abonnement Unibet Coolblue
pi_193673349
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Vanwaar de steun dan van bijvoorbeeld een Whitmer die doodleuk tussen het publiek ging staan om mee te protesteren? Of die slappe zak van een burgemeester van Minneapolis die ook doodleuk mee aan het protesteren was?
Het lijkt er een beetje op alsof er met twee maten gemeten word.
Als er grote demonstraties zijn over een maatschappelijk probleem waar hoognodig iets aan gedaan moet worden is zo'n actie iig een stuk beter te verdedigen. Een politieke rally organiseren tbv van je eigen herverkiezing is totaal niet te verdedigen. Ik begrijp niet dat je dat verschil niet ziet maar mss wil je dat ook helemaal niet zien.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 juni 2020 @ 18:24:57 #252
426493 crew  PippenScottie
pi_193673435
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:10 schreef Ulx het volgende:
MollyJongFast twitterde op woensdag 17-06-2020 om 17:38:30 Conservatives mad at the following things today:

Syrup
Gorsuch
Masks
Egg McMuffins reageer retweet
Syrup is omdat een bedrijf zijn label aan heeft gepast geloof ik. Maskers en Gorsuch weten we.

Wat is er mis met Egg McMuffin, behalve dat het Egg McMuffin is?
Politieagente heeft een mentale inzinking bij de McDonalds omdat ze te lang op haar McMuffin moet wachten en vindt dat mensen vaker dankjewel tegen de politie moeten zeggen.
pi_193673440
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:10 schreef Ulx het volgende:
Wat is er mis met Egg McMuffin, behalve dat het Egg McMuffin is?
Een agente moest te lang wachten op haar McDonalds takeaway maaltijd en heeft wat issues om dat te handlen.

tkag2020_ann twitterde op woensdag 17-06-2020 om 04:11:08 Stacey who has been a cop for 15 yrs went to @McDonalds She paid for it in advance and this is how she gets treated for being a cop?? Come on America. We are better than this. https://t.co/IcudsNfVLY reageer retweet
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_193673507
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:09 schreef Chivaz het volgende:

Ik ben blij dat ze deze alt right neo nazi trump supporter die ook nog eens een Russische troll is te pakken hebben genomen.
Wat loop je nou weer te bazelen, knul?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193673537
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Als er grote demonstraties zijn over een maatschappelijk probleem waar hoognodig iets aan gedaan moet worden is zo'n actie iig een stuk beter te verdedigen. Een politieke rally organiseren tbv van je eigen herverkiezing is totaal niet te verdedigen. Ik begrijp niet dat je dat verschil niet ziet maar mss wil je dat ook helemaal niet zien.
Ondertussen hebben families geen fatsoenlijke begrafenissen kunnen houden en zijn er zat ondernemers naar de klote gegaan. Ik vind dat niet te verkopen naar de rest van de bevolking toe. Dat mensen spontaan gaan demonstreren daar kun je als politicus weinig aan doen maar om het vervolgens aan te moedigen en in sommige gevallen te participeren is wel een brug te ver. Alsof het virus ondergeschikt is aan een moord op een burger waar het racistisch motief totaal niet bewezen is.
  woensdag 17 juni 2020 @ 18:32:47 #256
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_193673550
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Alt right moordenaars en andere geloofsgenoten dus.

Geen Antifa aanhanger opgepakt omdat ze agenten doodschoten, wel Trump aanhangers, precies zoals in Charlottesville. Opvallend wel, de moordenaars komen van rechts.
Dom-rechts tuig wat dom-rechts tuig arresteert en dat alles onder aanvoering van een dom-rechtse aap. En hier dom-rechtse oetlullen die denken dat een verdediging van dat gedrag überhaupt mogelijk is
  Overall beste user 2022 woensdag 17 juni 2020 @ 18:33:27 #257
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193673562
Ben je nou voor of tegen een volledige lockdown?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193673633
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ondertussen hebben families geen fatsoenlijke begrafenissen kunnen houden en zijn er zat ondernemers naar de klote gegaan. Ik vind dat niet te verkopen naar de rest van de bevolking toe. Dat mensen spontaan gaan demonstreren daar kun je als politicus weinig aan doen maar om het vervolgens aan te moedigen en in sommige gevallen te participeren is wel een brug te ver. Alsof het virus ondergeschikt is aan een moord op een burger waar het racistisch motief totaal niet bewezen is.
Je gezicht laten zien als bestuurder heeft een de-escalerend effect op de demonstraties. Mensen willen gehoord worden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator woensdag 17 juni 2020 @ 18:39:00 #259
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193673641
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:33 schreef Ulx het volgende:
Ben je nou voor of tegen een volledige lockdown?
Hij is voor whatever Trump bazelt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193673675
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ondertussen hebben families geen fatsoenlijke begrafenissen kunnen houden en zijn er zat ondernemers naar de klote gegaan. Ik vind dat niet te verkopen naar de rest van de bevolking toe. Dat mensen spontaan gaan demonstreren daar kun je als politicus weinig aan doen maar om het vervolgens aan te moedigen en in sommige gevallen te participeren is wel een brug te ver. Alsof het virus ondergeschikt is aan een moord op een burger waar het racistisch motief totaal niet bewezen is.
Dus politici mogen niet meedoen aan de demonstraties, maar Trump moet wel een drukbezochte rally kunnen houden?

Is het niet vermoeiend om jezelf telkens in allerlei bochten te moeten wringen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193673723
quote:
6s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Je gezicht laten zien als bestuurder heeft een de-escalerend effect op de demonstraties. Mensen willen gehoord worden.
Een behoorlijk slap excuus. Ik denk eerder dat het politiek gezien onverstandig zou zijn om te wijzen op de gevaren van het coronavirus terwijl je achterban staat te demonstreren.
Principes zijn er niet in de politiek, althans bar weinig.
pi_193673737
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus politici mogen niet meedoen aan de demonstraties, maar Trump moet wel een drukbezochte rally kunnen houden?

Is het niet vermoeiend om jezelf telkens in allerlei bochten te moeten wringen?
Je snapt toch wel dat ik op de enorme hypocrisie afgeef die ik proef in dit topic.
pi_193673744
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:33 schreef Ulx het volgende:
Ben je nou voor of tegen een volledige lockdown?
Ik ben voor een volledige lockdown van rellend tuig.
pi_193673752
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:33 schreef Ulx het volgende:
Ben je nou voor of tegen een volledige lockdown?
Gewoon een volledige lockdown voor zwarten, latino’s, homo’s en democraten. Dan kan Trump weer ongestoord z’n bijeenkomsten organiseren.
pi_193673762
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben voor een volledige lockdown van rellend tuig.
En dus tegen de massabijeenkomsten van Trump?
pi_193673808
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:45 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Gewoon een volledige lockdown voor zwarten, latino’s, homo’s en democraten. Dan kan Trump weer ongestoord z’n bijeenkomsten organiseren.
Je vergeet de Joden......
pi_193673841
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat ik op de enorme hypocrisie afgeef die ik proef in dit topic.
Je bent zelf toch geen haar beter?

En voor alle duidelijkheid: wat mij betreft gaat Trump lekker z'n gang met z'n rally. Sterker, ze mogen van mij ook alle coronaregels in de VS opheffen. Wat kan mij dat nou schelen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193673867
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je vergeet de Joden......
Heb je daar ook al een afkeer van?
pi_193673878
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je bent zelf toch geen haar beter?

En voor alle duidelijkheid: wat mij betreft gaat Trump lekker z'n gang met z'n rally. Sterker, ze mogen van mij ook alle coronaregels in de VS opheffen. Wat kan mij dat nou schelen?
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 16:57 schreef nostra het volgende:

[..]

Wat is daar precies hypocriet aan? Het is compleet onverantwoordelijk en volslagen achterlijk om te doen.
Ik ben het met je eens, we zullen zien of de media en de politici daar nu ook zo over denken nadat ze de protesten van de afgelopen weken hebben aangemoedigd.
pi_193673929
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Een behoorlijk slap excuus. Ik denk eerder dat het politiek gezien onverstandig zou zijn om te wijzen op de gevaren van het coronavirus terwijl je achterban staat te demonstreren.
Principes zijn er niet in de politiek, althans bar weinig.
Ik zou het een slap excuus gevonden hebben als ze om die reden haar gezicht (met masker natuurlijk) niet had laten zien. Zoals je zelf al aangaf: dat de demonstraties er zijn is niet iets waar zij zelf voor gekozen heeft. Haar voornaamste zorg is op dat moment deze niet nog verder uit de hand te laten lopen en het coronavirus gebruiken als reden om de demonstraties te verbieden of zo is dan geen optie.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193673930
-ga maar naar het FB topic-

[ Bericht 95% gewijzigd door capricia op 17-06-2020 21:17:10 ]
  Overall beste user 2022 woensdag 17 juni 2020 @ 18:59:23 #272
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193673960
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat ik op de enorme hypocrisie afgeef die ik proef in dit topic.
Dus je ziet gezondheidsbeleid als politiek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193674019
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik zou het een slap excuus gevonden hebben als ze om die reden haar gezicht (met masker natuurlijk) niet had laten zien. Zoals je zelf al aangaf: dat de demonstraties er zijn is niet iets waar zij zelf voor gekozen heeft. Haar voornaamste zorg is op dat moment deze niet nog verder uit de hand te laten lopen en het coronavirus gebruiken als reden om de demonstraties te verbieden of zo is dan geen optie.
Totaal principeloos dus, of je ziet het virus als een gevaar voor de volksgezondheid en ongeacht de reden van de protesten doe je er alles aan om de zaak in goede banen te leiden. Dat betekent dus niet dat je mee gaat protesteren nadat je heel de staat op slot heb gegooid en duizenden mensen aan de bedelstaf heb gebracht. Voorlichten, handhaven en mensen ontmoedigen mee te doen aan de protesten.
pi_193674039
quote:
11s.gif Op woensdag 17 juni 2020 19:01 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Als fanatieke Trumpfan kan je toch lastig voorbij gaan aan zijn afkeer van de genoemde groepen?
Ik ben meer benieuwd naar de afkeer van diezelfde groepen in dit topic. Het constant mij verwijten een racist te zijn wat op zich al lachwekkend is begint een beetje op projectie te lijken. Vooral wanneer negers in dit topic worden vergeleken met apen of denigrerend zwartjes worden genoemd.
pi_193674066
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus je ziet gezondheidsbeleid als politiek.
Nee, maar laten we eerlijk wezen dat is het nu wel geworden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')