Ja geen idee eigenlijk. Ik heb volgende week maandag een gesprek erover dus dan hoop ik alles te kunnen vragen en horen. Ik vind het best een beetje spannend.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wauw dat is een flink stuk! Waar komt het vandaan?
Weet je of het ergens uit jou moet komen of dat het gemaakt wordt?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk. Ik heb volgende week maandag een gesprek erover dus dan hoop ik alles te kunnen vragen en horen. Ik vind het best een beetje spannend.
Volgens mij doen ze het gewoon met platen en schroevenquote:Op maandag 15 juni 2020 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Weet je of het ergens uit jou moet komen of dat het gemaakt wordt?
Spannend!
Omg bionicquote:Op maandag 15 juni 2020 19:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het gewoon met platen en schroevendat is wat ik op Google lees iig
Dat je door je zaadmood een toffe shop gevonden had die nog een lekkere voorraad echt grote hadquote:Op maandag 15 juni 2020 19:59 schreef Tally het volgende:
@:fietsie nee joh niet eentje die in jouw tuin kan. Ik woon in een stad. Wat denk je
Ik heb nog 2 nieuwe Meccano dozen voor je staan?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het gewoon met platen en schroevendat is wat ik op Google lees iig
quote:Op maandag 15 juni 2020 20:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat je door je zaadmood een toffe shop gevonden had die nog een lekkere voorraad echt grote had
quote:
https://www.thystoys.nl/e(...)s-8719743254350.htmlquote:Op maandag 15 juni 2020 20:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat je door je zaadmood een toffe shop gevonden had die nog een lekkere voorraad echt grote had
quote:Op maandag 15 juni 2020 20:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 nieuwe Meccano dozen voor je staan?
Ja geen idee, misschien wel uiteindelijk? Maar volgens mij laten ze die platen gewoon zitten.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Brr @:Aure. Is het niet zo dat dat bot gewoon aangroeit?
Zow dat is serieus geld.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:03 schreef Tally het volgende:
[..]
https://www.thystoys.nl/e(...)s-8719743254350.html
Deze kwam ik wel tegen.
Maar! Wel in de regen kunnen zwemmen!quote:
Uhuh wannt dat kan zonder dak niet, dan wordt je nat...quote:
Daarom!quote:Op maandag 15 juni 2020 20:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh wannt dat kan zonder dak niet, dan wordt je nat...
Wel (ooit) Hilbert van der Duim. Klein. Duimpje.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:05 schreef sigme het volgende:
We hebben hier in de regio ook een Plop. Geen kabouter.
[ afbeelding ]
Zal wel deels vastgroeien maar niet per se de sterkte krijgen van 'echt' bot.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:03 schreef Aure het volgende:
[..]
[..]
Ja geen idee, misschien wel uiteindelijk? Maar volgens mij laten ze die platen gewoon zitten.
Een eigen overdekt zwembadquote:Op maandag 15 juni 2020 20:03 schreef Tally het volgende:
[..]
https://www.thystoys.nl/e(...)s-8719743254350.html
Deze kwam ik wel tegen.
Die kan ik niet kwijt hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 20:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een eigen overdekt zwembadlaat de hittegolf maar komen
Dit is toch een overdekt zwembad?quote:Op maandag 15 juni 2020 20:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Die kan ik niet kwijt hoor![]()
Dan moeten we toch eerst verhuizen.
Ja klopt. Kan ik daar in wonen?quote:
Hoe de wereldkaart er uit ziet heeft niets met racisme te maken. Wel met een wiskundig probleem.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Want op de primaire en secundaire school leren we al navigeren?
Dat vak heb ik gemist. Maar toch stonden dergelijke landkaarten wel zo geprojecteerd in mijn schoolboeken. Ik wist het niet eens totdat een paar jaar terug een kennis en tevens aardrijkskunde docent (geen veganistische hippie oid) erover begon.
En vermoedelijk was het gewoon gemakzucht, maar dat niemand erover valt, geeft wel een blinde vlek aan naar mijn mening. Want het is gewoon een heel slechte weergave van de wereld.
(Degene die deze conclusie trekt is de onderzoeksters die het Blue Eye/ Brown Eye experiment uitvoerde. Ik heb haar verder niet volledig nagetrokken. )
Wauw!quote:Op maandag 15 juni 2020 20:15 schreef Candaasje het volgende:
Met dank aan @:Kreator voor de tip:
[ afbeelding ]
Wel beetje ingestort, want deze doos bedacht te laat dat ze beter een kaasschaaf kon gebruiken dan een dunschiller voor de courgetterependus de boel stort een beetje in.
Enkel met een Duits kenteken in Nederland rondrijden geeft al uitdagingen. Zeker als je verder van de grens af gaat.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou... wij voelen dat zelf niet zo inderdaad maar ik weet uit eerste hand dat Duitsers dat toch echt anders ervaren.
Ik zal het eens lezen. Wordt wel morgenquote:Op maandag 15 juni 2020 20:15 schreef z80 het volgende:
Ik ben nog aan het bijlezen. Niet te doen zo.
[..]
Hoe de wereldkaart er uit ziet heeft niets met racisme te maken. Wel met een wiskundig probleem.
De reden dat het kaartmateriaal zo vervormt is komt door de uitdaging een ronde bol plat weer te geven. Hiervoor zijn verschillende technieken die gebruikt kunnen worden. de bekendste ivm navigeren is de "Mercator projection". maar er zijn er veel meer. Als je tijd hebt is hier wat leesvoer van de wiki.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercator_projection
https://en.wikipedia.org/wiki/Map_projection
en een lijst met allerlei verschillende projection
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_map_projections
Hm, 1,5 -2 . Ik verlies wel een hoop 'materiaal' door het schaven van de repen en ik gebruik niet alles. Met 1 flinke zou je het misschien ook wel redden.quote:
Mooi!quote:Op maandag 15 juni 2020 20:15 schreef Candaasje het volgende:
Met dank aan @:Kreator voor de tip:
[ afbeelding ]
Wel beetje ingestort, want deze doos bedacht te laat dat ze beter een kaasschaaf kon gebruiken dan een dunschiller voor de courgetterependus de boel stort een beetje in.
quote:Op maandag 15 juni 2020 20:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel (ooit) Hilbert van der Duim. Klein. Duimpje.
Volgende project de kleuren van de terminal wijzigen?quote:Op maandag 15 juni 2020 16:37 schreef minilot het volgende:
Mijn lief heeft afgelopen week tot laat zitten knutselen om in interne structuren bij de KouweBlauwe de termen blacklist en whitelist te vervangen door blocklist en safelist dus ik eigen me bij deze de antiracistische award van de dag toe en ga maar eens iets aan het eten doen.Ajuus!
Even van de zonige kant bekijken. Weer een paar jaar werk voor ons nerds.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh lord, ik kan niet wachten tot ik straks alle software mag herschrijven , waarbij master, slave, blacklist, whitelist allemaal hernoemd mogen worden.
Welke standbeelden heb je vandaag omver getrokken?quote:Op maandag 15 juni 2020 20:43 schreef Aure het volgende:
Ik zit nu pas terug te lezen, maar euh ik ben volgens het CBS de allochtoon in dit topic![]()
met een westerse migratie achtergrond
Ik heb ook een migratie achtergrond. Ik ben Nederland ontvlucht.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:43 schreef Aure het volgende:
Ik zit nu pas terug te lezen, maar euh ik ben volgens het CBS de allochtoon in dit topic![]()
met een westerse migratie achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |