zo werkt het helemaal niet, ze gebruiken agenten om reclame te boeken en die kijken welke programma's het meest geschikt zijn waar ze tijd inkopen, dus die bedrijven waren helemaal niet direct betrokken maar moeten door de ophef nu wel wat zeggen en vanavond zal je er waarschijnlijk weinig van merken omdat het niet op de dag zelf bepaald wordt maar ruim van te voren geboekt wordt.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:52 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja, een AANTAL hebben zich teruggetrokken. Voor de buhne. Zo werkt dat.
Maar er hebben zich ondertussen ook alweer merken gemeld.
Kijk vanavond maar gewoon - er zit nog genoeg reclame tussen - die blokken zijn niet korter.
Het was namelijk geen racisme. En het grootste deel van NL begrijpt dat ook
Ja, denk ik ook. Wilfred Genee is vaak de aangever. Maar Ruud Gullit heeft met hem gebeld, dus Wilfred zal nu niks meer durven.quote:
VI is volgende week maandag voor het laatst met Wesley Sneijder als waardige afsluiter.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:53 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit. En over 3 weken zijn die partijnen die nu "opzeggen" ook weer terug. Let maar op;.
Zeker met het EK volgend jaar staan ze weer in de rij
jij hebt de afgelopen maanden in een klooster doorgebracht?quote:Op maandag 22 juni 2020 11:14 schreef Vliegbaard het volgende:
Wel lachen wat een paar sponsors en een paar overbetaalde voetballers teweeg kunnen brengen.
Die sponsors die komen vanzelf wel weer terug, hetzij een ander merk.
Die paar overbetaalde voetballers kunnen we toch helemaal niet serieus nemen. Er is er nog nooit een van het veld gestapt vanwege spreekkoren of apengeluiden en nu een vent, nota bene binnen een context, een grap maakt wordt dit compleet uit zijn verband getrokken.
Compleet van de pot gerukt
Ik laat me niet beinvloeden door een paar halve zolen die denken voor de meerderheid te spreken.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij hebt de afgelopen maanden in een klooster doorgebracht?
nee maar doen alsof het uit het niets komt welquote:Op maandag 22 juni 2020 11:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik laat me niet beinvloeden door een paar halve zolen die denken voor de meerderheid te spreken.
Als jij dat een klooster noemt
Daar hebben ze met hun Akwasi-excuses enkele weken terug wel een beetje de schijn tegen.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:46 schreef Ronald het volgende:
Ben benieuwd of er al een soort voorbeschouwing is op radio Veronica straks om 16 uur.
Hij heeft wel gelijk. Jij blijft hangen in dat het nu de ommekeer is. Naiefquote:Op maandag 22 juni 2020 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij hebt de afgelopen maanden in een klooster doorgebracht?
Haha mooi, zo naarstig op zoek naar een splinter in andermans ogen en de complete balk bij jezelf over het hoofd zienquote:Op zondag 21 juni 2020 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee.
https://www.volkskrant.nl(...)us-critici~ba28d6c5/
Want het is het één of het ander? Over naïef gesprokenquote:Op maandag 22 juni 2020 11:52 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Jij blijft hangen in dat het nu de ommekeer is. Naief
Was vorige keren (Renate, homogedoe en dergelijke) eigenlijk ook zo. Weliswaar minder grote relletjes, maar na het kort aankaarten aan tafel gaat men vrolijk weer over tot de orde van de dag.quote:
Sponsors die opstappen zijn natuurlijk geen enkel probleem. Betalen ze gewoon lekker uit eigen zakquote:Op maandag 22 juni 2020 10:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij overschat de gevolgen van zo'n boycot nogal heb ik een beetje het idee.
quote:Op maandag 22 juni 2020 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Sponsors die opstappen zijn natuurlijk geen enkel probleem. Betalen ze gewoon lekker uit eigen zak.
Wat een god ben jij toch ook hè.
Dat ligt er volledig aan wat ze aan reputatieschade kunnen indammen de laatste twee afleveringen.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:52 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Onzin - die associate wordt over 2 weken al niet meer gelegd. Let maar op
Er zijn gewoon weer nieuwe makers.
Ik denk niet dat ze veel kijkers verliezen en dat is toch wel eerste criterium. Het tweede is of ze de reclame-inkomsten op peil kunnen houden.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ligt er volledig aan wat ze aan reputatieschade kunnen indammen de laatste twee afleveringen.
Dit is wel vrij serieus namelijk.
dat laatste is inderdaad even afwachtenquote:Op maandag 22 juni 2020 12:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze veel kijkers verliezen en dat is toch wel eerste criterium. Het tweede is of ze de reclame-inkomsten op peil kunnen houden.
Veel te veel inmenging/chantage inderdaad.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
https://wnl.tv/2020/06/22(...)-waaien-uit-amerika/
Humorpolitie, overgewaaid uit Amerika. Adverteerders bellen was in Amerika al jaren gangbaar. moeten we niet willen hier.
prachtig samengevat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |