Geen foodreview dus niet geklikt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:48 schreef Zipportal het volgende:
Braddie heeft een populair onderwerpen gekozen dat trekt ook andere mensen aan in de comments.
@:caland
Ik kan er ook niks aan doen dat ik geboren ben in achtergesteld gebiedquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze man is een frietaanhanger.
[ afbeelding ]
Roddelproat niveauquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:48 schreef Zipportal het volgende:
Braddie heeft een populair onderwerpen gekozen dat trekt ook andere mensen aan in de comments.
@:caland
Ik steek liever mijn kop in het zand !!!quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou wel anders piepen als je in de randstad woonde.
Iedereen mag van mij zelf bepalen welke OP hij of zij kiest.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Onlogisch is voor want hij knikkert indirect ook DonRaja eruit.
OP moet terug.
@:Coco.
Doe dat. Lekker lang.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik steek liever mijn kop in het zand !!!
Eensquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik steek liever mijn kop in het zand !!!
[..]
Iedereen mag van mij zelf bepalen welke OP hij of zij kiest.
Jeetje.quote:
Lijkt me ook, die wonen tussen de koeien waar de enige ervaring ermee is als Beppe zegt, 'k doe vandaag mar'n rok aanquote:Op woensdag 17 juni 2020 14:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan ook eens buiten kijken.
Oh wacht, jij woont in de provincie waar dat probleem totaal niet speelt.
Humor is niet echt jouw ding hé?quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt me ook, die wonen tussen de koeien waar de enige ervaring ermee is als Beppe zegt, 'k doe vandaag mar'n rok aan
Daar heb ik bij jou nog nooit last van gehad.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ook slechte flauwe grappen kunnen iets van een glimlach tevoorschijn toveren
Ik zie hem Dave ook nog wel opeten.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:32 schreef Buitendam het volgende:
Godverdomme he. Bradge maakt gehakt van Dave Roelvink
wie en wie?quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:32 schreef Buitendam het volgende:
Godverdomme he. Bradge maakt gehakt van Dave Roelvink
Tenzij je besluit een blik Zwagerman knakworsten besluit te kopen. Dan had je toch liever gehad dat je eerst de review had gezien!quote:
Stiekem wil Braddie, net als dat grietje met rijke ouders eerder in de jacuzzi deed, de knakworst van Dave reviewen denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij je besluit een blik Zwagerman knakworsten besluit te kopen. Dan had je toch liever gehad dat je eerst de review had gezien!
Deze zin loopt niet heel lekker.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stiekem wil Braddie, net als dat grietje met rijke ouders eerder in de jacuzzi deed, de knakworst van Dave reviewen denk ik
Smakelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:57 schreef Caland het volgende:
Ik eet een bak magere kwark (ah winkelmerk)
Dit even ter info.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij je besluit een blik Zwagerman knakworsten besluit te kopen. Dan had je toch liever gehad dat je eerst de review had gezien!
TILBURGEDquote:TILBURG - Een 34-jarige vrouw uit het Brabantse Veldhoven is dinsdagmiddag in een filiaal van een supermarkt in Tilburg ’compleet door het lint gegaan’, meldt de politie. Dat gebeurde nadat ze op diefstal was betrapt. Ze mepte in beschonken toestand een winkelmedewerkster en een agent in het gezicht.
De vrouw was op heterdaad betrapt op een winkeldiefstal in een supermarkt op het Tilburgse Frans van Spaendonckplein. De politie kreeg een melding dat de vrouw zich ’erg vervelend’ gedroeg. Terwijl de agenten onderweg waren, deed de winkel alsnog een spoedverzoek om hulp omdat de vrouw slaags was geraakt met een medewerkster. „Agenten gingen daarop met zwaailicht en sirene ter plaatse. Een van agenten pakte de verdachte die zich hevig verzette vast. Hij kreeg van haar op dat moment een klap tegen zijn rechteroog.”
De agent wist, ondanks een stekende pijn in zijn oog, de vrouw te overmeesteren en naar buiten te brengen. De vrouw bleek onder invloed van alcohol te zijn. „Ze wilde zonder te betalen met knakworstjes en twee blikjes bier naar buiten lopen. Ze werd tegengehouden door een medewerkster die daarna door haar ook in het gezicht werd geslagen”, meldt de politie.
Dat jij zinnen maakt die ongeveer hetzelfde lopen als Lucille Werner lijkt mij meer jouw probleem maar soit.quote:
Dat hij blijkbaar moeilijk voor jou te volgen is, betekent niet dat de zin niet OK is.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat jij zinnen maakt die ongeveer hetzelfde lopen als Lucille Werner lijkt mij meer jouw probleem maar soit.
Ik weet het!quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat stond hier?
@:onlogisch
[ afbeelding ]
Ik dacht dat @Caland actueel nieuws had gepost, niet iets van gisteren, dus zette een vraagteken bij jouw 'dinsdagmiddag'quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat stond hier?
@:onlogisch
[ afbeelding ]
hij dacht dat @Caland actueel nieuws had gepost, niet iets van gisteren, dus zette hij een vraagteken bij jouw 'dinsdagmiddag'quote:
Het is niet moeilijk te volgen maar het leest gewoon niet lekker weg. Doe een beetje je best.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat hij blijkbaar moeilijk voor jou te volgen is, betekent niet dat de zin niet OK is.
Sorry.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:17 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie het nou nog steeds over die zin
Godverdomme zeg
Ik had deze zin anders geformuleerd, maar goed.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Sowieso irritant als je denkt dat, je een tussenzinnetje moet stoppen, in elke zin.
Pokémonquote:
Je moet in dit spel foto's maken van die beestjes? Is dat het doel?quote:
Heb je American Psycho al uit? (ik heb het boek inmiddels besteld)quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had deze zin anders geformuleerd, maar goed.
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je moet in dit spel foto's maken van die beestjes? Is dat het doel?
glimlachquote:F-Side naar rechter om de tyfus voor Sneijder af te dwingen
De F-Side daagt Wesley Sneijder voor de rechter. De harde kern van Ajax-supporters eist dat de oud-speler de tyfus krijgt.
“In ons schrijven van maandag 15 juni jongstleden hebben wij duidelijk kenbaar gemaakt dat de heer Sneijder persona non grata was in Amsterdam. Het was hem niet toegestaan zich boven de N201 te vertonen, op straffe van de tyfus”, schrijft de F-Side in een nieuwe verklaring. “Nu de heer Sneijder blijkens een video zich niet aan genoemde voorwaarden heeft gehouden, rest ons geen andere optie dan betreffende straf via de rechter af te dwingen.”
Jij hebt geen jeugd gehad.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je moet in dit spel foto's maken van die beestjes? Is dat het doel?
Misschien heeft @Muskusboktor57 nog een literaire boekentip voor je in plaats van alleen voetbalboekjesproza waar alles lekker wegleest.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk te volgen maar het leest gewoon niet lekker weg. Doe een beetje je best.
Weinig tijd gehad om verder te lezen, maar zondag in de trein naar mijn ouders gaat het boek mee.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je American Psycho al uit? (ik heb het boek inmiddels besteld)
Ik bewaar het voor de vakantie.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Weinig tijd gehad om verder te lezen, maar zondag in de trein naar mijn ouders gaat het boek mee.
Nou dan koop je het toch nietquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In mijn tijd moest je ze vangen en vechten. Foto's maken lijkt me nou niet echt leuk.
(lol)twitter:ADnl twitterde op woensdag 17-06-2020 om 16:42:17Het beeld is besmeurd met rode verf en op de sokkel van het beeld is ‘racist’ geschreven. https://t.co/EixolvoZ37 reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:46 schreef Caland het volgende:
(lol)twitter:ADnl twitterde op woensdag 17-06-2020 om 16:42:17Het beeld is besmeurd met rode verf en op de sokkel van het beeld is ‘racist’ geschreven. https://t.co/EixolvoZ37 reageer retweet
quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:46 schreef Caland het volgende:
Zo druk dat je er heel kut van gaat spellen zo te lezen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:54 schreef Caland het volgende:
Ik ben vandaag voor de verandereing (redelijk druk) aan het werk dus krijg niet alles mee
Sorry boys.
Zal erop letten voortaan
Ik moet van vrijdag t/m woensdag werken. Wanbeleid.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:54 schreef Caland het volgende:
Ik ben vandaag voor de verandereing (redelijk druk) aan het werk dus krijg niet alles mee
Sorry boys.
Zal erop letten voortaan
Ik had het nog niet gezien, dus bedankt voor je informatieve post Caland.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:54 schreef Caland het volgende:
Sorry boys.
Zal erop letten voortaan
Deukkieplaatjesgoatquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:55 schreef Caland het volgende:
Het is niet mijn dag vandaag.
Gelukkig is zaagmans al voorbij gekomen
quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:54 schreef Zipportal het volgende:
Bol.comGod.
https://www.instagram.com/p/CBfn_LCBDxw/
Het is nog prilquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:scrummie2.1 (als je zijn naam niet eens weet is de vriendschap ook niet heel sterk)
Goed goed, bijna vakantie daar kijk ik wel naar uit. (hoewel ik betwijfel of ik veel ga doen)quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitstekend Pablo. En hoe is het met jou?
Nice. Ik moet ook nog een maandje en dan heb ik vakantie. Misschien nog wat last-minute, maar ik betwijfel het.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed goed, bijna vakantie daar kijk ik wel naar uit. (hoewel ik betwijfel of ik veel ga doen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan misschien een paar dagen weg maar niets bijzonders.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Ik moet ook nog een maandje en dan heb ik vakantie. Misschien nog wat last-minute, maar ik betwijfel het.
Jouw probleemquote:
Goedquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Hoe staat de verbouwing/verhuizing ervoor?
quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)chtergrond~b8c66ca9/
@:calandDit werkt niet. Een mention aanbrengen nadat je de post hebt geplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@GGMM check deze amateur.
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:42 schreef onlogisch het volgende:
Komt er nog een housewarming? (En word ik uitgenodigd????)
Ik zit dat verhaal van Yvonne met stijgende verbazing te lezen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit werkt niet. Een mention aanbrengen nadat je de post hebt geplaatst.
@:GGMM check deze amateur.
Ach ja. Ieder zijn ding toch. Soms lijkt het me nog wel eens leuk om een keer drugs te gebruiken. Maar dan denk ik snel ; Ik ben geen 18 meer. En geen tokkie.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit dat verhaal van Yvonne met stijgende verbazing te lezen.
Als moeder van 45 met twee pubers al minimaal 3x drugs gebruikt hebben in deze periode, zelfs in een vakantiewoning want de puberende kinderen kwamen vorige keer beneden toen ze nog zaten te trippen vind ik toch vrij apart gedrag.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja. Ieder zijn ding toch. Soms lijkt het me nog wel eens leuk om een keer drugs te gebruiken. Maar dan denk ik snel ; Ik ben geen 18 meer. En geen tokkie.
@:Caland
Staat genoteerd maat.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
Die zin loopt verder ook niet heel goed maar het punt staat. En anders niks.
vraag dan.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je uit de APP bent. Ik had een vraag voor je.
Welk verhaalquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit dat verhaal van Yvonne met stijgende verbazing te lezen.
Ik vraag enkel je mening makker.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Ik zeg enkel ; ieder zijn of haar ding.
En al vroeg bejaard.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja. Ieder zijn ding toch. Soms lijkt het me nog wel eens leuk om een keer drugs te gebruiken. Maar dan denk ik snel ; Ik ben geen 18 meer. En geen tokkie.
@:Caland
Is dat Yvonne van FOK!?quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)chtergrond~b8c66ca9/
Ik heb geen flauw idee hoe oud of jong yvonne is.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die lijkt mij ouder dan 45. @:yvonne
Ze heeft op twitter een foto, minimaal 50+.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe oud of jong yvonne is.
Tarado's doelgroep.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze heeft op twitter een foto, minimaal 50+.
Better Call Saul.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand nog een aanrader op Netflix? (film of serie)
Ja genot.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Serieuze suggestie mocht je hem nog niet hebben gezien: Dark. Nu nog 2 seizoenen, deze of volgende week het 3e en laatste seizoen beschikbaar.
Ga klagen in het FB topic dan. Niet hier.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:Bolasie
VBL / Veronica Inside #1884: Luukgod
Hier heeft Bolasie toch niks verkeerd gezegd?
Volgens mij is Onlogisch fan van Anouk.
Iedereen zit toch hier. FB is altijd zo'n act. Dan wordt er voor de schermen weer netjes gedaan.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ga klagen in het FB topic dan. Niet hier.
Dat ja, altijd dat kansloze gedoe hier.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik schreef iets over Anouk en donkergekleurde piemels. Dat mag niet.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Lukaku?quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik schreef iets over Anouk en donkergekleurde piemels. Dat mag niet.
Is ook erg racistischquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik schreef iets over Anouk en donkergekleurde piemels. Dat mag niet.
VBL FB is een parodie op FB topics.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De mods en admins zijn allemaal marionetten van Sorosquote:Op woensdag 17 juni 2020 19:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Noem in je bedplassen maar niets :Squote:Op woensdag 17 juni 2020 19:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Bedplassenquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Noem in je bedplassen maar niets :S
Echt nietquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De mods en admins zijn allemaal marionetten van Soros
Goedenavond.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet![]()
En hoi! Goedenavond allen
Ik perensapquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goedenavond.
Wat toevallig, ik drink net koffie.
@Wereldgozerquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goedenavond.
Wat toevallig, ik drink net koffie.
Heb je ook koikarpers?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:41 schreef DonRaja het volgende:
Ik schijn kikkers in mijn vijver te hebben. Die beesten maken echt een tyfuslawaai.
Nee, ik heb gewone visjes. Die dienen als voer voor vogels en buurtkatten blijkbaar.quote:
quote:
Ik was wel van plan die te gaan kijken. @GGMM zou hem op basis van de imdb score overslaan denk ik (6.6).quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan The Woods al gezien? krijgt lovende recensies. (gebaseerd op boek van dezelfde schrijver als 'safe' en 'the stranger')
Ach het is maar 6 afleveringen dus ik ga het wel een kans geven. AD (@onlogisch) geeft het 5/5.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik was wel van plan die te gaan kijken. @:GGMM zou hem op basis van de imdb score overslaan denk ik (6.6).
Dit is ElsPVV oidquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie is dit en wat moeten wij hiermee?
Misschien lage scores van mensen die het niet goed genoeg verfilmd vinden. Als je het boek niet hebt gelezen zal er wel geen probleem zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach het is maar 6 afleveringen dus ik ga het wel een kans geven. AD (@:onlogisch) geeft het 5/5.
Oh die maakt ook altijd leuke gedichtjes. Zou wel raken.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is ElsPVV oid
Heeft altijd bijzonder oninteressante meningen op twitter
Blijkbaar houdt het je heel erg bezig.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is ElsPVV oid
Heeft altijd bijzonder oninteressante meningen op twitter
quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
In De Oekraïne wordt er ook weer gevoetbald
Gelachen
Prima feelgoodtv van Feyenoord, Steven is een lieve jongen.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 17-06-2020 om 19:08:13'Juist vanwege de herinneringen aan mijn vader, kan het fijn zijn om weer naar De Kuip te gaan...'
#WeBlijvenNuGaan https://t.co/EmGRj0Gtum reageer retweet
quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van die bewegende tribunes bij Nap-Juv.
Gezien ja. Niet zo cringe als verwacht die filmpjesquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Prima feelgoodtv van Feyenoord, Steven is een lieve jongen.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 17-06-2020 om 19:08:13'Juist vanwege de herinneringen aan mijn vader, kan het fijn zijn om weer naar De Kuip te gaan...'
#WeBlijvenNuGaan https://t.co/EmGRj0Gtum reageer retweet
Trots op je maat.quote:
Uh, waarom is het niet Elsfvd?quote:
Genotquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
In De Oekraïne wordt er ook weer gevoetbald
Gelachen
Nee jij bentquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet![]()
En hoi! Goedenavond allen
Nog niet, klinkt wel primaquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan The Woods al gezien? krijgt lovende recensies. (gebaseerd op boek van dezelfde schrijver als 'safe' en 'the stranger')
Laat die regio maar afzinkenquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Blijkbaar regent het 2k hard in oost Brabant.
@:lange_lans hoe is het daar?
Tilburg valt eigenlijk wel mee.
Dat heb ik dan ook gedaanquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je net zo goed kunnen sporten.
Lui varken.
Arnie is boos.twitter:arniehardcore twitterde op woensdag 17-06-2020 om 19:42:04@MinPres eey moghoool gaaa je gvd weeeer gewoon normaaal doen en niks met ander halve meter samen leving reageer retweet
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Arnie is boos.twitter:arniehardcore twitterde op woensdag 17-06-2020 om 19:42:04@:MinPres eey moghoool gaaa je gvd weeeer gewoon normaaal doen en niks met ander halve meter samen leving reageer retweet
Hier heeft ie wel gewoon een punt.twitter:arniehardcore twitterde op woensdag 17-06-2020 om 19:45:35@MinPres en nederland ook gewooon weeer voetballen neeem voorbeeel aaan duitsland engeland spanje italia gaaan wel door met voetballen clups gaan de klote kappers zakken hardcore feeesten ook sex clubs ook en gaaa zo maaar door reageer retweet
Dat hele account is vrij bijzonder.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]Hier heeft ie wel gewoon een punt.twitter:arniehardcore twitterde op woensdag 17-06-2020 om 19:45:35@:MinPres en nederland ook gewooon weeer voetballen neeem voorbeeel aaan duitsland engeland spanje italia gaaan wel door met voetballen clups gaan de klote kappers zakken hardcore feeesten ook sex clubs ook en gaaa zo maaar door reageer retweet
Of juist niet
twitter:arniehardcore twitterde op zondag 14-06-2020 om 15:15:02@Whites_Rdam hij moet ze muil huowe die abtolatklep op zouten net zo eng mens aLS HALSEMA reageer retweet
Hier wil ik voor de rest niks mee zeggen, hoor.twitter:arniehardcore twitterde op woensdag 27-12-2017 om 21:02:13@Babe_Mandy Mop wil je me toevoegen op Snapchat Arniehardcore 9 reageer retweet
Voetbal in de scquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
Pingels bij NAP-JUV. (voor de liefhebber)
Niet normaal.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Blijkbaar regent het 2k hard in oost Brabant.
@:lange_lans hoe is het daar?
Tilburg valt eigenlijk wel mee.
Je bedoelt: Straten wit?quote:Op donderdag 18 juni 2020 07:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun je ons een uitgebreidere update geven?
Heb je schade? Bomen omgewaaid? Straten blank?
Ja.quote:Op donderdag 18 juni 2020 07:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun je ons een uitgebreidere update geven?
Heb je schade? Bomen omgewaaid? Straten blank?
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op donderdag 18-06-2020 om 07:49:38Er gaat iets mis zoveel politie brandweer ambulances https://t.co/9VG18IW5cB reageer retweet
Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 18 juni 2020 08:07 schreef Caland het volgende:
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op donderdag 18-06-2020 om 07:49:38Er gaat iets mis zoveel politie brandweer ambulances https://t.co/9VG18IW5cB reageer retweet
Liever deze maatquote:Op donderdag 18 juni 2020 08:36 schreef JanCees het volgende:
https://petities.nl/petit(...)szoon-coen?locale=nl
Graag tekenen boys
Zeker.quote:Op donderdag 18 juni 2020 08:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitgebreide toelichting maat
Leuke kermis ja, getekend.quote:Op donderdag 18 juni 2020 08:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liever deze maat
https://petities.nl/petitions/behoud-polderse-kermis?locale=nl
Wtf, gewoon een (prima) block. Niks bijzonders.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:42 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland https://twitter.com/TheCruyffWay/status/1273364669923803137
stukje van gekeken slaapverwekkend, gelukkig meteen penalties na 90 minutenquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:42 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:42 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
stukje van gekeken slaapverwekkend, gelukkig meteen penalties na 90 minuten
2de golf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel goede fissa daar gisteren
@:kyran
NL loopt achter maar dat komt ook door de KNVB, zeiken werkt blijkbaarquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:48 schreef JanCees het volgende:
met voetbaltraining mag je dus geen partijen maar je mag wel een rondo doen
#rutterotop #wanbeleid
partijen is eigenlijk het leukste maar nu moet je uur lang afrondoefeningen enzo doenquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
NL loopt achter maar dat komt ook door de KNVB, zeiken werkt blijkbaar
Misschien straks wel, nu je er op gaat trainen!quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
partijen is eigenlijk het leukste maar nu moet je uur lang afrondoefeningen enzo doen
en dat kunnen wij helemaal niet
Ik moet zeggen na een halfuur op doel schieten gaat het wel iets beterquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Misschien straks wel, nu je er op gaat trainen!
Immers, oefening baart kunst!!!!!!!!!!
Ik heb Atlético vijf goals zien maken en dat in een uitduel. Dat de stijl van de tegenstander ermee te maken had, laat ik dan even terzijde.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
stukje van gekeken slaapverwekkend, gelukkig meteen penalties na 90 minuten
Ik ga volgend seizoen weer een <12 team trainen, die vinden dat meestal wel het leukst.quote:Op donderdag 18 juni 2020 09:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik moet zeggen na een halfuur op doel schieten gaat het wel iets beter
ja dat was even een misrekening van mijn kant, Atletico en veel scorenquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb Atlético vijf goals zien maken en dat in een uitduel. Dat de stijl van de tegenstander ermee te maken had, laat ik dan even terzijde.
het is ook wel leuk maar niet een hele training langquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga volgend seizoen weer een <12 team trainen, die vinden dat meestal wel het leukst.
Nee @:ggmm je mag geen assistent worden.
Toch nog wel goed nieuws dan, wel vaag van die rechterkant.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Update pa: MRI scan was 100% goed, dus toch geen herseninfarct. Nu naar KNO arts voor verdere onderzoeken. Extra klacht gekregen; rechterhelft gezicht helemaal doof. #raadsels
Bedankt voor de update, voorlopig goed nieuws dus.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Update pa: MRI scan was 100% goed, dus toch geen herseninfarct. Nu naar KNO arts voor verdere onderzoeken. Extra klacht gekregen; rechterhelft gezicht helemaal doof. #raadsels
Sterkte maatquote:Op donderdag 18 juni 2020 10:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
gezichtsverlamming?quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Geen idee. Vrij bijzonder allemaal, maar lijkt wel echt iets met de hersenen. Volgens moeders klonk hij vanochtend aan de telefoon wel beter qua spraak.quote:
Eng.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ziekte van bell?quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Stringer Bellquote:Op donderdag 18 juni 2020 10:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziekte van bell?
Veel sterkte in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |