Het is nog prilquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:scrummie2.1 (als je zijn naam niet eens weet is de vriendschap ook niet heel sterk)
Goed goed, bijna vakantie daar kijk ik wel naar uit. (hoewel ik betwijfel of ik veel ga doen)quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitstekend Pablo. En hoe is het met jou?
Nice. Ik moet ook nog een maandje en dan heb ik vakantie. Misschien nog wat last-minute, maar ik betwijfel het.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed goed, bijna vakantie daar kijk ik wel naar uit. (hoewel ik betwijfel of ik veel ga doen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan misschien een paar dagen weg maar niets bijzonders.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Ik moet ook nog een maandje en dan heb ik vakantie. Misschien nog wat last-minute, maar ik betwijfel het.
Jouw probleemquote:
Goedquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Hoe staat de verbouwing/verhuizing ervoor?
quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)chtergrond~b8c66ca9/
@:calandDit werkt niet. Een mention aanbrengen nadat je de post hebt geplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@GGMM check deze amateur.
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2020 18:42 schreef onlogisch het volgende:
Komt er nog een housewarming? (En word ik uitgenodigd????)
Ik zit dat verhaal van Yvonne met stijgende verbazing te lezen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit werkt niet. Een mention aanbrengen nadat je de post hebt geplaatst.
@:GGMM check deze amateur.
Ach ja. Ieder zijn ding toch. Soms lijkt het me nog wel eens leuk om een keer drugs te gebruiken. Maar dan denk ik snel ; Ik ben geen 18 meer. En geen tokkie.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit dat verhaal van Yvonne met stijgende verbazing te lezen.
Als moeder van 45 met twee pubers al minimaal 3x drugs gebruikt hebben in deze periode, zelfs in een vakantiewoning want de puberende kinderen kwamen vorige keer beneden toen ze nog zaten te trippen vind ik toch vrij apart gedrag.quote:Op woensdag 17 juni 2020 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja. Ieder zijn ding toch. Soms lijkt het me nog wel eens leuk om een keer drugs te gebruiken. Maar dan denk ik snel ; Ik ben geen 18 meer. En geen tokkie.
@:Caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |