Heb je ook koikarpers?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:41 schreef DonRaja het volgende:
Ik schijn kikkers in mijn vijver te hebben. Die beesten maken echt een tyfuslawaai.
Nee, ik heb gewone visjes. Die dienen als voer voor vogels en buurtkatten blijkbaar.quote:
quote:
Ik was wel van plan die te gaan kijken. @GGMM zou hem op basis van de imdb score overslaan denk ik (6.6).quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan The Woods al gezien? krijgt lovende recensies. (gebaseerd op boek van dezelfde schrijver als 'safe' en 'the stranger')
Ach het is maar 6 afleveringen dus ik ga het wel een kans geven. AD (@onlogisch) geeft het 5/5.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik was wel van plan die te gaan kijken. @:GGMM zou hem op basis van de imdb score overslaan denk ik (6.6).
Dit is ElsPVV oidquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie is dit en wat moeten wij hiermee?
Misschien lage scores van mensen die het niet goed genoeg verfilmd vinden. Als je het boek niet hebt gelezen zal er wel geen probleem zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach het is maar 6 afleveringen dus ik ga het wel een kans geven. AD (@:onlogisch) geeft het 5/5.
Oh die maakt ook altijd leuke gedichtjes. Zou wel raken.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is ElsPVV oid
Heeft altijd bijzonder oninteressante meningen op twitter
Blijkbaar houdt het je heel erg bezig.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is ElsPVV oid
Heeft altijd bijzonder oninteressante meningen op twitter
quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
In De Oekraïne wordt er ook weer gevoetbald
Gelachen
Prima feelgoodtv van Feyenoord, Steven is een lieve jongen.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 17-06-2020 om 19:08:13'Juist vanwege de herinneringen aan mijn vader, kan het fijn zijn om weer naar De Kuip te gaan...'
#WeBlijvenNuGaan https://t.co/EmGRj0Gtum reageer retweet
quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van die bewegende tribunes bij Nap-Juv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |