Ja geen idee eigenlijk. Ik heb volgende week maandag een gesprek erover dus dan hoop ik alles te kunnen vragen en horen. Ik vind het best een beetje spannend.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wauw dat is een flink stuk! Waar komt het vandaan?
Weet je of het ergens uit jou moet komen of dat het gemaakt wordt?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk. Ik heb volgende week maandag een gesprek erover dus dan hoop ik alles te kunnen vragen en horen. Ik vind het best een beetje spannend.
Volgens mij doen ze het gewoon met platen en schroevenquote:Op maandag 15 juni 2020 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Weet je of het ergens uit jou moet komen of dat het gemaakt wordt?
Spannend!
Omg bionicquote:Op maandag 15 juni 2020 19:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het gewoon met platen en schroevendat is wat ik op Google lees iig
Dat je door je zaadmood een toffe shop gevonden had die nog een lekkere voorraad echt grote hadquote:Op maandag 15 juni 2020 19:59 schreef Tally het volgende:
@:fietsie nee joh niet eentje die in jouw tuin kan. Ik woon in een stad. Wat denk je
Ik heb nog 2 nieuwe Meccano dozen voor je staan?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het gewoon met platen en schroevendat is wat ik op Google lees iig
quote:Op maandag 15 juni 2020 20:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat je door je zaadmood een toffe shop gevonden had die nog een lekkere voorraad echt grote had
quote:
https://www.thystoys.nl/e(...)s-8719743254350.htmlquote:Op maandag 15 juni 2020 20:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat je door je zaadmood een toffe shop gevonden had die nog een lekkere voorraad echt grote had
quote:Op maandag 15 juni 2020 20:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 nieuwe Meccano dozen voor je staan?
Ja geen idee, misschien wel uiteindelijk? Maar volgens mij laten ze die platen gewoon zitten.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Brr @:Aure. Is het niet zo dat dat bot gewoon aangroeit?
Zow dat is serieus geld.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:03 schreef Tally het volgende:
[..]
https://www.thystoys.nl/e(...)s-8719743254350.html
Deze kwam ik wel tegen.
Maar! Wel in de regen kunnen zwemmen!quote:
Uhuh wannt dat kan zonder dak niet, dan wordt je nat...quote:
Daarom!quote:Op maandag 15 juni 2020 20:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh wannt dat kan zonder dak niet, dan wordt je nat...
Wel (ooit) Hilbert van der Duim. Klein. Duimpje.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:05 schreef sigme het volgende:
We hebben hier in de regio ook een Plop. Geen kabouter.
[ afbeelding ]
Zal wel deels vastgroeien maar niet per se de sterkte krijgen van 'echt' bot.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:03 schreef Aure het volgende:
[..]
[..]
Ja geen idee, misschien wel uiteindelijk? Maar volgens mij laten ze die platen gewoon zitten.
Een eigen overdekt zwembadquote:Op maandag 15 juni 2020 20:03 schreef Tally het volgende:
[..]
https://www.thystoys.nl/e(...)s-8719743254350.html
Deze kwam ik wel tegen.
Die kan ik niet kwijt hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 20:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een eigen overdekt zwembadlaat de hittegolf maar komen
Dit is toch een overdekt zwembad?quote:Op maandag 15 juni 2020 20:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Die kan ik niet kwijt hoor![]()
Dan moeten we toch eerst verhuizen.
Ja klopt. Kan ik daar in wonen?quote:
Hoe de wereldkaart er uit ziet heeft niets met racisme te maken. Wel met een wiskundig probleem.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Want op de primaire en secundaire school leren we al navigeren?
Dat vak heb ik gemist. Maar toch stonden dergelijke landkaarten wel zo geprojecteerd in mijn schoolboeken. Ik wist het niet eens totdat een paar jaar terug een kennis en tevens aardrijkskunde docent (geen veganistische hippie oid) erover begon.
En vermoedelijk was het gewoon gemakzucht, maar dat niemand erover valt, geeft wel een blinde vlek aan naar mijn mening. Want het is gewoon een heel slechte weergave van de wereld.
(Degene die deze conclusie trekt is de onderzoeksters die het Blue Eye/ Brown Eye experiment uitvoerde. Ik heb haar verder niet volledig nagetrokken. )
Wauw!quote:Op maandag 15 juni 2020 20:15 schreef Candaasje het volgende:
Met dank aan @:Kreator voor de tip:
[ afbeelding ]
Wel beetje ingestort, want deze doos bedacht te laat dat ze beter een kaasschaaf kon gebruiken dan een dunschiller voor de courgetterependus de boel stort een beetje in.
Enkel met een Duits kenteken in Nederland rondrijden geeft al uitdagingen. Zeker als je verder van de grens af gaat.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou... wij voelen dat zelf niet zo inderdaad maar ik weet uit eerste hand dat Duitsers dat toch echt anders ervaren.
Ik zal het eens lezen. Wordt wel morgenquote:Op maandag 15 juni 2020 20:15 schreef z80 het volgende:
Ik ben nog aan het bijlezen. Niet te doen zo.
[..]
Hoe de wereldkaart er uit ziet heeft niets met racisme te maken. Wel met een wiskundig probleem.
De reden dat het kaartmateriaal zo vervormt is komt door de uitdaging een ronde bol plat weer te geven. Hiervoor zijn verschillende technieken die gebruikt kunnen worden. de bekendste ivm navigeren is de "Mercator projection". maar er zijn er veel meer. Als je tijd hebt is hier wat leesvoer van de wiki.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercator_projection
https://en.wikipedia.org/wiki/Map_projection
en een lijst met allerlei verschillende projection
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_map_projections
Hm, 1,5 -2 . Ik verlies wel een hoop 'materiaal' door het schaven van de repen en ik gebruik niet alles. Met 1 flinke zou je het misschien ook wel redden.quote:
Mooi!quote:Op maandag 15 juni 2020 20:15 schreef Candaasje het volgende:
Met dank aan @:Kreator voor de tip:
[ afbeelding ]
Wel beetje ingestort, want deze doos bedacht te laat dat ze beter een kaasschaaf kon gebruiken dan een dunschiller voor de courgetterependus de boel stort een beetje in.
quote:Op maandag 15 juni 2020 20:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel (ooit) Hilbert van der Duim. Klein. Duimpje.
Volgende project de kleuren van de terminal wijzigen?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:37 schreef minilot het volgende:
Mijn lief heeft afgelopen week tot laat zitten knutselen om in interne structuren bij de KouweBlauwe de termen blacklist en whitelist te vervangen door blocklist en safelist dus ik eigen me bij deze de antiracistische award van de dag toe en ga maar eens iets aan het eten doen.Ajuus!
Even van de zonige kant bekijken. Weer een paar jaar werk voor ons nerds.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh lord, ik kan niet wachten tot ik straks alle software mag herschrijven , waarbij master, slave, blacklist, whitelist allemaal hernoemd mogen worden.
Welke standbeelden heb je vandaag omver getrokken?quote:Op maandag 15 juni 2020 20:43 schreef Aure het volgende:
Ik zit nu pas terug te lezen, maar euh ik ben volgens het CBS de allochtoon in dit topic![]()
met een westerse migratie achtergrond
Ik heb ook een migratie achtergrond. Ik ben Nederland ontvlucht.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:43 schreef Aure het volgende:
Ik zit nu pas terug te lezen, maar euh ik ben volgens het CBS de allochtoon in dit topic![]()
met een westerse migratie achtergrond
Als het goed is, zitten ze aan elkaar.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:53 schreef fietsie het volgende:
Ik heb modjes al gevraagd topic reeks shit dinnges toe te voegen
Ze zijn er alleen alletwee/drie nie
Gelukzoekerquote:Op maandag 15 juni 2020 20:51 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik heb ook een migratie achtergrond. Ik ben Nederland ontvlucht.
quote:Op maandag 15 juni 2020 20:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Als het goed is, zitten ze aan elkaar.
Zo niet, start ik zo mijn laptop even op
Ze zeiden dat het gras aan de andere kant groener was. Bleek de groene kleur te komen door het mos.quote:
Ik zit wel eens in een hottub als mn haar echt absoluut niet nat mag worden, dusquote:Op maandag 15 juni 2020 20:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh wannt dat kan zonder dak niet, dan wordt je nat...
Op zo’n 1,5 km afstand staat ook een beeld van iemand die het niet echt verdient. Nooit geweten en me er nooit in verdiept eerlijk gezegd.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:03 schreef Aure het volgende:
Ik heb er nog even over nagedacht, als ik er een zou moeten neerhalen dan zou dat misschien Jan Pieterszoon Coen ofzo moeten zijn
Maar die staat mij te ver weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op maandag 15 juni 2020 21:26 schreef Lonaa het volgende:
Ze zaten al aan elkaar toen ik de DM zag, heb alleen nog even [CUL SC] erin gezet.
HP Zbook. Zeer stabiel. Zowel de hardware als wat betreft de software die er op draait.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:41 schreef fietsie het volgende:
Iemand nog een briljant advies voor een 17" laptop, niet-Apple?
M'n pa heeft ook een 17" HP. Mooi ding.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:51 schreef z80 het volgende:
[..]
HP Zbook. Zeer stabiel. Zowel de hardware als wat betreft de software die er op draait.
quote:Op maandag 15 juni 2020 21:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Op zo’n 1,5 km afstand staat ook een beeld van iemand die het niet echt verdient. Nooit geweten en me er nooit in verdiept eerlijk gezegd.Ah ja die zou ik dan ook moeten neerhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk heb ik er niet zoveel gevoel bij, bij wel/niet laten staan, maar aangezien het zoveel mensen wel kwetst mogen ze wat mij betreft best weggehaald worden. Ik vind het wel goed dat ze bij sommige beelden de tekst hebben aangepast en aangeven dat het geen onomstreden beeld is.
Ik heb zelf (denk ik) ook nooit iets negatiefs ervaren mbt mijn achtergrond. Ik kan mij niks herinneren iig, maar ik ben dan ook maar zeer licht getint. Mijn broers die een stuk donkerder zijn hebben er, vooral vroeger, meer mee te maken gehad. En mijn vader al helemaal, zeker toen hij voor het eerst bij de ouders van mijn moeder thuis kwamgelukkig is mijn vader heel charmant en had ie ze in no time om zijn vingers gewonden
maar het was wel een beetje de schande van het dorp
Ohja mijn moeder (blond blauwe ogen) vertelde wel eens dat ze met mij (toen wat duidelijker indo) en haar oppaskinderen (blond blauwe ogen) door de stad liep en dat er door iemand op haar gemopperd werd of het nou nodig was om er nog eentje te adopteren![]()
![]()
![]()
Pfoe da's meer euri investering dan ik er aan kwijt zou willen zijn, wel goede specs en reviews...quote:Op maandag 15 juni 2020 21:51 schreef z80 het volgende:
[..]
HP Zbook. Zeer stabiel. Zowel de hardware als wat betreft de software die er op draait.
quote:Op maandag 15 juni 2020 21:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Op zo’n 1,5 km afstand staat ook een beeld van iemand die het niet echt verdient. Nooit geweten en me er nooit in verdiept eerlijk gezegd.Ik vond het eigenlijk wel opmerkelijk, dan volgens mij dat hele Indië verhaal nog niet was opgerakeld, maar slavenhandel wel. Terwijl Indië veel recenter was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Het zijn portable workstations. Zowel de bouw als de specs. Heb er voor het werk eentje. Zelfs virtual machines er op draaien gaat perfect.quote:Op maandag 15 juni 2020 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pfoe da's meer euri investering dan ik er aan kwijt zou willen zijn, wel goede specs en reviews...
Hij komt hier als internetterminal in de woonkamer te staa; de familiesloerie zegmaar..quote:Op maandag 15 juni 2020 22:05 schreef z80 het volgende:
[..]
Het zijn portable workstations. Zowel de bouw als de specs. Heb er voor het werk eentje. Zelfs virtual machines er op draaien gaat perfect.
En ja deze systemen kosten geld. Maar gaan dan ook lang mee. Zonder gekke haperingen.
Ik lees bet pas dat die man in 1925 is overleden. Echt, ik fiets er minimaal 1x per week langs, beeld staat in een bloementuin, dat valt mij op maar het beeld nietquote:Op maandag 15 juni 2020 22:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel opmerkelijk, dan volgens mij dat hele Indië verhaal nog niet was opgerakeld, maar slavenhandel wel. Terwijl Indië veel recenter was...
Goedenavond.quote:Op maandag 15 juni 2020 22:27 schreef Tele6 het volgende:
Het enige beeld waar ik in mijn stad regelmatig langsfiets is een dooie Jezus in een bloementuintje. Tja.
Oh en Thomas van Aquino, een heul ouwe wijsneus. Geen idee wat hij precies deed. Kan best dat dat een redelijk veilige keus was.
Hier in het dorp staat een standbeeld van een turfsteker. Geen idee of dat een veilige keuze was, had vast grote gevolgen voor de fauna en floraquote:Op maandag 15 juni 2020 22:27 schreef Tele6 het volgende:
Het enige beeld waar ik in mijn stad regelmatig langsfiets is een dooie Jezus in een bloementuintje. Tja.
Oh en Thomas van Aquino, een heul ouwe wijsneus. Geen idee wat hij precies deed. Kan best dat dat een redelijk veilige keus was.
En loopt langs keizer Karel (verkeersplein in centrum) en keizer Trajanus (verkeersplein voor de waalbrug). Sint Jozef op het Kolpinghuis. Thomas van Aquino staat bij het Radboud.quote:Op maandag 15 juni 2020 22:27 schreef Tele6 het volgende:
Van brons.quote:
Nummer 2 hierquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:15 schreef AnneX het volgende:
De eerste vandaag om te melden dat het een waardeloze nacht was.🤪
nummer 4.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nummer 3. ook waardeloze nacht nummer 3 op rij....
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:46 schreef borisz het volgende:
In Haarlem doen we alleen maar aan Fake News
[ afbeelding ]
Hadden jullie nou een forse lekkage? dat het naar beneden gutste?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:42 schreef Myraela het volgende:
Dikke prima geslapen. Toch kan ik me nu slecht concentreren op m'n werk. Maar dat kan komen omdat ze een muur eruit aan het slopen zijn.
Het was uiteindelijk maar een losgeschoten slangetjes omdat hij een kraantje was vergeten dicht te doen. Maar daardoor liep het water wel vanaf zolder naar beneden, ja. Maar alles is weer droog.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:44 schreef AnneX het volgende:
Hadden jullie nou een forse lekkage? dat het naar beneden gutste?
Ná dat een monteur was vertrokken?
#loose ends
Hier ook; net geen 4 uurtjes slaap gok ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:15 schreef AnneX het volgende:
De eerste vandaag om te melden dat het een waardeloze nacht was.🤪
Dat heb ik ook op de basisschool gehadquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:41 schreef Lienekien het volgende:
![]()
Wij kwamen daar voor het eerst, een paar jaar geleden en ik zei tegen mijn man: “Oh, dat is die man... waarvan ze beweren dat ie de boekdrukkunst heeft uitgevonden.”
Leuke stad, trouwens.
Ja, hier was het ook zo vies. We hadden de mobiele airco aan, maar steeds als die zijn doeltemperatuur bereikt schakelt hij zichzelf uit. Maar, omdat het huis zo slecht geīsoleerd is warmt het gelijk weer op, en na een half uur schakelt hij zich weer aan. Met veel kabaal... Pff, ik ben nu zo toe aan verhuizen...quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier ook; net geen 4 uurtjes slaap gok ik.
Een uil heeft hier voor huis een nest met jongen; zodra het donker invalt begint de serenade om muizen.....
En het was vies warm plakwarm in huis, en er niet uit te ventileren.
Dat allemaal en dan ging er ook nog een “vrouwen en aanrecht” laagje overquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik ook op de basisschool gehad
Net als dat de VOC een geweldige organisatie was, specerijen iets prachtigs waren en Indonesië heel mooi, dat zeker 80% van de Nederlanders in de tweede wereldoorlog in het verzet zat (dat moet wel, want daar ging het vooral over). Enige negatieve nuance waren we denk ik als kinderen niet aan toe. Mijn meester (ja, zo werd hij door ons genoemd) was al in de zestig
Oh, ik dacht als kind ook dat zure regen al onze bossen zou vernietigen (en alle beelden!) en dat we allemaal dood zouden gaan door een atoombom. Brrrr, dat was serieus heel eng. De USSR waren de baddies.
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Fijn dat de lekkage meeviel Myraela.
Ik heb eigenlijk wel goed geslapen. Vanmorgen wel gewekt door een losgebroken kitten. Ik meende eerst dat moeder haar uit de mand had gekiept/gedragen want ze is nog zo klein. Maar ze liet me, na terugzetten, live zien dat ze er zelf uit konNiet terug erin dus we hebben een kleine verbouwing van de faciliteiten gedaan.
De dader![]()
[ afbeelding ]
Dadelijk sleutel en badge inleveren van mijn tijdelijke werk en meteen wat Vaderdag inkopen doen. Hebben we dat al gehad. En verder luie vrije dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |