22 juni 2020 12:37 schreef Heeinz het volgende:
Ik kijk ook al enige tijd geen hele uitzendingen meer op tv (voornamelijk YouTube fragmenten) maar ik ga er vanavond wel even goed voor zitten
Stelletje gloryhunters. Successupporters. En als VI straks gewoon weer een anonieme middenmotor is, laat je de club weer in de steek en ga je weer Studio Voetbal kijken. Gadverdamme.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:37 schreef Heeinz het volgende:
Ik kijk ook al enige tijd geen hele uitzendingen meer op tv (voornamelijk YouTube fragmenten) maar ik ga er vanavond wel even goed voor zitten
Formule 1, elk rondje is andersquote:Op maandag 22 juni 2020 12:46 schreef HerrFritz het volgende:
In mijn geval, kijk ik eigenlijk nul tv, alleen F1 via ziggo op de app en dan op youtube de hoogtepunten van VI. Studio voetbal heb ik nog nooit gezien, gaat ook nooit gebeuren ook
Gewoon alleen tv aanzetten om White supremacy kracht bij te zetten toch?quote:Op maandag 22 juni 2020 12:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Stelletje gloryhunters. Successupporters. En als VI straks gewoon weer een anonieme middenmotor is, laat je de club weer in de steek en ga je weer Studio Voetbal kijken. Gadverdamme..
quote:Op maandag 22 juni 2020 12:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Stelletje gloryhunters. Successupporters. En als VI straks gewoon weer een anonieme middenmotor is, laat je de club weer in de steek en ga je weer Studio Voetbal kijken. Gadverdamme..
Ja je kunt ook merken dat Wilfred wel iets te verliezen heeft in tegenstelling tot Johan. Johan ligt er volgens mij niet meer wakker van als het programma verdwijnt en Rene tot op zekere hoogte ook niet. Al is Rene wel zo autistisch dat hij die 1 a 2 avonden per week wel goed kan gebruiken om nog een reden hebben het huis te verlaten.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar hebben ze met hun Akwasi-excuses enkele weken terug wel een beetje de schijn tegen.
mwah voor Gijpie is dit naast zijn schnabbels wel 70% van zijn inkomen denk ik. Makkelijk verdiend in ieder gevalquote:Op maandag 22 juni 2020 13:42 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ja je kunt ook merken dat Wilfred wel iets te verliezen heeft in tegenstelling tot Johan. Johan ligt er volgens mij niet meer wakker van als het programma verdwijnt en Rene tot op zekere hoogte ook niet. Al is Rene wel zo autistisch dat hij die 1 a 2 avonden per week wel goed kan gebruiken om nog een reden hebben het huis te verlaten.
Genee is juist degene die de onderwerpen naar voren brengt, en de keuze van zijn onderwerpen is alleen maar in de hoop het maximale aan reclamebudgetten binnen te harken.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:42 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ja je kunt ook merken dat Wilfred wel iets te verliezen heeft in tegenstelling tot Johan. Johan ligt er volgens mij niet meer wakker van als het programma verdwijnt en Rene tot op zekere hoogte ook niet. Al is Rene wel zo autistisch dat hij die 1 a 2 avonden per week wel goed kan gebruiken om nog een reden hebben het huis te verlaten.
Wat zeiden ze dan?quote:Op maandag 22 juni 2020 11:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar hebben ze met hun Akwasi-excuses enkele weken terug wel een beetje de schijn tegen.
ja maar Gijp is bijna 60, die heeft wel genoeg gegraaid de laatste jaren om zich geen zorgen meer te hoeven maken over geld.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
mwah voor Gijpie is dit naast zijn schnabbels wel 70% van zijn inkomen denk ik. Makkelijk verdiend in ieder gevaloverigens zal hij financieel al wel op het droge zijn.
Sorry, vanavond gaat deze gloryhunter ook kijken. En pak gelijk de aflevering met Sneijder ook meequote:Op maandag 22 juni 2020 12:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het zou mij erg verbazen als hij een knieval maakt. Ik verwacht een vlammend betoog van Johan over de ophef en massahysterie. En Wilfred die zal inderdaad wel wat terugkrabbelen.quote:
En daar schuilt ook het gevaar nu het maatschappelijk debat zo is gepolariseerd. Adverteerders heulen mee met de deugmiepen terwijl Derksen zich wsl. nog verder zal ingraven in zn eigen gelijk en daarmee een gevaar vormt voor zn eigen programma.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:15 schreef Kamover het volgende:
[..]
Het zou mij erg verbazen als hij een knieval maakt. Vooral over de ophef en massahysterie
Dat bedoel ik, hij heeft er het hele weekend op kunnen broeden.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:15 schreef Kamover het volgende:
[..]
Het zou mij erg verbazen als hij een knieval maakt. Ik verwacht een vlammend betoog van Johan over de ophef en massahysterie. En Wilfred die zal inderdaad wel wat terugkrabbelen.
Zelfs op Ad.nl was ca. 70% van de respondenten tegen de boycot van oranje. De schreeuwers regerenquote:Op maandag 22 juni 2020 14:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Als 80% van de mensen die op het onderzoek van Telegraaf reageren, vinden dat die grap van Johan wel moet kunnen, dan zie je hoe groot de groep mensen is die door de huidige media niet worden vertegenwoordigd.
Als Johan zijn brilletje opzet, weet je dat het menens wordt.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hij heeft er het hele weekend op kunnen broeden.
quote:Op maandag 22 juni 2020 08:46 schreef RipCity het volgende:
INVULLEN ALLEMAAL!
https://www.telegraaf.nl/(...)onica-inside-terecht
Ingevuldquote:Op maandag 22 juni 2020 08:46 schreef RipCity het volgende:
INVULLEN ALLEMAAL!
Dan zou ik voor de rest van mijn leven niet meer bijkomen van het lachen.quote:
Precies dit.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:43 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik denk dat we blij mogen zijn met een persoonlijkheid als Johan.
Niet dat ik hem als held beschouw maar de afgelopen weken is hij echt een van de weinigen (op tv) die gewoon nuchter blijft en zich niets aantrekt van wat anderen van hem zouden kunnen vinden.
Het zou echt het einde van de vrijheid van meningsuiting zijn als VI hier aan onder door gaat. De kracht van het programma is eigenlijk altijd al geweest dat het een soort weerwoord was.
Waar allerlei talkshows een beeld weg willen zetten welke totaal niet strookt met de gedachtegang van de gemiddelde Nederlander spreken zij vaak wel gewoon uit wat er in den lande gedacht wordt.
Of dat persé goed of fout is laat ik even in het midden. Zo'n grap in deze tijd is natuurlijk verre van handig maar Johan heeft meermaals laten blijken alles behalve een racist te zijn.
Dat het hem nu wordt verweten geeft alleen maar aan in wat voor wereld we op het moment leven... En dat is echt geen vooruitgang.
wel eens maar de mensen die hem verwijten een racist te zijn is ook maar een klein groepjequote:Op maandag 22 juni 2020 14:43 schreef Vliegbaard het volgende:
Niet dat ik hem als held beschouw maar de afgelopen weken is hij echt een van de weinigen (op tv) die gewoon nuchter blijft en zich niets aantrekt van wat anderen van hem zouden kunnen vinden.
Het zou echt het einde van de vrijheid van meningsuiting zijn als VI hier aan onder door gaat. De kracht van het programma is eigenlijk altijd al geweest dat het een soort weerwoord was.
Waar allerlei talkshows een beeld weg willen zetten welke totaal niet strookt met de gedachtegang van de gemiddelde Nederlander spreken zij vaak wel gewoon uit wat er in den lande gedacht wordt.
Of dat persé goed of fout is laat ik even in het midden. Zo'n grap in deze tijd is natuurlijk verre van handig maar Johan heeft meermaals laten blijken alles behalve een racist te zijn.
Dat het hem nu wordt verweten geeft alleen maar aan in wat voor wereld we op het moment leven... En dat is echt geen vooruitgang.
Je ziet aan alles dat wij de kant van Amerika op bewegen. Dus als je straks een liedje meezingt en het woordje n*gger meezingt een groot probleem hebt.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:43 schreef Vliegbaard het volgende:
Mooi verwoord. Bovendien zitten mensen al tijden met een vergrootglas in de hand te wachten op een misplaatste opmerking/grap, om vervolgens selectief verontwaardigd te zijn.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:43 schreef Vliegbaard het volgende:
juist!quote:Op maandag 22 juni 2020 14:43 schreef Vliegbaard het volgende:
Jeroen Grueter durft al niets meer te zeggen... en de witte Chinees is weer het heilige boontje... Qatar mag Je niet noemen want het is nog heel ver weg....twitter:weddenopsport twitterde op maandag 22-06-2020 om 15:23:29Voetbaljournalist @Jeroen_Grueter durft zich niet meer uit te spreken in racisme discussie. https://t.co/F47KD5tsmh #VeroncaInside #VI #Derksen reageer retweet
Het zijn een stel sluipmoordenaren bij elkaar.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
juist!
al dat overdreven gedoe bij die keurig nette talkshows zonder enige kritische vraag. dat was gewoon een soort reclame.
Beau leek bijna op BusinessClass van Harry Mens.
Done en als toelichting gezegd dat het hysterisch gedoe is.quote:Op maandag 22 juni 2020 08:46 schreef RipCity het volgende:
INVULLEN ALLEMAAL!
WAAROM BEN JE ZO AAN HET SCHREEUWEN?!?quote:Op maandag 22 juni 2020 15:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Beau leek bijna op BusinessClass van Harry Mens.
Ik mis een persoonlijkheid als Jinek die zelf bij machte is te bepalen welke toon er aan tafel gevoerd wordt.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:35 schreef The_Verve het volgende:
[..]
WAAROM BEN JE ZO AAN HET SCHREEUWEN?!?
Amen.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:43 schreef Vliegbaard het volgende:
Kan me niet voorstellen dat hij weg gaat. Dan stop ik na 10 jaar met kijkenquote:Op maandag 22 juni 2020 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Amen.
Zou het eeuwig zonde vinden als Johan hierdoor weg zou gaan.
Ik zie Johan later gewoon keertje per maand langs komen.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij weg gaat. Dan stop ik na 10 jaar met kijken
die sterft in het harnasquote:Op maandag 22 juni 2020 15:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie Johan later gewoon keertje per maand langs komen.
Dit inderdaad, net feyenoord supportersquote:Op maandag 22 juni 2020 12:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2020 12:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik kijk allebei en nu? Al heb ik het gisteren afgezet, ik kan niet tegen Edgar Davids.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |